Van wie hoorde jij dat nu weerquote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vond
Ze klinkt nu net als een popquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om mijn vriendin leuk aan te kleden.
Mits de juiste is dat inderdaad waar jaquote:
Volgens mij is dat al gewoon algemeen bekend hier door jezelfquote:
Hehe. Ik hoorde hem net pas tijdens het Catannenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, i know, maar ik kende 'm nog niet
Als door de telefoon komt wat jij allemaal weet dan wel waarschijnlijk
Die laatste zin is wel erg dubieusquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Lush het volgende:
[..]
Erg leuk!![]()
Weerwolven blijft favoriet, maar daar heb je wel minimaal 8 mensen voor nodig en liever meer! Heb het vrijdag gedaan tot diep in de nacht.
Ik heb altijd nog de eenvoudige variant gedaan. Daar heb ik ook veel nachtelijke uren mee om gekregenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Lush het volgende:
[..]
Erg leuk!![]()
Weerwolven blijft favoriet, maar daar heb je wel minimaal 8 mensen voor nodig en liever meer! Heb het vrijdag gedaan tot diep in de nacht.
Ja uitbreiding is echt niet noodzakelijk, wel erg leuk.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog de eenvoudige variant gedaan. Daar heb ik ook veel nachtelijke uren mee om gekregen
gohquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar aantrekkelijke kleding kan een vrouw gewoon helemaal afmaken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef Lush het volgende:
[..]
Ja uitbreiding is echt niet noodzakelijk, wel erg leuk.
Ben even weg btw
Gewoon een kaartspel. Door stapeltjes te maken je eigen kaarten wegspelen. Niet moeiljk ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
Wat is weerwolven? En wat is het spel van Cue?
Andersom willen vrouwen een man aankleden naar hun smaak.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar aantrekkelijke kleding kan een vrouw gewoon helemaal afmaken.
Oo okequote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon een kaartspel. Door stapeltjes te maken je eigen kaarten wegspelen. Niet moeiljk ofzo.
Ja dat kan ik mijn telefoon zeker aan doen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik hoorde hem net pas tijdens het Catannen
Mja inderdaad... Wie weet!
Kan ik dat je telefoon aan doen?
maar roddelen is niet lief![]()
Oke, gelukkig maar!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mijn telefoon zeker aan doen!
Nee klopt..
Nee hoor . .. dat mag ie zelf doen/bepalen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom willen vrouwen een man aankleden naar hun smaak.
Precies!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar!
maar zusjes mogen dat wel & dan is het lief..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |