Om de trap op en af te lopen bedoel jequote:Op zondag 8 maart 2009 15:47 schreef Rkatier het volgende:
Lol, mijn derde topic op rij
Maar Koei ga je nu bij Edje op visite dan?
Het waren haar woorden dat ze ook beweging ging doen, weet ik veel of het om dezelfde bewegingen gingquote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Om de trap op en af te lopen bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Oh, k. Maar ik neem ook nog een maat mee, en laten we de tsjikkies niet vergeten die ik ga playen op zo'n dag!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:54 schreef lennartb.nl het volgende:
De bank is niet heel groot hoor, en er gaan dan katten op je gezicht slapen, maar best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
I made a funnyquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
HERRO!!!
[ afbeelding ]
Ik ga maar weer es een topicje meedoen!
you haz mad photoshop skillzorzquote:
Gisteren GHB gedaan! Is net alsof je dronken en vrolijk wordt, maar dan zonder na-effecten!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Spank! Lekkere bilridder van me!! Whaddup???!?!?!?!
Dat is het grote gevaar ervan jaquote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kreeg alleen enorme dorst en ik mocht geen pils drinken
Ik vind nog altijd humor als me chef er over begint, die heeft er dus wel alcohol bij gedronken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gisteren GHB gedaan! Is net alsof je dronken en vrolijk wordt, maar dan zonder na-effecten!
Supertof!!
Klinkt nice inderdaad!!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gisteren GHB gedaan! Is net alsof je dronken en vrolijk wordt, maar dan zonder na-effecten!
Supertof!!
Yeah inderdaad, want het is echt bestwel leuk spulquote:Op zondag 8 maart 2009 16:20 schreef Rkatier het volgende:
[..
Jammer dat er zoveel misbruik van gemaakt word.
En neem nooit oude GHB die al een tijdje staat. Daarvan hebben vrienden van me een keer de complete schoolkantine etc. ondergekotstquote:Op zondag 8 maart 2009 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, want het is echt bestwel leuk spul
En goedkoop ook man! Ik had het gisteren heel de avond naar mn zin met +- 8 mililiter, voor een halve liter betaal je 80 euro, en dan heb je echt goed spul!Dus ik heb voor ongeveer een euro me gisteren heel de avond vermaakt! Pffft ik moet echt minstens voor 20-30 euro bier drinken voor ik qua gevoel een beetje in de buurt komt, en dan word ik ondertussen ook traag in mn hoofd van al die alcohol.. GHB is alleen maar vrolijk en jezelf tof vinden zonder alle nare dingen van alcohol!
Maar ik ga het toch maar niet teveel gebruiken, spul blijft verslavend ende zo
Een goede vriendin van me heeft me ooit afgeraden om wat voor harddrugs dan ook te gebruiken. Ik heb haar advies altijd heel trouw gevolgt en blijf dat ook maar doen. Ik zou er te gemakkelijk verslaafd aan raken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, want het is echt bestwel leuk spul
En goedkoop ook man! Ik had het gisteren heel de avond naar mn zin met +- 8 mililiter, voor een halve liter betaal je 80 euro, en dan heb je echt goed spul!Dus ik heb voor ongeveer een euro me gisteren heel de avond vermaakt! Pffft ik moet echt minstens voor 20-30 euro bier drinken voor ik qua gevoel een beetje in de buurt komt, en dan word ik ondertussen ook traag in mn hoofd van al die alcohol.. GHB is alleen maar vrolijk en jezelf tof vinden zonder alle nare dingen van alcohol!
Maar ik ga het toch maar niet teveel gebruiken, spul blijft verslavend ende zo
Alhoewel wat Spank zegt wel tof klinktquote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef AQuila360 het volgende:
Serieus wtf is dit voor hol het wordt steeds erger!
1337 H4X0R!!! Raar dat je gekicked wordt... Maar dan moet je ook geen trainers ofzo hebben draaienquote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit Quake Live is tof maar ik word telkens naar een paar minuten gekickt door punkbuster
Je miste me 2de Post Spankmans!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
1337 H4X0R!!! Raar dat je gekicked wordt... Maar dan moet je ook geen trainers ofzo hebben draaien
En Aquila, sorry, ik zal het de volgende keer niet over drugs hebben maar over bloemetjesIs dat dan beter?
Maar nog ff over die drugs: kan goed begrijpen waarom jullie er niet aan beginnen, vind het zelf ergens ook wel een beetje jammer eigenlijk, een van de mensen met wie ik het deed deed het nu op zn minst een keer in de twee dagen, dus dat gaat heel snel bergafwaarts... Jammer is dat!
Heel geen last van gehad.. Wist zelfs niet dat die shizzl meedraaide ...quote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit Quake Live is tof maar ik word telkens naar een paar minuten gekickt door punkbuster
WTF is dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:08 schreef Poit het volgende:
Seriues.. Als je deze slechte shit ziet dan heb je toch zin om zelfs iets in elkaar te flanzen
http://www.flabber.nl/lin(...)nd-ut-drugsnest-1121
quote:
Die shit is goed manquote:Op zondag 8 maart 2009 17:08 schreef Poit het volgende:
Seriues.. Als je deze slechte shit ziet dan heb je toch zin om zelfs iets in elkaar te flanzen
http://www.flabber.nl/lin(...)nd-ut-drugsnest-1121
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Als alcohol nu uitgevonden zou worden, dan zou het verboden zijn.
Dan slaat het nergens opquote:
Of misschien heeft Edje toch gelijk?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk, met z'n allen sociaal geaccepteerd naar de klote!!!
Heb je 100% gelijk in!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Die guy lijkt op Disjfaquote:
Daar ben ik het niet totaal mee eens. Alcohol zou verboden worden voor consumtie. Niet om bv wonden mee te disinfecterenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |