Kennedy verdedigt tenminste nog mee. Een pré ten opzichte van Leo die denkt dat hij alleen voorin staat.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens, maar we zullen zien hoe grondig Ajax het beleid gaat hervormen. Momenteel zitten we nog met de puinhopen van Van Geel (lees: Kennedy, Leonardo, Luque, Rommedahl, etc).
Het team faalt omdat je niet met z'n 11-en speelt.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik blijf het te gek voor woorden vinden dat we het over individuën hebben, terwijl niet van fucking den haag kunnen winnen. Lijkt mij dat het hele team faalt.
Daar wordt ook wel eens op gezeken hoor. Bijvoorbeeld op zijn corners en vrije trappen, maar hij werkt zich in elk geval nog de pleuris!quote:En dat er nooit gezeken wordt op Dikki Sulejmani dat snap ik helemaal niet trouwens.
Moet ie wel als invaller gebruikt worden, anders staan we tegen die tijd dat hij scoort al met 3-0 achter.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist!
Hopelijk maakt Leo de winnende!
Waarom mag je niet zeggen dat Pietje of Keesje meer kut speelde dan Jantje?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik blijf het te gek voor woorden vinden dat we het over individuën hebben, terwijl niet van fucking den haag kunnen winnen. Lijkt mij dat het hele team faalt.
En dat er nooit gezeken wordt op Dikki Sulejmani dat snap ik helemaal niet trouwens.
Goed idee maar veel te professioneel voor voetbal. Daar blijft het toch doorkneuteren lijkt het.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me af of er met al die klassespelers die voor miljoenen kwamen maar bij Ajax ineens niet meer konden voetballen (van Machlas tot Kennedy, noem ze allemaal maar op) exit-interviews gehouden worden.
Elk goed bedrijf doet dat om er zelf sterker van te worden.
Wellicht zit er een bepaalde lijn in hun verhalen waar het management wat mee kan.
Amen!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorry hoor, maar als je eindelijk een kans krijgt om je te laten zien, en in de basis te spelen, of in ieder geval dat je bij de selectie hoort, dan mag je echt wel wat meer verwachten dan wat er nu werd laten zien. Het is ook niet zo raar dat er dan iets meer op je gelet wordt en dat als je met zo'n instelling en zo'n houding op het veld loopt, dat supporters zich dan iets meer aan je gaan ergeren dan dat het in ieder geval nog lijkt of je er voor wilt gaan.
Leonardo is gewoon keer op keer op keer op keer hetzelfde verhaal, en het zal me echt de pleuris zijn dat ie twee keer leuk tegen een bal trapte op Europees niveau. Hij zorgt voor te veel balverlies, te weinig rendement en te veel gejank. Daarmee benadeel je als individu het collectief.
Dat telt toch niet vandaag? En wat heeft Leo dit seizoen nou laten zien behoudens die 2 wedstrijden(waarvan de 2e nog stom geluk was ook) in Europa?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het zla je de pleuris zijn dat hij twee keer leuk tegen een bal aantrapte op Europees niveau?
Klopt. En twee keer liep het gelukkig goed af.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef denthemen het volgende:
Overigens viel Vermeer mij tegen bij hoge ballen
Idd zeg.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leonardo was echt dra-fucking-matisch. Met als dieptepunt dood gaan van de pijn alsof hij zijn been breekt, en nog geen 10 seconden later weer lekker rondhuppelen. Echt compleet gehad met dat kutjong.
Sno was ook echt bizar slecht, en had geluk dat ie geen twee keer geel kreeg. Lindgren kan je in dit soort wedstrijden trouwens ook beter niet opstellen.
Urby is dit seizoen wat beter dan vorig jaar maar dat is niet zo'n hele grote prestatie hoor. Wat mij mateloos irriteert aan deze zak hooi en eigenlijk het hele elftal is hoe slordig er met balbezit wordt omgegaan. Ik overdrijf niet als ik zeg dat Urby er van de 100 ballen zo 65 weer inlevert. En vaak nog gevaarlijk ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby is normaal gesproken echt wel een jonge die dit seizoen veel inzet toont en daarnaast ook nog goed voetbalt. Denk dat je net de verkeerde eruit pakt.
Sno is nu trouwens echt afgeschreven. Die moet in de zomer maar weer weg. Jezus wat speelt hij dom en ongeinspireerd.
Op een paar wedstrijden na (waaronder vandaag) klopt dat helemaal.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby afzeiken?
Urby speelt dit seizoen prima!
kijk, en hier loop je tegen een probleem als je nu al Vermeer als 1e keeper zou posteren. Wat moet je nu als hij een paar wedstrijden tegenvalt ? Maarten weer in de goal, met een gekrenkt zelfvertrouwen ?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. En twee keer liep het gelukkig goed af.
Het is duidelijk te merken dat Urby nog steeds last heeft van zijn nek. Hij zei laatst dat dit nog steeds niet helemaal over was. Want daarvoor speelde hij prima.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby afzeiken?
Ik zeik m niet af en hij speelt ook beter als vorig jaar maar hij leidt ontzettend veel balverlies, altijd, niet alleen vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby afzeiken?
Deze 2 spelers steken er wekelijks bovenuit. Dit zegt misschien meer over het niveau dan over Urby en Vermaelen. Maar er zijn toch wel een aantal andere spelers die ik in hun plaats op de transferlijst zou zetten.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:42 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik zeik m niet af en hij speelt ook beter als vorig jaar maar hij leidt ontzettend veel balverlies, altijd, niet alleen vandaag.
Hij moet m.i. dan ook verkocht worden deze zomer, net als Vermealen. Dit zijjn jongens die al een aantal jaar in het eerste spelen en bij Ajax iig niet meer beter worden.
Ze maken beide nog steeds dezelfde fouten als 3 jaar geleden. Dan ben je dus gewogen en te licht bevonden.
Nou, kom maar op met de reacties
hoezo steekt Vermaelen er nu weer bovenuit ? zeker als linksback kun je dat niet stellen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Deze 2 spelers steken er wekelijks bovenuit. Dit zegt misschien meer over het niveau dan over Urby en Vermaelen. Maar er zijn toch wel een aantal andere spelers die ik in hun plaats op de transferlijst zou zetten.
Tweede plek zou toch fijn zijn hoor. En niet alleen financieel.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:24 schreef Radegast het volgende:
Ik kan me echt niet meer drukmaken om de competitie eigenlijk, donderdag gaat om het echie en dan hebben we weer alle kans. Allez, Les Ajacides!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |