welke bosz?quote:
makkelijke keuze ja, AS Roma of FC Utrechtquote:
Die is al weg.quote:
Met z'n proletenklokquote:
nee, Silva zit eindelijk bij zijn droomclub, laat hem daar dan ook maar wegrotten op de tribune. Het is hem gegund.quote:
Hij gaat naar FC Utrechtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef TheFrankey het volgende:
wat was er met silva. Kom pas net thuis
is kapitaalvernietiging, welkom in studio accountancyquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef TheFrankey het volgende:
wat was er met silva. Kom pas net thuis
Een basisplek verdient Silva niet, maar hij hoort altijd bij de selectie te zitten. Hoe vaak heeft hij nu al bij de selectie gezeten? Op 1 hand te tellen of zo? En dat met al die blessures. Terecht dat hij er kwaad om is, dit heeft niets met sportieve redenen te maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij hoe Marco met hem omgaat maar hij zit nu door de goede ontwikkeling van Van der Wiel eenmaal in een lastig parket.
Persoonlijk zie ik Van der Wiel ook veel liever centraal en Bruno Silva rechtsback, want afgelopen seizoen speelde hij gewoon uitstekend. Blijf gewoon een zwak voor hem houden.
Liever een piemol in Jojoortjes kontjequote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat kan me dat geld schelenIk lees ook geen NRChandelsblad
Ik wil goals zien, spelers die afgekraakt worden, spelers die een veer in de kont krijgen enzo
Niet zo huilen, je haalt zelf De Roover weg bij Sparta. Dat het voor jullie nieuw is om je betere spelers kwijt te raken, daar kan Ajax niks aan doen. Ajax wordt net zo hard leeggeroofd. Zo gaat dat tegenwoordig helaas in het voetbal. Maar dan moet je niet zo Calimero gaan doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, Silva zit eindelijk bij zijn droomclub, laat hem daar dan ook maar wegrotten op de tribune. Het is hem gegund.
hij heeft de club in ieder geval nirt aan de financiele afgrond afgeleverdquote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een filantroop was Van den Herik toch.
Silva gaat verdomme staken om een transfer naar zijn droomclub af te dwingen, dan mag hij een jaar later niet al weer weg willen. Wegrotten op de tribune, dat is hem gegund.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet zo huilen, je haalt zelf De Roover weg bij Sparta. Dat het voor jullie nieuw is om je betere spelers kwijt te raken, daar kan Ajax niks aan doen. Ajax wordt net zo hard leeggeroofd. Zo gaat dat tegenwoordig helaas in het voetbal. Maar dan moet je niet zo Calimero gaan doen.
Nou niet gaan overdrijven. Silva is alleen de laatste 2/3 weken buiten de selectie gelaten, hiervoor was hij gewoon altijd bij de selectie.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een basisplek verdient Silva niet, maar hij hoort altijd bij de selectie te zitten. Hoe vaak heeft hij nu al bij de selectie gezeten? Op 1 hand te tellen of zo?
Ik zeg ook niet dat je Ajax aanvalt, maar je mag je betere spelers die vertrekken ook wel gewoon wat beters gunnen. De manier waarop Silva is vertrokken verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs, maar dat had ook met de opstelling van Groningen te maken. Deels natuurlijk. Maar uiteindelijk is het niet zo dat Groningen geen marktconforme prijs heeft gekregen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Silva gaat verdomme staken om een transfer naar zijn droomclub af te dwingen, dan mag hij een jaar later niet al weer weg willen. Wegrotten op de tribune, dat is hem gegund.
Doe nou niet alsof ik Ajax aanval, want dat mag je dan even aanwijzen waar ik dat doe.
onze trots in Europa.quote:
Werd min of meer gevraagd he.quote:
Vink is gestoord joh. Een narcist in hart en nieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |