Arsenal doet het over het algemeen gesproken wel goed in Italie. In het verleden is er al eens dik van Roma gewonnen geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef Dos37 het volgende:
Eerste wedstrijd was 1-0, dus lijkt me dat Roma, Arsenal niet moet laten scoren. Dan hebben ze wel een kansje
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mag Arshavin meedoen?
Nooit.quote:
Ja want als Roma wint met 2-1 gaan we door op uit-doelpuntenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
In ieder geval zal de slag nu zeker op het middenveld gewonnen moeten worden nu De Rossi en Perrotta niet van de partij zijn.
Verdedigend is Roma erg kwetsbaar dus ik verwacht wel een doelpuntje of twee.
1-2 zeg ik.
Als Arsenal eenmaal scoort moet Roma er drie maken toch?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef LudoSanders het volgende:
Roma gaat het redden.
Goed idee man, dan wordt de concurrentie in de Champions League alleen nog maar verder leeggeroofd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Helaas inderdaad. Blijf het maar een flutregel vinden. Er mag best een uitzondering worden gemaakt voor één speler...
Prima. Roma mag van mij met 2-1 winnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Blawh het volgende:
Hopen op een goede pot en overwinning van Roma.
liever niet natuurlijk maar zolang Arsenal doorgaat vind ik alles bestquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prima. Roma mag van mij met 2-1 winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |