Nee, ik heb immers ook nog een 360. Op de PS3 speel ik alleen de exclusieve titels zoals MGS 4, Uncharted en Ratchet. Voor Uncharted is er dan nog een trophy patch verschenen maar ik had geen zin om het spel nogmaals uit te spelen alleen voor de trophies.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, hoe kan dat? Had jij niet heeul veeul?
Xbot!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee, ik heb immers ook nog een 360. Op de PS3 speel ik alleen de exclusieve titels zoals MGS 4, Uncharted en Ratchet. Voor Uncharted is er dan nog een trophy patch verschenen maar ik had geen zin om het spel nogmaals uit te spelen alleen voor de trophies.
Dat krijg je als je een tsjappie PSP hebt. Dit is je verdiende loon.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Tec-Deacon.png]afbeelding ] [/url]
![]()
Ik kan mijn psp niet kiezen uit het rijtje
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een tsjappie PSP hebt. Dit is je verdiende loon.
Wessiejquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben mijn wachtwoord ook kwijt van mijn normale account, hopelijk errort mijn ps3 nooit, want dan krijg ik dat iig nooit meer terug
Latertje: misschien een andere baan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ben liever ziek zodat ik de hele dag kan gamen dan dat ik de hele dag moet werken hoor![]()
Small price to pay.
Ach, mn baan is best wel leuk hoorquote:
Als je daar werkt wil je nooit meer gamenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ach, mn baan is best wel leuk hoorMaar werken is eigenlijk nooit leuker dan lekker gamen
Tenzij je misschien in de games industrie werkt
Playtestingquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je daar werkt wil je nooit meer gamen
What did I do?quote:
quote:
Inderdaad, dan kun je toch geen games meer zien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
10 uur per dag 1 spel spelen in een kamer zonder ramen en elk foutje zien te ontdekken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
Waren die pics ook van de 360 versie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zeg ik, NU:
http://xbox360.ign.com/do(...)ght4_trl_sizzle.html
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zeg ik, NU:
http://xbox360.ign.com/do(...)ght4_trl_sizzle.html
De ps3 hoes is ook van de 360.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Waren die pics ook van de 360 versie?
Kom op gozer, je kan ook een beetje je best doen om het te begrijpen. Vind t een beetje vreemd dat er een 360 filmpje word gepost. Zou dus kunnen betekenen dat er nog niks naar buiten is gebracht van de ps3 versie.quote:
Het verschil is toch geen wii/360 ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kom op gozer, je kan ook een beetje je best doen om het te begrijpen. Vind t een beetje vreemd dat er een 360 filmpje word gepost. Zou dus kunnen betekenen dat er nog niks naar buiten is gebracht van de ps3 versie.
Kon me herinneren dat er bij de vorige versie ook al een groot verschil was, met name de licht verwerking. Heb ze ook beide in actie gezien, en er is duidelijk verschil te zien. Vandaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het verschil is toch geen wii/360 ofzo
Het gaat er gewoon hetzelfde uitzien.
Toen was de ps3 net uit, en de 360 al een jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kon me herinneren dat er bij de vorige versie ook al een groot verschil was, met name de licht verwerking. Heb ze ook beide in actie gezien, en er is duidelijk verschil te zien. Vandaar.
Bij de eerste generatie multiplatform spellen waren de verschillen tussen 360-->PS3 sowieso al duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kon me herinneren dat er bij de vorige versie ook al een groot verschil was, met name de licht verwerking. Heb ze ook beide in actie gezien, en er is duidelijk verschil te zien. Vandaar.
Beetje met school bezig und wieder, morgen alle tijd cybjequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Great minds think alike.
Wessiej
Kom zo ff Killzone 2 spelen broeder. Even je de vloer aanvegen.
Dit wordt echt dé must-buy voor mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
Dat begrijp ik, maar ben gewoon benieuwd of dat deze keer ook weer gebeurd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toen was de ps3 net uit, en de 360 al een jaar.
Ik hoop daarom ook dat t nu gewoon opgelost is. Maar waren t nou 360 of ps3 pics?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij de eerste generatie multiplatform spellen waren de verschillen tussen 360-->PS3 sowieso al duidelijk zichtbaar.
Neem maar aan dat het 360 screens zijn. De 360 is negen van de tien keer ook het hoofdplatform.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik hoop daarom ook dat t nu gewoon opgelost is. Maar waren t nou 360 of ps3 pics?
En ff voor de duidelijkheid, ben gewoon benieuwd. Maakt me voor de rest niet zo heel veel uit.
PS360 shots. Dude get over itquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ben gewoon benieuwd of dat deze keer ook weer gebeurd.
[..]
Ik hoop daarom ook dat t nu gewoon opgelost is. Maar waren t nou 360 of ps3 pics?
En ff voor de duidelijkheid, ben gewoon benieuwd. Maakt me voor de rest niet zo heel veel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |