Ik heb mijn punt gemaaktquote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef Prosac het volgende:
Denthemen en DK willen jullie vanaf nu via PM bekvechten.
Ik had de laatste postquote:Op zondag 8 maart 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Beide idd 21:22
Maar als ik de VBL topic lijst opende dan stond mijn topic onder deze met allebei 0 reacties. Dus mijn topic was er eerder.
Of gaan we nu opeens lief tegen Denthemen zijn omdat hij een handicap heeft? Lekker "links" zijn jullie weer.
Assquote:Op zondag 8 maart 2009 21:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[Frankrijk] Ligue 1 (2008-2009) Go ASS!
TT change naar ASSE plz.
Done. En dit topic was eerder, kijk maar naar het topic-id.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[Frankrijk] Ligue 1 (2008-2009) Go ASSE!
TT change naar ASSE plz.
Carequote:
nee hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
CareHet feit blijft dat mijn topic eerder was.
Normaal blijft de eerste open toch? Waarom in dit geval niet? Uitleg graag.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee hoor.
maar waarom maak je je in vredesnaam druk om het feit dat het topic gesloten is.
Had ik een screenshot moeten maken dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Ben je nou serieus, of wat?. Dit topic was eerder. Kijk naar de fucking topic-id's.
je kunt ook even naar de topic-id's kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had ik een screenshot moeten maken dan?
Wat is een topic ID? Maar als dat zo zou zijn dan is FOK gewoon krom. 2 topic allebei 0 reacties en mijn topic was de onderste.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
je kunt ook even naar de topic-id's kijken
Een topic-ID is een ID van een topic.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is een topic ID? Maar als dat zo zou zijn dan is FOK gewoon krom. 2 topic allebei 0 reacties en mijn topic was de onderste.
Wat editten?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:48 schreef denthemen het volgende:
Even een hele serieuze vraag, de ene keer editten jullie het gewoon en staat het er ook, wanneer het één en wanneer het ander?
Een bericht, zoals nu met DK met een offtopic post, nu zag ik een edit maar soms verwijderen jullie offtopicquote:
Oh zo. Dat vraag ik me idd ook wel eens af.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een bericht, zoals nu met DK met een offtopic post, nu zag ik een edit maar soms verwijderen jullie offtopic
Misschien heeft het te maken met wanneer iemand op nieuw topic heeft gedrukt, het duurde bij mij langer omdat ik rondjes aan het rijden wasquote:Op zondag 8 maart 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is een topic ID? Maar als dat zo zou zijn dan is FOK gewoon krom. 2 topic allebei 0 reacties en mijn topic was de onderste.
Soms even edit als waarschuwing voor de rest, meestal gewoon noten en dan verwijderen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een bericht, zoals nu met DK met een offtopic post, nu zag ik een edit maar soms verwijderen jullie offtopic
Offtopic delete ik persoonlijk zonder te wijzigen, maar iemand die scheldt, trollt, doodwenst enzovoort, wijzig ik wel, zodat degene die het gepost heeft kan zien dat het niet gewenst is. Offtopic posten is minder erg.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
Duidelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Offtopic delete ik persoonlijk zonder te wijzigen, maar iemand die scheldt, trollt, doodwenst enzovoort, wijzig ik wel, zodat degene die het gepost heeft kan zien dat het niet gewenst is. Offtopic posten is minder erg.
En mods kunnen verwijderde berichten niet terug lezen, dus het is irritant als mijn medemods straks niet kunnen zien wat er weggehaald is.
als je de link naar het topic bekijkt, zie je een nummer ipv een naam. Dat is het topic id.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat had helemaal niks met FB te maken. Voegt niks toe en we hebben er in het vorige topic ook al wat van gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Prosac, je draaft wel door zeg. Het was een serieuze vraag.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
En mods kunnen verwijderde berichten niet terug lezen, dus het is irritant als mijn medemods straks niet kunnen zien wat er weggehaald is.
Welk topic?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil niet de verzuurde ex-mod uithangen (er zijn er die dat veel beter kunnen), maar dat topic over de sfeer in VBL zit nog niet op slot of het gaat hier weer precies zoals daarvoor.
Wat een succestopic is dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Help mee: Houd VBL leuk en gezellig.
Is weg.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
AFC AJAX Topic #1228: Slap, zwak, inspiratieloos en kut
Ga lekker met Paul naar ONZ als je hier alleen maar komt om te baggeren.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
Studio voetbal # 82 Nog even openen voor ik ga slapen
Ik voel me niet serieus genomen
Ik zei genomen
Het zijn maar een paar users die VBL proberen te verpesten met hun irritante gedrag hier in Feedback. Eigenlijk al jarenlang. Zegt eigenlijk ook wel genoeg dat er om 07:00 gemod moet wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 03:23 schreef Grulez het volgende:
Wat een succestopic is dat.
Moeten we maar weer vaker in dit topic doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef RayMania het volgende:
En voor de verandering maar eens opgeschoond hier.
Binnenkort even fixen. Was vergeten de .txt aan te passen onderaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:23 schreef Breach het volgende:
Blawh en Vaduz staan nog in de OP.
Ik bagger niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef RayMania het volgende:
Ga lekker met Paul naar ONZ als je hier alleen maar komt om te baggeren.
Yes.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef Gunner het volgende:
[CL 11-3] Roma vs Arsenal FC
Kan iemand hier nog even AS voor zetten (AS Roma)?
Durf je wel tegen Jojoortjequote:Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is weg.
[..]
Ga lekker met Paul naar ONZ als je hier alleen maar komt om te baggeren.
[..]
Het zijn maar een paar users die VBL proberen te verpesten met hun irritante gedrag hier in Feedback. Eigenlijk al jarenlang. Zegt eigenlijk ook wel genoeg dat er om 07:00 gemod moet worden.
En voor de verandering maar eens opgeschoond hier.
quote:Als je niks toe te voegen hebt Pizzakoppo, blijf dan gewoon weg. Je bent nog niet eens zo lang terug van een maandban.
Omdat je ook kunt bookmarken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom worden mijn TVP telkens weggehaald?
Kinderachtig.
Omdat ze niets toevoegen. Je kan ze bookmarken als je even niets relevants te zeggen hebt en anders kom je later via de VBL-index even terug.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom worden mijn TVP telkens weggehaald?
Kinderachtig.
Zolang bookmarks niet in je AT lijst komen is bookmarken niet interessant.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Omdat je ook kunt bookmarken denk ik.
En tvp's zijn wel interessant?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zolang bookmarks niet in je AT lijst komen is bookmarken niet interessant.
Moet ik ze dan serieus gaan quoten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gechecked en ik ben nergens een trol tegengekomen.
Kom op BS, dit kun je niet menen. Je kent de achtergrond van deze user. Het zijn gewoon subtiele trolls.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gechecked en ik ben nergens een trol tegengekomen.
Ok.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die in het Dudek topic zijn gewoon gelijk aan al die andere posts, net als in het Feyenoord topic. Hij geeft netjes zijn mening, dat die verschilt van jullie kan wel zo zijn, maar dat betekent niet dat het gelijk een trol is.
Als ik elke negatieve mening over een bepaald persoon of club in een topic moet opvatten als een trol, dan kunnen we VBL wel opdoeken.
Negeer hem gewoon als het niet aanstaat wat ie post.
Volgens mij mag dat wel. Aangezien het niet iemand is die op het forum zit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Olympique Marseille - AFC Ajax: Tussen het schaatsen door.
Doodverwensingen aan de NOS
volgens de van Dale klopt dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef MaxPower het volgende:
Seizoenkaart 2009-2010
Het is seizoenkaart
Klopt, hoewel we op persoonlijke doodsverwensingen tegen mensen buiten het forum ook niet echt zitten te wachten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel. Aangezien het niet iemand is die op het forum zit.
Wanneer kap jij eens met je irritante, hypocriete gedrag? Serieus, ik heb mij jaren ingehouden tegenover jou, maar ik ben je serieus zat met je postopkrikkend gedrag, het aannaaien van bans bij Ajacieden en het continue trollen en uitdagen. Ga lekker Fifa spelen op je 45'' HD TV, of post gewoon normaal in VBL, maar val ons niet lastig met je gezeur. Dag jorien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX Topic #1232: SACREBLEU 0-2 !! MERDE
Je mag niet naar een ban vragen toch?
Jullie hebben mij vaak genoeg gestraft om helemaal NIETS.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer kap jij eens met je irritante, hypocriete gedrag? Serieus, ik heb mij jaren ingehouden tegenover jou, maar ik ben je serieus zat met je postopkrikkend gedrag, het aannaaien van bans bij Ajacieden en het continue trollen en uitdagen. Ga lekker Fifa spelen op je 45'' HD TV, of post gewoon normaal in VBL, maar val ons niet lastig met je gezeur. Dag jorien.
Het is goed met je. Ik ga er geen eens op inquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jullie hebben mij vaak genoeg gestraft om helemaal NIETS.
Al mijn privegegevens zijn hier een keer neergezet. En toen is er niemand geband NIEMAND
ga je nu je ajax vriendjes helpen enzo ?
Hé hij NSB'de mij als PSV'er ook een ban aan hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer kap jij eens met je irritante, hypocriete gedrag? Serieus, ik heb mij jaren ingehouden tegenover jou, maar ik ben je serieus zat met je postopkrikkend gedrag, het aannaaien van bans bij Ajacieden en het continue trollen en uitdagen. Ga lekker Fifa spelen op je 45'' HD TV, of post gewoon normaal in VBL, maar val ons niet lastig met je gezeur. Dag jorien.
Ja ga er maar niet op in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is goed met je. Ik ga er geen eens op in.
Naar huis en Ajax kijken. Doeg.
Wat ben jij toch een misselijk mannetje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja ga er maar niet op in.
Bescherm je ajax vriendjes weer eens lekker
Klopt, in de oorlog deden de NSB'ers ook helemaal niets fout. En die zijn ook gestraft om niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jullie hebben mij vaak genoeg gestraft om helemaal NIETS.
Al mijn privegegevens zijn hier een keer neergezet. En toen is er niemand geband NIEMAND
ga je nu je ajax vriendjes helpen enzo ?
Je geeft -vrijwel- alleen Ajacieden aan, je grijpt elk simpel geintje aan om hier neer te zetten, je wilt dat het allemaal een ban oplevert. Als het geen ban oplevert, ga je naar de FA's. Waar wij ook nooit weer wat van horen, dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor ik loop niet wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je geeft -vrijwel- alleen Ajacieden aan, je grijpt elk simpel geintje aan om hier neer te zetten, je wilt dat het allemaal een ban oplevert. Als het geen ban oplevert, ga je naar de FA's. Waar wij ook nooit weer wat van horen, dat zegt al genoeg.
Hou de eer aan jezelf Jorien en zoek een ander forum.
Ik heb er niets op tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind mijn topic titel mooier kan die worden veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |