Neehee, ook van een vriend bedoel ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij kent haar toch heul niet
mijn vriendin bedoel ik
of had ik het al eens tegen jou gezegd?
Surequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Het moest zijn: To much info we don't need.
Ik. Meerdere persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?
ow zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neehee, ook van een vriend bedoel ik
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.quote:
Heelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.
Gezellig toch.quote:
hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.
Oke dan geef ik portie wel aan fikkie.quote:
Hoe lelijker hoe geiler hij het vindtquote:
NPquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe lelijker hoe geiler hij het vindt.
Begreep ik t verkeerd?quote:
Maak je kans bij deze, of is dat nog te hoog gegrepen voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!quote:
Dat is/was Snuit toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maak je kans bij deze, of is dat nog te hoog gegrepen voor je?Ik moet t van mn karakter hebben, dus beslis jij maar voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat andersom vaker met ons heeft
Oké in dat geval denk ik dat dat wat op de foto staat een grote afschrikwekkende indruk op jou maakt, waardoor je helemaal niet aardig tegen haar gaat doen en zij je daarom niet moetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet t van mn karakter hebben, dus beslis jij maar voor me.
neequote:
Het levens is veels te mooi om met droefheid te verspillen.quote:
Het is de bedoeling dat ik je ooit wel zal kennen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat me niet om jou toch. En het is de bedoeling dat je me ooit wel zal kennen. Als zal je dan hopelijk niet de link leggen met JoeyT.
Ik ben niet zo van het onaardig doen op basis van iemands uiterlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké in dat geval denk ik dat dat wat op de foto staat een grote afschrikwekkende indruk op jou maakt, waardoor je helemaal niet aardig tegen haar gaat doen en zij je daarom niet moet
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik je ooit wel zal kennen?Heb ik nog een keus??
Jij weet ook altijd alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zo
Groot denken is groot worden toch...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zo
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het onaardig doen op basis van iemands uiterlijk. Sterker nog ik denk dat ik zelfs dan beschermend genoemd kan worden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik denk dat JoeyT een ontzettend knappe vent is
Dat denk ik wel. Ik heb het mooiste gesprek van mijn leeftijd gevoerd met mijn opa die door de dementie niet meer terug kon praten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
zelfs bij zo iemand? Zou je haar recht in de ogen kunnen aankijken en een serieus gesprek kunnen voeren?
Nee, ik weet bijna zeker dat ik van mn stoel glijd als ik je ziequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon een leuke jongen. NIets meer, niets minder.
ik denk dat je de enige bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik denk dat JoeyT een ontzettend knappe vent is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |