Het is goed met je, kleine vriend van mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope.
Want dan heb je weer tijd gehad om wat slaps te verzinnen.
Eigenlijk Rhu, ben ik 1 van de weinige mannen hier die kan zeggen dat ie geen gay is.. You don't know 'till you tried it!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
een vriendschappelijke kus op de mond maakt geen homo
Als het hem al iets maakte is het bi geen homo
maar bij snuit was het niet meer dan vriendschappelijk en een grapje en zo
serieus jongens geef me gewoon gelijkik heb het gewoon hier
snuit zegt het toch ook?
en ga anders die hele discussie toen na lezen daar staat het ook allemaal heel duidelijk uitgelegd
Ja, één keer. En toen ik het abbo afsloot had ik er één en die heb ik toen bekeken. Nu kan ik ook gewoon ¤ 4,50 dokkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij als PIMP abohouder kan dat toch zien?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vaker met Janies afspreken anders doe ik t wel.
Eén keer dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ze toch lezen al pimphouder??
quote:
Homofoobjes allemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
snuit zegt het toch ook?
en ga anders die hele discussie toen na lezen daar staat het ook allemaal heel duidelijk uitgelegd
I know! maar die kereltjes hier lezen er vast weer wat anders in hahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk Rhu, ben ik 1 van de weinige mannen hier die kan zeggen dat ie geen gay is.. You don't know 'till you tried it!
Ik heb nergens het woord gay of homo gebruikt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus als je eens een kus aan een man geeft ben je gay..cool.. dan ben ik maar gay
joh wat doen die notes er nou toe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, één keer. En toen ik het abbo afsloot had ik er één en die heb ik toen bekeken. Nu kan ik ook gewoon ¤ 4,50 dokken![]()
[..]
![]()
[..]
Eén keer dus
[..]
je qoute mij waarin in zeg snuit is geen homo en zegt dat ik daar iets onjuists zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb nergens het woord gay of homo gebruikt...
NSFWquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! maar die kereltjes hier lezen er vast weer wat anders in haha
ik vind het wel stoer als een man gewoon een andere man kust
weet je ook weer hoe dat is en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nieuwsgierig aangelegd, wat een mod'je over mij te vertellen heeft en waar dat op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh wat doen die notes er nou toe?
Ok dan zat ik fout. Ik kon uit jouw post niet lezen dat het niet serieus bedoeld wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begin je weer met je snapt het niet
de kan ik dan naar je teruggooien met een: neem niet alles zo serieus(die gebruik je ook vaker toch!!?!)
ik was btw niet geheel serieus maar mijn post bevatte een kern van waarheid.
IK denk nml dat er met jou geen echt gesprek te voeren is aangezien jij denkt de wijsheid in pacht te hebben en alleen argumenten kan aanhalen in de zin van: je snapt mij niet. Maar echt een punt maken zit er nooit in bij jou!
oh en ik werk dagelijks met demente en oude mensen dus weet ws beter dan jij hoe gesprekken gevoerd kunnen worden zonder veel te zeggen
Rhu, tis goed, ik heb geen zin in deze zinloze discussie met mensen die gewoon niet weten waar ze over praten.. Mietjes.. Allemaal!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je qoute mij waarin in zeg snuit is geen homo en zegt dat ik daar iets onjuists zeg
dus beweer je dat hij wel homo is
Hij is nu nieuwsgierig, dat is erg hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh wat doen die notes er nou toe?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rhu, tis goed, ik heb geen zin in deze zinloze discussie met mensen die gewoon niet weten waar ze over praten.. Mietjes.. Allemaal!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rhu, tis goed, ik heb geen zin in deze zinloze discussie met mensen die gewoon niet weten waar ze over praten.. Mietjes.. Allemaal!
het gaat niet over jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb nergens het woord homo gebruikt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
snuit zegt het toch ook?
Goed gesproken [verboden woord]!quote:
ik zou niet weten hoe dat voeltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is nu nieuwsgierig, dat is erg hoor.
Tof!quote:
Klopt niet.. nooit geweest... anders is iedere vrouw ook pot geweest..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb nergens het woord homo gebruikt...
En nog steeds klopt S95Sedan ze opmerking met is/was
Snuit heeft inderdaad zelf toegegeven dat hij van de mannenliefde is/wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
dan nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |