Ik ben gewoon een zeer vredelievend mens.quote:
dat blijktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeer vredelievend mens.
quote:
Ik had het zeg maar niet zo erg. Maar de haartjes die ertussen zaten haal ik nu dus wel weg. En ik dun mn wenkbrauwen nu dus ook uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
Over dat epileren bij mannen, bij iemand met een monobrauw zou ik dat wel aanraden.
Maar dan ook alleen omdat Ik het geen gezicht vind.
Oe was schattig, beetje mascara ook? Heb je van die mooie opvallende blauwe kijkers?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het zeg maar niet zo erg. Maar de haartjes die ertussen zaten haal ik nu dus wel weg. En ik dun mn wenkbrauwen nu dus ook uit.
Vind dat mn ogen nu beter uitkomen.
je laat je haar groeien, epileert niks....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad
En nee ik epileer niks.
hij geilt ook op bard pitt enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij je testosteronpillen verwisseld met oestrogeenpillen?
Nou ik heb 1 keer bij een concert eyeliner op gehad en vond t super cool.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe was schattig, beetje mascara ook? Heb je van die mooie opvallende blauwe kijkers?
Kijk snel even op mn doosjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij je testosteronpillen verwisseld met oestrogeenpillen?
SSSSSSSSSsssssssssttttquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij geilt ook op bard pitt enzo
volgens mij is die jaloersheid om jou en nouk heul niet om noukje te doen maar hij WIL jou gewoon
Dat is wel heel belangrijke info voor jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je laat je haar groeien, epileert niks....
je houd sommige plaatsen toch wel bij!?!
Bewijs eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik heb 1 keer bij een concert eyeliner op gehad en vond t super cool.
Ja ik heb wel mooie blauwe ogen.
Jeej, ik ben weer liefquote:
nee? ben jij geheel puur natuur?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik gebruik als vrouw zijnde en zo niet eens eyeliner haha
Hij wilt gewoon mee op vakantie die slijmbalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij geilt ook op bard pitt enzo
volgens mij is die jaloersheid om jou en nouk heul niet om noukje te doen maar hij WIL jou gewoon
sja ik d8 informeer voor de zekerheid maar evenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heel belangrijke info voor jou natuurlijk.
Waar wil je afspreken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Bewijs eens.Mag zonder eyeliner en mascara.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon mee op vakantie die slijmbal
Ja maar eergister nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja hoor, was je gister ook al
Alles al klaar gelegd op je nachtkastje, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik d8 informeer voor de zekerheid maar even
al kan ik daar natuurlijk verandering in brengen als ie toch meer van t oewoud is enzo gheghe
Niet, foto is voldoende. Ik vertrouw volledig op je eerlijkheid dat je een foto van je eigen ogen stuurt.quote:
Dat welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je laat je haar groeien, epileert niks....
je houd sommige plaatsen toch wel bij!?!
ja eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee? ben jij geheel puur natuur?
ik alleen wat potlood meestal bij mn ogen, ziet er net wat beter uit
quote:
aiaiaiaiaiai nee dat mag ik hopen voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat welmaar niet met een pincet ofzo
dat heb ik dus ook en soms waag ik een poging om t er weer even snel weg te halen, ik vind t ook niet echt super dan, ben goed zonder al die troepjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja eigenlijk altijd
soms als ik uitga voel ik me opeens kaal en doe ik wat op maar dan gaat vriendje klagen haha
9 van de 10 keer stap ik als we uit gaan ook gewoon zonder make up de deur uit
de meeste mensen vinden ook dat ik het niet nodig heb, ben ik wel blij om want ik vind het altijd zo'n gedoe haha
Inspiratieloosquote:
Het gaat nu echter om mannen. Weer eens iets anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inspiratieloos![]()
En verder houd ik wel van kale vrouwen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat nu echter om mannen. Weer eens iets anders.
Rhu voelt zich kaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja eigenlijk altijd
soms als ik uitga voel ik me opeens kaal en doe ik wat op maar dan gaat vriendje klagen haha
9 van de 10 keer stap ik als we uit gaan ook gewoon zonder make up de deur uit
de meeste mensen vinden ook dat ik het niet nodig heb, ben ik wel blij om want ik vind het altijd zo'n gedoe haha
Euh... De mannen veranderen zichzelf.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
Oh.... en meteen weer de mannen proberen te veranderen
Hmzz, ik moet er niet middenin vallen neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ze haar mooie haar niet eraf scheert of epileert is het prima.
kijk maar naar Joey, die epileert nuquote:
Daaromquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
kijk maar naar Joey, die epileert nu![]()
helemaal uit zichzelf, niks met zijn bazige vriendin te maken
In je fobo is er niet veel van te zien, of is dat alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ik moet er niet middenin vallen nee![]()
Ik heb wel borsthaar
Soms ook niet trouwens...![]()
Hij zegt het wel, maar een bewijs leveren ho maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
kijk maar naar Joey, die epileert nu![]()
helemaal uit zichzelf, niks met zijn bazige vriendin te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |