Nee, vind ik toch een redelijke "No go area".quote:Op zondag 8 maart 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En andersom zou jij achter de vriendin van een van je vrienden aan gaan?
Dank je! Ik heb er een beetje vertrouwen in... Zo een leesboek pakken en dan morgen de rest leren op de uni... Bent u er morgen avond? Want anders bel ik je met het resultaat!quote:
Mee eens. Sowieso iemand met een relatie is een no go area vind ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Koekz het volgende:
[..]
Nee, vind ik toch een redelijke "No go area".
Ze zei u tegen mequote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
Dank je! Ik heb er een beetje vertrouwen in... Zo een leesboek pakken en dan morgen de rest leren op de uni... Bent u er morgen avond? Want anders bel ik je met het resultaat!
Dat moet toch ook tegen mensen die ouder zijn dan jezelf.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zei u tegen me
Ik ben er morgenavond wel.
Ja, goed hè?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zei u tegen me
Ik ben er morgenavond wel.
dag mevrouwquote:
Holaquote:
U zeg je tegen vreemden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dat moet toch ook tegen mensen die ouder zijn dan jezelf.
dag meneerquote:
Dus jij zegt geen U tegne je opa en oma?quote:
nee, en al zeker niet met een hoofdletterquote:Op zondag 8 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zegt geen U tegne je opa en oma?
Waarom niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, en al zeker niet met een hoofdletter
Dat heb ik nog nooit gedaan... Hmm sorry Techno! Jij bent alles behalve een vreemde voor mij hihiquote:Op zondag 8 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zegt geen U tegne je opa en oma?
Als je vertrouwen hebt dan komt het vast wel goed. Wat voor tentamen heb je?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb er een beetje vertrouwen in... Zo een leesboek pakken en dan morgen de rest leren op de uni... Bent u er morgen avond? Want anders bel ik je met het resultaat!
Ik hoop het... Inleiding Medische Psychologie... mc tentamen... maar goed, de vraagstelling bij de oude tentamens is soms erg vaag. we krijgen een nieuw soort dus hopen dat vragen beter en duidelijker zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als je vertrouwen hebt dan komt het vast wel goed. Wat voor tentamen heb je?
Ik wel tegen mijn opa en oma.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan... Hmm sorry Techno! Jij bent alles behalve een vreemde voor mij hihi
waarom?quote:
Ik kan het me bijna niet herinneren hoe ik ze noemde, dat is echt al 10 jaar geleden volgens mij.quote:
Ik vind onduidelijke vragen altijd zo vervelend. Bij Business Ethics waren er ook vragen bij met bijvoorbeeld 2 antwoorden die goed waren bij 1 vraag.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het... Inleiding Medische Psychologie... mc tentamen... maar goed, de vraagstelling bij de oude tentamens is soms erg vaag. we krijgen een nieuw soort dus hopen dat vragen beter en duidelijker zijn
Zo ben ik opgevoegd door mijn ouders. Om oudere mensen met u aan te spreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |