I dito dat.quote:
Jammer dat de demo waarschijnlijk alleen de venom snelheidsklasse heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef Gkhn het volgende:
Damn wat is WipeOut HD saai.
Heb die demo geprobeerd en er zit dus echt geen snelheidsgevoel in.
T ziet er wel mooi uit.
Zoals gezegd, dat is inderdaad de laagste snelheidsklasse in de demo. De hogere klassen hebben dat snelheidsgevoed in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef Gkhn het volgende:
Damn wat is WipeOut HD saai.
Heb die demo geprobeerd en er zit dus echt geen snelheidsgevoel in.
T ziet er wel mooi uit.
Buiten de PS3 vermaak ik me ook uitstekend met Quake Live op de PCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef delano.888 het volgende:
Gamen jullie ook buiten de PS3 nog veel? Ik zelf nauwelijks, alleen op de pc, de sims2.
quote:
De zone events waren voor mij het hoogtepuntquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jammer dat de demo waarschijnlijk alleen de venom snelheidsklasse heeft
Speel het echte spel eens op phantom, daar zit genoeg snelheid op, geloof mij nou maar
GOTY 2008 voor mijnouja 1 van de
Nou wat een aankondiging zeg, poe heyquote:Admiring Grant's art skillz...say hi to new "official" Insom page.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef SuperFruitig het volgende:
ITS ON BITCH
Sunday million is de standaard in mijn ogen dus LETSGETITOON
fool je weet niet in wat voor water je zwemt baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volges mij gaan ze een potje pokeren op de PS3. Kopen mensen dat soort games echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokeren is gewoon tof![]()
Ik had je gister met KZ gewoon harder voor je klote moeten schieten Cyb
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ja idd Cybquote:
PokerStars Game #25821385018: Tournament #145826286 , $150+$15 Hold\'em No Limit - Level II (15/30 ) - 2009/03/10 22:45:17 CET [ 2009/03/10 17:45:17 ET ]quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik own je bigtime met mijn offsuit met higher kicker
http://www.bbc.co.uk/blog(...)le_big_business.htmlquote:LittleBigPlanet: But small has turned out to be beautiful, with nearly two million people across Europe now playing the game invented in an unprepossessing shed in Guildford.
No...Freackin'...Way...quote:
Lucky bastardquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:14 schreef DaFrenk het volgende:
'Mogge
Ben ziek..dus straks maar vanuit bed een beetje LBP spelen
Hmja, voel me liever wat beter, maar okequote:
Ben liever ziek zodat ik de hele dag kan gamen dan dat ik de hele dag moet werken hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmja, voel me liever wat beter, maar oke
Mee eensquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ben liever ziek zodat ik de hele dag kan gamen dan dat ik de hele dag moet werken hoor![]()
Small price to pay.
Moet je je hand uit je broek halen. Gamet ook meteen een stuk beter.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:52 schreef Waag-hals het volgende:
Ben al sinds vrijdag ziek. Lekker gamen en je toch flink naar de ballen voelen. Klopt toch niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyria Chronicles
Het spel:
[ afbeelding ]
De anime:
[ afbeelding ]
Het is GTA4 gewordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ben liever ziek zodat ik de hele dag kan gamen dan dat ik de hele dag moet werken hoor![]()
Small price to pay.
Netjes! Ze hebben wel meer games voor 19 euro, interesting!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)ny_PS3_Resistance_2/
Logisch zo afprijzing voor zo bagger spelquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)ny_PS3_Resistance_2/
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Logisch zo afprijzing voor zo bagger spel
Was een paar maanden geleden gebeurd, dat vond iedereen saai, daarom is het terug gedraaitquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Kan jorien geen permban krijgen? Daar wil ik zelf wel een weekban voor inleveren.
Vouche
die haal ik zeker!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef Kremers het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)eturns-on-psn-today/
Old school![]()
Deze heb ik nog onder DOS gespeeld op de PC
Uhh, hoe kan dat? Had jij niet heeul veeul?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/CyberiaNL.png]afbeelding ] [/url]
Arme ik...
MYGAAWDquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:04 schreef Wessiej het volgende:
Het wachten is op SF
Zelfs IK heb meer silver trophiesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/CyberiaNL.png]afbeelding ] [/url]
Arme ik...
Nee, ik heb immers ook nog een 360. Op de PS3 speel ik alleen de exclusieve titels zoals MGS 4, Uncharted en Ratchet. Voor Uncharted is er dan nog een trophy patch verschenen maar ik had geen zin om het spel nogmaals uit te spelen alleen voor de trophies.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, hoe kan dat? Had jij niet heeul veeul?
Xbot!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee, ik heb immers ook nog een 360. Op de PS3 speel ik alleen de exclusieve titels zoals MGS 4, Uncharted en Ratchet. Voor Uncharted is er dan nog een trophy patch verschenen maar ik had geen zin om het spel nogmaals uit te spelen alleen voor de trophies.
Dat krijg je als je een tsjappie PSP hebt. Dit is je verdiende loon.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Tec-Deacon.png]afbeelding ] [/url]
![]()
Ik kan mijn psp niet kiezen uit het rijtje
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een tsjappie PSP hebt. Dit is je verdiende loon.
Wessiejquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben mijn wachtwoord ook kwijt van mijn normale account, hopelijk errort mijn ps3 nooit, want dan krijg ik dat iig nooit meer terug
Latertje: misschien een andere baan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Small price to pay.
Ach, mn baan is best wel leuk hoorquote:
Als je daar werkt wil je nooit meer gamenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ach, mn baan is best wel leuk hoorMaar werken is eigenlijk nooit leuker dan lekker gamen
Tenzij je misschien in de games industrie werkt
Playtestingquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je daar werkt wil je nooit meer gamen
What did I do?quote:
quote:
Inderdaad, dan kun je toch geen games meer zien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
10 uur per dag 1 spel spelen in een kamer zonder ramen en elk foutje zien te ontdekken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
Waren die pics ook van de 360 versie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zeg ik, NU:
http://xbox360.ign.com/do(...)ght4_trl_sizzle.html
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zeg ik, NU:
http://xbox360.ign.com/do(...)ght4_trl_sizzle.html
De ps3 hoes is ook van de 360.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Waren die pics ook van de 360 versie?
Kom op gozer, je kan ook een beetje je best doen om het te begrijpen. Vind t een beetje vreemd dat er een 360 filmpje word gepost. Zou dus kunnen betekenen dat er nog niks naar buiten is gebracht van de ps3 versie.quote:
Het verschil is toch geen wii/360 ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kom op gozer, je kan ook een beetje je best doen om het te begrijpen. Vind t een beetje vreemd dat er een 360 filmpje word gepost. Zou dus kunnen betekenen dat er nog niks naar buiten is gebracht van de ps3 versie.
Kon me herinneren dat er bij de vorige versie ook al een groot verschil was, met name de licht verwerking. Heb ze ook beide in actie gezien, en er is duidelijk verschil te zien. Vandaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het verschil is toch geen wii/360 ofzo
Het gaat er gewoon hetzelfde uitzien.
Toen was de ps3 net uit, en de 360 al een jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kon me herinneren dat er bij de vorige versie ook al een groot verschil was, met name de licht verwerking. Heb ze ook beide in actie gezien, en er is duidelijk verschil te zien. Vandaar.
Bij de eerste generatie multiplatform spellen waren de verschillen tussen 360-->PS3 sowieso al duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kon me herinneren dat er bij de vorige versie ook al een groot verschil was, met name de licht verwerking. Heb ze ook beide in actie gezien, en er is duidelijk verschil te zien. Vandaar.
Beetje met school bezig und wieder, morgen alle tijd cybjequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Great minds think alike.
Wessiej
Kom zo ff Killzone 2 spelen broeder. Even je de vloer aanvegen.
Dit wordt echt dé must-buy voor mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik, maar ben gewoon benieuwd of dat deze keer ook weer gebeurd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toen was de ps3 net uit, en de 360 al een jaar.
Ik hoop daarom ook dat t nu gewoon opgelost is. Maar waren t nou 360 of ps3 pics?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij de eerste generatie multiplatform spellen waren de verschillen tussen 360-->PS3 sowieso al duidelijk zichtbaar.
Neem maar aan dat het 360 screens zijn. De 360 is negen van de tien keer ook het hoofdplatform.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik hoop daarom ook dat t nu gewoon opgelost is. Maar waren t nou 360 of ps3 pics?
En ff voor de duidelijkheid, ben gewoon benieuwd. Maakt me voor de rest niet zo heel veel uit.
PS360 shots. Dude get over itquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ben gewoon benieuwd of dat deze keer ook weer gebeurd.
[..]
Ik hoop daarom ook dat t nu gewoon opgelost is. Maar waren t nou 360 of ps3 pics?
En ff voor de duidelijkheid, ben gewoon benieuwd. Maakt me voor de rest niet zo heel veel uit.
Doe niet zo flauw Wes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
PS360 shots. Dude get over it
Speciaal voor jou komen ze van ps3.ign.com![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef robbolo het volgende:
Ik ben zo blij met sites al youtube waar elke idioot iets kan plaatsenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
"Actually... MGS rendered your system useless"
![]()
FOOLquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
10 uur per dag 1 spel spelen in een kamer zonder ramen en elk foutje zien te ontdekken.
quote:Bioshock 2 met interessante info
In 2007 boekte Bioshock op de Xbox 360 en PC enorm succes en een jaar later bleek de game op de PS3 niets van zijn charme te hebben verloren. Een tweede deel is dan ook niet gek, maar Bioshock 2 gaat een heel andere kant op.
Dat leren we uit de nieuwste informatie die uit Game Informer komt.
- In de game speel je met Jack Abott in het jaar 1967. De game speelt dus zeven jaar na de gebeurtenissen in Bioshock af.
- De game begint in New York waar de dochter van Jack wordt ontvoerd door de Big Sister. Jack volgt de Big Sister met zijn dochter, welke aan de kust onder water gaan.
- De Big Sister is de enige Big Sister in de game: ze is de 'master mind' achter de gebeurtenissen in het tweede deel.
- Big Daddies zijn verdwenen, maar nieuwe vijanden komen zoals splicer honden, robots en Sovjet troepen.
- Er zijn nieuwe omgevingen, zoals de Rapture dierentuin. Ook is het mogelijk om onder water het een en ander te ontdekken. Er is veel onder water gameplay omdat Rapture grotendeels onder water ligt.
- Grote, epische baasgevechten met bijvoorbeeld gigantische inktvissen en een gemuteerde neushoorn.
- Nieuwe wapens en plasmids (zoals telepathie en tijdcontrole)
- Coöp voor twee spelers.
- Een vernieuwd health-systeem.
HD Versiequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)nfamous-trailer-now/
Perfect bijpassende muziek (ook al is het niet mijn smaak, het verhoogd de 'badassgehalte' wel flink), meer variatie in powers, uiterst coole moves, hele indrukwekkende physics engine. Ik begin steeds meer onder de indruk te raken.
Geen big daddies? Fail...quote:
het is een ps3 topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is een ps3 topic
doe eens ps3 plaatjes posten
En dat houd dus in dat ze zichzelf niet aanpassen, maar je hem overnieuw moet posten? Das wel suf..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:10 schreef SuperFruitig het volgende:
De Trophy banners zijn niet dynamisch
I stand corrected, het is wel dynamischquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat houd dus in dat ze zichzelf niet aanpassen, maar je hem overnieuw moet posten? Das wel suf..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom post je 360 plaatjes in het ps3 topic ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien tyf gewoon lekker op met dat gejank van je iedere keer.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien tyf gewoon lekker op met dat gejank van je iedere keer.
waarom hang je hier steeds maar weer de wannabe-mod uit?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom post je 360 plaatjes in het ps3 topic ?
waarom post jij uberhaupt nogquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom post je 360 plaatjes in het ps3 topic ?
Dat kan volgens mij per spel verschillen. Bij CoD4, Burnout en LBP is het in ieder geval regio gebonden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had trouwens nog even een vraag met betrekking tot de PSN cards. Als ik hier over een PAL versie van een spel beschik en ik haal content met een prepaid card uit de US store, is de binnengehaalde content zichtbaar/te spelen?
Een hele milde straf, helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef NJ het volgende:
jorienvdherik kan maandag mailen voor een unban. De grens van getroll was weer eens bereikt.
Ja echtquote:
gzquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo eerste post vanaf mijn nieuwe gsm heehee
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.
Welk topic is het dan wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.
stickert? Heb een nokia 5800quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:45 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ook zo ene met een stickert?
Kijk, iemand die het snaptquote:
Kutspel en ik had het voor 6 euro gekocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:01 schreef DaFrenk het volgende:
Stuntman Ignition voor 15 euro, goede deal of is het spel niet zo bijzonder?
Phewquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kutspel en ik had het voor 6 euro gekocht.
Meh, ziet er niet zo super uit eerlijk gezegt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers TV staat deze week in het teken van Alpha Protocol.
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=51
Stuntmanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kutspel en ik had het voor 6 euro gekocht.
Een dame die KZ2 speelt? Toegevoegdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:50 schreef Catch_me het volgende:
Ben sinds gisteren ook in het bezit van een PS3 + KZ2 en LBP, tot nu toe erg tevreden![]()
Mijn PSN id is RainmakerNL voor de geïnteresseerden.
Volgens mij was deze user eerst gewoon een gozer volgens zijn profeilquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Een dame die KZ2 speelt? Toegevoegd
ik ga het volgende week toch maar eens checken, heb een aantal mooie hd filmsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:07 schreef SoltaiiCon het volgende:
Ben es ff aan de slag gegaan met dat PS3 Media server. Echt ideaal dat programma, werkt een stuk beter dan dat Tversity wat ik er eerst had staan. De PS3 word meteen gedetecteerd en het afspelen of doorstreamen van films (in hd) verloopt vlekkenloos als je een beetje redelijk pc'tje hebt staan. Support voor multithreading werkt ook goed en het verschil is duidelijk op te merken.
PS3 Media Server kun je hier downloaden, mocht je het nog niet kennen of als het je wat lijkt
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/downloads/list:
Staat toch echt "Vrouw". Mocht het toch anders zijn dan kan ik hem er altijd uit flikkerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Volgens mij was deze user eerst gewoon een gozer volgens zijn profeil
Zo'n stickert als op je pspquote:
Neogaf is al in de ban van deze baas.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:05 schreef Kremers het volgende:
ElPresador blijft verbazenHoeveel mensen zullen zijn filmpjes wel niet te zien krijgen?
quote:Co-founder of Media Molecule, Alex Evans, recently discussed the new direction that the developer plans on taking its LittleBigPlanet franchise with Gamasutra. Needless to say, the development team and upper management are more than a little excited about their next plans for the lovable SackBoy, with Evans dubbing it "really f***ing cool."
"We're gonna just take a character, we're just gonna try this direction. It's a quite interesting thing because it was like a magnet. Everyone sort of [joined in] on that thing, then I suddenly saw these people kind of going, 'Oh my god, far from being tired of LBP, I suddenly see this untapped potential,' " bubbled Evans.
"And in ways that hopefully will still be fresh so when it comes back, people won't be like, 'Yeah, they just exploited that thing, and it's really ****ing obvious that they would do that.' I think LBP is in their future, and hopefully in surprising ways," he continued.
A note worth making is that the PlayStation Portable version of LittleBigPlanet isn't the one being discussed by Evans above. Our bet is on some form of 3D platformer that is somewhat similar to a Ratchet & Clank style of game, but with SackBoy leading the way.
What do you guys think the geniuses over at Media Molecule have brewing behind those closed doors?
Helaas niet. Sowieso zijn kart games erg schaars in de afgelopen jaren.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef Erasmusch het volgende:
Vraagje:
is er op de PS3 een kart-spel vergelijkbaar met Crash Bandicoot Racing oid op de PS1?
STICKERT ?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zo'n stickert als op je psp![]()
Maarre wanneer kom je nou es online kz2 spelen??
Je kan Crash Team Racing kopen in de PSS voor 5 euroquote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef Erasmusch het volgende:
Vraagje:
is er op de PS3 een kart-spel vergelijkbaar met Crash Bandicoot Racing oid op de PS1?
quote:THIS MEAL WAS INNEVITABLE,USED THE HEAT FROM THE BACK OF MY 360 TO COOK THIS MEAL
Lair?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef robbolo het volgende:
Vast wel interessant voor de mensen hier. Geen idee wat ze met het gratis spel bedoelen, maar voor die prijs kan je je geen bult vallen:
http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
Das idd een mooie deal zegquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef robbolo het volgende:
Vast wel interessant voor de mensen hier. Geen idee wat ze met het gratis spel bedoelen, maar voor die prijs kan je je geen bult vallen:
http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
Zal me niks verbazen, volgens mij hebben ze die een tijd terug verkocht als dag-aanbieding.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:25 schreef Griebus het volgende:
Dat zal waarschijnlijk Vampire Rain zijnEen dikke 30 punten op metacritic
quote:Three Valkyria DLC packs this spring News
News by Oli Welsh
Today 16:59
SEGA has announced that it's to release three packs of downloadable content for Valkyria Chronicles, its PS3 tactical RPG.
The three DLC packs, all due this spring, consist of a Hard EX Mode and two missions: Edy's mission 'Enter the Edy Detachment', and Selvaria's mission 'Behind Her Blue Flame'.
The hard mode makes enemies tougher and removes players' wain weapon, the tank Edelweiss, bringing strategy to the fore.
Edy's mission involves defending a small village with an outnumbered squad of six, while Selvaria's mission portrays the outbreak of war from the enemy perspective - specifically, that of a young engineer called Johann.
Valkyria Chronicles is a gorgeous, cel-shaded hybrid of JRPG and wargame, set in an alternate version 1930s Europe. It's something of an overlooked gem if you ask us. Find out why at the Valkyria Chronicles gamepage.
http://www.eurogamer.net/(...)lc-packs-this-spring
Waar blijft die DLC voor Wipeout HDquote:
Dat hoesje wil je toch nog niet gratis in je kast hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Agiath het volgende:
Trouwens
http://www.amazon.co.uk/Uncharted-Drakes-Fortune-Platinum-PS3/dp/B001CZJBBG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1237243786&sr=8-1
Uncharted nieuw voor minder dan een tientje
/care , al staat gordon op de cover en ruikt het doosje naar kots. Zolang het spel maar draaitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hoesje wil je toch nog niet gratis in je kast hebben
Er zijn grenzen Frankquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
/care , al staat gordon op de cover en ruikt het doosje naar kots. Zolang het spel maar draait
Das waar, toch ben ik trots op mijn geen-platinum-collectie inclusief unchartedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
/care , al staat gordon op de cover en ruikt het doosje naar kots. Zolang het spel maar draait
Inderdaad een grafding zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hoesje wil je toch nog niet gratis in je kast hebben
Waar de fak gaat dit over.quote:
Te laatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:41 schreef KoosyNL het volgende:
Ninja Gaiden II komt naar de Playstation 3
Waarom geeft ie aan dat ze niet verzenden naar Nederland terwijl er wel gewoon staat aangegeven dat ze games verzenden naar Nederland?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Agiath het volgende:
Trouwens
http://www.amazon.co.uk/Uncharted-Drakes-Fortune-Platinum-PS3/dp/B001CZJBBG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1237243786&sr=8-1
Uncharted nieuw voor minder dan een tientje
Das gek, Ratchet kan wel, maar Uncharted niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:33 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Waarom geeft ie aan dat ze niet verzenden naar Nederland terwijl er wel gewoon staat aangegeven dat ze games verzenden naar Nederland?
Misschien omdat het via een third party gaat? (Dispatched from and sold by Express Games)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:33 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Waarom geeft ie aan dat ze niet verzenden naar Nederland terwijl er wel gewoon staat aangegeven dat ze games verzenden naar Nederland?
Ratchet heeft een spaceship, Drake moet het doen met een ouwe sloep, duh!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das gek, Ratchet kan wel, maar Uncharted niet?
Dat zou het wel eens kunnen zijn ja, nouja dan maar die van 11 pond bestellen. Het moet er toch ooit van komen dat ik Uncharted eens koop.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Misschien omdat het via een third party gaat? (Dispatched from and sold by Express Games)
Die vent is echt zo zielig. T'is echt niet grappig...quote:
------------------------quote:BioShock 2 details confirmed News
News by Tom Bramwell
Today 15:19
2K Marin give you control of a Big Daddy roaming Rapture in the upcoming BioShock 2: Sea of Dreams for PS3, Xbox 360 and PC.
You're not just any Big Daddy though - you're the very first one, and you've somehow acquired the ability to inject plasmids, like Jack in the first game.
Unlike the first game though, you will choose between harvesting a Little Sister for ADAM and adopting her, after which you will have to protect her while she harvests ADAM from corpses strewn around Andrew Ryan's failed utopia.
As previously leaked, you're up against the Big Sister, who has been kidnapping little girls from coastal towns and bringing them to Rapture.
The game will also feature multiplayer, although there are no details on that side of the game yet.
All that's courtesy of a Game Informer preview hitting subscriber's hands in the US at the moment, but it's also courtesy of our own recent trip to see BioShock 2 in action at 2K Marin's headquarters just outside San Francisco. Due to the nature of print and online embargoes, you'll have to wait a few weeks longer to read our and other internet thoughts, but they are coming.
We can also tell you that rumours of Soviets, co-op and, er, rhinos are wide of the mark. We'll get in trouble if we spill any other beans, but hey, we like getting in trouble, so we will say this: that Bouncer drill's a bit of a riot.
http://www.eurogamer.net/(...)tation-review?page=2quote:When a bundled Bluetooth headset is the most compelling reason to pick up a new SOCOM game, you know something has gone horribly wrong.
Correctquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Misschien omdat het via een third party gaat? (Dispatched from and sold by Express Games)
Wat een domme, achterlijke en vergezochte nepzooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk onderbouwde opmerking!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat een domme, achterlijke en vergezochte nepzooi
Voorlopig geen PS3 versie dus.quote:Edmonton, Alberta, Canada – March 17th, 2009 – Leading video game developer BioWare™, a division of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) today officially announced Mass Effect™ 2, the highly anticipated sequel to the multi award-winning 2007 hit, Mass Effect. The Mass Effect trilogy is a masterful science fiction adventure set in a vast universe filled with dangerous alien life forms and mysterious uncharted planets. In this dark second chapter, Saren’s evil army of Geth soldiers has just been defeated, and humans, who are still struggling to make their mark on the galactic stage, are now faced with an even greater peril…
“We’re going to surpass the extraordinary gaming experience we brought our fans in Mass Effect by delivering intensified combat and expanded weapon options as well as increased depth of planet exploration, all while delivering a powerful, emotionally engaging story,” said Dr. Ray Muzyka, General Manager and CEO, BioWare and General Manager and Vice President, EA. “Mass Effect 2 is shaping up to be an unforgettable RPG-shooter experience, taking players on a non-stop roller-coaster ride filled with stunning plot twists and no-holds-barred action.”
Mass Effect 2 is coming to PC and the Xbox 360 video game system in Early 2010. To see the exclusive new Mass Effect 2 teaser trailer check out the website here: www.masseffect.com.
Waarschijnlijk dus gewoon niet.quote:
Precies de reden waarom ik het spel aan mij voorbij heb laten gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Beviel wel goed, alleen wel erg kaal allemaal. (Lege ruimtes, weinig te doen, ongeinspireerde kantoor ruimtes etc.)
Het mist misschien de sfeer van bv. Bioshock, maar toch had het zijn eigen SF sfeertje. Vond het spel fantastisch,.... kan niet wachten op deel 2.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus gewoon niet.
Wel jammer. Het lijkt me een prima game om te hebben. Ik heb een avondje deel 1 gespeeld bij een vriend op de Xbox360. Beviel wel goed, alleen wel erg kaal allemaal. (Lege ruimtes, weinig te doen, ongeinspireerde kantoor ruimtes etc.)
Idem, goed verhaal en ik vond de locaties van Mass Effect juist fantastisch! Maar ik hou wel van dat "klinische" Sci-Fi sfeertje zoals je die ook in Star Trek vindt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:08 schreef Sjotime het volgende:
Het mist misschien de sfeer van bv. Bioshock, maar toch had het zijn eigen SF sfeertje. Vond het spel fantastisch,.... kan niet wachten op deel 2.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik het spel aan mij voorbij heb laten gaan.
Infamous in Juni?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:24 schreef Griebus het volgende:
Wat wordt trouwens de eerstvolgende megaton? Niet dat ik spelletjes tekort kom (moet nog SF4, RE5 en KZ2 spelen)
SSX3 > Tricky.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
Heeft iemand nog toevallig SSX Tricky liggen voor de PS2 ?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Marble het volgende:
[..]
SSX3 > Tricky.
Of zeg maar gerust: SSX3 > alle andere snowboardgames ever.
Dat was de vraag toch nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Marble het volgende:
[..]
SSX3 > Tricky.
Of zeg maar gerust: SSX3 > alle andere snowboardgames ever.
Word. Waarom is EA met die reeks gestopt? We zouden onderhand al bij deel 7 of zo moeten zijn!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:12 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://media.ps3.ign.com/media/142/14225971/imgs_1.html
Interview
http://ps3.ign.com/articles/963/963744p1.html
Overal?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:24 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een idee waar je een PS3 power cable kan halen voor een beetje cheap?
shaun white.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
Is er een leuke/goede PS3 snowboard game?
pcsquote:
Checkquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
Heeft iemand nog toevallig SSX Tricky liggen voor de PS2 ?
Ja, externe USB-HDD's kan je aansluiten, mits ingedeeld in FAT32 format.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hier of het mogelijk is om een externe harde schijf aan je PS3 te hangen? Voor muziek en films...
Kort? Ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hier of het mogelijk is om een externe harde schijf aan je PS3 te hangen? Voor muziek en films...
Dat vroeg ik me dus ook al af. Ik wil HD films afspelen met mijn PS3, maar weet niet goed hoe dat moet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef fratsman het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, externe USB-HDD's kan je aansluiten, mits ingedeeld in FAT32 format.
Bestanden zelf kunnen dan maximaal 4GB groot zijn en vanuit Windows XP kan je zonder extra tool (zoals Swissknife) een externe HDD niet goed formateren op FAT32 format.
Succes!
Dat eindequote:Op donderdag 19 maart 2009 08:09 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)nt-Blood-on-the-Sand
Briljant
Ik heb er eentje met externe voeding, die werkte dus niet dacht ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Ik wil HD films afspelen met mijn PS3, maar weet niet goed hoe dat moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |