Ik moet eerst nog zien of die stream het gaat houden als 1 miljoen mensen hem tegelijk probeert te bezoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:31 schreef Rots het volgende:
Joh niet zo bitchen hier allemaal op de NOS. Die gaan gewoon voor kijkcijfers, en wat boeit het nou om het eerste wat is het, half uurtje?, op nos.nl te kijken. Zal vast een prima stream zijn, wel netjes dat ze alles via de site aanbieden trouwens.
Jawel, via M6 en M6-HD, heb ik hier ook op de satelliet zie ik net. Dus morgen maar eens kijken in glorious high definition quality.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef FireFox1 het volgende:
Is het duel niet op de Franse televisie te zien?
Klote schaatsen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Zullen we nu niet meer over het schaatsen door blijven ouwehoeren na deze streep:
* ________________________________________________________________
Tijd voor voetbal!
Ga weg met je schaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef OmniRocket het volgende:
2e helft wordt ook maar 15 minuten van uitgezonden hoor
20:25 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
21:13 NOS UEFA Cup: 1ste helft Olympique Marseille - Ajax
21:35 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
22:00 NOS UEFA Cup: 2de helft Olympique Marseille - Ajax
22:15 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
WK Schaatsen is veel interessanter dan een heenwedstrijd
Ajax is volgende week (?) ook weer, en dan is de beslissing.
tvgids.nl klopt niet. NOS heeft al een persbericht uitgegeven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef OmniRocket het volgende:
Utrecht in de achtste finale van de UEFA cup??? grapjas :pquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ga weg met je schaatsen
Zou je er ook zo over denken als Utrecht in de achtste finale vd UEFA cup zou staan?
Lekkere voetbalfan ben je dan. "Ja ik vind het wel vervelend, maar ach...."quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Utrecht in de achtste finale van de UEFA cup??? grapjas :p
En ik zou het via internet gaan kijken dan als het niet wordt uitgezonden door een andere sport, ga me niet druk maken dat het niet via TV gaat.
Zou het wel jammer vinden natuurlijk.
Naar schaatsen kijken meer mensen dan naar Ajaxquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ga weg met je schaatsen
Zou je er ook zo over denken als Utrecht in de achtste finale vd UEFA cup zou staan?
Nou en? Laat ze lekker doodgaan met hun schaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Naar schaatsen kijken meer mensen dan naar Ajax
Ik kan het toch zien? Waarom zou ik me er dan druk erover gaan maken? Maakt mij niet uit hoe, als ik het maar kan zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lekkere voetbalfan ben je dan. "Ja ik vind het wel vervelend, maar ach...."
Wat is dat voor een zaalsportfan instelling?
Wie wil je daar voor meenemen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Laten we die Belg met zijn kutsmoel maar eens trakteren op een oorwassing. 0-3.
Jou in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie wil je daar voor meenemen?
Nope het is iets anders, ik heb serieus een klacht mail gestuurd met het volgende als antwoordquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef OmniRocket het volgende:
quote:Beste Kijker
De NOS zendt op donderdag 12 maart twee belangrijke sportevenementen uit; de 8e finales van de UEFA Cup en de WK Afstanden schaatsen in Vancouver. We kunnen maar op 1 net uitzenden, wat betekent dat we keuzes moeten maken. W e laten beide evenementen op de - binnen onze mogelijkheden - best mogelijke manier zien. Het schaatsen begint om 20.30. Dan is het voetbal nog niet bezig. Logischerwijs maken we de eerste afstand bij het schaatsen af, waardoor we de eerste 20 minuten van de wedstrijd OM-Ajax missen. Daarvan laten we vervolgens kort de hoogtepunten zien om de resterende 65 minuten live uit te zenden. Het grootste deel van de wedstrijd Olympique Marseille-Ajax wordt dus live uitgezonden. De huldiging van het schaatsen wordt later uitgezonden en de 3000 meter (dames) is pas na het voetbal - in uitgebreide samenvatting - te zien. Wij denken daarmee het grootste deel van het publiek te bedienen.
Daarnaast is zojuist besloten dat de UEFA Cup-wedstrijd Olympique Marseille-Ajax geheel live is te volgen via
www.nos.nl
Met vriendelijke groet
N. Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
Dat doen ze ook. Via www.nos.nlquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef x2_Shade het volgende:
Maar als je de voetbaluitzendrechten koopt moet je wel een belangrijke wedstrijd als deze VOLLEDIG uitzenden het kan me niet schelen hoe ze het regelen...
Waarom kunnen niet op Ned 1, rtl 5 of 7 uitzenden het voetbalquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland 1 is finale wie is de molquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Waarom kunnen niet op Ned 1, rtl 5 of 7 uitzenden het voetbal
RTLquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Waarom kunnen niet op Ned 1, rtl 5 of 7 uitzenden het voetbal
Ook dat nog.quote:
Omdat er dus meer mensen naar Schaatsen kijken dan naar Voetbal *zuchtquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef x2_Shade het volgende:
Klachtenmail verstuurd naar publieksreacties@rtv.nos.nl
Snap dat mensen schaatsen willen zien, ik vind het ook wel interessant. Maar als je de voetbaluitzendrechten koopt moet je wel een belangrijke wedstrijd als deze VOLLEDIG uitzenden het kan me niet schelen hoe ze het regelen...
Hoelang denk je dat de analyse van de CL is bij de NOS in de rustquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
RTL![]()
![]()
Opgetyft met hun tergend lange reclames en analyses van een minuut.
Ruim twee minuten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat de analyse van de CL is bij de NOS in de rust
Ik denk vermeerquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef golfer het volgende:
Wie staat er op doel? Steek of Vermeer?
Dat zullen we pas in de voorbeschouwing achter weten te komen. Marco is er voor zichzelf uit, hij zal het alleen eerst de keepers persoonlijk vertellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef golfer het volgende:
Wie staat er op doel? Steek of Vermeer?
die site gaat dus plat vanavondquote:NOS verwacht vanavond piekbelasting van de internetsite
donderdag 12 maart 2009, 10:20 | link
De NOS verslaat vanavond via internet zowel het WK Schaatsen als de UEFA-cup wedstrijd tussen Olympique Marseille - Ajax. Beide evenementen zijn gelijktijdig te zien, dus de omroep verwacht een piekbelasting van de NOS-site. Hoofd Nieuwe Media Roeland Stekelenburg vraagt zich af de site dit aan kan. De internetproviders en netwerkbeheerders kunnen hun borst natmaken, schrijft hij.
Op televisie zijn harde keuzes onvermijdelijk en is eerst de 1500 meter van de mannen en daarna de tweede helft van Ajax live te volgen, zegt Roeland Stekelenburg. Kijkers die daar niet tevreden mee zijn kunnen terecht op internet. Tenminste …. als het er niet teveel zijn.
De capaciteit van internet is nog altijd beperkt, zegt hij. Bij plotselinge piekbelasting kan het daardoor gebeuren dat websites compleet onbereikbaar worden. Tijdens de vorig jaar gehouden Olympische Spelen keken 100.000 mensen tegelijk naar de livestrams op de NOS-site. Ik sluit niet uit dat we donderdag ook dit soort aantallen gaan zien en dan hebben we wel een probleem.
Stekelenburg gaat echter niet zo ver dat hij mensen afraadt naar de streams te kijken. Het op zeker spelen en vermijden van risico heeft volgens mij nog nooit tot innovatie geleid en we hebben het afgelopen jaar de grenzen van het internet wel vaker verkend. We gaan gewoon aan de slag de komende dagen om te kijken hoe we zoveel mogelijk kijkers zo goed mogelijk kunnen bedienen donderdagavond.
Als dat gebeurdquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die site gaat dus plat vanavond
Er zullen denk ik nog wel een stuk meer dan 100.000 mensen via internet kijken vanavond.quote:"Tijdens de vorig jaar gehouden Olympische Spelen keken 100.000 mensen tegelijk naar de livestrams op de NOS-site. Ik sluit niet uit dat we donderdag ook dit soort aantallen gaan zien en dan hebben we wel een probleem."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |