Tja, haken is meestal nooit hard hè? Maar was een terechte pingel gewoon.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Kon het niet goed zien, maar had het gevoel dat het wel een lichte overtreding was voor een penalty...
Maar, ze kunnen de salarissen weer betalen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef TC03 het volgende:
Dat krijg je als je A-jeugd verkiest boven eredivisiespelers. De vorige keer Nieveld, nu Leerdam. We hebben toch Tiendalli.
Ach, je kan het niet meer terugdraaien.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef Merkie het volgende:
Nou, ik heb toch mijn twijfels over die penalty hoor. Had nog wel een herhaling bij gemogen.
Geen enkele aanvaller is aanspeelbaar, dat is de grote reden. Naast de kwalitet natuurlijk.quote:
das phantoomquote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een drama weer zeg. Wat kun je hier nog over zeggen. Hopen dat volgend jaar Makaay oprot.
Dacht ik alquote:
Alleen nog van heerenveen winnen en het is zo verquote:Op zondag 8 maart 2009 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
Volendam goed bezig![]()
Dadelijk halen ze nog europees voetbal ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nee manquote:Op zondag 8 maart 2009 15:20 schreef leroytje het volgende:
Als Ajax de Uefa cup wint, mogen ze toch automatisch meedoen aan de Champions league?
Hij speelt zijn spel zoals altijd hoor. Alleen bij andere ploegen heb je mensen die de wedstirjd makenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een drama weer zeg. Wat kun je hier nog over zeggen. Hopen dat volgend jaar Makaay oprot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |