Doe niet zo flauw Wes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
PS360 shots. Dude get over it
Speciaal voor jou komen ze van ps3.ign.com![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef robbolo het volgende:
En ff voor de duidelijkheid, ben gewoon benieuwd. Maakt me voor de rest niet zo heel veel uit.
Ik ben zo blij met sites al youtube waar elke idioot iets kan plaatsenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
"Actually... MGS rendered your system useless"
![]()
FOOLquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
10 uur per dag 1 spel spelen in een kamer zonder ramen en elk foutje zien te ontdekken.
quote:Bioshock 2 met interessante info
In 2007 boekte Bioshock op de Xbox 360 en PC enorm succes en een jaar later bleek de game op de PS3 niets van zijn charme te hebben verloren. Een tweede deel is dan ook niet gek, maar Bioshock 2 gaat een heel andere kant op.
Dat leren we uit de nieuwste informatie die uit Game Informer komt.
- In de game speel je met Jack Abott in het jaar 1967. De game speelt dus zeven jaar na de gebeurtenissen in Bioshock af.
- De game begint in New York waar de dochter van Jack wordt ontvoerd door de Big Sister. Jack volgt de Big Sister met zijn dochter, welke aan de kust onder water gaan.
- De Big Sister is de enige Big Sister in de game: ze is de 'master mind' achter de gebeurtenissen in het tweede deel.
- Big Daddies zijn verdwenen, maar nieuwe vijanden komen zoals splicer honden, robots en Sovjet troepen.
- Er zijn nieuwe omgevingen, zoals de Rapture dierentuin. Ook is het mogelijk om onder water het een en ander te ontdekken. Er is veel onder water gameplay omdat Rapture grotendeels onder water ligt.
- Grote, epische baasgevechten met bijvoorbeeld gigantische inktvissen en een gemuteerde neushoorn.
- Nieuwe wapens en plasmids (zoals telepathie en tijdcontrole)
- Coöp voor twee spelers.
- Een vernieuwd health-systeem.
HD Versiequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)nfamous-trailer-now/
Perfect bijpassende muziek (ook al is het niet mijn smaak, het verhoogd de 'badassgehalte' wel flink), meer variatie in powers, uiterst coole moves, hele indrukwekkende physics engine. Ik begin steeds meer onder de indruk te raken.
Geen big daddies? Fail...quote:
het is een ps3 topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is een ps3 topic
doe eens ps3 plaatjes posten
En dat houd dus in dat ze zichzelf niet aanpassen, maar je hem overnieuw moet posten? Das wel suf..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:10 schreef SuperFruitig het volgende:
De Trophy banners zijn niet dynamisch
I stand corrected, het is wel dynamischquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat houd dus in dat ze zichzelf niet aanpassen, maar je hem overnieuw moet posten? Das wel suf..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom post je 360 plaatjes in het ps3 topic ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien tyf gewoon lekker op met dat gejank van je iedere keer.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien tyf gewoon lekker op met dat gejank van je iedere keer.
waarom hang je hier steeds maar weer de wannabe-mod uit?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom post je 360 plaatjes in het ps3 topic ?
waarom post jij uberhaupt nogquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom post je 360 plaatjes in het ps3 topic ?
Dat kan volgens mij per spel verschillen. Bij CoD4, Burnout en LBP is het in ieder geval regio gebonden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had trouwens nog even een vraag met betrekking tot de PSN cards. Als ik hier over een PAL versie van een spel beschik en ik haal content met een prepaid card uit de US store, is de binnengehaalde content zichtbaar/te spelen?
Een hele milde straf, helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef NJ het volgende:
jorienvdherik kan maandag mailen voor een unban. De grens van getroll was weer eens bereikt.
Ja echtquote:
gzquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo eerste post vanaf mijn nieuwe gsm heehee
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.
Welk topic is het dan wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.
stickert? Heb een nokia 5800quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:45 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ook zo ene met een stickert?
Kijk, iemand die het snaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |