Tja, haken is meestal nooit hard hè? Maar was een terechte pingel gewoon.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Kon het niet goed zien, maar had het gevoel dat het wel een lichte overtreding was voor een penalty...
Maar, ze kunnen de salarissen weer betalen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef TC03 het volgende:
Dat krijg je als je A-jeugd verkiest boven eredivisiespelers. De vorige keer Nieveld, nu Leerdam. We hebben toch Tiendalli.
Ach, je kan het niet meer terugdraaien.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef Merkie het volgende:
Nou, ik heb toch mijn twijfels over die penalty hoor. Had nog wel een herhaling bij gemogen.
Geen enkele aanvaller is aanspeelbaar, dat is de grote reden. Naast de kwalitet natuurlijk.quote:
das phantoomquote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een drama weer zeg. Wat kun je hier nog over zeggen. Hopen dat volgend jaar Makaay oprot.
Dacht ik alquote:
Alleen nog van heerenveen winnen en het is zo verquote:Op zondag 8 maart 2009 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
Volendam goed bezig![]()
Dadelijk halen ze nog europees voetbal ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nee manquote:Op zondag 8 maart 2009 15:20 schreef leroytje het volgende:
Als Ajax de Uefa cup wint, mogen ze toch automatisch meedoen aan de Champions league?
Hij speelt zijn spel zoals altijd hoor. Alleen bij andere ploegen heb je mensen die de wedstirjd makenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een drama weer zeg. Wat kun je hier nog over zeggen. Hopen dat volgend jaar Makaay oprot.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:22 schreef venomsnake het volgende:
Atteveld die zegt dat je niet aan elkaar moet zitten.
Er zijn maar weinig spitsen die zonder goede toevoer kunnen scoren, of op eigen houtje kansen creeren inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 15:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelt zijn spel zoals altijd hoor. Alleen bij andere ploegen heb je mensen die de wedstirjd maken
haha, nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:20 schreef leroytje het volgende:
Als Ajax de Uefa cup wint, mogen ze toch automatisch meedoen aan de Champions league?
Neequote:Op zondag 8 maart 2009 15:20 schreef leroytje het volgende:
Nee schat mogen ze automatisch meedoen in de UCquote:Op zondag 8 maart 2009 15:20 schreef leroytje het volgende:
en 6 tot 10 speelt dan toch nog voor 1 ticket voorronde UEFAquote:Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef Zwansen het volgende:
Voor voor de duidelijkheid, welke plekken geven nu recht op Europees?
1. CL
2. Voorronde CL
3,4,5 UEFA?
Of werken we nog steeds met die playoffs?
quote:Komend seizoen zijn in Nederland de kampioen (CL), de nummer twee (voorronde CL) en de nummers drie en vier (UEFA Cup) verzekerd van Europees voetbal. De winnaar van de KNVB-beker krijgt het derde startbewijs voor de UEFA Cup. Het vierde UEFA Cup-ticket valt te verdienen in de play-offs tussen de nummers vijf tot en met acht. Indien de bekerwinnaar bij de eerste vijf eindigt, gaat het om play-offs tussen de nummers zes tot en met negen van de eindrangschikking.
De CL plaatsen kloppen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef Zwansen het volgende:
Voor voor de duidelijkheid, welke plekken geven nu recht op Europees?
1. CL
2. Voorronde CL
3,4,5 UEFA?
Of werken we nog steeds met die playoffs?
Kwam deze reactie een paar weken geleden tegen op PSV netwerk.quote:
quote:En de Kosa Nostra Voetbal Bond bevoordeelt alleen Ajax, dus daar hoor je mij nu niet over.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:29 schreef fanneke het volgende:
Ze hebben haast in Nijmegen, 1 minuut VOOR half vier en ze zijn alweer begonnen.
Nou heb ik nog wel een vraag met betrekking tot dit. Stel je voor: Twente wint de beker (wat never nooit zal gebeuren maar goed) naar wie gaat de ticket voor Europees voetbal dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De CL plaatsen kloppen.
Europa League is voor plek 3 en 4.
5 t/m 8 spelen play-offs voor een ticket.
Tenzij de bekerfinalisten al Europees hebben gehaald via de competitie, dan krijgt de nr. 5 direct een plek en spelen plek 6 t/m 9 voor een ticket.
Tegenstander van twente in de beker.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou heb ik nog wel een vraag met betrekking tot dit. Stel je voor: Twente wint de beker (wat never nooit zal gebeuren maar goed) naar wie gaat de ticket voor Europees voetbal dan?
Was het welquote:Op zondag 8 maart 2009 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was toch geen penal
altijd dat zelfde gezeik
Dus als Twente en Heerenveen beiden de finale halen dan heeft PSV genoeg aan plek 5?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De CL plaatsen kloppen.
Europa League is voor plek 3 en 4.
5 t/m 8 spelen play-offs voor een ticket.
Tenzij de bekerfinalisten al Europees hebben gehaald via de competitie, dan krijgt de nr. 5 direct een plek en spelen plek 6 t/m 9 voor een ticket.
Jorien, jij bent de laatste die Ajax belachelijk mag makenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat heeft ajax gedaan vandaag tegen de nr 14 ?![]()
![]()
Heerenveen of Nacquote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou heb ik nog wel een vraag met betrekking tot dit. Stel je voor: Twente wint de beker (wat never nooit zal gebeuren maar goed) naar wie gaat de ticket voor Europees voetbal dan?
Jullie moeten nog tegen hun waus. Wordt een cruciaal duel in de strijd om nacompetitie.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat heeft ajax gedaan vandaag tegen de nr 14 ?![]()
![]()
Niet afgekloptquote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als AZ hier vanmiddag verliest en Twente wint van PSV dan is het verschil tussen AZ en Twente wel ineens erg klein.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef fanneke het volgende:
0-1 AZ, Jaliens
Ook dat nogquote:
hehe..quote:
Je bent een belediging voor verstandelijk gehandicapten.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
hier dan met je SCHIJT BREDA
IK SCHIJT OP NAC
IK SCHIJT OP NACIK SCHIJT OP NAC
Jij schijt toch op elke club behalve Feyenoord? Past dat vreten allemaal wel in dat 11-jarige maagje van jou?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
IK SCHIJT OP NAC
Onze internet hooliganquote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
IK SCHIJT OP NAC
Verdommequote:
'Toch nog'?quote:
Ik zie jorien altijd AZ aanmoedigen in dat topic, dus schizofrene neigingen vallen hem niet te ontzeggenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij schijt toch op elke club behalve Feyenoord? Past dat vreten allemaal wel in dat 11-jarige maagje van jou?
En ze blijven in het rechte rijtjequote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Boeit niks. Ze gaan niet degraderen en ze gaan geen Europees voetbal halen.
Nou ik had niet verwacht dat we nog konden scorenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Toch nog'?
Alsof het de laatste minuut is ofzo.
Tegen Groningen kon hij het wel weer he.quote:
lolquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zijn ze stil in breda
schijt breda
Twentequote:Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef venomsnake het volgende:
FC Twente: Boschker; Stam, Wisgerhof, Douglas, Braafheid; Tioté, Brama, Perez; Elia, NKufo en Arnautovic.
PSV: Isaksson; Kromkamp, Salcido, Marcellis, Bréchet; Simons, Méndez, Afellay; Amrabat, Toivonen en Dzsudzsák.
PSV!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:45 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
TwenteDie kunnen plek 2 vandaag veilig stellen.
koenders maakt in de extra tijd de gelijkmakerquote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed dat Koenders niet kan verdedigen.
Nou leg deze PSV'er eens uit hoequote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV!Die kunnen vandaag het kampioenschap voor AZ veiligstellen.
Door te winnen van Twente. Dan staat AZ 12 punten voor. Ze mogen dan vier wedstrijden verliezen met nog acht speelrondes te gaan. Dat geef je niet meer weg.quote:
Als we winnen van Twente staat AZ (als ze winnen) 12 punten voor op Twente met nog slechts 8 wedstrijden te gaan.quote:
Hapert als een gek.quote:
Jaah ok bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Door te winnen van Twente. Dan staat AZ 12 punten voor. Ze mogen dan vier wedstrijden verliezen met nog acht speelrondes te gaan. Dat geef je niet meer weg.
Ja, want Twente speelt zo goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:54 schreef De_kromme het volgende:
Haha, psv winnen van twente. Zeker blinde psv-supporter?
HHAHAHAHA!!1quote:Op zondag 8 maart 2009 15:54 schreef De_kromme het volgende:
Haha, psv winnen van twente. Zeker blinde psv-supporter?
Weet niet of jij de wedstrijd tegen de Graafschap heb gezien. Maar als Twente iets scherper voor het doel was, hadden ze daar dik gewonnnen. Het veldspel was gewoon zeer goed. En PSV, zeg nou zelf, die kunnen er toch geen hout van. Ze hebben één goede voetballer, meer is het niet. Die mogen blij zijn met een 5e plek dit jaar.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet niet of jij de wedstrijd tegen de Graafschap heb gezien. Maar als Twente iets scherper voor het doel was, hadden ze daar dik gewonnnen. Het veldspel was gewoon zeer goed. En PSV, zeg nou zelf, die kunnen er toch geen hout van. Ze hebben één goede voetballer, meer is het niet. Die mogen blij zijn met een 5e plek dit jaar.
Tja, PSV heeft ook 6-0 van ADO gewonnen. Ik geef PSV een goede kans tegen Twente.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet niet of jij de wedstrijd tegen de Graafschap heb gezien. Maar als Twente iets scherper voor het doel was, hadden ze daar dik gewonnnen. Het veldspel was gewoon zeer goed. En PSV, zeg nou zelf, die kunnen er toch geen hout van. Ze hebben één goede voetballer, meer is het niet. Die mogen blij zijn met een 5e plek dit jaar.
Crane?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lol. Utrecht, Feyenoord, NEC hebben punten gepakt in Enschede en zelfs Ajax won uit bij Twente.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat dit hem niet is.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik vraag het maar even. Die gast heeft een waslijst aan kloonaccounts.
Joh, Ajax is 3x beter dan PSV.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. Utrecht, Feyenoord, NEC hebben punten gepakt in Enschede en zelfs Ajax won uit bij Twente.
quote:
DAN ZOUDEN ZE 3 KEER MEER PUNTEN MOETEN HEBBEN EN 3 KEER MEER GOALS EN 3 KEER MINDER GOALS TEGEN!quote:
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie PSV eigenlijk wel winnen van Twente.
Ik niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor wie?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
1-1 hangt in de lucht
Ik niet..quote:Op zondag 8 maart 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat dacht ik ook toen Groningen (wat toen een goede serie had neergezet) thuis tegen PSV speelde, maar PSV uiteindelijk met de gestolen 3 punten er vandoor ging.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik voorzie eigenlijk een simpele overwinning van Twente.
Mmmm, dan mag je jezelf wel schamen voor ajax, want die stonden 4 punten voor.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Groningen (wat toen een goede serie had neergezet) thuis tegen PSV speelde, maar PSV uiteindelijk met de gestolen 3 punten er vandoor ging.
Ik zie het zo nogmaals gebeuren. Twente is na de winterstop beduidend minder.
De enige manier waarop PSV zou kunnen winnen is inderdaad op dezelfde wijze als bij Groningen. Op de typische PSV manier; dramatisch spelen, maar met een late goal alsnog winnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Groningen (wat toen een goede serie had neergezet) thuis tegen PSV speelde, maar PSV uiteindelijk met de gestolen 3 punten er vandoor ging.
Ik zie het zo nogmaals gebeuren. Twente is na de winterstop beduidend minder.
Dat doen we ook hoor, wees maar niet bangquote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mmmm, dan mag je jezelf wel schamen voor ajax, want die stonden 4 punten voor.
Het is een complot!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vergeet dat maar die krijgen nooit geel!
Dat je thuis niet weet te winnen van Heerenveen en Heracles schaam ik mij ook voor ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mmmm, dan mag je jezelf wel schamen voor ajax, want die stonden 4 punten voor.
Oja dat nummer ik was verslaafd aan het nummerquote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
OE IE DIDULICA TING TANG WALLA WALLA BANG BANG
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef Merkie het volgende:
Goed gegeven door Jordao. Wereldtopper in wording.
En een topic op fok!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef TC03 het volgende:
Goed passje van Jordao Pattinama. Geef hem een contract voor het leven!111!11
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef Merkie het volgende:
Goed gegeven door Jordao. Wereldtopper in wording.
Niet geheel onverdiend, maar echt verdiend... Tja, als je meer scoort dan de tegenstander sta je gewoon voor en NAC maakte ook niet veel aanspraak op de winst.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb de wedstrijd niet echt gevolgd maar verdiende voorsprong?
Op basis van de eerste helft niet, op basis van de tweede helft misschien wel. Vind NAC iig niet veel soeps in de tweede helft.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
Zie je, Feyenoord eindigt gewoon bij de eerste negen.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En een topic op fok!
Daar zal D-K wel voor zorgen straks.
de eerste 5, bedoel jequote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
Zie je, Feyenoord eindigt gewoon bij de eerste negen.
1-1 was een terechte stand. Al is Feyenoord beter de tweede helft, terwijl NAC weinig klaar heeft gespeeld.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach, dat heeft feyenoord wat dat betreft al vaak genoeg andersom gehad...quote:Op zondag 8 maart 2009 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Mooi doelpunt, maar echt terecht is het niet.
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, dat heeft feyenoord wat dat betreft al vaak genoeg andersom gehad...
Die zitten er al hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef buddyb het volgende:
pattinama weer met een wereldpass
barcelona kan elk moment een scout sturen
javascript:popUp('http://www.rojadirecta.com/justin/angr3',469,425)quote:
dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:14 schreef buddyb het volgende:
[..]
de eerste 5, bedoel je
feyenoord is los en niet meer te stoppen
Is die Pattinama gehuurd van NAC?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef TC03 het volgende:
Goed passje van Jordao Pattinama. Geef hem een contract voor het leven!111!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |