jij bent bevooroordeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mijn beeld ook niet erg positief is
Jaquote:
ja denk ook dat je daar de beste gesprekken mee zal hebben, mensen die niets tegen je terug zeggen en jejezelf kan horen pratenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik heb het mooiste gesprek van mijn leeftijd gevoerd met mijn opa die door de dementie niet meer terug kon praten.![]()
Dat is mijn doel ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mijn beeld ook niet erg positief is
snuit is geen homoquote:
Allemaal commentaar op mij hebben, maar niet de beperktheid van je zelf kunnen inzien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja denk ook dat je daar de beste gesprekken mee zal hebben, mensen die niets tegen je terug zeggen en jejezelf kan horen praten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik weet bijna zeker dat ik van mn stoel glijd als ik je zie
Je kadootje is besteld!quote:
snuit help me out herequote:
Als je maar vrolijk en happy bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk wel erg goed
Ik geloof bijna niet hoe goed het is. Nou nou, wat is het goed!
(Ehm, ik ben melig, maar tis okee hoor)
Tadaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vind meisje leuk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vindt meisje leuk
Je mag niet liegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vind meisje leuk
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag niet liegen
Je hebt zelf toegegeven dat je (af en toe) niet vies was daarvan
Je PM-box is volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
Mensen mijn werkdag zit erop!
morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen....
en overmorgen....
en...
....
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homo
je moet wel goed lezen
Jij als PIMP abohouder kan dat toch zien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Huh.. Ik heb er een usernote bij![]()
Terwijl ik juist weinig kom en rel de laatste tijd volgens mij
echt welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homo
je moet wel goed lezen
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Allemaal commentaar op mij hebben, maar niet de beperktheid van je zelf kunnen inzien.
Vaker met Janies afspreken anders doe ik t wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Je kan ze toch lezen al pimphouder??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Inderdaad. Ergens staat nog een post waarin je vertelt dat je een gozer op zijn bek had gepakt, of wilde pakken. Dat weet ik niet meer...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag niet liegen
Je hebt zelf toegegeven dat je (af en toe) niet vies was daarvan
en ik ben niet van de heren liefde.... dat was toen ook al duidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Daar is toen ook een hele discussie over geweest
Ahh ja je ging naar Cancun!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
Mensen mijn werkdag zit erop!
morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen....
en overmorgen....
en...
....
quote:
Ja, wat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Op een ander schuiven is altijd makkelijker Duim als je geen excuus meer weetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?
een kat in t nauw die rare sprongen maakt en probeerd van zich af te slaan ter verdediging!!?
waaruit kwam dat snuit geen homo isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Daar is toen ook een hele discussie over geweest
thnx!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ja je ging naar Cancun!
Have fun daar!
Volgens mij snap je de inhoud van mijn post niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?
een kat in t nauw die rare sprongen maakt en probeerd van zich af te slaan ter verdediging!!?
Laat mij eerst nou even reageren voordat je met iemand meepraat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op een ander schuiven is altijd makkelijker Duim als je geen excuus meer weet
Nope.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat mij eerst nou even reageren voordat je met iemand meepraat.
Hij was er ook niet vies van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaruit kwam dat snuit geen homo is
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaruit kwam dat snuit geen homo is
1 zoen is al mannenliefde?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.
begin je weer met je snapt het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de inhoud van mijn post niet.
Met je beperktheid bedoel ik dat je zelf niet kan inzien dat je voor een gesprek niet hoeft te kunnen praten. Elkaar aanvoelen of begrijpen is voldoende. En dat deden we.
Dus als je eens een kus aan een man geeft ben je gay..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.
Het is goed met je, kleine vriend van mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope.
Want dan heb je weer tijd gehad om wat slaps te verzinnen.
Eigenlijk Rhu, ben ik 1 van de weinige mannen hier die kan zeggen dat ie geen gay is.. You don't know 'till you tried it!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
een vriendschappelijke kus op de mond maakt geen homo
Als het hem al iets maakte is het bi geen homo
maar bij snuit was het niet meer dan vriendschappelijk en een grapje en zo
serieus jongens geef me gewoon gelijkik heb het gewoon hier
snuit zegt het toch ook?
en ga anders die hele discussie toen na lezen daar staat het ook allemaal heel duidelijk uitgelegd
Ja, één keer. En toen ik het abbo afsloot had ik er één en die heb ik toen bekeken. Nu kan ik ook gewoon ¤ 4,50 dokkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij als PIMP abohouder kan dat toch zien?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vaker met Janies afspreken anders doe ik t wel.
Eén keer dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ze toch lezen al pimphouder??
quote:
Homofoobjes allemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
een vriendschappelijke kus op de mond maakt geen homo
Als het hem al iets maakte is het bi geen homo
maar bij snuit was het niet meer dan vriendschappelijk en een grapje en zo
serieus jongens geef me gewoon gelijkik heb het gewoon hier
snuit zegt het toch ook?
en ga anders die hele discussie toen na lezen daar staat het ook allemaal heel duidelijk uitgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |