Ik moet eerst nog zien of die stream het gaat houden als 1 miljoen mensen hem tegelijk probeert te bezoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:31 schreef Rots het volgende:
Joh niet zo bitchen hier allemaal op de NOS. Die gaan gewoon voor kijkcijfers, en wat boeit het nou om het eerste wat is het, half uurtje?, op nos.nl te kijken. Zal vast een prima stream zijn, wel netjes dat ze alles via de site aanbieden trouwens.
Jawel, via M6 en M6-HD, heb ik hier ook op de satelliet zie ik net. Dus morgen maar eens kijken in glorious high definition quality.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef FireFox1 het volgende:
Is het duel niet op de Franse televisie te zien?
Klote schaatsen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Zullen we nu niet meer over het schaatsen door blijven ouwehoeren na deze streep:
* ________________________________________________________________
Tijd voor voetbal!
Ga weg met je schaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef OmniRocket het volgende:
2e helft wordt ook maar 15 minuten van uitgezonden hoor
20:25 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
21:13 NOS UEFA Cup: 1ste helft Olympique Marseille - Ajax
21:35 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
22:00 NOS UEFA Cup: 2de helft Olympique Marseille - Ajax
22:15 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
WK Schaatsen is veel interessanter dan een heenwedstrijd
Ajax is volgende week (?) ook weer, en dan is de beslissing.
tvgids.nl klopt niet. NOS heeft al een persbericht uitgegeven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef OmniRocket het volgende:
2e helft wordt ook maar 15 minuten van uitgezonden hoor
20:25 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
21:13 NOS UEFA Cup: 1ste helft Olympique Marseille - Ajax
21:35 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
22:00 NOS UEFA Cup: 2de helft Olympique Marseille - Ajax
22:15 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
WK Schaatsen is veel interessanter dan een heenwedstrijd
Ajax is volgende week (?) ook weer, en dan is de beslissing.
Utrecht in de achtste finale van de UEFA cup??? grapjas :pquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ga weg met je schaatsen
Zou je er ook zo over denken als Utrecht in de achtste finale vd UEFA cup zou staan?
Lekkere voetbalfan ben je dan. "Ja ik vind het wel vervelend, maar ach...."quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Utrecht in de achtste finale van de UEFA cup??? grapjas :p
En ik zou het via internet gaan kijken dan als het niet wordt uitgezonden door een andere sport, ga me niet druk maken dat het niet via TV gaat.
Zou het wel jammer vinden natuurlijk.
Naar schaatsen kijken meer mensen dan naar Ajaxquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ga weg met je schaatsen
Zou je er ook zo over denken als Utrecht in de achtste finale vd UEFA cup zou staan?
Nou en? Laat ze lekker doodgaan met hun schaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Naar schaatsen kijken meer mensen dan naar Ajax
Ik kan het toch zien? Waarom zou ik me er dan druk erover gaan maken? Maakt mij niet uit hoe, als ik het maar kan zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lekkere voetbalfan ben je dan. "Ja ik vind het wel vervelend, maar ach...."
Wat is dat voor een zaalsportfan instelling?
Wie wil je daar voor meenemen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Laten we die Belg met zijn kutsmoel maar eens trakteren op een oorwassing. 0-3.
Jou in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie wil je daar voor meenemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |