Oeps.quote:
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijn hanteert duidelijk een andere definitie van 'we'.
Neehee, ook van een vriend bedoel ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij kent haar toch heul niet
mijn vriendin bedoel ik
of had ik het al eens tegen jou gezegd?
Surequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Het moest zijn: To much info we don't need.
Ik. Meerdere persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?
ow zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neehee, ook van een vriend bedoel ik
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.quote:
Heelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.
Gezellig toch.quote:
hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.
Oke dan geef ik portie wel aan fikkie.quote:
Hoe lelijker hoe geiler hij het vindtquote:
NPquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe lelijker hoe geiler hij het vindt.
Begreep ik t verkeerd?quote:
Maak je kans bij deze, of is dat nog te hoog gegrepen voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!quote:
Dat is/was Snuit toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maak je kans bij deze, of is dat nog te hoog gegrepen voor je?Ik moet t van mn karakter hebben, dus beslis jij maar voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat andersom vaker met ons heeft
Oké in dat geval denk ik dat dat wat op de foto staat een grote afschrikwekkende indruk op jou maakt, waardoor je helemaal niet aardig tegen haar gaat doen en zij je daarom niet moetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet t van mn karakter hebben, dus beslis jij maar voor me.
neequote:
Het levens is veels te mooi om met droefheid te verspillen.quote:
Het is de bedoeling dat ik je ooit wel zal kennen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat me niet om jou toch. En het is de bedoeling dat je me ooit wel zal kennen. Als zal je dan hopelijk niet de link leggen met JoeyT.
Ik ben niet zo van het onaardig doen op basis van iemands uiterlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké in dat geval denk ik dat dat wat op de foto staat een grote afschrikwekkende indruk op jou maakt, waardoor je helemaal niet aardig tegen haar gaat doen en zij je daarom niet moet
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik je ooit wel zal kennen?Heb ik nog een keus??
Jij weet ook altijd alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zo
Groot denken is groot worden toch...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zo
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het onaardig doen op basis van iemands uiterlijk. Sterker nog ik denk dat ik zelfs dan beschermend genoemd kan worden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik denk dat JoeyT een ontzettend knappe vent is
Dat denk ik wel. Ik heb het mooiste gesprek van mijn leeftijd gevoerd met mijn opa die door de dementie niet meer terug kon praten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
zelfs bij zo iemand? Zou je haar recht in de ogen kunnen aankijken en een serieus gesprek kunnen voeren?
Nee, ik weet bijna zeker dat ik van mn stoel glijd als ik je ziequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon een leuke jongen. NIets meer, niets minder.
ik denk dat je de enige bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik denk dat JoeyT een ontzettend knappe vent is
jij bent bevooroordeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mijn beeld ook niet erg positief is
Jaquote:
ja denk ook dat je daar de beste gesprekken mee zal hebben, mensen die niets tegen je terug zeggen en jejezelf kan horen pratenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik heb het mooiste gesprek van mijn leeftijd gevoerd met mijn opa die door de dementie niet meer terug kon praten.![]()
Dat is mijn doel ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat mijn beeld ook niet erg positief is
snuit is geen homoquote:
Allemaal commentaar op mij hebben, maar niet de beperktheid van je zelf kunnen inzien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja denk ook dat je daar de beste gesprekken mee zal hebben, mensen die niets tegen je terug zeggen en jejezelf kan horen praten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik weet bijna zeker dat ik van mn stoel glijd als ik je zie
Je kadootje is besteld!quote:
snuit help me out herequote:
Als je maar vrolijk en happy bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk wel erg goed
Ik geloof bijna niet hoe goed het is. Nou nou, wat is het goed!
(Ehm, ik ben melig, maar tis okee hoor)
Tadaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vind meisje leuk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vindt meisje leuk
Je mag niet liegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, Snuit vind meisje leuk
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag niet liegen
Je hebt zelf toegegeven dat je (af en toe) niet vies was daarvan
Je PM-box is volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
Mensen mijn werkdag zit erop!
morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen....
en overmorgen....
en...
....
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homo
je moet wel goed lezen
Jij als PIMP abohouder kan dat toch zien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Huh.. Ik heb er een usernote bij![]()
Terwijl ik juist weinig kom en rel de laatste tijd volgens mij
echt welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een man een kus op zn mond geven maakt je nog geen homo
je moet wel goed lezen
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Allemaal commentaar op mij hebben, maar niet de beperktheid van je zelf kunnen inzien.
Vaker met Janies afspreken anders doe ik t wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Je kan ze toch lezen al pimphouder??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Inderdaad. Ergens staat nog een post waarin je vertelt dat je een gozer op zijn bek had gepakt, of wilde pakken. Dat weet ik niet meer...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag niet liegen
Je hebt zelf toegegeven dat je (af en toe) niet vies was daarvan
en ik ben niet van de heren liefde.... dat was toen ook al duidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Daar is toen ook een hele discussie over geweest
Ahh ja je ging naar Cancun!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
Mensen mijn werkdag zit erop!
morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen....
en overmorgen....
en...
....
quote:
Ja, wat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Op een ander schuiven is altijd makkelijker Duim als je geen excuus meer weetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?
een kat in t nauw die rare sprongen maakt en probeerd van zich af te slaan ter verdediging!!?
waaruit kwam dat snuit geen homo isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Daar is toen ook een hele discussie over geweest
thnx!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ja je ging naar Cancun!
Have fun daar!
Volgens mij snap je de inhoud van mijn post niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben het niet over mij dus waarom deze opmerking uit het niets halen?
een kat in t nauw die rare sprongen maakt en probeerd van zich af te slaan ter verdediging!!?
Laat mij eerst nou even reageren voordat je met iemand meepraat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op een ander schuiven is altijd makkelijker Duim als je geen excuus meer weet
Nope.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat mij eerst nou even reageren voordat je met iemand meepraat.
Hij was er ook niet vies van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaruit kwam dat snuit geen homo is
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaruit kwam dat snuit geen homo is
1 zoen is al mannenliefde?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.
begin je weer met je snapt het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de inhoud van mijn post niet.
Met je beperktheid bedoel ik dat je zelf niet kan inzien dat je voor een gesprek niet hoeft te kunnen praten. Elkaar aanvoelen of begrijpen is voldoende. En dat deden we.
Dus als je eens een kus aan een man geeft ben je gay..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Snuit is ooit van de mannenliefde geweest, al was het maar 1 zoen, S95Sedan heeft duidelijk gezegd is/was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |