Nee, ik weet bijna zeker dat ik van mn stoel glijd als ik je ziequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon een leuke jongen. NIets meer, niets minder.
ik denk dat je de enige bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik denk dat JoeyT een ontzettend knappe vent is
jij bent bevooroordeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mijn beeld ook niet erg positief is
Jaquote:
ja denk ook dat je daar de beste gesprekken mee zal hebben, mensen die niets tegen je terug zeggen en jejezelf kan horen pratenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik heb het mooiste gesprek van mijn leeftijd gevoerd met mijn opa die door de dementie niet meer terug kon praten.![]()
Dat is mijn doel ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mijn beeld ook niet erg positief is
snuit is geen homoquote:
Allemaal commentaar op mij hebben, maar niet de beperktheid van je zelf kunnen inzien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja denk ook dat je daar de beste gesprekken mee zal hebben, mensen die niets tegen je terug zeggen en jejezelf kan horen praten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik weet bijna zeker dat ik van mn stoel glijd als ik je zie
Je kadootje is besteld!quote:
snuit help me out herequote:
Als je maar vrolijk en happy bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk wel erg goed
Ik geloof bijna niet hoe goed het is. Nou nou, wat is het goed!
(Ehm, ik ben melig, maar tis okee hoor)
Tadaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vind meisje leuk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vindt meisje leuk
Je mag niet liegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vind meisje leuk
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag niet liegen
Je hebt zelf toegegeven dat je (af en toe) niet vies was daarvan
Je PM-box is volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
Mensen mijn werkdag zit erop!
morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen....
en overmorgen....
en...
....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |