Jah. 2 redenen:quote:
Jij kent 999games ook?quote:
Roddelen, drankjes drinken, stappen, uit eten, filmpjes kijken, shoppen.. enz enzquote:
Dat is allemaal kei leukquote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Roddelen, drankjes drinken, stappen, uit eten, filmpjes kijken, shoppen.. enz enz
Ik zei nog stuur me een pmetje voor mijn 06 als je komt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou langskomen, voor een drankje toch?
Ik heb rond 12 uur afgesproken in Almere, maar daarvoor een drankje bij jou zou leuk zijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zei nog stuur me een pmetje voor mijn 06 als je komt.
Want je wist niet eens zeker of je kwam. Dus ik naar de AH en eten daarna, even beetje tv kijken en pm box checken maar niks
Roddels?! cool!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is allemaal kei leuk![]()
Ik weet nog wel wat roddels
Dat was de bedoelingquote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[Singles] met zusjes die samen geen bordspellen doen...![]()
![]()
![]()
![]()
Eh...sorry mijn gedachte dwaalde even af![]()
tvp
En dat ook nog eens er boven opquote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. 2 redenen:
1. Kindjes liggen hier in bed.
2. Dat redt ik nooit op tijd voor het werk morgenochtend.
Dat dacht ik!!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer zal ik die vertellen aan je...?quote:
Hmm... Vooruit!quote:
carcassonne is inderdaad ook erg leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Hmm, ik was tevergeefs aan het proberen te reageren terwijl er al een slotje was.
Maar de spellen die ik ken en ook leuk vind zijn; Weerwolven van Wakkerdam, Hippe Kippen, Carcassonne en die kleine kaartspellen zijn ook leuk.
Ken je HallieGallie? (ofzo?)quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Lush het volgende:
Hmm, ik was tevergeefs aan het proberen te reageren terwijl er al een slotje was.
Maar de spellen die ik ken en ook leuk vind zijn; Weerwolven van Wakkerdam, Hippe Kippen, Carcassonne en die kleine kaartspellen zijn ook leuk.
Mag altijd! Zusjes mogen altijd bellenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer zal ik die vertellen aan je...?
Ik ken ook nog roddels! Maar die ga ik met niemand delen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nouk neemt mijn plaats inquote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat ook nog eens er boven opJij komt ook niet
Twister is ook leuk!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
carcassonne is inderdaad ook erg leuk!
Oh... Ik heb geen telefoonnummer van mijn Zusquote:
Ik sommige dingen ook niet, omdat dat geen roddels zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ken ook nog roddels! Maar die ga ik met niemand delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |