Jah. 2 redenen:quote:
Jij kent 999games ook?quote:
Roddelen, drankjes drinken, stappen, uit eten, filmpjes kijken, shoppen.. enz enzquote:
Dat is allemaal kei leukquote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Roddelen, drankjes drinken, stappen, uit eten, filmpjes kijken, shoppen.. enz enz
Ik zei nog stuur me een pmetje voor mijn 06 als je komt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou langskomen, voor een drankje toch?
Ik heb rond 12 uur afgesproken in Almere, maar daarvoor een drankje bij jou zou leuk zijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zei nog stuur me een pmetje voor mijn 06 als je komt.
Want je wist niet eens zeker of je kwam. Dus ik naar de AH en eten daarna, even beetje tv kijken en pm box checken maar niks
Roddels?! cool!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is allemaal kei leuk![]()
Ik weet nog wel wat roddels
Dat was de bedoelingquote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[Singles] met zusjes die samen geen bordspellen doen...![]()
![]()
![]()
![]()
Eh...sorry mijn gedachte dwaalde even af![]()
tvp
En dat ook nog eens er boven opquote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. 2 redenen:
1. Kindjes liggen hier in bed.
2. Dat redt ik nooit op tijd voor het werk morgenochtend.
Dat dacht ik!!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer zal ik die vertellen aan je...?quote:
Hmm... Vooruit!quote:
carcassonne is inderdaad ook erg leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Hmm, ik was tevergeefs aan het proberen te reageren terwijl er al een slotje was.
Maar de spellen die ik ken en ook leuk vind zijn; Weerwolven van Wakkerdam, Hippe Kippen, Carcassonne en die kleine kaartspellen zijn ook leuk.
Ken je HallieGallie? (ofzo?)quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Hmm, ik was tevergeefs aan het proberen te reageren terwijl er al een slotje was.
Maar de spellen die ik ken en ook leuk vind zijn; Weerwolven van Wakkerdam, Hippe Kippen, Carcassonne en die kleine kaartspellen zijn ook leuk.
Mag altijd! Zusjes mogen altijd bellenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer zal ik die vertellen aan je...?
Ik ken ook nog roddels! Maar die ga ik met niemand delen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nouk neemt mijn plaats inquote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat ook nog eens er boven opJij komt ook niet
Twister is ook leuk!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
carcassonne is inderdaad ook erg leuk!
Oh... Ik heb geen telefoonnummer van mijn Zusquote:
Ik sommige dingen ook niet, omdat dat geen roddels zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ken ook nog roddels! Maar die ga ik met niemand delen.
Klinkt interessant.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Zal ik je PM-en?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Ik heb geen telefoonnummer van mijn Zus
Ja, graagquote:
Wij roddelen over korsettenquote:
We hadden het niet eens voor jou. Deze keer.quote:
Waarom heb je geen pm gestuurd dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb rond 12 uur afgesproken in Almere, maar daarvoor een drankje bij jou zou leuk zijn!
Ja set is ook tofquote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Set! is ook een leuk spelletje. Alleen ik ben er niet snel genoeg voor.
Snelquote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja set is ook tofbehalve als je het met het zusje van mijn huisgenoot speelt. Die is zo snel dat is echt niet leuk meer
ik hou van spelletjes
Set gaat ook te snel voor mij zeker als ik het met mij zusjes speel. Ik kan niet snel genoeg een match maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja set is ook tofbehalve als je het met het zusje van mijn huisgenoot speelt. Die is zo snel dat is echt niet leuk meer
ik hou van spelletjes
quote:
je kent het?quote:
Korsetten zijn dan ookquote:Op zondag 8 maart 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, graag
[..]
Wij roddelen over korsetten
Doe jij toch ook weleens?
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moederquote:
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vondquote:
Kijk, daar hebben we er éénquote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vond
Hehe en daar hoefde ik nog niet voor te bellenquote:
Gaaf!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moeder
Haha, i know, maar ik kende 'm nog nietquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe en daar hoefde ik nog niet voor te bellen![]()
Maar goed; het is geen roddel, want hij geeft het toe
als ik bel, dan flipt je telefoon helemaal
Erg leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moeder
Van wie hoorde jij dat nu weerquote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vond
Ze klinkt nu net als een popquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om mijn vriendin leuk aan te kleden.
Mits de juiste is dat inderdaad waar jaquote:
Volgens mij is dat al gewoon algemeen bekend hier door jezelfquote:
Hehe. Ik hoorde hem net pas tijdens het Catannenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, i know, maar ik kende 'm nog niet
Als door de telefoon komt wat jij allemaal weet dan wel waarschijnlijk
Die laatste zin is wel erg dubieusquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Lush het volgende:
[..]
Erg leuk!![]()
Weerwolven blijft favoriet, maar daar heb je wel minimaal 8 mensen voor nodig en liever meer! Heb het vrijdag gedaan tot diep in de nacht.
Ik heb altijd nog de eenvoudige variant gedaan. Daar heb ik ook veel nachtelijke uren mee om gekregenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Lush het volgende:
[..]
Erg leuk!![]()
Weerwolven blijft favoriet, maar daar heb je wel minimaal 8 mensen voor nodig en liever meer! Heb het vrijdag gedaan tot diep in de nacht.
Ja uitbreiding is echt niet noodzakelijk, wel erg leuk.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog de eenvoudige variant gedaan. Daar heb ik ook veel nachtelijke uren mee om gekregen
gohquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar aantrekkelijke kleding kan een vrouw gewoon helemaal afmaken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef Lush het volgende:
[..]
Ja uitbreiding is echt niet noodzakelijk, wel erg leuk.
Ben even weg btw
Gewoon een kaartspel. Door stapeltjes te maken je eigen kaarten wegspelen. Niet moeiljk ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
Wat is weerwolven? En wat is het spel van Cue?
Andersom willen vrouwen een man aankleden naar hun smaak.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar aantrekkelijke kleding kan een vrouw gewoon helemaal afmaken.
Oo okequote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon een kaartspel. Door stapeltjes te maken je eigen kaarten wegspelen. Niet moeiljk ofzo.
Ja dat kan ik mijn telefoon zeker aan doen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik hoorde hem net pas tijdens het Catannen
Mja inderdaad... Wie weet!
Kan ik dat je telefoon aan doen?
maar roddelen is niet lief![]()
French Kissquote:
Oke, gelukkig maar!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mijn telefoon zeker aan doen!
Nee klopt..
Nee hoor . .. dat mag ie zelf doen/bepalen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom willen vrouwen een man aankleden naar hun smaak.
Precies!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar!
maar zusjes mogen dat wel & dan is het lief..![]()
Klopt , hoewel auto toen hier nog niet wasquote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al gewoon algemeen bekend hier door jezelf
Zeker , maar waar blijven die foto's nuquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits de juiste is dat inderdaad waar ja
Tijdens het catannenquote:
Wat had je nooit verwachtquote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dr wordt idd geroddeld
Had ik nooit verwacht
Jemie, het gaat wel goed met/bij jou!quote:
Maar de oplader heb ik gevonden, dus dat scheelt weer natuurlijk. Maar het gaat idd lekker.. mooie afsluiter van de dag.. goed voor m'n chaggie zijn gehaltequote:Op zondag 8 maart 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, het gaat wel goed met/bij jou!
Eerst je telefoon, en nu dit
Er ligt een mooie claim bij reisverzekering want mijn mooie 3 inch lcd scherm van de camera lag in tweeenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Zeker , maar waar blijven die foto's nu
Luister maar naar Ernstquote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar de oplader heb ik gevonden, dus dat scheelt weer natuurlijk. Maar het gaat idd lekker.. mooie afsluiter van de dag.. goed voor m'n chaggie zijn gehalte
Dat is niet zo mooi! Had je er geen kaartje in zitten dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er ligt een mooie claim bij reisverzekering want mijn mooie 3 inch lcd scherm van de camera lag in tweeenEn hij ging ook niet meer aan dus ik heb er niks vanaf kunnen halen. Ik heb hem naar een vader van een vriend gebracht die een fotozaak en hij repareert ook camrea's. Ik hoop dat hij de data uit het intern geheugen kan trekken. En anders moet ik wachten tot mijn ouders terug zijn met hun camera. Daar staat ook meer dan genoeg op
Gelukkig. Ik heb een keer kleren met 2 vrouwen gekocht en ik voelden mij toen net een paspop.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor . .. dat mag ie zelf doen/bepalen.
Word je ook depri vanquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Luister maar naar Ernst
[ afbeelding ]
Niet van dat papa liedjequote:
Het is wel goed als je een keer iets anders wilt. Trek je eens dingen aan die je ander niet zou aantrekken, en levert vaak nog wel mooie resultaten op.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik heb een keer kleren met 2 vrouwen gekocht en ik voelden mij toen net een paspop.
Gaat over liefde enzo.. moet ik vandaag niet te veel horenquote:
Het stukje over de pc is grappigquote:Op zondag 8 maart 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaat over liefde enzo.. moet ik vandaag niet te veel horen
Oow, zo'n dag had ik gisteren..quote:Op zondag 8 maart 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaat over liefde enzo.. moet ik vandaag niet te veel horen
Dat klopt. Maar op een gegeven moment had ik het wel gehad met al die kleren passen. Misschien ga ik volgende keer weer met hun kleren kopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is wel goed als je een keer iets anders wilt. Trek je eens dingen aan die je ander niet zou aantrekken, en levert vaak nog wel mooie resultaten op.
Jawel, maar geen cardreaderquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi! Had je er geen kaartje in zitten dan?![]()
Ik denk dat je dat kan instellen. De mijne zet de foto's altijd (en alleen) op mijn kaartje.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel, maar geen cardreaderEn er is me verteld dat hij waarschijnlijk eerst zijn eigen geheugen volgooit en dan pas overgaat naar het kaartje
wauw, de wereld is nog niet helemaal verpest!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Er staat er hier beneden op het gras eentje bierflesjes die over het gras verspreid liggen terug te doen in een krat?
Puur eigen belangquote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Er staat er hier beneden op het gras eentje bierflesjes die over het gras verspreid liggen terug te doen in een krat?
vast geen Helmonderquote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |