Klinkt interessant.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Hmm, ik was tevergeefs aan het proberen te reageren terwijl er al een slotje was.
Maar de spellen die ik ken en ook leuk vind zijn; Weerwolven van Wakkerdam, Hippe Kippen, Carcassonne en die kleine kaartspellen zijn ook leuk.
Zal ik je PM-en?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Ik heb geen telefoonnummer van mijn Zus
Ja, graagquote:
Wij roddelen over korsettenquote:
We hadden het niet eens voor jou. Deze keer.quote:
Waarom heb je geen pm gestuurd dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb rond 12 uur afgesproken in Almere, maar daarvoor een drankje bij jou zou leuk zijn!
Ja set is ook tofquote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Set! is ook een leuk spelletje. Alleen ik ben er niet snel genoeg voor.
Snelquote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja set is ook tofbehalve als je het met het zusje van mijn huisgenoot speelt. Die is zo snel dat is echt niet leuk meer
ik hou van spelletjes
Set gaat ook te snel voor mij zeker als ik het met mij zusjes speel. Ik kan niet snel genoeg een match maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja set is ook tofbehalve als je het met het zusje van mijn huisgenoot speelt. Die is zo snel dat is echt niet leuk meer
ik hou van spelletjes
quote:
je kent het?quote:
Korsetten zijn dan ookquote:Op zondag 8 maart 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, graag
[..]
Wij roddelen over korsetten
Doe jij toch ook weleens?
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moederquote:
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vondquote:
Kijk, daar hebben we er éénquote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoorde / las het inderdaad dat jij dat vond
Hehe en daar hoefde ik nog niet voor te bellenquote:
Gaaf!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moeder
Haha, i know, maar ik kende 'm nog nietquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe en daar hoefde ik nog niet voor te bellen![]()
Maar goed; het is geen roddel, want hij geeft het toe
als ik bel, dan flipt je telefoon helemaal
Erg leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag nog gedaan met mjin moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |