Als je vet dronken op mn bank gaat pitten schrijf ik BALLS op je voorhoofd!quote:
Eindelijk een nieuwe UIquote:Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef Poit het volgende:
als jee maar wel weet dat ik die zure ballen wel in je mond gehangen heb!
foto's zijn dan bij te bestellen, speciaal voor jou Fallen
welk korte termijn geheugen? en ik volg dit topic niet al te goedquote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt je korte termijn geheugen al weggezopen?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef Poit het volgende:
als jee maar wel weet dat ik die zure ballen wel in je mond gehangen heb!
foto's zijn dan bij te bestellen, speciaal voor jou Fallen
Dan zijn we daar over eensquote:Op zondag 8 maart 2009 23:32 schreef koei het volgende:
Watchmen was tof! Geen simpel oppervlakkig vermaak als de meeste superheldenfilms, maar juist daardoor erg tof! Rorschach
Tegen bijbetaling altijd.. Signeer ik hem zelfs voor jequote:
Oeh, nu wil ik hem zeker zien!!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:32 schreef koei het volgende:
Watchmen was tof! Geen simpel oppervlakkig vermaak als de meeste superheldenfilms, maar juist daardoor erg tof! Rorschach
Na het uitlopen van de zaal hoorde ik ook hele wisselende reacties. Ik denk dat de film voor veel mensen toch ook iets te moeilijk is. Ik vond sommige gespreken van Manhattan al moeilijk te volgen... Als je de film niet goed begrijpt dan moet hij het hebben van de actie, en vergeleken met andere superheldenfilms valt hij dan tegen. Hoewel er wel meer dan genoeg geweld in zit en vooral ook heel veel bloedquote:Op maandag 9 maart 2009 00:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me vond m heel erg tegenvallen, daarom was ik al minder enthousiast. Maar hier vindt men hem blijkbaar wel tof. Nouja ik kan toch gratis dus tegenvallen kan het nooit
Nouja die vriend van me is een behoorlijke comic fan en is ook wel bekend met de watchmen comics. En hij is niet domquote:Op maandag 9 maart 2009 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Na het uitlopen van de zaal hoorde ik ook hele wisselende reacties. Ik denk dat de film voor veel mensen toch ook iets te moeilijk is. Ik vond sommige gespreken van Manhattan al moeilijk te volgen... Als je de film niet goed begrijpt dan moet hij het hebben van de actie, en vergeleken met andere superheldenfilms valt hij dan tegen. Hoewel er wel meer dan genoeg geweld in zit en vooral ook heel veel bloed
Over het algemeen zijn boeken en strips beter dan films en ik zou me niet verbazen als het nu weer zo was. Maar daarom kun je nog wel van de film genieten of zoals Koei zegt: als je het verhaal niet echt snapt hou je alleen de actie scene's overquote:Op maandag 9 maart 2009 01:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nouja die vriend van me is een behoorlijke comic fan en is ook wel bekend met de watchmen comics. En hij is niet domDus ik denk niet dat het aan het niet snappen ligt. Maarja een andere vriend vond hem weer geweldig, en hij is een levende comic/film/serie IMDB
![]()
Ik denk dat ik me wel ga vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |