Statiegeld, dan krijg je dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Er staat er hier beneden op het gras eentje bierflesjes die over het gras verspreid liggen terug te doen in een krat?
Tsja als de flesjes in een krat zitten dat neemt wel makkelijker mee.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
WTF?
Er staat er hier beneden op het gras eentje bierflesjes die over het gras verspreid liggen terug te doen in een krat?
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat kan instellen. De mijne zet de foto's altijd (en alleen) op mijn kaartje.
Hmm oke.. Ja ik heb dat in mijn printer zitten haha.
Maar goed; dan kan je toch naar bijv. de HEMA, daar er in doen en bekijken?
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk (!) dat ik zo nog even verstandig ga doen..
Hopelijk heb je ze nogquote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou morgen wat horen van hem. Dus ik hoor het sowieso.
Succes.quote:
Ik ook. Staan/stonden een hoop mooie foto's opquote:
Doeiquote:
Fok leeft nog. Alleen er is niemand in dit topic.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
eeehm, fok dood? dat hier niet meer gepost wordt...
Singles gewoon dood.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
eeehm, fok dood? dat hier niet meer gepost wordt...
Dat klinkt wel erg luguber. Wat is de doodsoorzaak?quote:
Saaiheidquote:Op zondag 8 maart 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg luguber. Wat is de doodsoorzaak?
Hoe staat t bij jou dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wild weekend geweest dan, al die singles die singles af zijn
Het is inderdaad vrij saai hier vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saaiheid
[..]
Hoe staat t bij jou dan?
quote:
geen veranderingen in mijn status hier...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saaiheid
[..]
Hoe staat t bij jou dan?
Wel vorderingen?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen veranderingen in mijn status hier...
quote:
Het lijkt wel of opeens iedereen weg is uit singles.quote:
boeit me verder ook niet. Zal er nooit meer naar vragen.quote:
Daar lijkt het wel op. Of het is gewoon erg rustig de laatste paar dagen.quote:
Aha oké. Nou ik ben voorlopig nog wel singlequote:Op zondag 8 maart 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt wel of opeens iedereen weg is uit singles.
Ben je nog chaggie Cue?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
boeit me verder ook niet. Zal er nooit meer naar vragen.
yupquote:
wat ist?quote:
Succes! Ik ga nu de deur uit!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:ik moet nu echt moet spoed mn bed in.. check net mn rooster voor morgen en moet schijnbaar vlak bij Dokkum zijn..
dat wordt half 6 opstaan..
Ik was er wel, maar toch niet. Ik was douchen en ga nu op pad!quote:
Dat helpt niet hoor...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik geef je op je kop omdat je chaggie bent!
Cuemeisje!quote:
*maakt een ballondiertje*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |