waarom hang je hier steeds maar weer de wannabe-mod uit?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom post je 360 plaatjes in het ps3 topic ?
waarom post jij uberhaupt nogquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom post je 360 plaatjes in het ps3 topic ?
Dat kan volgens mij per spel verschillen. Bij CoD4, Burnout en LBP is het in ieder geval regio gebonden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had trouwens nog even een vraag met betrekking tot de PSN cards. Als ik hier over een PAL versie van een spel beschik en ik haal content met een prepaid card uit de US store, is de binnengehaalde content zichtbaar/te spelen?
Een hele milde straf, helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef NJ het volgende:
jorienvdherik kan maandag mailen voor een unban. De grens van getroll was weer eens bereikt.
Ja echtquote:
gzquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo eerste post vanaf mijn nieuwe gsm heehee
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.
Welk topic is het dan wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom dit hier gepost wordt ... dit is niet het Play Station 3 topic.
stickert? Heb een nokia 5800quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:45 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ook zo ene met een stickert?
Kijk, iemand die het snaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |