Kutspel en ik had het voor 6 euro gekocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:01 schreef DaFrenk het volgende:
Stuntman Ignition voor 15 euro, goede deal of is het spel niet zo bijzonder?
Phewquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kutspel en ik had het voor 6 euro gekocht.
Meh, ziet er niet zo super uit eerlijk gezegt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers TV staat deze week in het teken van Alpha Protocol.
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=51
Stuntmanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kutspel en ik had het voor 6 euro gekocht.
Een dame die KZ2 speelt? Toegevoegdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:50 schreef Catch_me het volgende:
Ben sinds gisteren ook in het bezit van een PS3 + KZ2 en LBP, tot nu toe erg tevreden![]()
Mijn PSN id is RainmakerNL voor de geďnteresseerden.
Volgens mij was deze user eerst gewoon een gozer volgens zijn profeilquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Een dame die KZ2 speelt? Toegevoegd
ik ga het volgende week toch maar eens checken, heb een aantal mooie hd filmsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:07 schreef SoltaiiCon het volgende:
Ben es ff aan de slag gegaan met dat PS3 Media server. Echt ideaal dat programma, werkt een stuk beter dan dat Tversity wat ik er eerst had staan. De PS3 word meteen gedetecteerd en het afspelen of doorstreamen van films (in hd) verloopt vlekkenloos als je een beetje redelijk pc'tje hebt staan. Support voor multithreading werkt ook goed en het verschil is duidelijk op te merken.
PS3 Media Server kun je hier downloaden, mocht je het nog niet kennen of als het je wat lijkt
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/downloads/list:
Staat toch echt "Vrouw". Mocht het toch anders zijn dan kan ik hem er altijd uit flikkerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Volgens mij was deze user eerst gewoon een gozer volgens zijn profeil
Zo'n stickert als op je pspquote:
Neogaf is al in de ban van deze baas.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:05 schreef Kremers het volgende:
ElPresador blijft verbazenHoeveel mensen zullen zijn filmpjes wel niet te zien krijgen?
quote:Co-founder of Media Molecule, Alex Evans, recently discussed the new direction that the developer plans on taking its LittleBigPlanet franchise with Gamasutra. Needless to say, the development team and upper management are more than a little excited about their next plans for the lovable SackBoy, with Evans dubbing it "really f***ing cool."
"We're gonna just take a character, we're just gonna try this direction. It's a quite interesting thing because it was like a magnet. Everyone sort of [joined in] on that thing, then I suddenly saw these people kind of going, 'Oh my god, far from being tired of LBP, I suddenly see this untapped potential,' " bubbled Evans.
"And in ways that hopefully will still be fresh so when it comes back, people won't be like, 'Yeah, they just exploited that thing, and it's really ****ing obvious that they would do that.' I think LBP is in their future, and hopefully in surprising ways," he continued.
A note worth making is that the PlayStation Portable version of LittleBigPlanet isn't the one being discussed by Evans above. Our bet is on some form of 3D platformer that is somewhat similar to a Ratchet & Clank style of game, but with SackBoy leading the way.
What do you guys think the geniuses over at Media Molecule have brewing behind those closed doors?
Helaas niet. Sowieso zijn kart games erg schaars in de afgelopen jaren.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef Erasmusch het volgende:
Vraagje:
is er op de PS3 een kart-spel vergelijkbaar met Crash Bandicoot Racing oid op de PS1?
STICKERT ?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zo'n stickert als op je psp![]()
Maarre wanneer kom je nou es online kz2 spelen??
Je kan Crash Team Racing kopen in de PSS voor 5 euroquote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef Erasmusch het volgende:
Vraagje:
is er op de PS3 een kart-spel vergelijkbaar met Crash Bandicoot Racing oid op de PS1?
quote:THIS MEAL WAS INNEVITABLE,USED THE HEAT FROM THE BACK OF MY 360 TO COOK THIS MEAL
Lair?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef robbolo het volgende:
Vast wel interessant voor de mensen hier. Geen idee wat ze met het gratis spel bedoelen, maar voor die prijs kan je je geen bult vallen:
http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
Das idd een mooie deal zegquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef robbolo het volgende:
Vast wel interessant voor de mensen hier. Geen idee wat ze met het gratis spel bedoelen, maar voor die prijs kan je je geen bult vallen:
http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
Zal me niks verbazen, volgens mij hebben ze die een tijd terug verkocht als dag-aanbieding.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:25 schreef Griebus het volgende:
Dat zal waarschijnlijk Vampire Rain zijnEen dikke 30 punten op metacritic
quote:Three Valkyria DLC packs this spring News
News by Oli Welsh
Today 16:59
SEGA has announced that it's to release three packs of downloadable content for Valkyria Chronicles, its PS3 tactical RPG.
The three DLC packs, all due this spring, consist of a Hard EX Mode and two missions: Edy's mission 'Enter the Edy Detachment', and Selvaria's mission 'Behind Her Blue Flame'.
The hard mode makes enemies tougher and removes players' wain weapon, the tank Edelweiss, bringing strategy to the fore.
Edy's mission involves defending a small village with an outnumbered squad of six, while Selvaria's mission portrays the outbreak of war from the enemy perspective - specifically, that of a young engineer called Johann.
Valkyria Chronicles is a gorgeous, cel-shaded hybrid of JRPG and wargame, set in an alternate version 1930s Europe. It's something of an overlooked gem if you ask us. Find out why at the Valkyria Chronicles gamepage.
http://www.eurogamer.net/(...)lc-packs-this-spring
Waar blijft die DLC voor Wipeout HDquote:
Dat hoesje wil je toch nog niet gratis in je kast hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Agiath het volgende:
Trouwens
http://www.amazon.co.uk/Uncharted-Drakes-Fortune-Platinum-PS3/dp/B001CZJBBG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1237243786&sr=8-1
Uncharted nieuw voor minder dan een tientje
/care , al staat gordon op de cover en ruikt het doosje naar kots. Zolang het spel maar draaitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hoesje wil je toch nog niet gratis in je kast hebben
Er zijn grenzen Frankquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
/care , al staat gordon op de cover en ruikt het doosje naar kots. Zolang het spel maar draait
Das waar, toch ben ik trots op mijn geen-platinum-collectie inclusief unchartedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
/care , al staat gordon op de cover en ruikt het doosje naar kots. Zolang het spel maar draait
Inderdaad een grafding zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hoesje wil je toch nog niet gratis in je kast hebben
Waar de fak gaat dit over.quote:
Te laatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:41 schreef KoosyNL het volgende:
Ninja Gaiden II komt naar de Playstation 3
Waarom geeft ie aan dat ze niet verzenden naar Nederland terwijl er wel gewoon staat aangegeven dat ze games verzenden naar Nederland?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Agiath het volgende:
Trouwens
http://www.amazon.co.uk/Uncharted-Drakes-Fortune-Platinum-PS3/dp/B001CZJBBG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1237243786&sr=8-1
Uncharted nieuw voor minder dan een tientje
Das gek, Ratchet kan wel, maar Uncharted niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:33 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Waarom geeft ie aan dat ze niet verzenden naar Nederland terwijl er wel gewoon staat aangegeven dat ze games verzenden naar Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |