ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie PSV eigenlijk wel winnen van Twente.
Dat dacht ik ook toen Groningen (wat toen een goede serie had neergezet) thuis tegen PSV speelde, maar PSV uiteindelijk met de gestolen 3 punten er vandoor ging.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik voorzie eigenlijk een simpele overwinning van Twente.
Mmmm, dan mag je jezelf wel schamen voor ajax, want die stonden 4 punten voor.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Groningen (wat toen een goede serie had neergezet) thuis tegen PSV speelde, maar PSV uiteindelijk met de gestolen 3 punten er vandoor ging.
Ik zie het zo nogmaals gebeuren. Twente is na de winterstop beduidend minder.
De enige manier waarop PSV zou kunnen winnen is inderdaad op dezelfde wijze als bij Groningen. Op de typische PSV manier; dramatisch spelen, maar met een late goal alsnog winnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Groningen (wat toen een goede serie had neergezet) thuis tegen PSV speelde, maar PSV uiteindelijk met de gestolen 3 punten er vandoor ging.
Ik zie het zo nogmaals gebeuren. Twente is na de winterstop beduidend minder.
Dat doen we ook hoor, wees maar niet bangquote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mmmm, dan mag je jezelf wel schamen voor ajax, want die stonden 4 punten voor.
Het is een complot!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vergeet dat maar die krijgen nooit geel!
Dat je thuis niet weet te winnen van Heerenveen en Heracles schaam ik mij ook voor ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mmmm, dan mag je jezelf wel schamen voor ajax, want die stonden 4 punten voor.
Oja dat nummer ik was verslaafd aan het nummerquote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
OE IE DIDULICA TING TANG WALLA WALLA BANG BANG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |