quote:
Meestal ken ik mijn grenzen heel goed, maar ja, soms ga je daar over heen. De laatste keer was zo'n 4 jaar geleden.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef John.Milton het volgende:
Ik probeer tegenwoordig niet teveel meer te drinken. Vroeger kon ik het wel hebben, maar nu krijg ik vaak iets wat op een kater lijkt.
Bewuste keuze , antibiotica of zwanger?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ga voorlopig compleet alcoholvrij door het leven
Andere medicijnen waarmee alcohol niet lekker combineertquote:Op maandag 9 maart 2009 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bewuste keuze , antibiotica of zwanger?
Dat kan vervelend zijn. Voornamelijk als je er vroeg uit moet.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kan niet slapen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Andere medicijnen waarmee alcohol niet lekker combineerten een bewuste keuze
Wel zo slim ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:20 schreef MaJo het volgende:
Andere medicijnen waarmee alcohol niet lekker combineerten een bewuste keuze
Als iemand me nu een biertje en andere alcohol houdende dranken aanbiedt sla ik ook af.quote:
Een Rémy Martin dan maar?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:29 schreef RealZeus het volgende:
Als iemand me nu een biertje aanbiedt sla ik ook af.
Ninja editquote:Op maandag 9 maart 2009 01:29 schreef RealZeus het volgende:
Als iemand me nu een biertje en andere alcohol houdende dranken aanbiedt sla ik ook af.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ninja edit
[ Bericht 3% gewijzigd door RealZeus op 09-03-2009 01:35 ]
Ik kwam jou controleren...quote:
Ik bedoel het lief en goed...quote:
Commentaar mag in de pm. Hoezo?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hihihi, no comment.
Wat heb je met je sig gedaan eigenlijk?
Omdat je sig eerst vermeldde: Ik vind PM's leukquote:
Klopt! En nu heb ik deze al paar dagen... maar jouw PMs zijn nog steeds leuk! O+quote:Op maandag 9 maart 2009 01:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat je sig eerst vermeldde:: Ik vind PM's leuk
Dus je houdt van Seal?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:56 schreef automatic_ het volgende:
Klopt! En nu heb ik deze al paar dagen... maar jouw PMs zijn nog steeds leuk! O+
Ik vind hem prima hoor hahaquote:
In a church,by the face,quote:
Oh, daar hoefde ik niet voor te zoeken hoor. Ik vind Seal ookquote:Op maandag 9 maart 2009 02:08 schreef automatic_ het volgende:
Goed gezocht! Ik wilde eerst een ander stukje tekst maar dan lijkt het of ik in de Heer ben, terwijl dat niet is en ook niet zo wordt bedoeld in dat nummer
Jemie... Daten?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, daar hoefde ik niet voor te zoeken hoor. Ik vind Seal ook
Dat is geen antwoord....quote:Op maandag 9 maart 2009 02:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Hihihihi.... daar komen weer roddels van.![]()
Geen ideequote:Op maandag 9 maart 2009 02:20 schreef automatic_ het volgende:
Die komt zeker over 5jaar pas naar Nederland? Zo kom je er gemakkelijk onderuit
Kijk, dat bedoel ik.... Ik wil al niet meer daten met je als het zo moetquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:23 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat bedoel ik.... Ik wil al niet meer daten met je als het zo moet
Dit is PM-waardigquote:Op maandag 9 maart 2009 02:26 schreef automatic_ het volgende:
Als je het wel was, dan was de liefde helemaal over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |