nou dan nog, snuit is ook niet van de mannenliefdequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nog steeds gelijk heb en over dat jij er naast zit en ik vind ook dat Sedan zijn opmerking juist is.
Allicht dat dat verandert als ik die discussie zou gaan lezen. Verbazend genoeg, doe ik dat niet.
En verder kan het mij vrij weinig schelen wie er wel of niet van de mannen- of vrouwenliefde is en of ze het labeltje hetero-, bi- of homoseksueel dragen.
Ik heb verder ook helemaal geen probleem met mensen die een andere seksualiteit dan mij hebben. Ook heb ik snuit nergens voor homo uitgemaakt door jou te quoten. Want jij hebt niet gezegd dat snuit geen homo was/is. Er stond namelijk mannenliefde.
Er zijn op de wereld vele soorten liefde. Als jij aan het woord mannenliefde gelijk het woord homo koppelt, wil dit niet zeggen dat ik dat ook doe.
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb een paar erg goeie vrienden en die geef ik ook wel eens een knuffel, sla een arm om hem heen en af en toe zelfs een zoen op de wang... Ik vind het allemaal maar wat bekrompen reacties hier...
Ben verder niet bi oid, maar heeft voor mij gewoon te maken met het tonen van vriendschap, warmte en dat je de ander graag mag. Het geeft een stukje waardering en oprechte vriendschap af vind ik.
quote:
Kap nou maar jullie twee, ik heb toch gelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan nog, snuit is ook niet van de mannenliefde
en je hebt gewoon geen gelijk en je kop in het zand stoppen door die discussie niet terug te lezen en nu telkens over snuit zn ontkenningen heen te lezen is niet echt tof en een beetje onvolwasse
je wilde iets aantonen (dat ik niet altijd gelijk heb) en dat is je niet gelukt in dit geval sorry maar probeer het vooral nog een keer want ik heb helaas niet altijd gelijk
Ik weet dat snuit niet van de mannenliefde is, tenminste dat neem ik aan. Maar ik vind dat hij het wel geweest is, aan de hand van informatie die ik nog in mijn hoofd heb zitten. Wat daar nog van klopt, geen idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan nog, snuit is ook niet van de mannenliefde
en je hebt gewoon geen gelijk en je kop in het zand stoppen door die discussie niet terug te lezen en nu telkens over snuit zn ontkenningen heen te lezen is niet echt tof en een beetje onvolwasse
je wilde iets aantonen (dat ik niet altijd gelijk heb) en dat is je niet gelukt in dit geval sorry maar probeer het vooral nog een keer want ik heb helaas niet altijd gelijk
dingen die in jou hoofd zitten zijn helaas geen harde feiten blijkt wel weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet dat snuit niet van de mannenliefde is, tenminste dat neem ik aan. Maar ik vind dat hij het wel geweest is, aan de hand van informatie die ik nog in mijn hoofd heb zitten. Wat daar nog van klopt, geen idee.
En mijn kop steek ik zeker niet in het zand. Ik vind het onderwerp alleen niet boeiend genoeg om die discussie terug te gaan lezen. Ik heb wel betere dingen te doen.
En ja daar is dit er wel één van
Ik ben ook niet zo bekrompen neequote:
Naar school!quote:
Hohoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dingen die in jou hoofd zitten zijn helaas geen harde feiten blijkt wel weer
dus ik heb gelijkjeuj
oke de dingen die er toe doen in deze discussie danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoho
Nu moet je niet gaan generaliseren over dingen die in mijn kop zitten. Ik heb ook feiten in mijn hoofd zitten hoor
Matigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
En weer thuis
Alleen weer fucking verkouden/ziek aan het worden
Hoi!quote:
Ooh, dat is klote... Sterke!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
En weer thuis
Alleen weer fucking verkouden/ziek aan het worden
hehequote:
Het klinkt verder wegquote:Ik heb nog niet naar de afstand gekeken.
Ook goed
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |