Ja, da's ook wel weer zo.. Maar wil ook Killzone gaan spelen zo. En Quake Live.. Ik twijfel nog een beetjequote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef koei het volgende:
dat heb je al vaker gedaan Poit, dus dat kan je best!
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Het mocht verdomme eens tijd wordenquote:
Ja, echt he?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:58 schreef koei het volgende:
Sowieso heb je een kutbaan als je nu nogsteeds aan het werk bent
Nee meen het serieus hij komt niet meer terug...quote:Op maandag 9 maart 2009 19:34 schreef Poit het volgende:
Zit je die kerel nou weer helemaal gek te maken
heyquote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef koei het volgende:
Waar heb je nou weer ruzie over gemaakt dan AQui?
ohhquote:
En da's alleen bijna van hierquote:
Check het maar Koeiiiiquote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef koei het volgende:
Maarre Aquila, wat voor akkefietje dan? Ik wil wel sappige roddels natuurlijk!
Koei ik geloof er geen sikkepit van dat jij een OP klaar hebt staan!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef koei het volgende:
En komop, nog 70 posts!
Ik heb de nieuwe OP hier open staan en ik ga hier zo weg. Als ik hem dan nog niet heb kunnen plaatsen hebben we nog geen OP
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef koei het volgende:
Hij staat al zo'n 2 uur klaar! Inclusief plaatjes en dingen!
Heej! Jij mag koei heul geen jokkebrok noemen!!quote:
De Poll zegt anders Poit.....quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef Poit het volgende:
Ja, ik denk dat dat komt omdat AQuila terug is...
Oke. Of je PM't hem naar me, dan plak ik hem gewoon al hierin.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef koei het volgende:
als jullie nou gewoon doorposten dan kan je hem zo zien
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke. Of je PM't hem naar me, dan plak ik hem gewoon al hierin.
Daar had je makkelijk 6 posts van kunnen maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEE EEEE>E>E>EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Offciele openingen met nieuw TOPIC!
WE BLAZEN NIEUW LEVEN IN DIT ROVERSHOL!! WEG MET DIE SCHURKEN HIER!!! WE MAKEN ER EEN TOFFE LIEVE SC VAN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |