Kan iemand dit even vertalen in het nederlands?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef Silaz het volgende:
Hmm net een brief in me bus gekregen van Ajax.. het uitvak wordt groter gemaakt omdat marseille met meer man kwam ofzo. en ze hebben niet genoeg tijd om het na marseille ofzo te plaatsen. Waardoor nu dus aan beide kanten van het vak een schot.Als meevaller kreeg ik 2 consumptiebonnen, maar daar staat alleen maar frisdrank op, en koffie/thee. Kan ik daar heul geen bier mee halen ofzo
![]()
quote:Van Basten kiest voor Vermeer
Geschreven op donderdag, 12 maart om 14:49
Kenneth Vermeer verdedigt donderdagavond het doel van Ajax in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Olympique Marseille. De normaliter tweede keus deed het de afgelopen weken uitstekend als vervanger van de zieken Maarten Stekelenburg, en kan om die reden ook tegen de Fransen op het vertrouwen rekenen van coach Marco van Basten.
Stekelenburg verbleef de afgelopen weken met en griepje langs de kant, maar is inmiddels weer helemaal fit. Na blessure, eerder dit seizoen, koos Van Basten direct weer voor de nummer één van het Nederlands elftal, maar de wederom uitstekende optredens van Vermeer hebben de oefenmeester aan het twijfelen gebracht. Vermeer geniet volgens AD/Sportwereld nu de voorkeur.
Of Van Basten ook tijdens het resterende deel van het seizoen een beroep zal doen op Vermeer als eerste keeper is nog niet duidelijk. Stekelenburg maakt overigens wel deel uit van de selectie van de Amsterdammers, die vanavond aan zullen treden in de eerste van de twee wedstrijden in de achtste finales van de UEFA Cup.
Die lui bij de NOS maken er echt een zooitje van.quote:De NOS zal de eerste helft van het UEFA Cup-duel tussen Olympique Marseille en Ajax niet uitzenden. De omroep prefereert het WK-afstanden voor schaatsers in Vancouver boven de voetbalwedstrijd.
Rond de klok van 21.20 uur wordt overgeschakeld naar Marseille waar Ajax de eerste van twee ontmoetingen in de kwartfinales van het UEFA Cup-toernooi met Olympique Marseille afwerkt. De aftrap van dit duel vindt plaats om 20.45 uur.
Dit heeft wel weer consequenties voor schaatsliefhebbers. Zij missen hierdoor de 3000 meter voor vrouwen. Overigens is de eerste helft van het voetbalduel wel live te volgens via de website van de NOS.
Bron: voetbalprimeur.nl
Ja maar op dit moment pakt Vermeer gewoon meer punten dan Stekelenburg. Het is gewoon een te belangrijke fase van het seizoen om over de langere termijn te denkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef RayMania het volgende:
Toch best wel een klap voor Stekelenburg hoor. Je passeert niet zomaar je aanvoerder en de nummer één keeper van Oranje. Toch ben ik er blij mee.
Versteegrobje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die lui bij de NOS maken er echt een zooitje van.
Nee, er staat nu weer wat anders in, weer 5 minuten later wordt overgeschakeld naar de Wedstrijd. Die hele server kan maar 100.000 man aan, dat gaan er echt wel meer worden. Ik ben bang dat we van de eerste minuten maar vrij weinig te zien gaan krijgen. Helaas.. Misschien toch maar wel een Stokbroodstream pakken.quote:
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Nee, er staat nu weer wat anders in, weer 5 minuten later wordt overgeschakeld naar de Wedstrijd. Die hele server kan maar 100.000 man aan, dat gaan er echt wel meer worden. Ik ben bang dat we van de eerste minuten maar vrij weinig te zien gaan krijgen. Helaas.. Misschien toch maar wel een Stokbroodstream pakken.
Je kunt 'm ook gewoon eens bannen Ray. Lijkt me veel makkelijker.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond.
Kan het weer over Ajax gaan? Dank u.
En als iemand problemen heeft met jorien, reageer dan gewoon helemaal niet op hem. Zonde van dit topic.
Inderdaad, doe maar. Pak ik die NOS stream welquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Nee, er staat nu weer wat anders in, weer 5 minuten later wordt overgeschakeld naar de Wedstrijd. Die hele server kan maar 100.000 man aan, dat gaan er echt wel meer worden. Ik ben bang dat we van de eerste minuten maar vrij weinig te zien gaan krijgen. Helaas.. Misschien toch maar wel een Stokbroodstream pakken.
Inderdaad erg makkelijk. Maar ik zou niet weten wat de FA's gaat overtuigen voor een ban. Zinloos.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook gewoon eens bannen Ray. Lijkt me veel makkelijker.
Het lijkt SBS6 rond de duels van de beker wel... Die schakelde ook van de ene naar de andere wedstrijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die lui bij de NOS maken er echt een zooitje van.
Wat hij zegt, vieze kut stokbrood vretersquote:
Ja of van mij part Eredivise live of een eigen stream van Ajax.. dit is echt kansloosquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik baal er van dat ze niet voor een andere oplossing gekozen hebben... Hadden ze de wedstrijd niet kunnen doorverkopen aan RTL7?
Trollen, flamen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Inderdaad erg makkelijk. Maar ik zou niet weten wat de FA's gaat overtuigen voor een ban. Zinloos.
Verder graag in Feedback, dan kijken we hier vooruit naar Ajax.
Valse opstelling posten. Bannen die handel!quote:
Dat gaat weer lekker. Ik ken de speler niet, maar heb er veel over gehoord en ManU schijnt ook veel interesse in hem te hebben gehad. Over een paar jaar maar weer voor de jackpot van Heerenveen kopen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Filip Djuricic gaat dus naar SC Heerenveen. Zal wel weer een blunder zijn om hem te laten lopen.
En dan blijkt ie nog zn geld niet waard ook. Flashback.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef Dvm86 het volgende:
Dat gaat weer lekker. Ik ken de speler niet, maar heb er veel over gehoord en ManU schijnt ook veel interesse in hem te hebben gehad. Over een paar jaar maar weer voor de jackpot van Heerenveen kopen dan.
quote:Van Basten kiest voor Vermeer
Kenneth Vermeer verdedigt donderdagavond en hoogstwaarschijnlijk ook in de resterende wedstrijden van het huidige seizoen het doel van Ajax. De normaliter tweede keus deed het de afgelopen weken uitstekend als vervanger van de zieke Maarten Stekelenburg, en kan om die reden rekenen op het vertrouwen van coach Marco van Basten. Donderdag begint Vermeer tegen Olympique Marseille.
Stekelenburg verbleef de afgelopen weken met een griepje langs de kant, maar is inmiddels weer helemaal fit. Na een blessure, eerder dit seizoen, koos Van Basten direct weer voor de nummer één van het Nederlands elftal, maar de wederom uitstekende optredens van Vermeer hadden de oefenmeester aan het twijfelen gebracht. AD/Sportwereld meldt dat de keuze inmiddels is gemaakt.
Dat zou betekenen dat Vermeer ook in het restant van het seizoen eerste keeper zal zijn. Van Basten liet woensdag op de persconferentie weten dat de doelman die tegen Marseille keept het jaar ook zal afmaken als eerste keus. Stekelenburg maakt donderdagavond overigens wel deel uit van de selectie van de Amsterdammers, die aan zullen treden in de eerste van de twee wedstrijden in de achtste finales van de UEFA Cup.
en ik een statistiekjequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik doe er iig een toffe foto bij.
Alle Ajacieden lopen toch ook op klompen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Wessiej het volgende:
Net of de voetballers van Marseille stokbrood eten
Dat is een feit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef toma het volgende:
[..]
Alle Ajacieden lopen toch ook op klompen?
Statistieken zeggen weinig - Steek keept sinds 2001 terwijl Kenneth pas sinds 2005 keept (voor het eerste). Vergelijk dan de statistieken van Steek in het seizoen 2001-2004 en van Vermeer in het seizoen 2005-2009. Eigenlijk moet je dan de periode bij WillemII er nog afhalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |