Om de trap op en af te lopen bedoel jequote:Op zondag 8 maart 2009 15:47 schreef Rkatier het volgende:
Lol, mijn derde topic op rij
Maar Koei ga je nu bij Edje op visite dan?
Het waren haar woorden dat ze ook beweging ging doen, weet ik veel of het om dezelfde bewegingen gingquote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Om de trap op en af te lopen bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Oh, k. Maar ik neem ook nog een maat mee, en laten we de tsjikkies niet vergeten die ik ga playen op zo'n dag!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:54 schreef lennartb.nl het volgende:
De bank is niet heel groot hoor, en er gaan dan katten op je gezicht slapen, maar best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
I made a funnyquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
HERRO!!!
[ afbeelding ]
Ik ga maar weer es een topicje meedoen!
you haz mad photoshop skillzorzquote:
Gisteren GHB gedaan! Is net alsof je dronken en vrolijk wordt, maar dan zonder na-effecten!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Spank! Lekkere bilridder van me!! Whaddup???!?!?!?!
Dat is het grote gevaar ervan jaquote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kreeg alleen enorme dorst en ik mocht geen pils drinken
Ik vind nog altijd humor als me chef er over begint, die heeft er dus wel alcohol bij gedronken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gisteren GHB gedaan! Is net alsof je dronken en vrolijk wordt, maar dan zonder na-effecten!
Supertof!!
Klinkt nice inderdaad!!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gisteren GHB gedaan! Is net alsof je dronken en vrolijk wordt, maar dan zonder na-effecten!
Supertof!!
Yeah inderdaad, want het is echt bestwel leuk spulquote:Op zondag 8 maart 2009 16:20 schreef Rkatier het volgende:
[..
Jammer dat er zoveel misbruik van gemaakt word.
En neem nooit oude GHB die al een tijdje staat. Daarvan hebben vrienden van me een keer de complete schoolkantine etc. ondergekotstquote:Op zondag 8 maart 2009 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, want het is echt bestwel leuk spul
En goedkoop ook man! Ik had het gisteren heel de avond naar mn zin met +- 8 mililiter, voor een halve liter betaal je 80 euro, en dan heb je echt goed spul!Dus ik heb voor ongeveer een euro me gisteren heel de avond vermaakt! Pffft ik moet echt minstens voor 20-30 euro bier drinken voor ik qua gevoel een beetje in de buurt komt, en dan word ik ondertussen ook traag in mn hoofd van al die alcohol.. GHB is alleen maar vrolijk en jezelf tof vinden zonder alle nare dingen van alcohol!
Maar ik ga het toch maar niet teveel gebruiken, spul blijft verslavend ende zo
Een goede vriendin van me heeft me ooit afgeraden om wat voor harddrugs dan ook te gebruiken. Ik heb haar advies altijd heel trouw gevolgt en blijf dat ook maar doen. Ik zou er te gemakkelijk verslaafd aan raken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, want het is echt bestwel leuk spul
En goedkoop ook man! Ik had het gisteren heel de avond naar mn zin met +- 8 mililiter, voor een halve liter betaal je 80 euro, en dan heb je echt goed spul!Dus ik heb voor ongeveer een euro me gisteren heel de avond vermaakt! Pffft ik moet echt minstens voor 20-30 euro bier drinken voor ik qua gevoel een beetje in de buurt komt, en dan word ik ondertussen ook traag in mn hoofd van al die alcohol.. GHB is alleen maar vrolijk en jezelf tof vinden zonder alle nare dingen van alcohol!
Maar ik ga het toch maar niet teveel gebruiken, spul blijft verslavend ende zo
Alhoewel wat Spank zegt wel tof klinktquote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef AQuila360 het volgende:
Serieus wtf is dit voor hol het wordt steeds erger!
1337 H4X0R!!! Raar dat je gekicked wordt... Maar dan moet je ook geen trainers ofzo hebben draaienquote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit Quake Live is tof maar ik word telkens naar een paar minuten gekickt door punkbuster
Je miste me 2de Post Spankmans!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
1337 H4X0R!!! Raar dat je gekicked wordt... Maar dan moet je ook geen trainers ofzo hebben draaien
En Aquila, sorry, ik zal het de volgende keer niet over drugs hebben maar over bloemetjesIs dat dan beter?
Maar nog ff over die drugs: kan goed begrijpen waarom jullie er niet aan beginnen, vind het zelf ergens ook wel een beetje jammer eigenlijk, een van de mensen met wie ik het deed deed het nu op zn minst een keer in de twee dagen, dus dat gaat heel snel bergafwaarts... Jammer is dat!
Heel geen last van gehad.. Wist zelfs niet dat die shizzl meedraaide ...quote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit Quake Live is tof maar ik word telkens naar een paar minuten gekickt door punkbuster
WTF is dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:08 schreef Poit het volgende:
Seriues.. Als je deze slechte shit ziet dan heb je toch zin om zelfs iets in elkaar te flanzen
http://www.flabber.nl/lin(...)nd-ut-drugsnest-1121
quote:
Die shit is goed manquote:Op zondag 8 maart 2009 17:08 schreef Poit het volgende:
Seriues.. Als je deze slechte shit ziet dan heb je toch zin om zelfs iets in elkaar te flanzen
http://www.flabber.nl/lin(...)nd-ut-drugsnest-1121
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Als alcohol nu uitgevonden zou worden, dan zou het verboden zijn.
Dan slaat het nergens opquote:
Of misschien heeft Edje toch gelijk?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk, met z'n allen sociaal geaccepteerd naar de klote!!!
Heb je 100% gelijk in!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Die guy lijkt op Disjfaquote:
Daar ben ik het niet totaal mee eens. Alcohol zou verboden worden voor consumtie. Niet om bv wonden mee te disinfecterenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Dan delen wij dezelfde gedachten, maar dat hadden jullie zelf ook wel door dacht ikquote:Op zondag 8 maart 2009 18:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet totaal mee eens. Alcohol zou verboden worden voor consumtie. Niet om bv wonden mee te disinfecteren
Tja sorry ik werk bij een apotheek en heb geregeld de spuitbus met alcohol in me handenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan delen wij dezelfde gedachten, maar dat hadden jullie zelf ook wel door dacht ik
Maar je toevoeging maakt het duidelijker.
Denk je werkelijk dat ze bij een apotheek met spiritus reinigenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Poit het volgende:
Fucking spiritus..
Heb nog ergens een potje ethanol staan. Had ik toen nodig om een processor mee schoon te krijgen.
Lomp, hard en bruutquote:Op zondag 8 maart 2009 18:44 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga naar Watchmen! Ben benieuwd of het wat is... Anders wordt het een lange drie uur
Neuh, maar de werking zal niet veel verschillen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze bij een apotheek met spiritus reinigen
ik heb volgens mij te lang achter de computer gezeten, ik las net toch echt professor...quote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Poit het volgende:
Fucking spiritus..
Heb nog ergens een potje ethanol staan. Had ik toen nodig om een processor mee schoon te krijgen.
Of je heb teveel alcohol opquote:Op zondag 8 maart 2009 18:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik heb volgens mij te lang achter de computer gezeten, ik las net toch echt professor...
doubt it... tenzij iemand mijn cola heeft aangelengdquote:
Me peer viel op de grond!quote:
Jeweetz!quote:
Jij hebt je korte termijn geheugen al weggezopen?quote:
Optyfen n00b!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef Poit het volgende:
hoi! ik ben nieuw hier!
quote:
Als je vet dronken op mn bank gaat pitten schrijf ik BALLS op je voorhoofd!quote:
Eindelijk een nieuwe UIquote:Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef Poit het volgende:
als jee maar wel weet dat ik die zure ballen wel in je mond gehangen heb!
foto's zijn dan bij te bestellen, speciaal voor jou Fallen
welk korte termijn geheugen? en ik volg dit topic niet al te goedquote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt je korte termijn geheugen al weggezopen?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef Poit het volgende:
als jee maar wel weet dat ik die zure ballen wel in je mond gehangen heb!
foto's zijn dan bij te bestellen, speciaal voor jou Fallen
Dan zijn we daar over eensquote:Op zondag 8 maart 2009 23:32 schreef koei het volgende:
Watchmen was tof! Geen simpel oppervlakkig vermaak als de meeste superheldenfilms, maar juist daardoor erg tof! Rorschach
Tegen bijbetaling altijd.. Signeer ik hem zelfs voor jequote:
Oeh, nu wil ik hem zeker zien!!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:32 schreef koei het volgende:
Watchmen was tof! Geen simpel oppervlakkig vermaak als de meeste superheldenfilms, maar juist daardoor erg tof! Rorschach
Na het uitlopen van de zaal hoorde ik ook hele wisselende reacties. Ik denk dat de film voor veel mensen toch ook iets te moeilijk is. Ik vond sommige gespreken van Manhattan al moeilijk te volgen... Als je de film niet goed begrijpt dan moet hij het hebben van de actie, en vergeleken met andere superheldenfilms valt hij dan tegen. Hoewel er wel meer dan genoeg geweld in zit en vooral ook heel veel bloedquote:Op maandag 9 maart 2009 00:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me vond m heel erg tegenvallen, daarom was ik al minder enthousiast. Maar hier vindt men hem blijkbaar wel tof. Nouja ik kan toch gratis dus tegenvallen kan het nooit
Nouja die vriend van me is een behoorlijke comic fan en is ook wel bekend met de watchmen comics. En hij is niet domquote:Op maandag 9 maart 2009 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Na het uitlopen van de zaal hoorde ik ook hele wisselende reacties. Ik denk dat de film voor veel mensen toch ook iets te moeilijk is. Ik vond sommige gespreken van Manhattan al moeilijk te volgen... Als je de film niet goed begrijpt dan moet hij het hebben van de actie, en vergeleken met andere superheldenfilms valt hij dan tegen. Hoewel er wel meer dan genoeg geweld in zit en vooral ook heel veel bloed
Over het algemeen zijn boeken en strips beter dan films en ik zou me niet verbazen als het nu weer zo was. Maar daarom kun je nog wel van de film genieten of zoals Koei zegt: als je het verhaal niet echt snapt hou je alleen de actie scene's overquote:Op maandag 9 maart 2009 01:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nouja die vriend van me is een behoorlijke comic fan en is ook wel bekend met de watchmen comics. En hij is niet domDus ik denk niet dat het aan het niet snappen ligt. Maarja een andere vriend vond hem weer geweldig, en hij is een levende comic/film/serie IMDB
![]()
Ik denk dat ik me wel ga vermaken
Ga dan ook eerder naar bed. Je kan moeilijk een ritme opbouwen als steeds een wisselend aantal uren slaapt.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen om 8 uur opstaan. Hoef pas om half 1 te werken, maar ik ga proberen mijn ritme terug te krijgen !
GO EDJHEEE
ik kon niet slapen, om 11 uur lag ik op bed! Sliep pas tegen 3en..quote:Op maandag 9 maart 2009 08:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga dan ook eerder naar bed. Je kan moeilijk een ritme opbouwen als steeds een wisselend aantal uren slaapt.
Daarnaast doet het je motivatie ook geen goed om vermoeid uit bed te stappen.
Maar goed, wel lekker geslapen?
okay okay...quote:Op maandag 9 maart 2009 08:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik kon niet slapen, om 11 uur lag ik op bed! Sliep pas tegen 3en..
8 uur ging de wekker, eerst gedouched en zo naar bakker bart!
Dat is al iets ja !quote:Op maandag 9 maart 2009 08:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
okay okay...
Je bent in elk geval voor 11'en je nest uit, scheelt alweer...
Hey Bart!quote:
Druk druk druk... Maar ik verstop me niet hoor, zelfs niet achter een nicknamequote:Op maandag 9 maart 2009 09:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey Bart!
Kom je ook nog een buurten? Of had je je al die tijd verstopt achter een bord, Bart?
Ga je drheen op 10 april? In rotterdam?quote:
Wist niet dat ze daar speelden,quote:Op maandag 9 maart 2009 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ga je drheen op 10 april? In rotterdam?
Lekker chillquote:Op maandag 9 maart 2009 10:44 schreef Lyzio het volgende:
Iemand nog een luistertip om deze maandag op gang te krijgen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:44 schreef Lyzio het volgende:
Iemand nog een luistertip om deze maandag op gang te krijgen?
Niet leukquote:Op maandag 9 maart 2009 10:48 schreef Lyzio het volgende:
Nickelback - This Afternoon!
Toch bedankt voor de suggesties
En ik zei nog wel zo vriendelijk bedanktquote:Op maandag 9 maart 2009 10:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet leuk![]()
Dan vraag je iets aan ons en dan ga je er zelf met de eer vandoor
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En ik zei nog wel zo vriendelijk bedanktHet is ook nooit goed he Edje
Jij bent echt triest vent.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:52 schreef disjfa het volgende:
Oh god. Mis ik wat op sterk water verhaal van je edjeOh noes.
Sackboy ? Ook een trieste vent.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:55 schreef disjfa het volgende:
Ik heb van de beste geleerd
Maar weer even ontopic
[ afbeelding ]
Aquila taktieken alertquote:Op maandag 9 maart 2009 11:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En dit is een kloon van je moeder.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef Rkatier het volgende:
Kan het een keer afgelopen zijn met het editten van me topics
Alsof er daardoor wel een OP komtVOlgende keer open ik iedergeval geen nieuwe meer.
Oke, je volgende TT zal ik niet edittenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef Rkatier het volgende:
Kan het een keer afgelopen zijn met het editten van me topics
Alsof er daardoor wel een OP komtVOlgende keer open ik iedergeval geen nieuwe meer.
Huilliequote:
"Inderdaad" alsin, er komt inderdaad geen OPquote:Op maandag 9 maart 2009 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke, je volgende TT zal ik niet editten![]()
[..]
Huillie
wees maar gerust ik open geen topics meerquote:
Daar rekende ik ook al op Rossdalequote:
Behalve TT's wijzigen dan.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Rossdale is ER, Rossdale heeft onderdanen, ergo Rossdale doet nooit zelf wat
Duke nukem forever ook...quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Poit het volgende:
Even over die op... DUURT LANG!!!
En daarom is de hoop opgegevenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef Poit het volgende:
Jaa, maar DNF is het wachten waard..
Zo'n laffe op die 3 topics meegaat niet
Er is nooit hoop geweest, maar nutteloze zaken naar mensen gilllen in de hoop dat ze mischien ooit iets van hun leven zouden maken moet altijd kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Koei wilt gewoon pimpen met een sexy TT!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:57 schreef koei het volgende:
Oke, ik zal wel een OP in elkaar knutselen! Moeten jullie wel netjes dit topic vol posten en wachten totdat ik het nieuwe topic open!
Maak je ook gebruik van de mooie vragenlijstjes die we ingevuld hebben?quote:
koei heeft ballenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef Fallen het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de OP van koei. Snel vol spammen dus dit topic.
quote:
Zeg, het is hier geen slowchatquote:
quote:
quote:
PRESENTquote:
Daar moet een poll voor komen, maak isquote:Op maandag 9 maart 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PRESENT![]()
Ik zou wegblijven maar toch zie ik mogelijkheden om elke dag nog even langs te komen!
PARTY iedereen BLIJ
Poll: AQuila 360 kan toch blijven posten in de SC!! Blij??quote:
Ik heb me Poll insigne!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:19 schreef Poit het volgende:
Ik was je al vergeten... En je poll werkt niet
Wie?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
Maar jongens willen jullie nog een soort van bericht achter later voor Rkatier dan geef ik dat door?
Soort van afscheidsbericht ofzo?
Hoiquote:Op maandag 9 maart 2009 19:19 schreef Poit het volgende:
Maar mensen, ik kan toch niet in m'n eentje 100 posts maken!!!
Ja, da's ook wel weer zo.. Maar wil ook Killzone gaan spelen zo. En Quake Live.. Ik twijfel nog een beetjequote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef koei het volgende:
dat heb je al vaker gedaan Poit, dus dat kan je best!
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Het mocht verdomme eens tijd wordenquote:
Ja, echt he?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:58 schreef koei het volgende:
Sowieso heb je een kutbaan als je nu nogsteeds aan het werk bent
Nee meen het serieus hij komt niet meer terug...quote:Op maandag 9 maart 2009 19:34 schreef Poit het volgende:
Zit je die kerel nou weer helemaal gek te maken
heyquote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef koei het volgende:
Waar heb je nou weer ruzie over gemaakt dan AQui?
ohhquote:
En da's alleen bijna van hierquote:
Check het maar Koeiiiiquote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef koei het volgende:
Maarre Aquila, wat voor akkefietje dan? Ik wil wel sappige roddels natuurlijk!
Koei ik geloof er geen sikkepit van dat jij een OP klaar hebt staan!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef koei het volgende:
En komop, nog 70 posts!
Ik heb de nieuwe OP hier open staan en ik ga hier zo weg. Als ik hem dan nog niet heb kunnen plaatsen hebben we nog geen OP
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef koei het volgende:
Hij staat al zo'n 2 uur klaar! Inclusief plaatjes en dingen!
Heej! Jij mag koei heul geen jokkebrok noemen!!quote:
De Poll zegt anders Poit.....quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef Poit het volgende:
Ja, ik denk dat dat komt omdat AQuila terug is...
Oke. Of je PM't hem naar me, dan plak ik hem gewoon al hierin.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef koei het volgende:
als jullie nou gewoon doorposten dan kan je hem zo zien
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke. Of je PM't hem naar me, dan plak ik hem gewoon al hierin.
Daar had je makkelijk 6 posts van kunnen maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEE EEEE>E>E>EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Offciele openingen met nieuw TOPIC!
WE BLAZEN NIEUW LEVEN IN DIT ROVERSHOL!! WEG MET DIE SCHURKEN HIER!!! WE MAKEN ER EEN TOFFE LIEVE SC VAN!
Ja, sta op de trein te wachten.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef koei het volgende:
Fallen, ben je al vrij?
Ik schrok van Bartquote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Poit het volgende:
Jij schreeuwerd!
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEE EEEE>E>E>EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Offciele openingen met nieuw TOPIC!
WE BLAZEN NIEUW LEVEN IN DIT ROVERSHOL!! WEG MET DIE SCHURKEN HIER!!! WE MAKEN ER EEN TOFFE LIEVE SC VAN!
Misschien gaat hij rijden als je er in gaat zittenquote:
1988 belde, wilde graag zijn grap terug.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien gaat hij rijden als je er in gaat zitten
!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef koei het volgende:
en daar gaat AQuila's belofte over kwaliteitsposts weer
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
1988 belde, wilde graag zijn grap terug.
Ik kan daar zelf niets aan doenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef koei het volgende:
en daar gaat AQuila's belofte over kwaliteitsposts weer
1982 belde, wilde graag zijn grap terugquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
1988 belde, wilde graag zijn grap terug.
Die film ken ik niet... 3D draait sowieso alleen maar in Amsterdam volgens mij, dat is wel jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Poit het volgende:
koei! Ga je naar My Bloody Valantine? in 3D!!!!
Door jou me daar een keer aangemeld maar nog steeds niets besteldquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef koei het volgende:
Hey, volgens mij is dat een foto van Threadless!
Misschien kan je nog een beetje respect krijgen als je een fatsoenlijke OP maakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan daar zelf niets aan doenKomt door de SC! Daarom hoop ik een frisse start te maken met nieuwe OP en kwaliteit van mijn kant
wat is er jammer aan amsterdamquote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef koei het volgende:
[..]
Die film ken ik niet... 3D draait sowieso alleen maar in Amsterdam volgens mij, dat is wel jammer
Toen ben ik geboren!!!quote:
Wat is iedereen hier oudquote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Toen ben ik geboren!!!Net als die grap.. It's gotta be faith..
Was net op tv..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef koei het volgende:
[..]
Die film ken ik niet... 3D draait sowieso alleen maar in Amsterdam volgens mij, dat is wel jammer
Stiekem zijn wij allemaal je vaderquote:
Fucking geweldig!! Die Pannekoekquote:
Nee, niet wéér een nieuwe reeks.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
GAM SC# 70 noeme van we strax voor KOEI en Eigenlijk begint dan #1 na Koei!
KOEI red deze SC
NIEUWE OP
GEEN Schurken en boeven
kwaliteitsposts
Ik zet mijn beste beentje voor!
Stiekem lach je de billen uit je stringquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met z'n allen ook
Geniaal gewoon!
DAT WAS EEN KWALITEIT POST !
Feestje bij Tain thuis!!quote:
1976 belde ook net, lag helemaal krom. Blijkbaar kende die de grap niet.quote:
6 augustus 1945 belde, ze vonden de "pull my finger" grap niet zo'n succes...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
1976 belde ook net, lag helemaal krom. Blijkbaar kende die de grap niet.
Kinky feestje zo te zien.. Edje, let je op, leren string dit keerquote:
Dan kom ik met je chillenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef Tain het volgende:
nee 29 is ontkenningsjaar, volgend jaar heb ik een rollator![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila, 1989 belt, ze willen graag dat je ouders terug in de tijd gaan om een condoom te dragen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Kinky feestje zo te zien.. Edje, let je op, leren string dit keer
Ik hoef enkel de foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |