Ik ben gewoon een zeer vredelievend mens.quote:
dat blijktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeer vredelievend mens.
quote:
Ik had het zeg maar niet zo erg. Maar de haartjes die ertussen zaten haal ik nu dus wel weg. En ik dun mn wenkbrauwen nu dus ook uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
Over dat epileren bij mannen, bij iemand met een monobrauw zou ik dat wel aanraden.
Maar dan ook alleen omdat Ik het geen gezicht vind.
Oe was schattig, beetje mascara ook? Heb je van die mooie opvallende blauwe kijkers?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het zeg maar niet zo erg. Maar de haartjes die ertussen zaten haal ik nu dus wel weg. En ik dun mn wenkbrauwen nu dus ook uit.
Vind dat mn ogen nu beter uitkomen.
je laat je haar groeien, epileert niks....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad
En nee ik epileer niks.
hij geilt ook op bard pitt enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij je testosteronpillen verwisseld met oestrogeenpillen?
Nou ik heb 1 keer bij een concert eyeliner op gehad en vond t super cool.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe was schattig, beetje mascara ook? Heb je van die mooie opvallende blauwe kijkers?
Kijk snel even op mn doosjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij je testosteronpillen verwisseld met oestrogeenpillen?
SSSSSSSSSsssssssssttttquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij geilt ook op bard pitt enzo
volgens mij is die jaloersheid om jou en nouk heul niet om noukje te doen maar hij WIL jou gewoon
Dat is wel heel belangrijke info voor jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je laat je haar groeien, epileert niks....
je houd sommige plaatsen toch wel bij!?!
Bewijs eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik heb 1 keer bij een concert eyeliner op gehad en vond t super cool.
Ja ik heb wel mooie blauwe ogen.
Jeej, ik ben weer liefquote:
nee? ben jij geheel puur natuur?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik gebruik als vrouw zijnde en zo niet eens eyeliner haha
Hij wilt gewoon mee op vakantie die slijmbalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij geilt ook op bard pitt enzo
volgens mij is die jaloersheid om jou en nouk heul niet om noukje te doen maar hij WIL jou gewoon
sja ik d8 informeer voor de zekerheid maar evenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heel belangrijke info voor jou natuurlijk.
Waar wil je afspreken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Bewijs eens.Mag zonder eyeliner en mascara.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon mee op vakantie die slijmbal
Ja maar eergister nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja hoor, was je gister ook al
Alles al klaar gelegd op je nachtkastje, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik d8 informeer voor de zekerheid maar even
al kan ik daar natuurlijk verandering in brengen als ie toch meer van t oewoud is enzo gheghe
Niet, foto is voldoende. Ik vertrouw volledig op je eerlijkheid dat je een foto van je eigen ogen stuurt.quote:
Dat welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je laat je haar groeien, epileert niks....
je houd sommige plaatsen toch wel bij!?!
ja eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee? ben jij geheel puur natuur?
ik alleen wat potlood meestal bij mn ogen, ziet er net wat beter uit
quote:
aiaiaiaiaiai nee dat mag ik hopen voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat welmaar niet met een pincet ofzo
dat heb ik dus ook en soms waag ik een poging om t er weer even snel weg te halen, ik vind t ook niet echt super dan, ben goed zonder al die troepjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja eigenlijk altijd
soms als ik uitga voel ik me opeens kaal en doe ik wat op maar dan gaat vriendje klagen haha
9 van de 10 keer stap ik als we uit gaan ook gewoon zonder make up de deur uit
de meeste mensen vinden ook dat ik het niet nodig heb, ben ik wel blij om want ik vind het altijd zo'n gedoe haha
Inspiratieloosquote:
Het gaat nu echter om mannen. Weer eens iets anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inspiratieloos![]()
En verder houd ik wel van kale vrouwen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat nu echter om mannen. Weer eens iets anders.
Rhu voelt zich kaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja eigenlijk altijd
soms als ik uitga voel ik me opeens kaal en doe ik wat op maar dan gaat vriendje klagen haha
9 van de 10 keer stap ik als we uit gaan ook gewoon zonder make up de deur uit
de meeste mensen vinden ook dat ik het niet nodig heb, ben ik wel blij om want ik vind het altijd zo'n gedoe haha
Euh... De mannen veranderen zichzelf.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
Oh.... en meteen weer de mannen proberen te veranderen
Hmzz, ik moet er niet middenin vallen neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ze haar mooie haar niet eraf scheert of epileert is het prima.
kijk maar naar Joey, die epileert nuquote:
Daaromquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
kijk maar naar Joey, die epileert nu![]()
helemaal uit zichzelf, niks met zijn bazige vriendin te maken
In je fobo is er niet veel van te zien, of is dat alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ik moet er niet middenin vallen nee![]()
Ik heb wel borsthaar
Soms ook niet trouwens...![]()
Hij zegt het wel, maar een bewijs leveren ho maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
kijk maar naar Joey, die epileert nu![]()
helemaal uit zichzelf, niks met zijn bazige vriendin te maken
iemand met veel borsthaar die het dan weghaalt is ook niksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ik moet er niet middenin vallen nee![]()
Ik heb wel borsthaar
Soms ook niet trouwens...![]()
* checkt foboquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In je fobo is er niet veel van te zien, of is dat alles.
nee mn haar is echt heiligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ze haar mooie hoofdhaar niet eraf scheert of epileert is het prima.
En schurenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
dat gaat alleen prikken is ook niet meer lekker
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij zegt het wel, maar een bewijs leveren ho maar.
Nee, dat doe ik niet. Ik hou alles netjes bij met een tondeuse en scheermesjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aiaiaiaiaiai nee dat mag ik hopen voor je
alhoewel sommige mannen wel die 3 hardnekkig steeds weer terugkomende borstharen vaak wel met pincet verwijderen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik hou alles netjes bij met een tondeuse en scheermesjes
Ik deed het in Cuba, om mooier bruin te worden en als een vriendinnetje het mooier, leuker, geiler vondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand met veel borsthaar die het dan weghaalt is ook niks
dat gaat alleen prikken is ook niet meer lekker
Wat noem je een bosaap. Iemand die buik/borstgedeelte en rug ook behaard is?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* checkt fobo
Hmzz, het is enigzins bescheiden ja, ben geen bosaap
Tsk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vroeg waar je wilde afspreken en jij reageerde niet.
Zaterdag in de Bitterzoet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
Niet, foto is voldoende. Ik vertrouw volledig op je eerlijkheid dat je een foto van je eigen ogen stuurt.
quote:
Niet zeuren dan.quote:
Het is zo lang dat het je billen raakt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee mn haar is echt heilig
hoewel het nu zo lang is dat het lastig word haha
zo grappig een vriendinnetje van me scharrelt met een kerel met zo'n ik heb me 3 dagen niet geschoren baardjequote:
Dat zeg ik. Zegt iig genoeg over mijn ambities ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen foto stuurt.Zegt ook weer genoeg.
nee dat nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is zo lang dat het je billen raakt?
Altijd leuke momenten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo grappig een vriendinnetje van me scharrelt met een kerel met zo'n ik heb me 3 dagen niet geschoren baardje
je hoeft niet te vragen of ze hem weer gezien heeft want dan ligt gewoon dr hele kin open hahahahahha
ik lach me altijd kapot haha
zo hoort hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is zo lang dat het je billen raakt?
Zoiets ja, overdreven behaardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
Wat noem je een bosaap. Iemand die buik/borstgedeelte en rug ook behaard is?
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zegt iig genoeg over mijn ambities ja.
Het gaat er toch ook om wat ik ervan vind.quote:
Een dergelijk verhaal heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo grappig een vriendinnetje van me scharrelt met een kerel met zo'n ik heb me 3 dagen niet geschoren baardje
je hoeft niet te vragen of ze hem weer gezien heeft want dan ligt gewoon dr hele kin open hahahahahha
ik lach me altijd kapot haha
Idd alles draait om Joey.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook om wat ik ervan vind.
Nou mijn privéleven iig wel lijkt mij.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een dergelijk verhaal heb ik eerder gehoord
Je blauwe kijkers laten zien is ook wel erg persoonlijk idd, mijn excuus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou mijn privéleven iig wel lijkt mij.
De correcte medische term is: dat is jouw associatie.quote:
Ik denk dat de herkenbaarheid aardig is voor mensen die mij kennen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je blauwe kijkers laten zien is ook wel erg persoonlijk idd, mijn excuus.
Oja, die was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De correcte medische term is: dat is jouw associatie.
Ik ken je niet. Dus ik herken je ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat de herkenbaarheid aardig is voor mensen die mij kennen.
Dat is jouw meningquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg echt het idee dat joey heul lelijk is haha
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Hoi Tijn.quote:
Zelfde als jijquote:
Jij vindt jezelf lelijk?quote:
Het gaat me niet om jou tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Dus ik herken je ook niet.Laten we het ook maar zo houden, ze zullen wel niet zo blauw
zijn....
jij kent haar toch heul nietquote:
Ik trek mezelf wel eens voor de spiegel af.quote:
tijhijn er staat toch ook ik krijg het idee jeetjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jouw meningDat hoeft natuurlijk niet waar te zijn.
Ik sta achter je hoor. Tyfus lelijke gast die Joey.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijhijn er staat toch ook ik krijg het idee jeetje
To much info we do need.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik trek mezelf wel eens voor de spiegel af.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijhijn er staat toch ook ik krijg het idee jeetje
Tijn hanteert duidelijk een andere definitie van 'we'.quote:
Oeps.quote:
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijn hanteert duidelijk een andere definitie van 'we'.
Neehee, ook van een vriend bedoel ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij kent haar toch heul niet
mijn vriendin bedoel ik
of had ik het al eens tegen jou gezegd?
Surequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Het moest zijn: To much info we don't need.
Ik. Meerdere persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?
ow zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neehee, ook van een vriend bedoel ik
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.quote:
Heelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.
Gezellig toch.quote:
hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.
Oke dan geef ik portie wel aan fikkie.quote:
Hoe lelijker hoe geiler hij het vindtquote:
NPquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe lelijker hoe geiler hij het vindt.
Begreep ik t verkeerd?quote:
Maak je kans bij deze, of is dat nog te hoog gegrepen voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!quote:
Dat is/was Snuit toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maak je kans bij deze, of is dat nog te hoog gegrepen voor je?Ik moet t van mn karakter hebben, dus beslis jij maar voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat andersom vaker met ons heeft
Oké in dat geval denk ik dat dat wat op de foto staat een grote afschrikwekkende indruk op jou maakt, waardoor je helemaal niet aardig tegen haar gaat doen en zij je daarom niet moetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet t van mn karakter hebben, dus beslis jij maar voor me.
neequote:
Het levens is veels te mooi om met droefheid te verspillen.quote:
Het is de bedoeling dat ik je ooit wel zal kennen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat me niet om jou toch. En het is de bedoeling dat je me ooit wel zal kennen. Als zal je dan hopelijk niet de link leggen met JoeyT.
Ik ben niet zo van het onaardig doen op basis van iemands uiterlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké in dat geval denk ik dat dat wat op de foto staat een grote afschrikwekkende indruk op jou maakt, waardoor je helemaal niet aardig tegen haar gaat doen en zij je daarom niet moet
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik je ooit wel zal kennen?Heb ik nog een keus??
Jij weet ook altijd alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zo
Groot denken is groot worden toch...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zo
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het onaardig doen op basis van iemands uiterlijk. Sterker nog ik denk dat ik zelfs dan beschermend genoemd kan worden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik denk dat JoeyT een ontzettend knappe vent is
Dat denk ik wel. Ik heb het mooiste gesprek van mijn leeftijd gevoerd met mijn opa die door de dementie niet meer terug kon praten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
zelfs bij zo iemand? Zou je haar recht in de ogen kunnen aankijken en een serieus gesprek kunnen voeren?
Nee, ik weet bijna zeker dat ik van mn stoel glijd als ik je ziequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon een leuke jongen. NIets meer, niets minder.
ik denk dat je de enige bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik denk dat JoeyT een ontzettend knappe vent is
jij bent bevooroordeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mijn beeld ook niet erg positief is
Jaquote:
ja denk ook dat je daar de beste gesprekken mee zal hebben, mensen die niets tegen je terug zeggen en jejezelf kan horen pratenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik heb het mooiste gesprek van mijn leeftijd gevoerd met mijn opa die door de dementie niet meer terug kon praten.![]()
Dat is mijn doel ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mijn beeld ook niet erg positief is
snuit is geen homoquote:
Allemaal commentaar op mij hebben, maar niet de beperktheid van je zelf kunnen inzien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja denk ook dat je daar de beste gesprekken mee zal hebben, mensen die niets tegen je terug zeggen en jejezelf kan horen praten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik weet bijna zeker dat ik van mn stoel glijd als ik je zie
Je kadootje is besteld!quote:
snuit help me out herequote:
Als je maar vrolijk en happy bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk wel erg goed
Ik geloof bijna niet hoe goed het is. Nou nou, wat is het goed!
(Ehm, ik ben melig, maar tis okee hoor)
Tadaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vind meisje leuk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vindt meisje leuk
Je mag niet liegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vind meisje leuk
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag niet liegen
Je hebt zelf toegegeven dat je (af en toe) niet vies was daarvan
Je PM-box is volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
Mensen mijn werkdag zit erop!
morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen....
en overmorgen....
en...
....
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homo
je moet wel goed lezen
Jij als PIMP abohouder kan dat toch zien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Huh.. Ik heb er een usernote bij![]()
Terwijl ik juist weinig kom en rel de laatste tijd volgens mij
echt welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homo
je moet wel goed lezen
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Allemaal commentaar op mij hebben, maar niet de beperktheid van je zelf kunnen inzien.
Vaker met Janies afspreken anders doe ik t wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Je kan ze toch lezen al pimphouder??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Inderdaad. Ergens staat nog een post waarin je vertelt dat je een gozer op zijn bek had gepakt, of wilde pakken. Dat weet ik niet meer...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag niet liegen
Je hebt zelf toegegeven dat je (af en toe) niet vies was daarvan
en ik ben niet van de heren liefde.... dat was toen ook al duidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Daar is toen ook een hele discussie over geweest
Ahh ja je ging naar Cancun!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
Mensen mijn werkdag zit erop!
morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen....
en overmorgen....
en...
....
quote:
Ja, wat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Op een ander schuiven is altijd makkelijker Duim als je geen excuus meer weetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?
een kat in t nauw die rare sprongen maakt en probeerd van zich af te slaan ter verdediging!!?
waaruit kwam dat snuit geen homo isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Daar is toen ook een hele discussie over geweest
thnx!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ja je ging naar Cancun!
Have fun daar!
Volgens mij snap je de inhoud van mijn post niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?
een kat in t nauw die rare sprongen maakt en probeerd van zich af te slaan ter verdediging!!?
Laat mij eerst nou even reageren voordat je met iemand meepraat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op een ander schuiven is altijd makkelijker Duim als je geen excuus meer weet
Nope.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat mij eerst nou even reageren voordat je met iemand meepraat.
Hij was er ook niet vies van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaruit kwam dat snuit geen homo is
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaruit kwam dat snuit geen homo is
1 zoen is al mannenliefde?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.
begin je weer met je snapt het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de inhoud van mijn post niet.
Met je beperktheid bedoel ik dat je zelf niet kan inzien dat je voor een gesprek niet hoeft te kunnen praten. Elkaar aanvoelen of begrijpen is voldoende. En dat deden we.
Dus als je eens een kus aan een man geeft ben je gay..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.
Het is goed met je, kleine vriend van mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope.
Want dan heb je weer tijd gehad om wat slaps te verzinnen.
Eigenlijk Rhu, ben ik 1 van de weinige mannen hier die kan zeggen dat ie geen gay is.. You don't know 'till you tried it!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
een vriendschappelijke kus op de mond maakt geen homo
Als het hem al iets maakte is het bi geen homo
maar bij snuit was het niet meer dan vriendschappelijk en een grapje en zo
serieus jongens geef me gewoon gelijkik heb het gewoon hier
snuit zegt het toch ook?
en ga anders die hele discussie toen na lezen daar staat het ook allemaal heel duidelijk uitgelegd
Ja, één keer. En toen ik het abbo afsloot had ik er één en die heb ik toen bekeken. Nu kan ik ook gewoon ¤ 4,50 dokkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij als PIMP abohouder kan dat toch zien?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vaker met Janies afspreken anders doe ik t wel.
Eén keer dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ze toch lezen al pimphouder??
quote:
Homofoobjes allemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
snuit zegt het toch ook?
en ga anders die hele discussie toen na lezen daar staat het ook allemaal heel duidelijk uitgelegd
I know! maar die kereltjes hier lezen er vast weer wat anders in hahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk Rhu, ben ik 1 van de weinige mannen hier die kan zeggen dat ie geen gay is.. You don't know 'till you tried it!
Ik heb nergens het woord gay of homo gebruikt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus als je eens een kus aan een man geeft ben je gay..cool.. dan ben ik maar gay
joh wat doen die notes er nou toe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, één keer. En toen ik het abbo afsloot had ik er één en die heb ik toen bekeken. Nu kan ik ook gewoon ¤ 4,50 dokken![]()
[..]
![]()
[..]
Eén keer dus
[..]
je qoute mij waarin in zeg snuit is geen homo en zegt dat ik daar iets onjuists zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb nergens het woord gay of homo gebruikt...
NSFWquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! maar die kereltjes hier lezen er vast weer wat anders in haha
ik vind het wel stoer als een man gewoon een andere man kust
weet je ook weer hoe dat is en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nieuwsgierig aangelegd, wat een mod'je over mij te vertellen heeft en waar dat op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh wat doen die notes er nou toe?
Ok dan zat ik fout. Ik kon uit jouw post niet lezen dat het niet serieus bedoeld wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begin je weer met je snapt het niet
de kan ik dan naar je teruggooien met een: neem niet alles zo serieus(die gebruik je ook vaker toch!!?!)
ik was btw niet geheel serieus maar mijn post bevatte een kern van waarheid.
IK denk nml dat er met jou geen echt gesprek te voeren is aangezien jij denkt de wijsheid in pacht te hebben en alleen argumenten kan aanhalen in de zin van: je snapt mij niet. Maar echt een punt maken zit er nooit in bij jou!
oh en ik werk dagelijks met demente en oude mensen dus weet ws beter dan jij hoe gesprekken gevoerd kunnen worden zonder veel te zeggen
Rhu, tis goed, ik heb geen zin in deze zinloze discussie met mensen die gewoon niet weten waar ze over praten.. Mietjes.. Allemaal!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je qoute mij waarin in zeg snuit is geen homo en zegt dat ik daar iets onjuists zeg
dus beweer je dat hij wel homo is
Hij is nu nieuwsgierig, dat is erg hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh wat doen die notes er nou toe?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rhu, tis goed, ik heb geen zin in deze zinloze discussie met mensen die gewoon niet weten waar ze over praten.. Mietjes.. Allemaal!
[..]
Rhu, tis goed, ik heb geen zin in deze zinloze discussie met mensen die gewoon niet weten waar ze over praten.. Mietjes.. Allemaal!
het gaat niet over jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb nergens het woord homo gebruikt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
snuit zegt het toch ook?
Goed gesproken [verboden woord]!quote:
ik zou niet weten hoe dat voeltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is nu nieuwsgierig, dat is erg hoor.
Tof!quote:
Klopt niet.. nooit geweest... anders is iedere vrouw ook pot geweest..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb nergens het woord homo gebruikt...
En nog steeds klopt S95Sedan ze opmerking met is/was
Snuit heeft inderdaad zelf toegegeven dat hij van de mannenliefde is/wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
dan nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daar begint het mee!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog niet
een kus op de mond is meteen manneliefde?
dat is gewoon grappig en /of vriendschappelijk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snuit heeft inderdaad zelf toegegeven dat hij van de mannenliefde is/was
Maargoed, pointless discussions
ja sorry jullie hebben gelijk dat lees ik er ook inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt niet.. nooit geweest... anders is iedere vrouw ook pot geweest..
[..]
Gelukkig zijn wij het eens babe! Jou wil ik ook wel laten zien dat ik niet van de mannen liefde benquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog niet
Ja ik weet het. Ik heb alleen geen zin om dat terug te gaan zoeken. Het gaat toch al helemaal nergens over ditquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snuit heeft inderdaad zelf toegegeven dat hij van de mannenliefde is/was
Maargoed, pointless discussions
ik ga vanavond trouwens dansen! serieus! en er is een paalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij het eens babe! Jou wil ik ook wel laten zien dat ik niet van de mannen liefde ben![]()
Dan gaan we hem van het dak af gooien!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
Wie gaan er allemaal epileren?
[..]
![]()
Ik weet ook wel dat je geen homo bent. En wat als dat wel zo was.. wat dan nog?
Oké, ik ga op straat zomaar willekeurige mensen een kus op de mond geven. Eens kijken hoeveel mensen dat als grappig of vriendschappelijk ervaren...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog niet
ik zal je niet te serieus nemen maar t kan ook gewoon nieuwsgierigheid zijn enzoquote:
Pas als je iets geprobeerd hebt weet je of het niets voor je is of nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal je niet te serieus nemen maar t kan ook gewoon nieuwsgierigheid zijn enzo
ik heb ook enorm veel met een vrouw geprobeerd en weet 100% zeker dat ik nog lesbisch nog bi ben!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ook enorm veel met een vrouw geprobeerd en weet 100% zeker dat ik lesbisch en bi ben!
Dit klinkt heel, heel foutquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga vanavond trouwens dansen! serieus! en er is een paal
tof he! moest gelijk aan jou denken haha
dat zou ergens op slaan als snuit willekeurige mensen had gekustquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké, ik ga op straat zomaar willekeurige mensen een kus op de mond geven. Eens kijken hoeveel mensen dat als grappig of vriendschappelijk ervaren...
Haha. Heb je overigens al iets bedacht?quote:
Dat is al geruime tijd duidelijk, jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zowaar vrijwel geen tijd meer voor jullie
dat is het ookquote:
Nog (steeds) of noch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
weet 100% zeker dat ik nog lesbisch nog bi ben!
Ik koester me in je vertrouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
dat is het ook
niet zou fout als jij dan waarschijnlijk weer denkt maar ja
quote:
Tssquote:
Gewoon een avondje zuipen en veel lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Heb je overigens al iets bedacht?
En dan zeggen dat ik de relschopper ben hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Niet om op de discussie terug te komen, maar tijn heeft óók gezegd dat hij het niet erg zou vinden als er een man langs zou komen
Geen relschopper, ik was even bezig en daar begon het om. Toen draaide het ineens allemaal om Snuit, terwijl ik weet dat tijn het ook gezegd heeft!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik de relschopper ben hier
![]()
Labeltjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:31 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen... wat maakt een labeltje nou uit?
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Niet om op de discussie terug te komen, maar tijn heeft óók gezegd dat hij het niet erg zou vinden als er een man langs zou komen
Dat is prima! Qua afstand valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon een avondje zuipen en veel lachen![]()
Oow, en we gingen double-daten toch?
Je moest eens weten...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:31 schreef DR34M3R het volgende:
Over het algemeen niets, maar soms is het - in bepaalde werkvelden - wel gemakkelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:31 schreef DR34M3R het volgende:
daar gaat de discussie in weze niet overquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:31 schreef DR34M3R het volgende:
Jaja!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen relschopper, ik was even bezig en daar begon het om. Toen draaide het ineens allemaal om Snuit, terwijl ik weet dat tijn het ook gezegd heeft!
O??? En waarom dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt niet.. nooit geweest... anders is iedere vrouw ook pot geweest..
Niet mee eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over het algemeen niets, maar soms is het - in bepaalde werkvelden - wel gemakkelijk
Omdat die veeeeel vaker eens een kus aan iemand anders geven.. Bij mannen is het gewoon minder geaccepteerd en gelijk gay, bij vrouwen niet.quote:
komt ook dat mannen sneller homofoob zijn en vrouwen wat opener wat dat betreftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat die veeeeel vaker eens een kus aan iemand anders geven.. Bij mannen is het gewoon minder geaccepteerd en gelijk gay, bij vrouwen niet.
Wie wil er nou twee zoenende mannen zienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt ook dat mannen sneller homofoob zijn en vrouwen wat opener wat dat betreft
het is een wisselwerking en de maatschappij speelt er een rol in
vrouwen die het samen doen geeft kwijlende smileys en bij mannen die dat zouden doen komen er kostsmileys!
Een kus op de wang ja, maar geen tongzoen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat die veeeeel vaker eens een kus aan iemand anders geven.. Bij mannen is het gewoon minder geaccepteerd en gelijk gay, bij vrouwen niet.
als ze elkaar lief vinden graagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie wil er nou twee zoenende mannen zien
probeer het eens zou ik zeggen, wie weet vind je het wel heerlijk! zachte lippen, zachte wangetjes, geen zorgen om ruwe stoppels.. en alles lief en tederquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een kus op de wang ja, maar geen tongzoen.Niet eens een kus op de mond.
![]()
Ik hoor dus bij iedereen ondanks.... dan moet ik het maar eens doen.
Waarbij de mannen die geheel ongevraagd luidkeels lopen te verkondigen hoe hetero ze wel niet zijn toch altijd weer vraagtekens oproepen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt ook dat mannen sneller homofoob zijn
Meer dan twee wordt logistiek lastiger.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie wil er nou twee zoenende mannen zien
Ik vind die ruwe stoppels anders best lekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
probeer het eens zou ik zeggen, wie weet vind je het wel heerlijk! zachte lippen, zachte wangetjes, geen zorgen om ruwe stoppels.. en alles lief en tederen soms dan weer wat woest en geiler
Ik vind het als maatschappelijk werker / psycholoog toch erg handig om iemand met een labeltje ADHD/PDD-Nos/Autisme te hebben, dan weet ik wat ik er mee moet. Het is niet zo dat ik hem er dan meteen na ga "behandelen", maar een kleine richting is wel fijnquote:
Ik vind dat ik nog steeds gelijk heb over dat jij er naast zit en ik vind ook dat Sedan zijn opmerking juist is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zou ergens op slaan als snuit willekeurige mensen had gekust
maar dat is niet het geval geweest
zoals ik al zei ga die discussie nou maar even terug zoeken want dit gaat idd nergens over
Precies!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
InderdaadHij had er al iets mee gedaan en is gewoon "open-minded"
Ik heb nog niet naar de afstand gekeken.quote:[..]
Dat is prima! Qua afstand valt het allemaal wel mee
Dat komt daarna pas hè
Blondjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:39 schreef Xs2Shanna het volgende:
Gut gut, de mannen worden tegenwoordig ook wel wat losser hoor!
nou dan nog, snuit is ook niet van de mannenliefdequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nog steeds gelijk heb en over dat jij er naast zit en ik vind ook dat Sedan zijn opmerking juist is.
Allicht dat dat verandert als ik die discussie zou gaan lezen. Verbazend genoeg, doe ik dat niet.
En verder kan het mij vrij weinig schelen wie er wel of niet van de mannen- of vrouwenliefde is en of ze het labeltje hetero-, bi- of homoseksueel dragen.
Ik heb verder ook helemaal geen probleem met mensen die een andere seksualiteit dan mij hebben. Ook heb ik snuit nergens voor homo uitgemaakt door jou te quoten. Want jij hebt niet gezegd dat snuit geen homo was/is. Er stond namelijk mannenliefde.
Er zijn op de wereld vele soorten liefde. Als jij aan het woord mannenliefde gelijk het woord homo koppelt, wil dit niet zeggen dat ik dat ook doe.
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb een paar erg goeie vrienden en die geef ik ook wel eens een knuffel, sla een arm om hem heen en af en toe zelfs een zoen op de wang... Ik vind het allemaal maar wat bekrompen reacties hier...
Ben verder niet bi oid, maar heeft voor mij gewoon te maken met het tonen van vriendschap, warmte en dat je de ander graag mag. Het geeft een stukje waardering en oprechte vriendschap af vind ik.
quote:
Kap nou maar jullie twee, ik heb toch gelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan nog, snuit is ook niet van de mannenliefde
en je hebt gewoon geen gelijk en je kop in het zand stoppen door die discussie niet terug te lezen en nu telkens over snuit zn ontkenningen heen te lezen is niet echt tof en een beetje onvolwasse
je wilde iets aantonen (dat ik niet altijd gelijk heb) en dat is je niet gelukt in dit geval sorry maar probeer het vooral nog een keer want ik heb helaas niet altijd gelijk
Ik weet dat snuit niet van de mannenliefde is, tenminste dat neem ik aan. Maar ik vind dat hij het wel geweest is, aan de hand van informatie die ik nog in mijn hoofd heb zitten. Wat daar nog van klopt, geen idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan nog, snuit is ook niet van de mannenliefde
en je hebt gewoon geen gelijk en je kop in het zand stoppen door die discussie niet terug te lezen en nu telkens over snuit zn ontkenningen heen te lezen is niet echt tof en een beetje onvolwasse
je wilde iets aantonen (dat ik niet altijd gelijk heb) en dat is je niet gelukt in dit geval sorry maar probeer het vooral nog een keer want ik heb helaas niet altijd gelijk
dingen die in jou hoofd zitten zijn helaas geen harde feiten blijkt wel weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet dat snuit niet van de mannenliefde is, tenminste dat neem ik aan. Maar ik vind dat hij het wel geweest is, aan de hand van informatie die ik nog in mijn hoofd heb zitten. Wat daar nog van klopt, geen idee.
En mijn kop steek ik zeker niet in het zand. Ik vind het onderwerp alleen niet boeiend genoeg om die discussie terug te gaan lezen. Ik heb wel betere dingen te doen.
En ja daar is dit er wel één van
Ik ben ook niet zo bekrompen neequote:
Naar school!quote:
Hohoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dingen die in jou hoofd zitten zijn helaas geen harde feiten blijkt wel weer
dus ik heb gelijkjeuj
oke de dingen die er toe doen in deze discussie danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoho
Nu moet je niet gaan generaliseren over dingen die in mijn kop zitten. Ik heb ook feiten in mijn hoofd zitten hoor
Matigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
En weer thuis
Alleen weer fucking verkouden/ziek aan het worden
Hoi!quote:
Ooh, dat is klote... Sterke!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
En weer thuis
Alleen weer fucking verkouden/ziek aan het worden
hehequote:
Het klinkt verder wegquote:Ik heb nog niet naar de afstand gekeken.
Ook goed
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |