Nou heb ik nog wel een vraag met betrekking tot dit. Stel je voor: Twente wint de beker (wat never nooit zal gebeuren maar goed) naar wie gaat de ticket voor Europees voetbal dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De CL plaatsen kloppen.
Europa League is voor plek 3 en 4.
5 t/m 8 spelen play-offs voor een ticket.
Tenzij de bekerfinalisten al Europees hebben gehaald via de competitie, dan krijgt de nr. 5 direct een plek en spelen plek 6 t/m 9 voor een ticket.
Tegenstander van twente in de beker.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou heb ik nog wel een vraag met betrekking tot dit. Stel je voor: Twente wint de beker (wat never nooit zal gebeuren maar goed) naar wie gaat de ticket voor Europees voetbal dan?
Was het welquote:Op zondag 8 maart 2009 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was toch geen penal
altijd dat zelfde gezeik
Dus als Twente en Heerenveen beiden de finale halen dan heeft PSV genoeg aan plek 5?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De CL plaatsen kloppen.
Europa League is voor plek 3 en 4.
5 t/m 8 spelen play-offs voor een ticket.
Tenzij de bekerfinalisten al Europees hebben gehaald via de competitie, dan krijgt de nr. 5 direct een plek en spelen plek 6 t/m 9 voor een ticket.
Jorien, jij bent de laatste die Ajax belachelijk mag makenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat heeft ajax gedaan vandaag tegen de nr 14 ?![]()
![]()
Heerenveen of Nacquote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou heb ik nog wel een vraag met betrekking tot dit. Stel je voor: Twente wint de beker (wat never nooit zal gebeuren maar goed) naar wie gaat de ticket voor Europees voetbal dan?
Jullie moeten nog tegen hun waus. Wordt een cruciaal duel in de strijd om nacompetitie.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat heeft ajax gedaan vandaag tegen de nr 14 ?![]()
![]()
Niet afgekloptquote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als AZ hier vanmiddag verliest en Twente wint van PSV dan is het verschil tussen AZ en Twente wel ineens erg klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |