Ja, sta op de trein te wachten.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef koei het volgende:
Fallen, ben je al vrij?
Ik schrok van Bartquote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Poit het volgende:
Jij schreeuwerd!
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEE EEEE>E>E>EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Offciele openingen met nieuw TOPIC!
WE BLAZEN NIEUW LEVEN IN DIT ROVERSHOL!! WEG MET DIE SCHURKEN HIER!!! WE MAKEN ER EEN TOFFE LIEVE SC VAN!
Misschien gaat hij rijden als je er in gaat zittenquote:
1988 belde, wilde graag zijn grap terug.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien gaat hij rijden als je er in gaat zitten
!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef koei het volgende:
en daar gaat AQuila's belofte over kwaliteitsposts weer
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
1988 belde, wilde graag zijn grap terug.
Ik kan daar zelf niets aan doenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef koei het volgende:
en daar gaat AQuila's belofte over kwaliteitsposts weer
1982 belde, wilde graag zijn grap terugquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
1988 belde, wilde graag zijn grap terug.
Die film ken ik niet... 3D draait sowieso alleen maar in Amsterdam volgens mij, dat is wel jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Poit het volgende:
koei! Ga je naar My Bloody Valantine? in 3D!!!!
Door jou me daar een keer aangemeld maar nog steeds niets besteldquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef koei het volgende:
Hey, volgens mij is dat een foto van Threadless!
Misschien kan je nog een beetje respect krijgen als je een fatsoenlijke OP maakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan daar zelf niets aan doenKomt door de SC! Daarom hoop ik een frisse start te maken met nieuwe OP en kwaliteit van mijn kant
wat is er jammer aan amsterdamquote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef koei het volgende:
[..]
Die film ken ik niet... 3D draait sowieso alleen maar in Amsterdam volgens mij, dat is wel jammer
Toen ben ik geboren!!!quote:
Wat is iedereen hier oudquote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Toen ben ik geboren!!!Net als die grap.. It's gotta be faith..
Was net op tv..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef koei het volgende:
[..]
Die film ken ik niet... 3D draait sowieso alleen maar in Amsterdam volgens mij, dat is wel jammer
Stiekem zijn wij allemaal je vaderquote:
Fucking geweldig!! Die Pannekoekquote:
Nee, niet wéér een nieuwe reeks.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
GAM SC# 70 noeme van we strax voor KOEI en Eigenlijk begint dan #1 na Koei!
KOEI red deze SC
NIEUWE OP
GEEN Schurken en boeven
kwaliteitsposts
Ik zet mijn beste beentje voor!
Stiekem lach je de billen uit je stringquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met z'n allen ook
Geniaal gewoon!
DAT WAS EEN KWALITEIT POST !
Feestje bij Tain thuis!!quote:
1976 belde ook net, lag helemaal krom. Blijkbaar kende die de grap niet.quote:
6 augustus 1945 belde, ze vonden de "pull my finger" grap niet zo'n succes...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
1976 belde ook net, lag helemaal krom. Blijkbaar kende die de grap niet.
Kinky feestje zo te zien.. Edje, let je op, leren string dit keerquote:
Dan kom ik met je chillenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef Tain het volgende:
nee 29 is ontkenningsjaar, volgend jaar heb ik een rollator![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila, 1989 belt, ze willen graag dat je ouders terug in de tijd gaan om een condoom te dragen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Kinky feestje zo te zien.. Edje, let je op, leren string dit keer
Ik hoef enkel de foto'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |