Dan delen wij dezelfde gedachten, maar dat hadden jullie zelf ook wel door dacht ikquote:Op zondag 8 maart 2009 18:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet totaal mee eens. Alcohol zou verboden worden voor consumtie. Niet om bv wonden mee te disinfecteren
Tja sorry ik werk bij een apotheek en heb geregeld de spuitbus met alcohol in me handenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan delen wij dezelfde gedachten, maar dat hadden jullie zelf ook wel door dacht ik
Maar je toevoeging maakt het duidelijker.
Denk je werkelijk dat ze bij een apotheek met spiritus reinigenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Poit het volgende:
Fucking spiritus..
Heb nog ergens een potje ethanol staan. Had ik toen nodig om een processor mee schoon te krijgen.
Lomp, hard en bruutquote:Op zondag 8 maart 2009 18:44 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga naar Watchmen! Ben benieuwd of het wat is... Anders wordt het een lange drie uur
Neuh, maar de werking zal niet veel verschillen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze bij een apotheek met spiritus reinigen
ik heb volgens mij te lang achter de computer gezeten, ik las net toch echt professor...quote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Poit het volgende:
Fucking spiritus..
Heb nog ergens een potje ethanol staan. Had ik toen nodig om een processor mee schoon te krijgen.
Of je heb teveel alcohol opquote:Op zondag 8 maart 2009 18:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik heb volgens mij te lang achter de computer gezeten, ik las net toch echt professor...
doubt it... tenzij iemand mijn cola heeft aangelengdquote:
Me peer viel op de grond!quote:
Jeweetz!quote:
Jij hebt je korte termijn geheugen al weggezopen?quote:
Optyfen n00b!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef Poit het volgende:
hoi! ik ben nieuw hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |