Klopt. En twee keer liep het gelukkig goed af.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef denthemen het volgende:
Overigens viel Vermeer mij tegen bij hoge ballen
Idd zeg.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leonardo was echt dra-fucking-matisch. Met als dieptepunt dood gaan van de pijn alsof hij zijn been breekt, en nog geen 10 seconden later weer lekker rondhuppelen. Echt compleet gehad met dat kutjong.
Sno was ook echt bizar slecht, en had geluk dat ie geen twee keer geel kreeg. Lindgren kan je in dit soort wedstrijden trouwens ook beter niet opstellen.
Urby is dit seizoen wat beter dan vorig jaar maar dat is niet zo'n hele grote prestatie hoor. Wat mij mateloos irriteert aan deze zak hooi en eigenlijk het hele elftal is hoe slordig er met balbezit wordt omgegaan. Ik overdrijf niet als ik zeg dat Urby er van de 100 ballen zo 65 weer inlevert. En vaak nog gevaarlijk ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby is normaal gesproken echt wel een jonge die dit seizoen veel inzet toont en daarnaast ook nog goed voetbalt. Denk dat je net de verkeerde eruit pakt.
Sno is nu trouwens echt afgeschreven. Die moet in de zomer maar weer weg. Jezus wat speelt hij dom en ongeinspireerd.
Op een paar wedstrijden na (waaronder vandaag) klopt dat helemaal.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby afzeiken?
Urby speelt dit seizoen prima!
kijk, en hier loop je tegen een probleem als je nu al Vermeer als 1e keeper zou posteren. Wat moet je nu als hij een paar wedstrijden tegenvalt ? Maarten weer in de goal, met een gekrenkt zelfvertrouwen ?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. En twee keer liep het gelukkig goed af.
Het is duidelijk te merken dat Urby nog steeds last heeft van zijn nek. Hij zei laatst dat dit nog steeds niet helemaal over was. Want daarvoor speelde hij prima.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby afzeiken?
Ik zeik m niet af en hij speelt ook beter als vorig jaar maar hij leidt ontzettend veel balverlies, altijd, niet alleen vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby afzeiken?
Deze 2 spelers steken er wekelijks bovenuit. Dit zegt misschien meer over het niveau dan over Urby en Vermaelen. Maar er zijn toch wel een aantal andere spelers die ik in hun plaats op de transferlijst zou zetten.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:42 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik zeik m niet af en hij speelt ook beter als vorig jaar maar hij leidt ontzettend veel balverlies, altijd, niet alleen vandaag.
Hij moet m.i. dan ook verkocht worden deze zomer, net als Vermealen. Dit zijjn jongens die al een aantal jaar in het eerste spelen en bij Ajax iig niet meer beter worden.
Ze maken beide nog steeds dezelfde fouten als 3 jaar geleden. Dan ben je dus gewogen en te licht bevonden.
Nou, kom maar op met de reacties
hoezo steekt Vermaelen er nu weer bovenuit ? zeker als linksback kun je dat niet stellen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Deze 2 spelers steken er wekelijks bovenuit. Dit zegt misschien meer over het niveau dan over Urby en Vermaelen. Maar er zijn toch wel een aantal andere spelers die ik in hun plaats op de transferlijst zou zetten.
Tweede plek zou toch fijn zijn hoor. En niet alleen financieel.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:24 schreef Radegast het volgende:
Ik kan me echt niet meer drukmaken om de competitie eigenlijk, donderdag gaat om het echie en dan hebben we weer alle kans. Allez, Les Ajacides!
Gefeliciteerd met de 4-0!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Adothehague het volgende:
Groetjes uit Den Haag
We hebben jullie helemaal weggespeeld.
Dan zou je eigenlijk wel hebben gewonnenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Adothehague het volgende:
Groetjes uit Den Haag
Vermaelen is verdedigend erg sterk en pikt geregeld zijn doelpunten mee. Is bij corners en vrije trappen ook vaak gevaarlijk. Vorige week tegen Utrecht nog MOTM. Dus steekt er regelmatig bovenuit vind ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
hoezo steekt Vermaelen er nu weer bovenuit ? zeker als linksback kun je dat niet stellen.
Dan ben je gewoon gewend geraakt aan middelmaat. Vind ik niet gek want daar kijken we al jaren naar.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermaelen is verdedigend erg sterk en pikt geregeld zijn doelpunten mee. Is bij corners en vrije trappen ook vaak gevaarlijk. Vorige week tegen Utrecht nog MOTM. Dus steekt er regelmatig bovenuit vind ik.
Kut stad.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Adothehague het volgende:
Groetjes uit Den Haag
Die 1e foto, waarom zet je die hier neer?quote:
Ja het elftal is niet van een geweldig hoog niveau. En Vermaelen kan goed meekomen bij dit Ajax. Dus als je de selectie op een hoger niveau wil krijgen zou ik persoonlijk naar andere positie kijken dan van deze meer dan bruikbare linksback.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon gewend geraakt aan middelmaat. Vind ik niet gek want daar kijken we al jaren naar.
Silva?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jack heeft het straks in SV over een ontevreden speler bij Ajax.
Wie zou dat nou zijn...
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die 1e foto, waarom zet je die hier neer?
Hoe komen ze erbij. Prachtig!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Denk om de orginaliteit van Den Haag aan te geven. Een grap over pannenkoeken![]()
En dan dat Suarez Ohoo als iemand valtGeniaal was dat.
Ik ken ook nog wel een ontevreden supporter.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie zou dat nou zijn...
Ik denk Suarez.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie zou dat nou zijn...
Beetje motivatie kan geen kwaad, waarom?quote:
De foto's waren omgedraaid, die jongen met het down syndroom was de 1e fotoquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Denk om de orginaliteit van Den Haag aan te geven. Een grap over pannenkoeken![]()
En dan dat Suarez Ohoo als iemand valtGeniaal was dat.
Heeft van basten vandaag zoveel verkeerd gedaan dan? Sno en leo in de basis ok, maar wie anders?quote:
Ga nog ff serieus op die mat in ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef GieJay het volgende:
[..]
Heeft van basten vandaag zoveel verkeerd gedaan dan? Sno en leo in de basis ok, maar wie anders?
Van Basten kon niet anders vandaag dan met deze elf beginnen. En zijn wissels waren alleraardigst. Als Cvitanich niet twee keer door die fluitende mongool was teruggefloten, dan had je misschien wel met 1-2 gewonnen en was er niemand ontevreden omdat er een 'lastig uitduel' was gewonnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef GieJay het volgende:
[..]
Heeft van basten vandaag zoveel verkeerd gedaan dan? Sno en leo in de basis ok, maar wie anders?
Kom op man! Met het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft had ie minimaal 2e moeten staan, EN hij had ADO vandaag van de mat moeten spelen. Het is gewoon een drama die coach.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef GieJay het volgende:
[..]
Vandaag lag het toch meer aan de spelers die totaal niet in vorm waren en helemaal geen inzet toonden(uitzonderingen weggelaten)quote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom op man! Met het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft had ie minimaal 2e moeten staan, EN hij had ADO vandaag van de mat moeten spelen. Het is gewoon een drama die coach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |