Dat helpt niet hoor...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik geef je op je kop omdat je chaggie bent!
Cuemeisje!quote:
*maakt een ballondiertje*quote:
Slaap lekkerquote:
Ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Aha oké. Nou ik ben voorlopig nog wel single
Welkomquote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Koekz het volgende:
Hoi... mag ik meedoen? Ben vanaf vannacht vrijgezel
En aan je tranen te zien was het niet jouw keuze?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Koekz het volgende:
Giga prutserquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er ligt een mooie claim bij reisverzekering want mijn mooie 3 inch lcd scherm van de camera lag in tweeenEn hij ging ook niet meer aan dus ik heb er niks vanaf kunnen halen. Ik heb hem naar een vader van een vriend gebracht die een fotozaak en hij repareert ook camrea's. Ik hoop dat hij de data uit het intern geheugen kan trekken. En anders moet ik wachten tot mijn ouders terug zijn met hun camera. Daar staat ook meer dan genoeg op
Dank je.quote:
Hen ik al gevraagd die had die nietquote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Giga prutsergeen x-rated foto's nog opstaan die toevallig dan ook meekomen
Niks bijzonders. In ieder geval niet van mijquote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Giga prutsergeen x-rated foto's nog opstaan die toevallig dan ook meekomen
Met jouw vrienden?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dank je.
Nou, ze was boos. Dus maakte ze het maar uit.
En ook niet eens even 10 minuten dr kut om voelen he. Gewoon gezellig naar buiten gegaan met MIJN vrienden (zouden dr voor mij moeten zijn lijkt me).
Ze kan de tering genieten
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wilde werken. Maar mijn verbinding was wel heel erg traag, en toen heb ik gesms't en gebeld en zo.
En nu ga ik lekker slapen, fijn dromen en .. nou ja. fijn slapen en lekker dromen dus
Balen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dank je.
Nou, ze was boos. Dus maakte ze het maar uit.
En ook niet eens even 10 minuten dr kut om voelen he. Gewoon gezellig naar buiten gegaan met MIJN vrienden (zouden dr voor mij moeten zijn lijkt me).
Ze kan de tering genieten
Dus wel van iemand anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks bijzonders. In ieder geval niet van mij
Een dame in lingeriequote:
Ahh... Balen! Had je allang een relatie? Welkom in ieder geval.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Koekz het volgende:
Valt opzich mee. 10 maanden net. Maar blijft kut.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh... Balen! Had je allang een relatie? Welkom in ieder geval.
Daar zat ik ook aan te denken. Zou kunnenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Oei, ze vindt één van je matties leuk (of je matties azen op haar).
Nou, 1 van de voordelen daarvan is iig dat je legaal hier mag posten hoor mij. En ongetwijfeld ga je er over een tijdje nog meer ontdekken.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef Koekz het volgende:
[..]
Valt opzich mee. 10 maanden net. Maar blijft kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |