Behalve TT's wijzigen dan.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Rossdale is ER, Rossdale heeft onderdanen, ergo Rossdale doet nooit zelf wat
Duke nukem forever ook...quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Poit het volgende:
Even over die op... DUURT LANG!!!
En daarom is de hoop opgegevenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef Poit het volgende:
Jaa, maar DNF is het wachten waard..
Zo'n laffe op die 3 topics meegaat niet
Er is nooit hoop geweest, maar nutteloze zaken naar mensen gilllen in de hoop dat ze mischien ooit iets van hun leven zouden maken moet altijd kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Koei wilt gewoon pimpen met een sexy TT!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:57 schreef koei het volgende:
Oke, ik zal wel een OP in elkaar knutselen! Moeten jullie wel netjes dit topic vol posten en wachten totdat ik het nieuwe topic open!
Maak je ook gebruik van de mooie vragenlijstjes die we ingevuld hebben?quote:
koei heeft ballenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef Fallen het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de OP van koei. Snel vol spammen dus dit topic.
quote:
Zeg, het is hier geen slowchatquote:
quote:
quote:
PRESENTquote:
Daar moet een poll voor komen, maak isquote:Op maandag 9 maart 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PRESENT![]()
Ik zou wegblijven maar toch zie ik mogelijkheden om elke dag nog even langs te komen!
PARTY iedereen BLIJ
Poll: AQuila 360 kan toch blijven posten in de SC!! Blij??quote:
Ik heb me Poll insigne!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:19 schreef Poit het volgende:
Ik was je al vergeten... En je poll werkt niet
Wie?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
Maar jongens willen jullie nog een soort van bericht achter later voor Rkatier dan geef ik dat door?
Soort van afscheidsbericht ofzo?
Hoiquote:Op maandag 9 maart 2009 19:19 schreef Poit het volgende:
Maar mensen, ik kan toch niet in m'n eentje 100 posts maken!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |