Ik ben gewoon een zeer vredelievend mens.quote:
dat blijktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeer vredelievend mens.
quote:
Ik had het zeg maar niet zo erg. Maar de haartjes die ertussen zaten haal ik nu dus wel weg. En ik dun mn wenkbrauwen nu dus ook uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
Over dat epileren bij mannen, bij iemand met een monobrauw zou ik dat wel aanraden.
Maar dan ook alleen omdat Ik het geen gezicht vind.
Oe was schattig, beetje mascara ook? Heb je van die mooie opvallende blauwe kijkers?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het zeg maar niet zo erg. Maar de haartjes die ertussen zaten haal ik nu dus wel weg. En ik dun mn wenkbrauwen nu dus ook uit.
Vind dat mn ogen nu beter uitkomen.
je laat je haar groeien, epileert niks....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad
En nee ik epileer niks.
hij geilt ook op bard pitt enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij je testosteronpillen verwisseld met oestrogeenpillen?
Nou ik heb 1 keer bij een concert eyeliner op gehad en vond t super cool.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe was schattig, beetje mascara ook? Heb je van die mooie opvallende blauwe kijkers?
Kijk snel even op mn doosjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij je testosteronpillen verwisseld met oestrogeenpillen?
SSSSSSSSSsssssssssttttquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij geilt ook op bard pitt enzo
volgens mij is die jaloersheid om jou en nouk heul niet om noukje te doen maar hij WIL jou gewoon
Dat is wel heel belangrijke info voor jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je laat je haar groeien, epileert niks....
je houd sommige plaatsen toch wel bij!?!
Bewijs eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik heb 1 keer bij een concert eyeliner op gehad en vond t super cool.
Ja ik heb wel mooie blauwe ogen.
Jeej, ik ben weer liefquote:
nee? ben jij geheel puur natuur?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik gebruik als vrouw zijnde en zo niet eens eyeliner haha
Hij wilt gewoon mee op vakantie die slijmbalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij geilt ook op bard pitt enzo
volgens mij is die jaloersheid om jou en nouk heul niet om noukje te doen maar hij WIL jou gewoon
sja ik d8 informeer voor de zekerheid maar evenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heel belangrijke info voor jou natuurlijk.
Waar wil je afspreken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Bewijs eens.Mag zonder eyeliner en mascara.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon mee op vakantie die slijmbal
Ja maar eergister nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja hoor, was je gister ook al
Alles al klaar gelegd op je nachtkastje, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik d8 informeer voor de zekerheid maar even
al kan ik daar natuurlijk verandering in brengen als ie toch meer van t oewoud is enzo gheghe
Niet, foto is voldoende. Ik vertrouw volledig op je eerlijkheid dat je een foto van je eigen ogen stuurt.quote:
Dat welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je laat je haar groeien, epileert niks....
je houd sommige plaatsen toch wel bij!?!
ja eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee? ben jij geheel puur natuur?
ik alleen wat potlood meestal bij mn ogen, ziet er net wat beter uit
quote:
aiaiaiaiaiai nee dat mag ik hopen voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat welmaar niet met een pincet ofzo
dat heb ik dus ook en soms waag ik een poging om t er weer even snel weg te halen, ik vind t ook niet echt super dan, ben goed zonder al die troepjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja eigenlijk altijd
soms als ik uitga voel ik me opeens kaal en doe ik wat op maar dan gaat vriendje klagen haha
9 van de 10 keer stap ik als we uit gaan ook gewoon zonder make up de deur uit
de meeste mensen vinden ook dat ik het niet nodig heb, ben ik wel blij om want ik vind het altijd zo'n gedoe haha
Inspiratieloosquote:
Het gaat nu echter om mannen. Weer eens iets anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inspiratieloos![]()
En verder houd ik wel van kale vrouwen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat nu echter om mannen. Weer eens iets anders.
Rhu voelt zich kaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja eigenlijk altijd
soms als ik uitga voel ik me opeens kaal en doe ik wat op maar dan gaat vriendje klagen haha
9 van de 10 keer stap ik als we uit gaan ook gewoon zonder make up de deur uit
de meeste mensen vinden ook dat ik het niet nodig heb, ben ik wel blij om want ik vind het altijd zo'n gedoe haha
Euh... De mannen veranderen zichzelf.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
Oh.... en meteen weer de mannen proberen te veranderen
Hmzz, ik moet er niet middenin vallen neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ze haar mooie haar niet eraf scheert of epileert is het prima.
kijk maar naar Joey, die epileert nuquote:
Daaromquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
kijk maar naar Joey, die epileert nu![]()
helemaal uit zichzelf, niks met zijn bazige vriendin te maken
In je fobo is er niet veel van te zien, of is dat alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ik moet er niet middenin vallen nee![]()
Ik heb wel borsthaar
Soms ook niet trouwens...![]()
Hij zegt het wel, maar een bewijs leveren ho maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
kijk maar naar Joey, die epileert nu![]()
helemaal uit zichzelf, niks met zijn bazige vriendin te maken
iemand met veel borsthaar die het dan weghaalt is ook niksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ik moet er niet middenin vallen nee![]()
Ik heb wel borsthaar
Soms ook niet trouwens...![]()
* checkt foboquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In je fobo is er niet veel van te zien, of is dat alles.
nee mn haar is echt heiligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ze haar mooie hoofdhaar niet eraf scheert of epileert is het prima.
En schurenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
dat gaat alleen prikken is ook niet meer lekker
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij zegt het wel, maar een bewijs leveren ho maar.
Nee, dat doe ik niet. Ik hou alles netjes bij met een tondeuse en scheermesjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aiaiaiaiaiai nee dat mag ik hopen voor je
alhoewel sommige mannen wel die 3 hardnekkig steeds weer terugkomende borstharen vaak wel met pincet verwijderen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik hou alles netjes bij met een tondeuse en scheermesjes
Ik deed het in Cuba, om mooier bruin te worden en als een vriendinnetje het mooier, leuker, geiler vondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand met veel borsthaar die het dan weghaalt is ook niks
dat gaat alleen prikken is ook niet meer lekker
Wat noem je een bosaap. Iemand die buik/borstgedeelte en rug ook behaard is?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* checkt fobo
Hmzz, het is enigzins bescheiden ja, ben geen bosaap
Tsk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vroeg waar je wilde afspreken en jij reageerde niet.
Zaterdag in de Bitterzoet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
Niet, foto is voldoende. Ik vertrouw volledig op je eerlijkheid dat je een foto van je eigen ogen stuurt.
quote:
Niet zeuren dan.quote:
Het is zo lang dat het je billen raakt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee mn haar is echt heilig
hoewel het nu zo lang is dat het lastig word haha
zo grappig een vriendinnetje van me scharrelt met een kerel met zo'n ik heb me 3 dagen niet geschoren baardjequote:
Dat zeg ik. Zegt iig genoeg over mijn ambities ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen foto stuurt.Zegt ook weer genoeg.
nee dat nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is zo lang dat het je billen raakt?
Altijd leuke momenten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo grappig een vriendinnetje van me scharrelt met een kerel met zo'n ik heb me 3 dagen niet geschoren baardje
je hoeft niet te vragen of ze hem weer gezien heeft want dan ligt gewoon dr hele kin open hahahahahha
ik lach me altijd kapot haha
zo hoort hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is zo lang dat het je billen raakt?
Zoiets ja, overdreven behaardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
Wat noem je een bosaap. Iemand die buik/borstgedeelte en rug ook behaard is?
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zegt iig genoeg over mijn ambities ja.
Het gaat er toch ook om wat ik ervan vind.quote:
Een dergelijk verhaal heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo grappig een vriendinnetje van me scharrelt met een kerel met zo'n ik heb me 3 dagen niet geschoren baardje
je hoeft niet te vragen of ze hem weer gezien heeft want dan ligt gewoon dr hele kin open hahahahahha
ik lach me altijd kapot haha
Idd alles draait om Joey.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook om wat ik ervan vind.
Nou mijn privéleven iig wel lijkt mij.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een dergelijk verhaal heb ik eerder gehoord
Je blauwe kijkers laten zien is ook wel erg persoonlijk idd, mijn excuus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou mijn privéleven iig wel lijkt mij.
De correcte medische term is: dat is jouw associatie.quote:
Ik denk dat de herkenbaarheid aardig is voor mensen die mij kennen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je blauwe kijkers laten zien is ook wel erg persoonlijk idd, mijn excuus.
Oja, die was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De correcte medische term is: dat is jouw associatie.
Ik ken je niet. Dus ik herken je ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat de herkenbaarheid aardig is voor mensen die mij kennen.
Dat is jouw meningquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg echt het idee dat joey heul lelijk is haha
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Hoi Tijn.quote:
Zelfde als jijquote:
Jij vindt jezelf lelijk?quote:
Het gaat me niet om jou tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Dus ik herken je ook niet.Laten we het ook maar zo houden, ze zullen wel niet zo blauw
zijn....
jij kent haar toch heul nietquote:
Ik trek mezelf wel eens voor de spiegel af.quote:
tijhijn er staat toch ook ik krijg het idee jeetjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jouw meningDat hoeft natuurlijk niet waar te zijn.
Ik sta achter je hoor. Tyfus lelijke gast die Joey.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijhijn er staat toch ook ik krijg het idee jeetje
To much info we do need.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik trek mezelf wel eens voor de spiegel af.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijhijn er staat toch ook ik krijg het idee jeetje
Tijn hanteert duidelijk een andere definitie van 'we'.quote:
Oeps.quote:
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijn hanteert duidelijk een andere definitie van 'we'.
Neehee, ook van een vriend bedoel ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij kent haar toch heul niet
mijn vriendin bedoel ik
of had ik het al eens tegen jou gezegd?
Surequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Het moest zijn: To much info we don't need.
Ik. Meerdere persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
houden we het maar op meerdere persoonlijkheden ?
ow zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neehee, ook van een vriend bedoel ik
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.quote:
Heelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.
Gezellig toch.quote:
hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lelijk je echt bent.
Oke dan geef ik portie wel aan fikkie.quote:
Hoe lelijker hoe geiler hij het vindtquote:
NPquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe lelijker hoe geiler hij het vindt.
Begreep ik t verkeerd?quote:
Maak je kans bij deze, of is dat nog te hoog gegrepen voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!quote:
Dat is/was Snuit toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maak je kans bij deze, of is dat nog te hoog gegrepen voor je?Ik moet t van mn karakter hebben, dus beslis jij maar voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, tijn is (ook) van de mannenliefde. Toch?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat andersom vaker met ons heeft
Oké in dat geval denk ik dat dat wat op de foto staat een grote afschrikwekkende indruk op jou maakt, waardoor je helemaal niet aardig tegen haar gaat doen en zij je daarom niet moetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet t van mn karakter hebben, dus beslis jij maar voor me.
neequote:
Het levens is veels te mooi om met droefheid te verspillen.quote:
Het is de bedoeling dat ik je ooit wel zal kennen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat me niet om jou toch. En het is de bedoeling dat je me ooit wel zal kennen. Als zal je dan hopelijk niet de link leggen met JoeyT.
Ik ben niet zo van het onaardig doen op basis van iemands uiterlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké in dat geval denk ik dat dat wat op de foto staat een grote afschrikwekkende indruk op jou maakt, waardoor je helemaal niet aardig tegen haar gaat doen en zij je daarom niet moet
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik je ooit wel zal kennen?Heb ik nog een keus??
Jij weet ook altijd alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zo
Groot denken is groot worden toch...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ie zo groot word dat heel nederland hem kent en zo
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het onaardig doen op basis van iemands uiterlijk. Sterker nog ik denk dat ik zelfs dan beschermend genoemd kan worden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik denk dat JoeyT een ontzettend knappe vent is
Dat denk ik wel. Ik heb het mooiste gesprek van mijn leeftijd gevoerd met mijn opa die door de dementie niet meer terug kon praten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
zelfs bij zo iemand? Zou je haar recht in de ogen kunnen aankijken en een serieus gesprek kunnen voeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |