Jah. 2 redenen:quote:
Jij kent 999games ook?quote:
Roddelen, drankjes drinken, stappen, uit eten, filmpjes kijken, shoppen.. enz enzquote:
Dat is allemaal kei leukquote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Roddelen, drankjes drinken, stappen, uit eten, filmpjes kijken, shoppen.. enz enz
Ik zei nog stuur me een pmetje voor mijn 06 als je komt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou langskomen, voor een drankje toch?
Ik heb rond 12 uur afgesproken in Almere, maar daarvoor een drankje bij jou zou leuk zijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zei nog stuur me een pmetje voor mijn 06 als je komt.
Want je wist niet eens zeker of je kwam. Dus ik naar de AH en eten daarna, even beetje tv kijken en pm box checken maar niks
Roddels?! cool!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is allemaal kei leuk![]()
Ik weet nog wel wat roddels
Dat was de bedoelingquote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[Singles] met zusjes die samen geen bordspellen doen...![]()
![]()
![]()
![]()
Eh...sorry mijn gedachte dwaalde even af![]()
tvp
En dat ook nog eens er boven opquote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. 2 redenen:
1. Kindjes liggen hier in bed.
2. Dat redt ik nooit op tijd voor het werk morgenochtend.
Dat dacht ik!!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer zal ik die vertellen aan je...?quote:
Hmm... Vooruit!quote:
carcassonne is inderdaad ook erg leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Hmm, ik was tevergeefs aan het proberen te reageren terwijl er al een slotje was.
Maar de spellen die ik ken en ook leuk vind zijn; Weerwolven van Wakkerdam, Hippe Kippen, Carcassonne en die kleine kaartspellen zijn ook leuk.
Ken je HallieGallie? (ofzo?)quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Hmm, ik was tevergeefs aan het proberen te reageren terwijl er al een slotje was.
Maar de spellen die ik ken en ook leuk vind zijn; Weerwolven van Wakkerdam, Hippe Kippen, Carcassonne en die kleine kaartspellen zijn ook leuk.
Mag altijd! Zusjes mogen altijd bellenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer zal ik die vertellen aan je...?
Ik ken ook nog roddels! Maar die ga ik met niemand delen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nouk neemt mijn plaats inquote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat ook nog eens er boven opJij komt ook niet
Twister is ook leuk!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
carcassonne is inderdaad ook erg leuk!
Oh... Ik heb geen telefoonnummer van mijn Zusquote:
Ik sommige dingen ook niet, omdat dat geen roddels zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ken ook nog roddels! Maar die ga ik met niemand delen.
Klinkt interessant.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Zal ik je PM-en?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Ik heb geen telefoonnummer van mijn Zus
Ja, graagquote:
Wij roddelen over korsettenquote:
We hadden het niet eens voor jou. Deze keer.quote:
Waarom heb je geen pm gestuurd dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb rond 12 uur afgesproken in Almere, maar daarvoor een drankje bij jou zou leuk zijn!
Ja set is ook tofquote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Set! is ook een leuk spelletje. Alleen ik ben er niet snel genoeg voor.
Snelquote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja set is ook tofbehalve als je het met het zusje van mijn huisgenoot speelt. Die is zo snel dat is echt niet leuk meer
ik hou van spelletjes
Set gaat ook te snel voor mij zeker als ik het met mij zusjes speel. Ik kan niet snel genoeg een match maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja set is ook tofbehalve als je het met het zusje van mijn huisgenoot speelt. Die is zo snel dat is echt niet leuk meer
ik hou van spelletjes
quote:
je kent het?quote:
Korsetten zijn dan ookquote:Op zondag 8 maart 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, graag
[..]
Wij roddelen over korsetten
Doe jij toch ook weleens?
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moederquote:
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vondquote:
Kijk, daar hebben we er éénquote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vond
Hehe en daar hoefde ik nog niet voor te bellenquote:
Gaaf!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moeder
Haha, i know, maar ik kende 'm nog nietquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe en daar hoefde ik nog niet voor te bellen![]()
Maar goed; het is geen roddel, want hij geeft het toe
als ik bel, dan flipt je telefoon helemaal
Erg leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moeder
Van wie hoorde jij dat nu weerquote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vond
Ze klinkt nu net als een popquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om mijn vriendin leuk aan te kleden.
Mits de juiste is dat inderdaad waar jaquote:
Volgens mij is dat al gewoon algemeen bekend hier door jezelfquote:
Hehe. Ik hoorde hem net pas tijdens het Catannenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, i know, maar ik kende 'm nog niet
Als door de telefoon komt wat jij allemaal weet dan wel waarschijnlijk
Die laatste zin is wel erg dubieusquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Lush het volgende:
[..]
Erg leuk!![]()
Weerwolven blijft favoriet, maar daar heb je wel minimaal 8 mensen voor nodig en liever meer! Heb het vrijdag gedaan tot diep in de nacht.
Ik heb altijd nog de eenvoudige variant gedaan. Daar heb ik ook veel nachtelijke uren mee om gekregenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Lush het volgende:
[..]
Erg leuk!![]()
Weerwolven blijft favoriet, maar daar heb je wel minimaal 8 mensen voor nodig en liever meer! Heb het vrijdag gedaan tot diep in de nacht.
Ja uitbreiding is echt niet noodzakelijk, wel erg leuk.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog de eenvoudige variant gedaan. Daar heb ik ook veel nachtelijke uren mee om gekregen
gohquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar aantrekkelijke kleding kan een vrouw gewoon helemaal afmaken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef Lush het volgende:
[..]
Ja uitbreiding is echt niet noodzakelijk, wel erg leuk.
Ben even weg btw
Gewoon een kaartspel. Door stapeltjes te maken je eigen kaarten wegspelen. Niet moeiljk ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
Wat is weerwolven? En wat is het spel van Cue?
Andersom willen vrouwen een man aankleden naar hun smaak.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar aantrekkelijke kleding kan een vrouw gewoon helemaal afmaken.
Oo okequote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon een kaartspel. Door stapeltjes te maken je eigen kaarten wegspelen. Niet moeiljk ofzo.
Ja dat kan ik mijn telefoon zeker aan doen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik hoorde hem net pas tijdens het Catannen
Mja inderdaad... Wie weet!
Kan ik dat je telefoon aan doen?
maar roddelen is niet lief![]()
French Kissquote:
Oke, gelukkig maar!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mijn telefoon zeker aan doen!
Nee klopt..
Nee hoor . .. dat mag ie zelf doen/bepalen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom willen vrouwen een man aankleden naar hun smaak.
Precies!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar!
maar zusjes mogen dat wel & dan is het lief..![]()
Klopt , hoewel auto toen hier nog niet wasquote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al gewoon algemeen bekend hier door jezelf
Zeker , maar waar blijven die foto's nuquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits de juiste is dat inderdaad waar ja
Tijdens het catannenquote:
Wat had je nooit verwachtquote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dr wordt idd geroddeld
Had ik nooit verwacht
Jemie, het gaat wel goed met/bij jou!quote:
Maar de oplader heb ik gevonden, dus dat scheelt weer natuurlijk. Maar het gaat idd lekker.. mooie afsluiter van de dag.. goed voor m'n chaggie zijn gehaltequote:Op zondag 8 maart 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, het gaat wel goed met/bij jou!
Eerst je telefoon, en nu dit
Er ligt een mooie claim bij reisverzekering want mijn mooie 3 inch lcd scherm van de camera lag in tweeenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Zeker , maar waar blijven die foto's nu
Luister maar naar Ernstquote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar de oplader heb ik gevonden, dus dat scheelt weer natuurlijk. Maar het gaat idd lekker.. mooie afsluiter van de dag.. goed voor m'n chaggie zijn gehalte
Dat is niet zo mooi! Had je er geen kaartje in zitten dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er ligt een mooie claim bij reisverzekering want mijn mooie 3 inch lcd scherm van de camera lag in tweeenEn hij ging ook niet meer aan dus ik heb er niks vanaf kunnen halen. Ik heb hem naar een vader van een vriend gebracht die een fotozaak en hij repareert ook camrea's. Ik hoop dat hij de data uit het intern geheugen kan trekken. En anders moet ik wachten tot mijn ouders terug zijn met hun camera. Daar staat ook meer dan genoeg op
Gelukkig. Ik heb een keer kleren met 2 vrouwen gekocht en ik voelden mij toen net een paspop.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor . .. dat mag ie zelf doen/bepalen.
Word je ook depri vanquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Luister maar naar Ernst
[ afbeelding ]
Niet van dat papa liedjequote:
Het is wel goed als je een keer iets anders wilt. Trek je eens dingen aan die je ander niet zou aantrekken, en levert vaak nog wel mooie resultaten op.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik heb een keer kleren met 2 vrouwen gekocht en ik voelden mij toen net een paspop.
Gaat over liefde enzo.. moet ik vandaag niet te veel horenquote:
Het stukje over de pc is grappigquote:Op zondag 8 maart 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaat over liefde enzo.. moet ik vandaag niet te veel horen
Oow, zo'n dag had ik gisteren..quote:Op zondag 8 maart 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaat over liefde enzo.. moet ik vandaag niet te veel horen
Dat klopt. Maar op een gegeven moment had ik het wel gehad met al die kleren passen. Misschien ga ik volgende keer weer met hun kleren kopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is wel goed als je een keer iets anders wilt. Trek je eens dingen aan die je ander niet zou aantrekken, en levert vaak nog wel mooie resultaten op.
Jawel, maar geen cardreaderquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi! Had je er geen kaartje in zitten dan?![]()
Ik denk dat je dat kan instellen. De mijne zet de foto's altijd (en alleen) op mijn kaartje.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel, maar geen cardreaderEn er is me verteld dat hij waarschijnlijk eerst zijn eigen geheugen volgooit en dan pas overgaat naar het kaartje
wauw, de wereld is nog niet helemaal verpest!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Er staat er hier beneden op het gras eentje bierflesjes die over het gras verspreid liggen terug te doen in een krat?
Puur eigen belangquote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Er staat er hier beneden op het gras eentje bierflesjes die over het gras verspreid liggen terug te doen in een krat?
vast geen Helmonderquote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Ow toch dat andere nummer.. hehe.quote:
ow het is vandaag alles bij elkaar. Dusjah..quote:
Half. Er ligt nog een hoop glas, en dus ook een hoop bier denk ik wat niet meer te drinken zal zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wauw, de wereld is nog niet helemaal verpest!whihoeeee
Statiegeld, dan krijg je dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Tsja als de flesjes in een krat zitten dat neemt wel makkelijker mee.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat kan instellen. De mijne zet de foto's altijd (en alleen) op mijn kaartje.
Hmm oke.. Ja ik heb dat in mijn printer zitten haha.
Maar goed; dan kan je toch naar bijv. de HEMA, daar er in doen en bekijken?
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk (!) dat ik zo nog even verstandig ga doen..
Hopelijk heb je ze nogquote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou morgen wat horen van hem. Dus ik hoor het sowieso.
Succes.quote:
Ik ook. Staan/stonden een hoop mooie foto's opquote:
Doeiquote:
Fok leeft nog. Alleen er is niemand in dit topic.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
eeehm, fok dood? dat hier niet meer gepost wordt...
Singles gewoon dood.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
eeehm, fok dood? dat hier niet meer gepost wordt...
Dat klinkt wel erg luguber. Wat is de doodsoorzaak?quote:
Saaiheidquote:Op zondag 8 maart 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg luguber. Wat is de doodsoorzaak?
Hoe staat t bij jou dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wild weekend geweest dan, al die singles die singles af zijn
Het is inderdaad vrij saai hier vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saaiheid
[..]
Hoe staat t bij jou dan?
quote:
geen veranderingen in mijn status hier...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saaiheid
[..]
Hoe staat t bij jou dan?
Wel vorderingen?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen veranderingen in mijn status hier...
quote:
Het lijkt wel of opeens iedereen weg is uit singles.quote:
boeit me verder ook niet. Zal er nooit meer naar vragen.quote:
Daar lijkt het wel op. Of het is gewoon erg rustig de laatste paar dagen.quote:
Aha oké. Nou ik ben voorlopig nog wel singlequote:Op zondag 8 maart 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt wel of opeens iedereen weg is uit singles.
Ben je nog chaggie Cue?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
boeit me verder ook niet. Zal er nooit meer naar vragen.
yupquote:
wat ist?quote:
Succes! Ik ga nu de deur uit!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:ik moet nu echt moet spoed mn bed in.. check net mn rooster voor morgen en moet schijnbaar vlak bij Dokkum zijn..
dat wordt half 6 opstaan..
Ik was er wel, maar toch niet. Ik was douchen en ga nu op pad!quote:
Dat helpt niet hoor...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik geef je op je kop omdat je chaggie bent!
Cuemeisje!quote:
*maakt een ballondiertje*quote:
Slaap lekkerquote:
Ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Aha oké. Nou ik ben voorlopig nog wel single
Welkomquote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Koekz het volgende:
Hoi... mag ik meedoen? Ben vanaf vannacht vrijgezel
En aan je tranen te zien was het niet jouw keuze?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Koekz het volgende:
Giga prutserquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er ligt een mooie claim bij reisverzekering want mijn mooie 3 inch lcd scherm van de camera lag in tweeenEn hij ging ook niet meer aan dus ik heb er niks vanaf kunnen halen. Ik heb hem naar een vader van een vriend gebracht die een fotozaak en hij repareert ook camrea's. Ik hoop dat hij de data uit het intern geheugen kan trekken. En anders moet ik wachten tot mijn ouders terug zijn met hun camera. Daar staat ook meer dan genoeg op
Dank je.quote:
Hen ik al gevraagd die had die nietquote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Giga prutsergeen x-rated foto's nog opstaan die toevallig dan ook meekomen
Niks bijzonders. In ieder geval niet van mijquote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Giga prutsergeen x-rated foto's nog opstaan die toevallig dan ook meekomen
Met jouw vrienden?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dank je.
Nou, ze was boos. Dus maakte ze het maar uit.
En ook niet eens even 10 minuten dr kut om voelen he. Gewoon gezellig naar buiten gegaan met MIJN vrienden (zouden dr voor mij moeten zijn lijkt me).
Ze kan de tering genieten
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wilde werken. Maar mijn verbinding was wel heel erg traag, en toen heb ik gesms't en gebeld en zo.
En nu ga ik lekker slapen, fijn dromen en .. nou ja. fijn slapen en lekker dromen dus
Balen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dank je.
Nou, ze was boos. Dus maakte ze het maar uit.
En ook niet eens even 10 minuten dr kut om voelen he. Gewoon gezellig naar buiten gegaan met MIJN vrienden (zouden dr voor mij moeten zijn lijkt me).
Ze kan de tering genieten
Dus wel van iemand anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks bijzonders. In ieder geval niet van mij
Een dame in lingeriequote:
Ahh... Balen! Had je allang een relatie? Welkom in ieder geval.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Koekz het volgende:
Valt opzich mee. 10 maanden net. Maar blijft kut.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh... Balen! Had je allang een relatie? Welkom in ieder geval.
Daar zat ik ook aan te denken. Zou kunnenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Oei, ze vindt één van je matties leuk (of je matties azen op haar).
Nou, 1 van de voordelen daarvan is iig dat je legaal hier mag posten hoor mij. En ongetwijfeld ga je er over een tijdje nog meer ontdekken.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef Koekz het volgende:
[..]
Valt opzich mee. 10 maanden net. Maar blijft kut.
Moeten ze proberen :p Dan gaat Koekz over op Lethal modequote:Op zondag 8 maart 2009 22:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Zou kunnen
Maar echte vrienden delen toch alles.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Koekz het volgende:
[..]
Moeten ze proberen :p Dan gaat Koekz over op Lethal mode
Slaap lekker dreamer.
Scherp op een zondagavond +1quote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar echte vrienden delen toch alles.
Jammer genoeg denkt een vriend van mij daar anders over.quote:
Netjesquote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een dame in lingerieEn lingerie is in vergelijking met sommige strand outfits daar nog best netjes te noemen
Als iedereen toch eens die regel zou gaan hanterenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg denkt een vriend van mij daar anders over.Hij wil zijn vriendin niet delen met mij.
Dan zou de wereld er heel anders uitzien.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als iedereen toch eens die regel zou gaan hanteren
Heh, je mag m'n afdankertjes wel hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
Dan zou de wereld er heel anders uitzien.
Socialisme, nee daar geloof ik niet in.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef Belsezar het volgende:
Als iedereen toch eens die regel zou gaan hanteren
Maar dat nietquote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar echte vrienden delen toch alles.
Is goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Heh, je mag m'n afdankertjes wel hebben
Oh god, ik had moeten zien dat hier een politiek gesprek uit zou komenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Socialisme, nee daar geloof ik niet in.
En andersom zou jij achter de vriendin van een van je vrienden aan gaan?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:18 schreef Koekz het volgende:
[..]
Maar dat nietbreng ze persoonlijk naar het ziekenhuis
Dat hebben we gisteren al gedaan. Dus vandaag maar even niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, ik had moeten zien dat hier een politiek gesprek uit zou komen
Gelukkig, ik bemoei er nooit meequote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren al gedaan. Dus vandaag maar even niet.
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:18 schreef Belsezar het volgende:
Oh god, ik had moeten zien dat hier een politiek gesprek uit zou komen
Nee, vind ik toch een redelijke "No go area".quote:Op zondag 8 maart 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En andersom zou jij achter de vriendin van een van je vrienden aan gaan?
Dank je! Ik heb er een beetje vertrouwen in... Zo een leesboek pakken en dan morgen de rest leren op de uni... Bent u er morgen avond? Want anders bel ik je met het resultaat!quote:
Mee eens. Sowieso iemand met een relatie is een no go area vind ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Koekz het volgende:
[..]
Nee, vind ik toch een redelijke "No go area".
Ze zei u tegen mequote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
Dank je! Ik heb er een beetje vertrouwen in... Zo een leesboek pakken en dan morgen de rest leren op de uni... Bent u er morgen avond? Want anders bel ik je met het resultaat!
Dat moet toch ook tegen mensen die ouder zijn dan jezelf.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zei u tegen me
Ik ben er morgenavond wel.
Ja, goed hè?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zei u tegen me
Ik ben er morgenavond wel.
dag mevrouwquote:
Holaquote:
U zeg je tegen vreemden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dat moet toch ook tegen mensen die ouder zijn dan jezelf.
dag meneerquote:
Dus jij zegt geen U tegne je opa en oma?quote:
nee, en al zeker niet met een hoofdletterquote:Op zondag 8 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zegt geen U tegne je opa en oma?
Waarom niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, en al zeker niet met een hoofdletter
Dat heb ik nog nooit gedaan... Hmm sorry Techno! Jij bent alles behalve een vreemde voor mij hihiquote:Op zondag 8 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je vertrouwen hebt dan komt het vast wel goed. Wat voor tentamen heb je?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb er een beetje vertrouwen in... Zo een leesboek pakken en dan morgen de rest leren op de uni... Bent u er morgen avond? Want anders bel ik je met het resultaat!
Ik hoop het... Inleiding Medische Psychologie... mc tentamen... maar goed, de vraagstelling bij de oude tentamens is soms erg vaag. we krijgen een nieuw soort dus hopen dat vragen beter en duidelijker zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als je vertrouwen hebt dan komt het vast wel goed. Wat voor tentamen heb je?
Ik wel tegen mijn opa en oma.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan... Hmm sorry Techno! Jij bent alles behalve een vreemde voor mij hihi
waarom?quote:
Ik kan het me bijna niet herinneren hoe ik ze noemde, dat is echt al 10 jaar geleden volgens mij.quote:
Ik vind onduidelijke vragen altijd zo vervelend. Bij Business Ethics waren er ook vragen bij met bijvoorbeeld 2 antwoorden die goed waren bij 1 vraag.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het... Inleiding Medische Psychologie... mc tentamen... maar goed, de vraagstelling bij de oude tentamens is soms erg vaag. we krijgen een nieuw soort dus hopen dat vragen beter en duidelijker zijn
Zo ben ik opgevoegd door mijn ouders. Om oudere mensen met u aan te spreken.quote:
maar toch niet je eigen familie?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ben ik opgevoegd door mijn ouders. Om oudere mensen met u aan te spreken.
Ik mocht gewoon je zeggen tegen ze. Alleen heb ik al heel wat jaren geen opa's en oma's meer.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
Tsja, dat heeft ze nu niet meer he.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens. Sowieso iemand met een relatie is een no go area vind ik.
Nee het getuigt van respect als je u zegt tegen je opa en oma.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar toch niet je eigen familie?
of heb je zo'n afstandelijke familie?
Dat maakt het wel erg lastig om je goed voor te bereiden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Hier heb ik soms het idee dat alle vier de antwoorden kunnen. Of je pakt het boek en je vindt het antwoord nog niet haha.
Ja, oudere mensen en vreemden. Maar bekende ouderen dan weer niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ben ik opgevoegd door mijn ouders. Om oudere mensen met u aan te spreken.
Kater al weg?quote:
Ik maak vanuit mijn dialect dat ik spreek wel een onderscheid.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, oudere mensen en vreemden. Maar bekende ouderen dan weer niet.
En als ze er zelf op staan dat je 'je' i.p.v. 'u' zegt?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
ee het getuigt van respect als je u zegt tegen je opa en oma.
Zelfs mijn ouders zeggen u tegen mij opa en oma dus tsja ik ben niet anders gewent.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, oudere mensen en vreemden. Maar bekende ouderen dan weer niet.
Dat zou ik natuurlijk ook je zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
En als ze er zelf op staan dat je 'je' i.p.v. 'u' zegt?
Ook dat ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:54 schreef John.Milton het volgende:
Ik maak vanuit mijn dialect dat ik spreek wel een onderscheid.
Maar bepaalde mensen willen niet eens met u aangesproken worden.
Als ik mijn begeleider voor m'n thesis een mail stuur met "geachte heer..." dan stuurt die gewoon niets terug. "beste Jan" moeten we er van maken.quote:
quote:
Meestal ken ik mijn grenzen heel goed, maar ja, soms ga je daar over heen. De laatste keer was zo'n 4 jaar geleden.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef John.Milton het volgende:
Ik probeer tegenwoordig niet teveel meer te drinken. Vroeger kon ik het wel hebben, maar nu krijg ik vaak iets wat op een kater lijkt.
Bewuste keuze , antibiotica of zwanger?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ga voorlopig compleet alcoholvrij door het leven
Andere medicijnen waarmee alcohol niet lekker combineertquote:Op maandag 9 maart 2009 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bewuste keuze , antibiotica of zwanger?
Dat kan vervelend zijn. Voornamelijk als je er vroeg uit moet.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kan niet slapen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Andere medicijnen waarmee alcohol niet lekker combineerten een bewuste keuze
Wel zo slim ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef MaJo het volgende:
Andere medicijnen waarmee alcohol niet lekker combineerten een bewuste keuze
Als iemand me nu een biertje en andere alcohol houdende dranken aanbiedt sla ik ook af.quote:
Een Rémy Martin dan maar?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:29 schreef RealZeus het volgende:
Als iemand me nu een biertje aanbiedt sla ik ook af.
Ninja editquote:Op maandag 9 maart 2009 01:29 schreef RealZeus het volgende:
Als iemand me nu een biertje en andere alcohol houdende dranken aanbiedt sla ik ook af.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ninja edit
[ Bericht 3% gewijzigd door RealZeus op 09-03-2009 01:35 ]
Ik kwam jou controleren...quote:
Ik bedoel het lief en goed...quote:
Commentaar mag in de pm. Hoezo?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hihihi, no comment.
Wat heb je met je sig gedaan eigenlijk?
Omdat je sig eerst vermeldde: Ik vind PM's leukquote:
Klopt! En nu heb ik deze al paar dagen... maar jouw PMs zijn nog steeds leuk! O+quote:Op maandag 9 maart 2009 01:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat je sig eerst vermeldde:: Ik vind PM's leuk
Dus je houdt van Seal?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:56 schreef automatic_ het volgende:
Klopt! En nu heb ik deze al paar dagen... maar jouw PMs zijn nog steeds leuk! O+
Ik vind hem prima hoor hahaquote:
In a church,by the face,quote:
Oh, daar hoefde ik niet voor te zoeken hoor. Ik vind Seal ookquote:Op maandag 9 maart 2009 02:08 schreef automatic_ het volgende:
Goed gezocht! Ik wilde eerst een ander stukje tekst maar dan lijkt het of ik in de Heer ben, terwijl dat niet is en ook niet zo wordt bedoeld in dat nummer
Jemie... Daten?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, daar hoefde ik niet voor te zoeken hoor. Ik vind Seal ook
Dat is geen antwoord....quote:Op maandag 9 maart 2009 02:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Hihihihi.... daar komen weer roddels van.![]()
Geen ideequote:Op maandag 9 maart 2009 02:20 schreef automatic_ het volgende:
Die komt zeker over 5jaar pas naar Nederland? Zo kom je er gemakkelijk onderuit
Kijk, dat bedoel ik.... Ik wil al niet meer daten met je als het zo moetquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:23 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat bedoel ik.... Ik wil al niet meer daten met je als het zo moet
Dit is PM-waardigquote:Op maandag 9 maart 2009 02:26 schreef automatic_ het volgende:
Als je het wel was, dan was de liefde helemaal over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |