abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:44:05 #201
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_69892137
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Toen ik op edit-knopje klikte waren het nog gewoon plaatjes, toen ik in 't editvenster was waren het linkjes . Was even like: wtf
--> The Truth is in Here...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:44:44 #202
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69892162
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:45:57 #203
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_69892212
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:44 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

--> The Truth is in Here...
Noem je me nou een trut!?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:46:02 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69892216
Nah, ik denk eerder aan een complot!

Brave New World
quote:
Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Huilen dan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:46:54 #205
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_69892250
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Nah, ik denk eerder aan een complot!

Brave New World
[..]
Ik ben mijn agenda wel kwijt, telt dat ook .

En nu stop ik met slowchat ! Anders krijg ik een note
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:50:10 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69892364
Nou, een agenda kwijt zijn valt nog mee als je ook kamers kwijt kan zijn.

Kamer zoek in Utrecht

Ok ik stop ook .
Huilen dan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:52:05 #207
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69892416
Ik lig hier in een deuk om die laatste
Posten in TTK in het spel en stijlfouten topic Idz
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 juni 2009 @ 22:04:04 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69915266
is het de bedoeling dat iemand zich hiervoor gaat registreren? Fotograaf gezocht voor 18 juni k heb t over die patrick dan he
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:44:14 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69917152
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
is het de bedoeling dat iemand zich hiervoor gaat registreren? Fotograaf gezocht voor 18 juni k heb t over die patrick dan he
Nee.

Thanks.
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 juni 2009 @ 17:56:53 #210
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69979816
T begint hier [centraal] Fotografische aankopen topic nummertje 20 nu toch echt offtopic te gaan en niet meer over de aankopen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70006842
Lange sluitertijd.
Foto op 2560 pixels die niet eens het posten op volledige grote waard is.

De laatste tijd zijn er wel vaker foto's die veel te groot zijn, of er wordt in de img tag aangegeven dat hij op 610pixels getoond moet worden. Beiden zijn een belediging voor mensen die wel de moeite nemen om foto's speciaal voor FOK te resizen.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 juni 2009 @ 15:56:25 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70028022
Misschien een optie om dit te mergen? Beginnen met (serieus) fotograferen met het eerdere topic wat tips bevat Beginnen met fotograferen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf maandag 15 juni 2009 @ 17:07:13 #213
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_70030628
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
Misschien een optie om dit te mergen? Beginnen met (serieus) fotograferen met het eerdere topic wat tips bevat Beginnen met fotograferen
Dat moet idd wel samen kunnen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_70081233
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
ER, waarom haal je nou de op weg joh?
Mag ik het zeggen (lees denken waarom)?

bij voorbaat : dit is niet om iemand aante vallen/aftezeiken/op zijn strepen te zetten....
ook niet om : ta gallen/te zieken/ zeiken of miereneuken of azijn te plassen

In zijn algemeenheid :

Ik ken ER niet persoonlijk, maar ze maakt verdomd goede fotos , ze leeft de regels van fot na, dat laat ze ook blijken

Niet iedereen leest het misschien even vriendelijk maar dat gebeurt wel vaker.
Het is wel frustrerend als iemand bij wijze van continue afgekraakt word (en ja dat gebeurt wel eens ook bij ER, alleen al omdat ze bijna altijd (imo) prachtige platen schiet van de natuur) omdat haar straatje van fotografie niet gewaardeerd word.

Back haar eens op ipv een een nieuweling die out of the blue commentaar geeft , met het gehalte : ik ben weet het beter dan jij!!

Leuk discussie punt ...misschien

En ik hoor het wel van ER als ze het er niet mee eens is of als ik er langs lul.

Maar dit is wel het gevoel wat ik heb en dat is niet fijn.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 09:09:40 #215
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_70085046
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef prupke het volgende:

[..]

Mag ik het zeggen (lees denken waarom)?

bij voorbaat : dit is niet om iemand aante vallen/aftezeiken/op zijn strepen te zetten....
ook niet om : ta gallen/te zieken/ zeiken of miereneuken of azijn te plassen

In zijn algemeenheid :

Ik ken ER niet persoonlijk, maar ze maakt verdomd goede fotos , ze leeft de regels van fot na, dat laat ze ook blijken

Niet iedereen leest het misschien even vriendelijk maar dat gebeurt wel vaker.
Het is wel frustrerend als iemand bij wijze van continue afgekraakt word (en ja dat gebeurt wel eens ook bij ER, alleen al omdat ze bijna altijd (imo) prachtige platen schiet van de natuur) omdat haar straatje van fotografie niet gewaardeerd word.

Back haar eens op ipv een een nieuweling die out of the blue commentaar geeft , met het gehalte : ik ben weet het beter dan jij!!

Leuk discussie punt ...misschien

En ik hoor het wel van ER als ze het er niet mee eens is of als ik er langs lul.

Maar dit is wel het gevoel wat ik heb en dat is niet fijn.
ER maakt vaak prachtige foto's. Soms ook niet. In mijn ogen dan. Mooi is namelijk maar een relatief begrip. Wat mij opvalt is dat mensen (ook ER) nogal slecht met kritiek kunnen omgaan.
Een 'het lijkt alsof de foto een beetje scheef staat' wordt meteen gecounterd met 'ben je blind, die foto is kaarsrecht!!!!' en een 'je had de foto misschien beter om kunnen keren' wordt 'je hebt er werkelijk geen verstand van, de foto IS namelijk omgekeerd!' (waarmee meteen duidelijk wordt dat ze dat misschien beter juist NIET had kunnen doen, in de ogen van de persoon die commentaar levert dan he!).

Prima als je zelf de regeltjes tot op de letter nauwkeurig wil naleven, maar dat kun je niet van iedereen verwachten. Zeker nieuwelingen die net voor het eerst voldoende moed verzameld hebben een foto neer te zetten en die - god verhoedde - de OP niet hebben gelezen worden nogal eens afgezeken. 'De foto MOET verkleind!' (waarom in godsnaam? een foto van 610 pixels is niet per definitie kleiner in filesize dan een foto van 1500 pixels), 'lees de op voor je blaat!', 'kom je alleen om je foto's te spammen?!?' etc.
Dat is nou niet echt het warme welkom waar elke user recht op heeft.

En om een OP uit je eigen showcasetopic te verwijderen omdat iemand anders het lef heeft zelf ook drie foto's te posten (en dan hebben we het nog niet over de reacties die kwamen op het negatieve commentaar van een ander) vind ik eigenlijk best sneu. Kun je het niet netjes vinden dat iemand dat doet, maar dan nog kan dat op normale wijze gemeld worden. Je hoeft niet elke nieuwe user meteen weg te jagen natuurlijk.

Maar goed, dat zijn mijn 2 centjes.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2009 @ 10:29:25 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70087337
danny wat je zegt met die foto's verkleinen, ik merk t dus wel heel erg dat er steeds meer slop in komt en steeds grotere foto's geplaatst worden. Waarom? omdat ik een godvergetenkloteziggoverbinding heb en mijn huisbaas er niets aan doet. verbinding-verbinding weg-verbinding-verbinding weg
dus voor hier scheelt het echt als men zich aan die 610 regels houd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 10:51:22 #217
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_70088177
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
danny wat je zegt met die foto's verkleinen, ik merk t dus wel heel erg dat er steeds meer slop in komt en steeds grotere foto's geplaatst worden. Waarom? omdat ik een godvergetenkloteziggoverbinding heb en mijn huisbaas er niets aan doet. verbinding-verbinding weg-verbinding-verbinding weg
dus voor hier scheelt het echt als men zich aan die 610 regels houd
Uiteindelijk scheelt het voor iedereen, maar het is op FOK! geen verplichting. We kunnen het wel stimuleren natuurlijk, door het vriendelijk te vragen bijvoorbeeld. Wat me echter opvalt is dat er vaak meteen met 'leer plaatjes verkleinen', 'je plaatjes zijn te groot en dus geef ik geen commentaar' of 'ga eerst je plaatjes maar eens verkleinen' gesmeten wordt en dat komt natuurlijk niet erg vriendelijk over.

Verder:
2668x1843 - 399kb (jpg)


610x421 - 332kb (png)


Zo zie je dat formaat in pixels niet bijzonder veel zegt. Met wat meer compressie is de enorme jpg zelfs kleiner te krijgen dan 610px png.
Ik heb overigens ook ziggo
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2009 @ 10:54:30 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70088282
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef Danny het volgende:

[..]

Uiteindelijk scheelt het voor iedereen, maar het is op FOK! geen verplichting. We kunnen het wel stimuleren natuurlijk, door het vriendelijk te vragen bijvoorbeeld. Wat me echter opvalt is dat er vaak meteen met 'leer plaatjes verkleinen', 'je plaatjes zijn te groot en dus geef ik geen commentaar' of 'ga eerst je plaatjes maar eens verkleinen' gesmeten wordt en dat komt natuurlijk niet erg vriendelijk over.
ow de manier waarop iets gezegd word snap ik helemaal
maar als er dan op een nette manier wat van gezegd word en een aantal users beginnen te gillen dat men niet moet zeiken want t maakt allemaal niet zo uit, dan denk ik, ja voor jou misschien niet maar hier dus wel
quote:
Verder:
2668x1843 - 399kb (jpg)
[ afbeelding ]

610x421 - 332kb (png)
[ afbeelding ]

Zo zie je dat formaat in pixels niet bijzonder veel zegt. Met wat meer compressie is de enorme jpg zelfs kleiner te krijgen dan 610px png.
ook daar heb je gelijk in, maar mij gaat t dan dus echt om de grote foto's die richting de MB of nog meer gaan
quote:
Ik heb overigens ook ziggo
dan heb je beter bereik dan ik
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 11:22:52 #219
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_70089278
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Ynske het volgende:

ow de manier waarop iets gezegd word snap ik helemaal
maar als er dan op een nette manier wat van gezegd word en een aantal users beginnen te gillen dat men niet moet zeiken want t maakt allemaal niet zo uit, dan denk ik, ja voor jou misschien niet maar hier dus wel
Ook dat is relatief. Een topic met 100 plaatjes van 300kb laadt niks niet sneller dan een topic met 30 plaatjes van 1mb en het gemiddelde fototopic bevat lang zoveer plaatjes niet. Een showcase heeft er misschien maximaal 20? Het 'mooiste foto' topic in 300 posts misschien 80? Dat is met een normale instelling van rond de 50 posts per pagina misschien ook een foto of 20, waarvan er dan een enkeling groter is dan die 610 pixels. Over het algemeen heb ik het idee dat het enorm meevalt met de grote foto's.
quote:
ook daar heb je gelijk in, maar mij gaat t dan dus echt om de grote foto's die richting de MB of nog meer gaan
ik vraag me af of daar door het gros van de mensen die er problemen mee hebben/van maken wel gekeken wordt naar filesize of dat men een enorm plaatje ziet en er dus vanuit gaat dat het plaatje veeeeeel te groot is qua filesize.
quote:
dan heb je beter bereik dan ik
bereik? ziggo biedt toch geen draadloos internet aan? Heb je niet gewoon problemen met de draadloze verbinding? Daar kan ziggo (of je huisbaas) niet heel veel aan doen namelijk
En FOK! ook niet
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2009 @ 11:26:00 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70089380
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:22 schreef Danny het volgende:

[..]

Ook dat is relatief. Een topic met 100 plaatjes van 300kb laadt niks niet sneller dan een topic met 30 plaatjes van 1mb en het gemiddelde fototopic bevat lang zoveer plaatjes niet. Een showcase heeft er misschien maximaal 20? Het 'mooiste foto' topic in 300 posts misschien 80? Dat is met een normale instelling van rond de 50 posts per pagina misschien ook een foto of 20, waarvan er dan een enkeling groter is dan die 610 pixels. Over het algemeen heb ik het idee dat het enorm meevalt met de grote foto's.
[..]

ik vraag me af of daar door het gros van de mensen die er problemen mee hebben/van maken wel gekeken wordt naar filesize of dat men een enorm plaatje ziet en er dus vanuit gaat dat het plaatje veeeeeel te groot is qua filesize.
[..]
hier uit het zich in fotos die maar voor de helft getoond worden
quote:
bereik? ziggo biedt toch geen draadloos internet aan? Heb je niet gewoon problemen met de draadloze verbinding? Daar kan ziggo (of je huisbaas) niet heel veel aan doen namelijk
En FOK! ook niet
nee geen draadloos, gewoon via de kabel naar t modem de deur uit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 11:30:21 #221
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_70089546
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef Ynske het volgende:

nee geen draadloos, gewoon via de kabel naar t modem de deur uit
woon je op kamers? want anders heeft je huisbaas er geen kont mee te maken natuurlijk.
overigens geldt dan nog steeds dat FOK! natuurlijk niets kan doen aan haperende internetverbindingen van users.
Let wel, het is fijn als er wordt verkleind hoor, maar als iemand dat een keer niet doet mag dat best wat vriendelijker worden gevraagd dan nu regelmatig het geval is
Overigens zal de maximale breedte van images in de nieuwe layout nog groter worden. Ik probeer die naar 640 te krijgen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:32:20 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70089646
Moet zeggen dat ik toch wel meer dan sporadisch foto's van >1.5mb omzet in linkjes. Maar verder is 't geen ramp als een foto bijvoorbeeld 1200px is inderdaad.
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2009 @ 11:34:36 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70089739
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef Danny het volgende:

[..]

woon je op kamers? want anders heeft je huisbaas er geen kont mee te maken natuurlijk.
ja helaas wel
quote:
overigens geldt dan nog steeds dat FOK! natuurlijk niets kan doen aan haperende internetverbindingen van users.
ow maar dat is ook niet wat ik bedoel te zeggen. ik ben alleen wel van mening dat men (iedereen) best een beetje rekening met elkaar kan houden, en dat is wat er af en toe niet is.
dat beetje rekening zie ik in het resizen van fotos maar óók het respect voor een ander hebben in het normaal iemand ergens op wijzen
quote:
Let wel, het is fijn als er wordt verkleind hoor, maar als iemand dat een keer niet doet mag dat best wat vriendelijker worden gevraagd dan nu regelmatig het geval is
t jammere is idd dat sommige users dat op een ietwat onvriendelijke manier doen daar heb je gelijk in, zie hierboven
quote:
Overigens zal de maximale breedte van images in de nieuwe layout nog groter worden. Ik probeer die naar 640 te krijgen.
Leuk t komt de foto's vaak beter tot hun recht

wat ik overigens wel grappig vind, op een forum waar ik ook nog kom. word 800 breed aangehouden, en heb ik minder last van het laden van de foto's
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:37:07 #224
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70089826
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef Danny het volgende:

[..]

ER maakt vaak prachtige foto's. Soms ook niet. In mijn ogen dan. Mooi is namelijk maar een relatief begrip. Wat mij opvalt is dat mensen (ook ER) nogal slecht met kritiek kunnen omgaan.
Dat zal het zijn, absoluut.
quote:
Een 'het lijkt alsof de foto een beetje scheef staat' wordt meteen gecounterd met 'ben je blind, die foto is kaarsrecht!!!!' en een 'je had de foto misschien beter om kunnen keren' wordt 'je hebt er werkelijk geen verstand van, de foto IS namelijk omgekeerd!' (waarmee meteen duidelijk wordt dat ze dat misschien beter juist NIET had kunnen doen, in de ogen van de persoon die commentaar levert dan he!).
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar zonder jouw eigen aanvullingen:

'Ben je blind'
'Je hebt er werkelijk geen verstand van'

Dus je legt me nu een toonzetting in de mond die ik niet gebruikt heb. Ik weet dat ik nogal direct over kan komen, maar zo boud zou zelfs ik het niet maken.,
quote:
Prima als je zelf de regeltjes tot op de letter nauwkeurig wil naleven, maar dat kun je niet van iedereen verwachten.
Waarom niet? Daar zijn het toch regeltjes voor?
Ik mag jou toch ook niet uitschelden, doodwensen of weet ik wat voor banale en beschadigende toestanden over FOK schrijven zonder dat ik daar een ban voor krijg? Heel dit forum hangt van regels aan elkaar, en bij elke post die je doet verklaar je zelfs je aan die regels te houden. Dus waarom hoeft het met betrekking tot die lay-out dan niet?
quote:
Zeker nieuwelingen die net voor het eerst voldoende moed verzameld hebben een foto neer te zetten en die - god verhoedde - de OP niet hebben gelezen worden nogal eens afgezeken. 'De foto MOET verkleind!' (waarom in godsnaam? een foto van 610 pixels is niet per definitie kleiner in filesize dan een foto van 1500 pixels), 'lees de op voor je blaat!', 'kom je alleen om je foto's te spammen?!?' etc.
Dat is nou niet echt het warme welkom waar elke user recht op heeft.
Ik ben beslist niet de enige die dat doet. En na 29 topics wordt het inderdaad wel eens stevig irritant dat mensen zo slecht lezen. Het gaat niet alleen om het de OP niet lezen, maar ze zitten toch op een pagina in een topic waarin ze zién dat mensen elkaars foto becommentariseren? Zelfs als je de OP niet hebt gelezen moet je dat opvallen. Dus als ze alleen maar een foto neerplempen dan is het duidelijk dat ze in ieder geval niet de intentie hebben om een leuke FOT-user te worden maar inderdaad niet meer willen dan even een foto neerplempen. Verder vind ik dat ik het nog redelijk vriendelijk vraag. Er zijn mensen (niet alleen in FOT maar over het hele forum) die plaatsen niet meer dan:

"LEZEN!!!"

Overigens heb ik, net zoals Ynske, vrij veel last van te grote bestanden. Dat is het nadeel van op het platteland in Ierland wonen, er is alleen maar een slome satelietinternetverbinding verkrijgbaar waar je ook nog eens veel te veel voor moet betalen.
quote:
En om een OP uit je eigen showcasetopic te verwijderen omdat iemand anders het lef heeft zelf ook drie foto's te posten (en dan hebben we het nog niet over de reacties die kwamen op het negatieve commentaar van een ander) vind ik eigenlijk best sneu. Kun je het niet netjes vinden dat iemand dat doet, maar dan nog kan dat op normale wijze gemeld worden. Je hoeft niet elke nieuwe user meteen weg te jagen natuurlijk.
Yep, is knap sneu. Maar het is voor mij, want ook ik beschouw mezelf nog steeds als een nieuweling op fotografie gebied, ook een hele overwinning qua moed, voor ik een showcase durf te openen op FOK. Dat heb ik dan ook nog maar twee keer gedaan, en verdomd als het niet waar is, in beide showcases komt een ander even fijn zijn foto's dumpen.

Dat was de druppel voor mijn verder vrij korte lontje.

Ik open nog liever een showcase op DPZ of een ander professioneel fotoforum in de UK waar ik ook post. Daar zijn de commentaren ook pittig, maar nooit als op FOK, zo zonder respect, en puur en alleen om een ander af te zeiken, dat is echt des Foks. Ik had eigenlijk ook alweer spijt van mijn opwelling om een showcase te openen. Verder mag je me eens aanwijzen in dat topic waar ik dan precies (met uitzondering van die post die door Idz is weggehaald waarin ik die fotodumpert inderdaad nogal onvriendelijk bejegen) niet tegen de kritiek kon die er werd gegeven? Ik zie het echt niet namelijk.

Verder jaag ik beslist niet élke nieuwe fot=user meteen weg. Verre van zelfs, en dat weet jij ook wel.

Excuses hoor, voor mijn onhebbelijke gedrag.
En nu over naar de orde van de dag. Foto's kijken.
quote:
Maar goed, dat zijn mijn 2 centjes.
Waarvoor dank.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 11:59:44 #225
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_70090791
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef ElizabethR het volgende:

Dat zal het zijn, absoluut.
In mijn ogen wel ja. Ik zie je namelijk zo goed als altijd compleet aanvallend reageren op mensen die melden dat ze iets NIET mooi vinden aan een foto.
quote:
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar zonder jouw eigen aanvullingen:

'Ben je blind'
'Je hebt er werkelijk geen verstand van'

Dus je legt me nu een toonzetting in de mond die ik niet gebruikt heb. Ik weet dat ik nogal direct over kan komen, maar zo boud zou zelfs ik het niet maken.,
Ik kan wel naar een berg voorbeelden gaan zoeken, maar ik hou 't er even bij eentje:
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heb je de foto niet begrepen Het onderwerp is de leegte namelijk.
En het ligt aan jou.
quote:
Waarom niet? Daar zijn het toch regeltjes voor?
Ik mag jou toch ook niet uitschelden, doodwensen of weet ik wat voor banale en beschadigende toestanden over FOK schrijven zonder dat ik daar een ban voor krijg? Heel dit forum hangt van regels aan elkaar, en bij elke post die je doet verklaar je zelfs je aan die regels te houden. Dus waarom hoeft het met betrekking tot die lay-out dan niet?
Er is geen regel die het verkleinen van foto's verplicht stelt. Er is ook geen regel die het verplicht dat je op je voorganger reageert. Dat laatste is hoe het in dat topic gaat, en het is prima om dat na te streven, maar als er een newbie komt die de OP niet of niet goed gelezen heeft hoeft die niet meteen afgekat te worden.
quote:
Ik ben beslist niet de enige die dat doet.
Dat beweer ik ook nergens.
quote:
En na 29 topics wordt het inderdaad wel eens stevig irritant dat mensen zo slecht lezen.
De newbie die in topic 29 binnenkomt komt heeft net zo slecht gelezen als de newbie in deel 1 binnen kwam en hoeft niet direct afgekat te worden.
quote:
Het gaat niet alleen om het de OP niet lezen, maar ze zitten toch op een pagina in een topic waarin ze zién dat mensen elkaars foto becommentariseren? Zelfs als je de OP niet hebt gelezen moet je dat opvallen.
jou of mij misschien wel, anderen blijkbaar niet.
quote:
Dus als ze alleen maar een foto neerplempen dan is het duidelijk dat ze in ieder geval niet de intentie hebben om een leuke FOT-user te worden maar inderdaad niet meer willen dan even een foto neerplempen.
Onzin.
quote:
Verder vind ik dat ik het nog redelijk vriendelijk vraag. Er zijn mensen (niet alleen in FOT maar over het hele forum) die plaatsen niet meer dan:
"LEZEN!!!"
Ik vind beide manieren onvriendelijk.
quote:
Overigens heb ik, net zoals Ynske, vrij veel last van te grote bestanden. Dat is het nadeel van op het platteland in Ierland wonen, er is alleen maar een slome satelietinternetverbinding verkrijgbaar waar je ook nog eens veel te veel voor moet betalen.
Het aantal mensen met dergelijke verbindingen is erg beperkt en in plaats van eisen dat anderen rekening met je trage verbinding houden kun je ook bv het aantal posts per pagina omlaag krikken. Om maar wat te noemen
quote:
Yep, is knap sneu. Maar het is voor mij, want ook ik beschouw mezelf nog steeds als een nieuweling op fotografie gebied, ook een hele overwinning qua moed, voor ik een showcase durf te openen op FOK.

Je posts bijna dagelijks foto's?!?
quote:
Dat heb ik dan ook nog maar twee keer gedaan, en verdomd als het niet waar is, in beide showcases komt een ander even fijn zijn foto's dumpen.
Tja, het is maar waar je je druk om maakt. Ik vind je instelling ten opzichte van andere users erg negatief in veel gevallen. Zeker als het nieuwe users zijn of users zijn die nieuw zijn in FOT.
quote:
Ik open nog liever een showcase op DPZ of een ander professioneel fotoforum in de UK waar ik ook post. Daar zijn de commentaren ook pittig, maar nooit als op FOK, zo zonder respect, en puur en alleen om een ander af te zeiken, dat is echt des Foks. Ik had eigenlijk ook alweer spijt van mijn opwelling om een showcase te openen.
Als je het je zo erg aantrekt is het misschien inderdaad verstandiger de showcases achterwege te laten?
Het is niet de eerste keer dat je foto's weghaalt natuurlijk:
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:


Jij kunt ook al niet lezen.

Maar het geeft niet, als ik zo'n stoorzender ben hier dan post ik gewoon niet meer, en dan kunnen jullie heerlijk een ander slachtoffer kiezen, opgelost.
Foto's zijn weg, klaar is kees
En als dat de manier is waarop je met alles wat je niet aanstaat omgaat vraag ik me af of je hier wel op je plek zit. Dat is niet kwaad bedoeld, maar ik vraag het me wel af.
quote:
Verder mag je me eens aanwijzen in dat topic waar ik dan precies (met uitzondering van die post die door Idz is weggehaald waarin ik die fotodumpert inderdaad nogal onvriendelijk bejegen) niet tegen de kritiek kon die er werd gegeven? Ik zie het echt niet namelijk.
Dus ik mag het aantonen, maar niet met de post waarmee het aangetoond kan worden?
quote:
Verder jaag ik beslist niet élke nieuwe fot=user meteen weg. Verre van zelfs, en dat weet jij ook wel.
Niet iedere. Zolang ze strikt 'de regels' volgen en geen negatief commentaar leveren hebben ze niets te vrezen.
quote:
Excuses hoor, voor mijn onhebbelijke gedrag.
ik hoef dat niet zonodig, maar ik kan me wel wat mensen bedenken die daar misschien wel op zitten te wachten
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')