abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66816206
Het vorige deel: Slank #608 - Shake your badonkadonk

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 96% gewijzigd door Adelante op 08-03-2009 09:52:41 ]
pi_66816552
Waarom ben ik nog wakker FiPo na een half uur, da's wel uniek
pi_66817882
sepo om half 5
  zondag 8 maart 2009 @ 06:47:58 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66818222
Goedemorgen,

Ben alweer een uurtje aan het werk.

Lijst: 4 x boterham rosbief
appel, 2 x peer, sinaasappel, hlave komkommer, tomaat, pruim, cup a soup kip

D: (dat duurt nog een eeuwigheid)
Roergebakken groentes met beetje kipfilet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66818236
sow net terug van het stappen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66818660
Bweuh, verslapen. En wat zijn we traag de laatste tijd zeg
  zondag 8 maart 2009 @ 09:53:03 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_66818728
Met OP
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66818775
quote:
Op zondag 8 maart 2009 09:53 schreef Adelante het volgende:
Met OP
Dankjewel
  zondag 8 maart 2009 @ 10:01:57 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66818805
Zo richting de bieb...Eerst even ontbijten...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 8 maart 2009 @ 10:02:49 #10
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66818816
Goedemorgen!
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]
Ben ik de enige trouwens die na een relatie steeds meer begon te realiseren dat het eigenlijk een eikel is? (ookal heb ik het gevoel dat dat ook soms aan mezelf lag)
Zeer herkenbaar. Wat 'de mantel der liefde' kan doen....ofwel: hoe blind kan je zijn!
Prrrrr
pi_66818871
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:02 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen!
[..]

Zeer herkenbaar. Wat 'de mantel der liefde' kan doen....ofwel: hoe blind kan je zijn!
En ik hou mezelf ook maar voor dat ik toen jong was
pi_66818902
Goedemorgen!

Ik moet heel veel studeren vandaag, twee uitgebreide casussen beschrijven, en ik zie er ZO tegenop. Maar als ik het wel gewoon doe, is mijn stageverslag daarna wel af...
Vanmiddag zwemmen, is wel een goede onderbreking.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66818908
Goedemorgen zonder zorgen mensen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 maart 2009 @ 10:22:53 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66818998
Goedemorgen .
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien omdat je niet echt ruzie met hem had ofzo? Of wel?
Je kunt hem nu rustig alsnog blokkeren hoor, daar merkt hij verder niets van geloof ik. Dan denkt hij dat je nooit online bent als hij online is.

Als ik mensen ga blokkeren merken ze dat gauw genoeg Een enkel dag sta ik de hele dag op 'offline weergeven', maar verder altijd op 'afwezig'. En met eleusis voer ik ook offline hele gesprekken. Dan leest hij mijn geblaat als 'ie weer online komt en vice versa .
En ik blok van tijd tot tijd hele scheepsladingen . Wie niet vaak genoeg online is of met wie ik nooit praat: dahaag . Heb dan ook maar 27 mensen in m'n lijst staan. Lekker overzichtelijk .

Gisteravond naar de Chinees geweest, lopend buffet. Was wel ok, maar het is niet my kind of thing (Chinees dus). Heb een bord met kleine hapjes gehad, een bord met gewoon eten (kipfilet met paprika, ui, champignons gewokt in zoetzure saus) en twee keer dessert: fruit, een paar slagroomsoesjes (ook met chocola ), stukje cheesecake etc.
Marks zwager nam zes borden, waaronder drie borden ijs . Echt niet normaal hoe sommige mensen kunnen schranzen. Mark wilde ook per se ijs, ook al zat 'ie al bomvol en had 'ie buikpijn . Dat snap ik dan weer niet. Vroeger vrat ik mezelf ook te barsten als ik uit eten ging, maar nu écht niet meer hoor Zo'n vervelend gevoel!

Volgens mij komen mijn ouders vandaag langs om m'n CI te checken (m'n moeder smste: "Wil je" en de rest ontbrak, maar ik denk dat dat moest zijn "wil je dat we even langs komen?" ) Ik ga zo maar eens ontbijten, douchen, kamer opruimen, afwassen, CI opzetten en allemaal geluiden uitproberen en opschrijven hoe het klinkt, zodat de audioloog de boel flink kan bijstellen morgen, want zoals het nu klinkt, klinkt het nergens naar .
Niet meer actief op Fok!
pi_66819097
Vandaag ontbijten met saucijzenbroodjes en daarna de verjaardag van mijn moeder vieren.
Dat gaat weer geen gezond dagje worden.
pi_66819106
Goedemorgen! Lijstje van gister, vierden we vriendjes verjaardag:

O: 2 boterhammen banaan
L: boterham warm vlees, boterham kroket, boterham achterham
D: meloen met ham, gevuld ei, tomatensoep, wat broodjes met tapenade
T: half stukje chocoladetaart.

Vandaag balansdag :

O: bakje optimelyoghurt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66819146
Ik had gehakt uit de vriezer gezet om gister hamburgers-op-voorraad van te maken, maar dat is erbij in geschoten. Dus ik denk dat we vandaag hamburgers eten .

Het weer knapt ook op, dus ik zal wel weer buiten aan de slag gaan. Niet erg hard, beetje inspectierondjes lopen, wat houthakken, van die dingen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66819208
Lijstje gister In Antwerpen

O Yoghurt
L Pizza
T glas champagne met zoutjes erbij
D Brochette met wat groenten en wat patatjes
T 2 glazen wijn

Vandaag maar eens hardlopen en balansen geloof ik.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 maart 2009 @ 10:50:19 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66819308
getsiederrie...eindelijk in de bieb geraakt, ben ik de lader van m'n computer vergeten. En dat ding gaat echt maar een half uur zonder stroom. Kan ik dus terug zometeen...Weet niet of ik dan nog weer richting stad ga. Maar even op het vriendje wachten, want die zou hier ook komen.

bah, wat baal ik van mezelf!
  zondag 8 maart 2009 @ 10:59:30 #20
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66819452
Gefeliciteerd GB. DML, je uitje klinkt heel fijn! Nynke, komt vriendje niet langs je huis...?
Prrrrr
pi_66819503
Nog geen 300 euro voor een weekje weg in eigen land, in een huisje met sauna en zonnehemel is toch niet zoveel?
Ik zit rond te kijken op sites maar heb eigenlijk geen idee wat normale prijzen zijn.
Ik wil in april nog een weekje alleen weg met mijn vriendje, het liefst in een mooie omgeving zodat we lekker kunnen fietsen en wandelen (hopelijk is het ook mooi weer dan).
pi_66819538
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:33 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen! Lijstje van gister, vierden we vriendjes verjaardag:

O: 2 boterhammen banaan
L: boterham warm vlees, boterham kroket, boterham achterham
D: meloen met ham, gevuld ei, tomatensoep, wat broodjes met tapenade
T: half stukje chocoladetaart.

Vandaag balansdag :

Ik vind dat echt razed beschaafd voor een verjaardagsfeest! Je wilt niet weten wat ik gisteren allemaal heb weggewerkt (oh wacht, dat heb ik gepost ).

Ik heb onwijze last van mijn ingewanden dankzij al dat gevreet. Zo een stukje hardlopen voor de spijsvertering
pi_66819676
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:04 schreef Miss_S het volgende:
Nog geen 300 euro voor een weekje weg in eigen land, in een huisje met sauna en zonnehemel is toch niet zoveel?
Ik zit rond te kijken op sites maar heb eigenlijk geen idee wat normale prijzen zijn.
Ik wil in april nog een weekje alleen weg met mijn vriendje, het liefst in een mooie omgeving zodat we lekker kunnen fietsen en wandelen (hopelijk is het ook mooi weer dan).
Volgens mij is dat wel een goede prijs 300 euro voor twee personen dus?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66819694
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel een goede prijs 300 euro voor twee personen dus?
Ja, het zijn alleen meestal wel 4persoonshuisjes.
pi_66819711
Ik ben ook weer aan het snaaien & grazen enzovoorts Gisteren kotsmisselijk 's middags omdat ik een halve zak nootjes had opgegeten tijdens het fokken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66819782
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dat echt razed beschaafd voor een verjaardagsfeest! Je wilt niet weten wat ik gisteren allemaal heb weggewerkt (oh wacht, dat heb ik gepost ).

Ik heb onwijze last van mijn ingewanden dankzij al dat gevreet. Zo een stukje hardlopen voor de spijsvertering
Dat kwam ook vooral doordat ik druk was met alles zelf te maken Op één of andere manier had ik toen ik klaar was geen honger meer

Ik denk dat de lunch lijntechnisch niet zo slim is geweest

En ik heb je lijstje nog niet gezien
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66819800
Lijstje van gister:

O: Brinta
L: 2 boterhammen met pindakaas, banaan, ei
T: yoghurt met crunchy
D: ratatouille met rijst
T: wijn. Heel erg veel wijn. En bitterballen.

M'n 'meet' was echt zo enorm gezellig! Voor het eerst dat we elkaar zagen na meer dan drie jaar mailen, maar het ging meteen helemaal goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66819819
Ik heb zin om naar de sportschool te gaan, maar die is dicht op zondag
pi_66819857
Kruidvat heeft weer een treinkaartjesactie! Voor 12.50 door het hele land, op een zaterdag of een zondag.
Van 14 maart t/m 10 mei en van 16 mei t/m 12 juli
(twee verschillende kleuren kaartjes dus om het verschil in data aan te geven).
pi_66819905
Goodbye, ik heb m wel gepost: Slank #608 - Shake your badonkadonk
Kun je niet iets thuis gaan doen? Pilates/yoga/rondje rennen?
pi_66819911
*Gaaaaap* Net wakker . Wat moet ik moe geweest zijn zeg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66819964
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ik heb m wel gepost: Slank #608 - Shake your badonkadonk
Kun je niet iets thuis gaan doen? Pilates/yoga/rondje rennen?
Oeh, ziet er wel goddelijk uit hoor

Pilates heb ik net één les van gehad, zou ik dat al zelf kunnen gaan doen hier? En rennen ben ik echt pas net weer mee begonnen op de loopband.. Ik denk niet dat het er van gaat komen

Ga morgen na m'n werk gelijk maar even!
pi_66820187
Lijst voor vandaag:
O: stukje cheesecake
S: rondje rennen
L: nog bedenken
T: sinaasappels
T: sinaasappelkoeken
D: fajitas
T: glas wijn, klein stukje baked chocomousse
pi_66820368
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Pilates heb ik net één les van gehad, zou ik dat al zelf kunnen gaan doen hier? En rennen ben ik echt pas net weer mee begonnen op de loopband.. Ik denk niet dat het er van gaat komen

Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnen
Ze legt het heel duidelijk uit. Wat een nadeel is als je het filmpje drie keer per week wil doen, want dan heb je het op een gegeven moment wel gehad

Ik zal eens kijken of ik het filmpje ergens kan parkeren.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:29:08 #35
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66821345
Ik dacht dat het maandag was .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 8 maart 2009 @ 12:33:26 #36
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66821482
lijstje:

O: 2 kaiserbroodjes met heksenkaas & rosbief koffie & vers sap
T: mineola
L: 2 broodjes, 1 met gebakken ei & spek en 1 met beenham, glas karnemelk, griekse yoghurt met frambozen
yet to come:
Thee met appelcrumble
pi_66821522
Heksenkaas?

Afijn, de zon schijnt. Ik ga van mijn luie reet afkomen en een rondje rennen
  zondag 8 maart 2009 @ 12:35:58 #38
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66821566
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik dacht dat het maandag was .
Oh dacht je dat je je had verslapen ofzo? Dat is toch juist oké? Beter zondag dan maandag
pi_66821570
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnen
Ze legt het heel duidelijk uit. Wat een nadeel is als je het filmpje drie keer per week wil doen, want dan heb je het op een gegeven moment wel gehad

Oh, klinkt goed!
pi_66821656
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Anders ga je een flink stuk wandelen! Schijnt nog beter te zijn voor de vetverbranding ook dan rennen. En het is schitterend weer (hier tenminste). Ik heb ook zin even naar de zee te gaan, maar de mini is ziekig en ik moet werken
  zondag 8 maart 2009 @ 12:40:54 #41
14746 k_i_m
pi_66821711
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh dacht je dat je je had verslapen ofzo? Dat is toch juist oké? Beter zondag dan maandag
Werkeloze mensen verslapen zich niet . En op maandag zijn de winkels open .
In my life
Why do I smile
pi_66822058
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat klinkt goed .

Ik heb nu al geen zin in morgen . Lang leve de luiheid enzo.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:58:13 #43
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66822232
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag ontbijten met saucijzenbroodjes en daarna de verjaardag van mijn moeder vieren.
Dat gaat weer geen gezond dagje worden.
Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?

zondag 8 maart 2009 @ 13:08:37 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66822564
Ik was vanochtend ineens een kilo zwaader . Schrok me wezenloos

Ik heb m'n CI weer op en ben vastbesloten hem de hele dag op te houden, ook al klinkt het geluid vreselijk.
Mark liet net op zijn kamer z'n muisbal vallen. Ik: "Liet jij wat vallen?". "Ja". "Twee dingen? Of iets wat stuiterde?". Bleek dat ding idd te stuiteren En dat hoor ik gewoon . Dat soort geluiden klinkt nog het meest natuurlijk, ook al klinkt de rest súpermechanisch. En de rest zet ik wel op m'n blog . Ga nu lekker zitten lezen bij het raam .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:10:16 #45
331 Merel
Be here now.
pi_66822622
Nou, het gaat me dus voorlopig echt niet lukken om wat actiever mee te gaan posten. Afgelopen maandag met de nieuwe baan begonnen, en hoewel privé internetten niet compleet verboden is, wordt het wel heel erg ontmoedigd en word je ook streng in de gaten gehouden. Dus meeposten onder werktijd zit er niet meer in, en dan heb ik 's avonds meestal ook de puf niet meer om de laptop nog aan te zetten

Moet nu ook even een nieuwe eet- en sportroutine gaan vinden. Ik ontbijt en lunch in de kantine op m'n werk (je betaalt er een standaard bedrag voor, dus dan zal ik er gebruik van maken ook ) dus ik moet nog even bedenken hoe ik dat gezond én lekker kan aanpakken. Sporten is er al een hele tijd niet van gekomen, maar morgen sleep ik gewoon m'n sportspullen mee naar m'n werk en dan ga ik daarna meteen door richting sportschool. Het plan is gewoon om elke vrije avond te gaan sporten, en dat zal dan dus de ene keer vijf keer per week zijn en de andere keer helemaal niet. Ik zie wel hoe het loopt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 8 maart 2009 @ 13:11:35 #46
331 Merel
Be here now.
pi_66822670
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vanochtend ineens een kilo zwaader . Schrok me wezenloos

Ik heb m'n CI weer op ...
Daar komt vast die kilo vandaan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66822683
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?

Da's toch niet zo verrassend? Dat bladerdeeg is moddervet.

Ik heb besloten vandaag geen sinaasappelkoeken te gaan bakken; ik ga op zoek naar een lekker biscotti-recept.
pi_66822752
Mereltje! Blijf je nog wel een beetje in vorm? Wat voor eten hebben ze zoal in de kantine? Brood, soep? Salades?
  zondag 8 maart 2009 @ 13:15:52 #49
14746 k_i_m
pi_66822836
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:10 schreef Merel het volgende:
Nou, het gaat me dus voorlopig echt niet lukken om wat actiever mee te gaan posten. Afgelopen maandag met de nieuwe baan begonnen, en hoewel privé internetten niet compleet verboden is, wordt het wel heel erg ontmoedigd en word je ook streng in de gaten gehouden.
Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
In my life
Why do I smile
  zondag 8 maart 2009 @ 13:19:46 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66822979
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
Ja, dat dus .

Merel, leuk om weer iets van je te horen . En zo zwaar is mijn CI niet hoor .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:20:04 #51
331 Merel
Be here now.
pi_66822990
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Mereltje! Blijf je nog wel een beetje in vorm? Wat voor eten hebben ze zoal in de kantine? Brood, soep? Salades?
Ik ben de laatste tijd niet aangekomen, maar ik heb wel het idee dat ik spieren kwijt ben. Ik verwacht niet dat m'n buik ooit strak word zonder liposuctie maar verder ben ik wel tevreden. Het slappe moet alleen weg, ik wil spieren in plaats van dunne spekkies

In de kantine serveren ze inderdaad gewoon standaard brood + beleg, soep, salades, yoghurt, en dan elke dag iets vettigs lekkers. Eén keer per week zit ik op een andere locatie waar de kantine veel beter is, met ook warme maaltijden en broodjes kroket enzo. Dan moet ik me dus zien in te houden! Maar verder zou het wel moeten lukken om gezond te doen. Ik loop nu nog vooral tegen het probleem aan dat ik aan het eind van de rij pas bedenk dat ik eigenlijk dat gezonde broodje aan het begin van de rij wel had willen hebben, maar dan ben ik al te ver doorgelopen dus dan ga ik maar voor de vette hap op het eind Maar dat went nog wel zodra ik weet wat waar staat
pi_66823001
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Meer dan een frikandel speciaal is het niet, dat het niet gezond is wist ik
Daarom stond die smiley er dus bij
Maar bedankt voor de tip
pi_66823036
Hey Merel . Leuk dat je even langs komt waaien. En overdag actief meeposten: kom gewoon af en toe langswaaien (buiten werktijd), dat doen er wel meer.

De lucht is blauw, de zon schijnt en ik zit hier vast omdat ik gister te lui was iets te doen. Juistem .
pi_66823057
quote:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de werkgever dat niet wil
Je wordt toch niet betaald om te Fok!ken of net wat je in die tijd wil gaan doen
  zondag 8 maart 2009 @ 13:22:47 #55
331 Merel
Be here now.
pi_66823081
quote:

[..]

In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.

En fokken kán dus wel, maar ik ben liever safe than sorry..
  zondag 8 maart 2009 @ 13:25:38 #56
331 Merel
Be here now.
pi_66823181
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Miss_S het volgende:

Je wordt toch niet betaald om te Fok!ken of net wat je in die tijd wil gaan doen
Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijk Op een gegeven moment mag je best van mensen verwachten dat ze zelf verantwoordelijk met hun tijd omgaan. Soms moet ik gewoon m'n hoofd even leegmaken en relaxen tussendoor, anders kan ik niet creatief verder werken. En als ik m'n deadline niet haal omdat ik te veel privé heb zitten klooien, weet ik ook wel dat ik zonder klagen dan maar wat langer door moet werken om het af te krijgen. Als ik m'n werk maar goed doe, kan ik best zelf indelen wanneer ik het doe
pi_66823188
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Merel het volgende:

[..]

In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.

Slim
En begrijpenlijk van het bedrijf
  zondag 8 maart 2009 @ 13:27:19 #58
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823243
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Meer dan een frikandel speciaal is het niet, dat het niet gezond is wist ik
Daarom stond die smiley er dus bij
Maar bedankt voor de tip
http://www.omawapsie.nl/calorieen/snacks..html

Nou ja, volgens deze tabel is het even veel.
Ik dacht eerder altijd dat saucijzenbroodjes wel meevielen. Ook omdat die dingen totaal niet vullen en je er gerust een hele boel op kan.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:27:20 #59
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823246
Hallo Merel!

Mijn gordijnen hangen eindelijk En haken voor mijn tassen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66823251
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijk Op een gegeven moment mag je best van mensen verwachten dat ze zelf verantwoordelijk met hun tijd omgaan. Soms moet ik gewoon m'n hoofd even leegmaken en relaxen tussendoor, anders kan ik niet creatief verder werken. En als ik m'n deadline niet haal omdat ik te veel privé heb zitten klooien, weet ik ook wel dat ik zonder klagen dan maar wat langer door moet werken om het af te krijgen. Als ik m'n werk maar goed doe, kan ik best zelf indelen wanneer ik het doe
Ja, dat heb ik al vaker gehoord maar kan daar niet bij mijn hoofd bij, als je soms ziet dat sommige echt uren iets anders zitten te doen.
Maar goed dat is verder niet interessant want dat had niet op jouw situatie van doen
pi_66823255
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de werkgever dat niet wil
Nu projecteer je jouw baantje op anderen... Ik kan prima fokken onder werktijd. Mijn uren maak ik heus wel.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:28:13 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66823276
Je hebt toch best wel eigen verantwoordelijkheid inderdaad??
Ik schrijf nu pas weer wat omdat ik de rest van de dag nog niet echt tijd heb gehad, terwijl het nu kan, geen chefkes of baasjes te bekennen in het weekend
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66823293
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef spoor4 het volgende:

[..]

http://www.omawapsie.nl/calorieen/snacks..html

Nou ja, volgens deze tabel is het even veel.
Ik dacht eerder altijd dat saucijzenbroodjes wel meevielen. Ook omdat die dingen totaal niet vullen en je er gerust een hele boel op kan.
Mijn saucijzenbroodjes waren rond de 250kcal maar goed het waren er 2 en het was brunch dus uiteindelijk geen ramp als je naar de kcal kijkt.
Alleen wel gigantisch vet.

En niet vullen? ik kan er maar net 2 op, net zoals mijn vriend die toch flink kan eten.
pi_66823319
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu projecteer je jouw baantje op anderen... Ik kan prima fokken onder werktijd. Mijn uren maak ik heus wel.
Ik kijk niet vanuit mijn baan, want daar kom ik nog geen eens in de buurt van computers (of ik moet de kinderen helpen een spelletje te starten)
  zondag 8 maart 2009 @ 13:30:12 #65
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823357
Ik vind saucijzenbroodjes minder vullen dan gewoon brood, iig heb ik erna vrij snel weer honger. Maar dat is persoonlijk.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:30:57 #66
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823398
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn saucijzenbroodjes waren rond de 250kcal maar goed het waren er 2 en het was brunch dus uiteindelijk geen ramp als je naar de kcal kijkt.
Alleen wel gigantisch vet.

En niet vullen? ik kan er maar net 2 op, net zoals mijn vriend die toch flink kan eten.
Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.
pi_66823407
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind saucijzenbroodjes minder vullen dan gewoon brood, iig heb ik erna vrij snel weer honger. Maar dat is persoonlijk.
Dan zal dat wel heel persoonlijk zijn, ik zou nou goed echt tot 9 uur niet meer eten.
Maar we hebben een feestje dus zometeen wel een klein stukje taart
  zondag 8 maart 2009 @ 13:31:27 #68
331 Merel
Be here now.
pi_66823416
En nu ga ik 3 eieren bakken in roomboter, met hele dooier, en dan lekker op twee bruine boterhammetjes doen
pi_66823428
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb dan geen baantje waarbij dat van toepassing is (krantenwijk ) maar merk dat tijdens het studeren wel: na een uur of wat, móet je gewoon even iets ontspannends doen omdat je er daarna weer met een frisse blik naar kan kijken. Maar jij wil dus niet gaan fokken, misschien iets van een klein filmpje meenemen? Of iets anders om even 10 min je hoofd leeg te maken?
pi_66823437
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.
Die eet ik niet dus daar heb ik geen ervaring mee
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:06 #71
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823479
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef spoor4 het volgende:

[..]

O maar 2/3 frikandellen krijg ik ook wel weg hoor
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:14 #72
14746 k_i_m
pi_66823484
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Merel het volgende:

[..]

Ehm, "zomaar" met een goede reden je mail bekijken mag ook nog niet hoor. Daarbij klinkt het alsof ze je bij voorbaat al niet vertrouwen, dat vind ik niet een gezellige insteek om mee te beginnen. Want ze hebben het niet over de gevoeligheid van de data die een bepaald veiligheidsrisico loopt omdat ze erover beschikken, maar ze hebben het over het moedwillig doorspelen van informatie.

Daar heb je een geheimhoudingsplicht voor wat de lading normaal gesproken wel dekt. Dat soort bangmakerij van wij lezen je mail als wij vinden dat het nodig is mag gewoon niet, en is onbeschoft omdat ze daarmee jou bij voorbaat al niet vertrouwen.
In my life
Why do I smile
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:25 #73
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823492
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Die eet ik niet dus daar heb ik geen ervaring mee
Dat zou ik vooral zo houden.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:51 #74
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823511
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O maar 2/3 frikandellen krijg ik ook wel weg hoor
Speciaal hè.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:34:13 #75
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823522
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Speciaal hè.
Zo eet ik ze altijd!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:34:14 #76
331 Merel
Be here now.
pi_66823523
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb dan geen baantje waarbij dat van toepassing is (krantenwijk ) maar merk dat tijdens het studeren wel: na een uur of wat, móet je gewoon even iets ontspannends doen omdat je er daarna weer met een frisse blik naar kan kijken. Maar jij wil dus niet gaan fokken, misschien iets van een klein filmpje meenemen? Of iets anders om even 10 min je hoofd leeg te maken?
Of ik ga even een rondje lopen, beetje kletsen.. Of nu.nl ofzo kijken, dat durf ik wel

Ach misschien valt het over een tijdje ook wel mee, maar nu wil ik gewoon even m'n beste beentje voorzetten natuurlijk!

Heb ik hier nog belangrijke dingen gemist? Volgens mij heb ik het meeste wel zo half meegekregen eigenlijk
  zondag 8 maart 2009 @ 13:36:02 #77
331 Merel
Be here now.
pi_66823580
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:

Ehm, "zomaar" met een goede reden je mail bekijken mag ook nog niet hoor.
Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitleg Verder vind ik het ook wat overdreven, maar voorlopig hou ik me netjes aan alle regeltjes, m'n proefijd duurt nog 3 weken
pi_66823621
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat zou ik vooral zo houden.
Zal ik doen, kan ik er niet ook nog bij hebben
Ahh kan er nog niet met mijn hoofd bij dat ik over een jaar in een blote buik voor weet ik hoeveel mensen sta (in die schouwburg spelen ook grote musicals dus zijn echt teveel mensen)
  zondag 8 maart 2009 @ 13:40:22 #79
331 Merel
Be here now.
pi_66823707
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef Miss_S het volgende:

Ahh kan er nog niet met mijn hoofd bij dat ik over een jaar in een blote buik voor weet ik hoeveel mensen sta (in die schouwburg spelen ook grote musicals dus zijn echt teveel mensen)
Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfecties
  zondag 8 maart 2009 @ 13:40:56 #80
14746 k_i_m
pi_66823724
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitleg Verder vind ik het ook wat overdreven, maar voorlopig hou ik me netjes aan alle regeltjes, m'n proefijd duurt nog 3 weken
Dat vind ik echt knap van je, ik had allang opgezegd .
In my life
Why do I smile
pi_66823754
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Merel het volgende:

[..]

En bevalt het werk?
pi_66823816
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfecties
Ja, een buikdansuitvoering heb dan bijna 2 jaar les gehad.
En de meeste zitten zo ver weg dat ze natuurlijk nog geen eens die minpuntjes zien, maar er wordt ook gefilmd en foto's gemaakt
Maar heb er wel zin in
pi_66823843
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Merel het volgende:

[..]

En zitten veel te ver weg om alles te kunnen zien . Niet te druk maken Miss S, als het er mooi uitziet, zullen ze daar alleen maar oog voor hebben (en voor de mooie pakjes enzo). En misschien hele stomme tip, maar uit eigen ervaring: zorg ervoor dat je buik een beetje een kleurtje heeft (zon of zonnebank), dan ziet ie er al wat slanker uit ofzo? Ik weet niet hoe het werkt, maar in de zomer lijkt mijn buik altijd slanker en strakker, door de zon.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:45:07 #84
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66823910
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's toch niet zo verrassend? Dat bladerdeeg is moddervet.

Ik heb besloten vandaag geen sinaasappelkoeken te gaan bakken; ik ga op zoek naar een lekker biscotti-recept.
oeh, deel je het dan met mij? ik ben gek op biscotti!
pi_66823933
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En zitten veel te ver weg om alles te kunnen zien . Niet te druk maken Miss S, als het er mooi uitziet, zullen ze daar alleen maar oog voor hebben (en voor de mooie pakjes enzo). En misschien hele stomme tip, maar uit eigen ervaring: zorg ervoor dat je buik een beetje een kleurtje heeft (zon of zonnebank), dan ziet ie er al wat slanker uit ofzo? Ik weet niet hoe het werkt, maar in de zomer lijkt mijn buik altijd slanker en strakker, door de zon.
Thanks dat is wel iets om te onthouden
En inderdaad zal niemand het echt zien (Behalve dan op de foto's), en ben zo benieuwd naar de pakjes
pi_66823980
Mijn lijstje van gisteren:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen met becel en leerdammer
T: 1 wortel
T: glas frisse fruitdrank
D: ovenfrietjes met rundvleesburger en sla met tomaten, paprika, olijven en wat pitjes.
T: cappuchino met zandkoekje, glas cassis

Ging gisteravond onverwacht met mijn zusje nog wat drinken in de stad, dus daar komen die laatste twee vandaan. Was eigenlijk niet de bedoeling meer.

Vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen met leerdammer
T: wortels, of een appeltje met kaneel (en rozijntjes?)
D: vegetarische couscousschotel met gegrilde paprikas
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 8 maart 2009 @ 13:48:34 #87
331 Merel
Be here now.
pi_66824062
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef k_i_m het volgende:

Dat vind ik echt knap van je, ik had allang opgezegd .
Ik was niet van plan om midden in de crisis m'n baan op te zeggen eigenlijk
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:41 schreef Chicolate het volgende:

En bevalt het werk?
Tot nu toe wel, maar het is heel erg wennen en ik word niet denderend goed ingewerkt. Ze gaan ervan uit dat ik weet wat ik doe, maar ik doe maar wat Volgens mij had Aventura of Cinnamongirl laatst een linkje gepost naar iets over (met name) vrouwen die op hun werk altijd het gevoel hebben dat ze een toneelstukje spelen, dat ze wel doen alsof ze heel goed zijn in hun werk maar dat ze in werkelijkheid het idee hebben helemaal niet goed genoeg te zijn. Zo voel ik me nu een beetje. Maar dat komt vast nog wel goed.
pi_66824102
sjonge jonge

een strakke lijntes topic
sjongejongenounou
  zondag 8 maart 2009 @ 13:50:43 #89
331 Merel
Be here now.
pi_66824171
Ohja, en mijn eetlijstje:

O: 3 gebakken eitjes op bruin brood
L: broodje kroket
D: tomatenrisotto

Maargoed, dat ontbijt heb ik net op, de lunch komt halverwege de middag en het diner dan vanavond laat. Moet kunnen
pi_66824178
goedemorgen

gisteren loempia's, een kroket op een broodje, een frikadel speciaal en patat op

en het was wel lekker, maar zowel René als ik hadden echt een naar opgeblazen gevoel, dus deze hele week géén junkfood

Zodadelijk ga ik maar eens aan de slag met vanalles, moet ook gebeuren

en Merel!
Ja doei.
pi_66824429
Eetlijstje:

O/L: Bak brinta met zoetstof en hagelslag Hagelslag mocht van mezelf, omdat het ontbijt+lunch is
T: 5 dropjes Er stonden stroopwafels/luxe koeken, vond dit een mooie oplossing om toch iets te eten
D (om 15.00): Zelfgemaakte pizza
T: Bakje citroenkwark/magere kwark (door elkaar)
T: Iets van fruit

En misschien tussendoor nog met gewichtjes rommelen . Opvallend trouwens: ik eet het gezondst als ik geen brood eet. Want met brood kan ik moeilijk matig blijven, en doe ik ongezond beleg op.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 14:00:13 #92
163650 Greys
pi_66824578
Mogguh

Was om acht uur al op vanmorgen voor een motownconcert
Nu even lunchen. Hongerrrrrrrrrr (want heb ook geen ontbijt op in alle haast).
Even bijlezen ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66824622
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oeh, deel je het dan met mij? ik ben gek op biscotti!
Sure! ik heb ze nog nooit gemaakt. Ik denk dat ik ga beginnen met het recept van James Martin, en dan met sinaasappelschil en stukjes gedroogde mango. En noten, natuurlijk.
pi_66824732
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

gisteren loempia's, een kroket op een broodje, een frikadel speciaal en patat op
Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgen Na een normale friet en een broodje kroket zit ik echt nokkievol
pi_66824909
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgen Na een normale friet en een broodje kroket zit ik echt nokkievol
Dat zal toch niet allemaal achter elkaar zijn geweest

Oja Moblo ik zat in oude topics van dieetclub te lezen, ben je al eerder afgevallen?
  zondag 8 maart 2009 @ 14:10:54 #96
331 Merel
Be here now.
pi_66824955
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
Mogguh

Was om acht uur al op vanmorgen voor een motownconcert
Nu even lunchen. Hongerrrrrrrrrr (want heb ook geen ontbijt op in alle haast).
Even bijlezen ook.
Heb je nou al een na-de-kapper-foto geplaatst?

(Zie je wel, ik volg best nog wel wat hier )
pi_66825067
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

hebben gisteren hele dag in de buitenlucht aan motoren staan sleutelen op alleen ontbijt

waren overigens 2 mini-loempiaatjes, maar wel uber lekker, van de toko

@Miss_S: ooit eens tot 81 ofzo, maar daarna opgegeven en weer naar de 90 gegaan
Ja doei.
pi_66825091
Gelukkig, de OP staat er weer in!
pi_66825112
motor is trouwens niet gemaakt

niet te doen dus ben nu opzoek naar een nieuwe kuip, maar die zijn nagenoeg niet te krijgen in een betere staat dan de mijne dus houd ik 't voorlopig maar zo en ga ik op zoek naar doorzicht ducttape (wat niet bestaat )
Ja doei.
pi_66825166
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hebben gisteren hele dag in de buitenlucht aan motoren staan sleutelen op alleen ontbijt

waren overigens 2 mini-loempiaatjes, maar wel uber lekker, van de toko

@Miss_S: ooit eens tot 81 ofzo, maar daarna opgegeven en weer naar de 90 gegaan
Ahh ok dacht dat ik gelezen had dat je 75 woog, wist niet dat je een eerdere poging had gedaan (eigenlijk raar want weet wel dat je al lang mee gaat in deze topics)
Wat ging er toen mis?
  zondag 8 maart 2009 @ 14:16:13 #101
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66825172
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
motor is trouwens niet gemaakt

niet te doen dus ben nu opzoek naar een nieuwe kuip, maar die zijn nagenoeg niet te krijgen in een betere staat dan de mijne dus houd ik 't voorlopig maar zo en ga ik op zoek naar doorzicht ducttape (wat niet bestaat )
Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken , of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor . Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
pi_66825179
geen idee
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:18:13 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66825251
Zo, ik ga naar huis
Vanavond vroeg eten (om half 5 ofzo), douchen even bankhangen en naar bed. Heb al 5 uur geslapen in 2 nachten..
Morgen gaat de wekker alweer om 4.30 dus ik wil nu gewoon 20.00 liggen met vriend. die moet ook zo vroeg op, toevallig.
pi_66825262
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken , of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor . Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
lichamelijk is 't wel goedgekomen.
Zat even in de rats over mn nek en concentratie, omdat een vriend van me na ongeluk nu met ontzettende concentratieproblemen kampt

Maar op de beurse plek op mn heup na die ik gisteren voelde toen ik mn motorkleding aan deed valt 't allemaal flink mee

Gisteren nog met een half gedemonteerde motor zonder voorknippers naar de dealer gereden omdat we iets niet los kregen al die zondagsrijders met hun prachtige gepoetste motoren en strakke pakken keken me echt aan van " " toen ze me voorbij zagen komen, maar ik voelde me heel stoer toen ik onder de zwarte vegen op mn gezicht bij de dealer aankwam op een halve motor omdat ik zélf mn motor aan het maken was
Ja doei.
pi_66825372
Mo: ik mis dus echt de kroketten he Elke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
pi_66825452
kroketten met mosterd, prakken, op een broodje
daar had ik dan ook écht trek in gisteren

ik heb trouwens nog wel een krokettenrecept voor je? Wil 't binnenkort eens gaan proberen, maar misschien voel jij je eerder geroepen?
Ja doei.
pi_66825520
Ik heb weleens kipkroketten gemaakt... Maar ik vind het teveel werk, en ik wil ook verder geen gewoonte maken van dat gefrituur, ofzo
Ik had ze eerst enkel gepaneerd. Gooide de eerste drie in het vet, deksel erop, afzinken... Psssjt.......... Plof kroketten geexplodeerd in het vet
Nou ja, de dubbel gepaneerde lukten wel. Maar ik moest eerst het vet verschonen, de kip zat o-ver-al
pi_66825602
ik heb een keer kroketten gebakken in een pan Op een studieweekend hadden we te weinig frituurvet om het mandje in te laten zakken
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:42:11 #109
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66826101
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Mo: ik mis dus echt de kroketten he Elke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
ik ook! Heel erg. Binnenkort een hollandse avond plannen waar we kroketten en kaassoufle's gaan maken!
pi_66826152
Saai zo een weekend thuis! M'n ouders hebben echt drie feestjes en wat klussen dit weekend dus het is niet dat we samen iets leuks gaan doen
  zondag 8 maart 2009 @ 15:15:08 #111
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66827193
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven . Nu hopen dat niemand het leest.
pi_66827593
goedemiddag... geloof dat ik maar 2 uurtjes geslapen heb.. en dan vanavond nog naar een optreden van Larry Carlton (gitarist waar mijn vriend helemaal gek van is)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:30:19 #113
163650 Greys
pi_66827662
Mijn nieuwe jeans die ik pas 5 keer heb aangehad ofzo, gaat niet meer dicht.
Maar dan ook niet 'met veel pijn en moeite', maar gewoon bij lange na niet.
Dammit

Leuk joh, stoppen met roken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66827744
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven . Nu hopen dat niemand het leest.
Ik moet nog een blog schrijven maar ik heb geen inspiratie
pi_66827778
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Mijn nieuwe jeans die ik pas 5 keer heb aangehad ofzo, gaat niet meer dicht.
Maar dan ook niet 'met veel pijn en moeite', maar gewoon bij lange na niet.
Dammit

Leuk joh, stoppen met roken!
Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
  zondag 8 maart 2009 @ 15:34:36 #116
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66827791
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.

Mijn tuintje ligt in het zonnetje :

Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.

Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Prrrrr
pi_66827835
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.

Mijn tuintje ligt in het zonnetje :
[ afbeelding ]

Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.

Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:36:49 #118
163650 Greys
pi_66827865
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peil Maar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2009 @ 15:38:17 #119
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66827906
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
En een muts op, ja kan!
Prrrrr
  zondag 8 maart 2009 @ 15:39:00 #120
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66827935
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peil Maar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
Ben ik van overtuigd. En dat je je nu rot voelt: compleet terecht. Maar het komt goed, echt. Het heeft alleen tijd nodig. Daarna lukt het je echt wel weer om af te vallen en je broek weer te passen .
pi_66827969
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar niemand had gezegd dat het makkelijk zou zijn
Pfff, ja ik weet het ook niet zo goed!!
  zondag 8 maart 2009 @ 15:40:25 #122
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66827992
Poppetjes, ik kom even gedag zeggen.
Afgelopen week heb ik niet gepost omdat ik ziek was, maar eigenlijk had ik ook geen behoefte om hier langs te komen.
Ik merk dat ik het topic veel minder leuk en nuttig vind nu er niemand meer aanwezig is om je eens flink de waarheid te zeggen, advies te geven over je eetpatroon of die gericht feedback geeft op je eetlijstjes. Ik heb het gevoel dat Slank inmiddels een grote theeleutclub is geworden waar mensen af en toe nog een eetlijstje in posten om aan het Slank-criteria te voldoen. De smoesjes om troep te eten vliegen in het rond en de spreekwoordelijke stok achter de deur is ergens in het gedrang zoekgeraakt.
Daarnaast vliegen de hormonen hier de laatste tijd te pas en iets te vaak te onpas de pan uit. Daar heb ik absoluut geen trek in, anders postte ik wel regelmatig in OUD ofzo. .
Ik kom vast wel weer een keertje langsfietsen om te kijken hoe het met een aantal van jullie is, maar actief meeposten is voor mij afgelopen.

Kusje,
Anos
Fok!bejaarde
  zondag 8 maart 2009 @ 15:42:30 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828043
Greys... ik weet als geen ander hoe jij je voelt.. Probeer echt elke dag even wat te bewegen, uurtje wandelen, fietsen weeti k veel maar doe wat.
En ik weet dat er niks moeilijker is om een negatieve spiraal te doorbreken maar zo word je ook niet gelukkiger

Zo en nu moet ik mijn goedbedoelde adviezen ook zelf weer eens uitvoeren alleen lukt dat ook nog niet
pi_66828085
Voor hen die 't willen zien, foto's van mn motor gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:44:46 #125
163650 Greys
pi_66828120
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hoop niet dat dat je weggejaagd heeft in elk geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66828209
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hm, ik vind het moeilijk je advies te geven, ik heb nooit een verslaving gehad/overwonnen. En op zich hoef je helemaal niet al dat eten in je mond te stoppen, maar dat is ook weer makkelijk/bot gezegd.
Dus het is of afzien omdat je graag wil eten/roken of omdat je dikker wordt..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:49:53 #127
163650 Greys
pi_66828284
Ik hou het ook wel even een tijdje voor gezien hier tot ik me wat beter voel.
Anos zal zich heus niet door mijn gezeik hebben laten wegjagen, maar toch, het feit dat ik me er rot bij voel zegt ook wel genoeg. Dus tot laterdunner!

En geen 'gedoe' van maken, dat is hier al genoeg lately.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2009 @ 15:51:33 #128
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828342

Ik ga me maar niet aangesproken voelen. geen idee of dat wel zou moeten, maar goed..
  zondag 8 maart 2009 @ 15:53:21 #129
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828386
Ik eet vanavond chili con carne, maar de gedachte doet me nu een beetje walgen Heb geen eetlust op de één of andere manier

Lijstje tot nu toe:
L: pistoletje met gekookt ei

Eigenlijk moet ik nog maar even naar buiten, maar stiekem heb ik daar helemaal geen zin in
pi_66828472
chili con carne

dat vind ik echt niet lekker
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 15:56:46 #131
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828498
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
chili con carne

Ik normaliter wel Nu heb ik gewoon zin in soep ofzo
  zondag 8 maart 2009 @ 15:56:57 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828505
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet vanavond chili con carne, maar de gedachte doet me nu een beetje walgen Heb geen eetlust op de één of andere manier

Lijstje tot nu toe:
L: pistoletje met gekookt ei

Eigenlijk moet ik nog maar even naar buiten, maar stiekem heb ik daar helemaal geen zin in
Jij bent hopelijk nog niet zo lang wakker??

Ik wel en heb tot nu toe 1000 kcal gegeten, erg netjes vind ik zelf!
Kipfilet staat te marineren in sojasaus, kruiden, specerijen en veul knoflook.
Dat zo roerbakken met 800 gram roerbakgroentes erbij. Moet daarna wel vol te houden tot bedtijd
  zondag 8 maart 2009 @ 15:57:12 #133
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66828511
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Doe! Normaal!
Jouw stoppen met roken en je gewicht zijn een van de weinige slankgerelateerde zaken die hier voorbij komen vliegen. Ik moet je alleen zwaar teleurstellen, het is niet morgen afgelopen. Of overmorgen. Je lichaam doet er ongeveer een half jaar tot 8 maanden over om weer in balans te komen. Je hebt dus nog even te gaan.
Mijn advies: Omarm het, accepteer het, leg je er bij neer. Koop een stretchbroek, een die niet bij aankoop strak zit. Let goed op wat je eet en blijf je gezonde eetpatroon doorzetten ook al val je niet af. Als je lichaam weer in balans is merk je vanzelf dat je langzaam weer in je oude figuur terug begint te plooien. Nu knetterhard lijnen heeft echt geen nut. Maar dat betekend dus niet dat je je snavel vol kan gaan proppen met troep omdat je toch al dik wordt. Als je stopt met roken wordt je wat dikker. Dat is onvermijdelijk. Maar wat wel te vermijden is zijn die extra kilo's die je er zelf aansnoept.
Fok!bejaarde
  zondag 8 maart 2009 @ 15:58:39 #134
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828556
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij bent hopelijk nog niet zo lang wakker??

Ik wel en heb tot nu toe 1000 kcal gegeten, erg netjes vind ik zelf!
Kipfilet staat te marineren in sojasaus, kruiden, specerijen en veul knoflook.
Dat zo roerbakken met 800 gram roerbakgroentes erbij. Moet daarna wel vol te houden tot bedtijd
Ontbijt was rond een uur of elf, maar het lijstje is inderdaad te weinig. Ga nu even de keuken in voor een tussendoortje

Dinsdag weer Pilates, heb er nu al zin in
  zondag 8 maart 2009 @ 15:59:23 #135
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66828576
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
chili con carne

Ik lust het ook niet. Kan ook te maken hebben met een legendarische chili con carne waarin iets zat dat over datum was, en mini-Chico die weigerde haar bordje leeg te eten want er zaten vieze stukjes in, en ouders van mini-Chico die haar dwongen om het toch te eten ... tot ze erachter kwamen dat het fruit erin over datum was en inderdaad een maf smaakje had ...

Ik ga zo zelfgemaakte pizza eten

@Anos: jammer, en succes.
pi_66828682
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ontbijt was rond een uur of elf, maar het lijstje is inderdaad te weinig. Ga nu even de keuken in voor een tussendoortje

Dinsdag weer Pilates, heb er nu al zin in
Ik kan morgen naar yoga&pilates, heel rustgevend maar had toch iedere keer spierpijn! Is wel een goed idee eigenlijk, thanks!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:07:01 #137
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66828746
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

800 gram?!?! Voor 2 personen neem ik aan?
  zondag 8 maart 2009 @ 16:07:32 #138
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828762
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik kan morgen naar yoga&pilates, heel rustgevend maar had toch iedere keer spierpijn! Is wel een goed idee eigenlijk, thanks!
Ja he, ik vind het echt een ideale combi Je zweet niet tijdens de les, het is zelfs wel relaxt juist Maar toch gebruik je je spieren heel goed (ik had twee dagen spierpijn! )
  zondag 8 maart 2009 @ 16:08:54 #139
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828804
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

800 gram?!?! Voor 2 personen neem ik aan?
Weet je nou onderhand nog niet dat Uniekhoorn een groentemonster is?
  zondag 8 maart 2009 @ 16:11:52 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828892
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dit is dan wel voor 2 personen maar er komt nog 150 gram rauw groenvoer bij p.p

Ik moet wel anders ga ik toch weer toastjes enzo pakken, ik ben echt een zwakkeling
En nee, dan moet dat ook niet in huis komen maar meneer en zeker meneers kinderen willen wel eens wat lekkers
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 16:13:16 #141
163650 Greys
pi_66828938
Dank je Anosmie, voor je uitgebreide post, fijn dat je dat nog even wilde doen
Maar ik zit mezelf gewoon heel erg in de weg door wel veel crap te eten en daarna te miepen dat ik aankom. Het is ook niet alleen het stoppen met roken, zit gewoon met mezelf in de knoop en daardoor komt er ook niets vrolijks meer uit. Ook hier niet. Dus voor mij zou het ook beter zijn om hier een tijdje niet te komen, want ik heb het momenteel ook alleen maar over negatieve dingen en/of cheesecakes

Ik had aan Conleche beloofd dat ik vanaf morgen weer beter zou eten en op zou letten, dus dat ga ik dan ook doen. Dan ga ik me vast snel weer beter voelen.

Anos, ik hoop echt dat je nog wel eens langs komt af en toe of dat ik je elders op het forum tegen het lijf blijf lopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66829092
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nu zie ik een soort groot, griezelig konijn voor me

Anos, ik vind je wel snel met je oordeel. Veel mensen hier vallen nog steeds af!. Speaking for myself: ik krijg al een jeans twee maatjes kleiner dicht (in ruim twee maanden) door al mijn gesport. En ik kom gewoon niet meer aan van een weekendlijk taartenbaksel. Omdat ik zoveel sport.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:19:42 #143
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829168
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu zie ik een soort groot, griezelig konijn voor me

Anos, ik vind je wel snel met je oordeel. Veel mensen hier vallen nog steeds af!. Speaking for myself: ik krijg al een jeans twee maatjes kleiner dicht (in ruim twee maanden) door al mijn gesport. En ik kom gewoon niet meer aan van een weekendlijk taartenbaksel. Omdat ik zoveel sport.
Hihi, dat was niet de bedoeling hoor

En dat is de reden waarom ik ben gaan sporten. Hoef ik niet te gaan miepen over eten (zegt ze terwijl ze een paar toastjes naar binnen werkt
pi_66829232
Ik merk overigens dat ik sneller ga lopen nu ik wat lichter ben. Ik denk dat het zo'n 7,8 kilo scheelt met de vorige keer dat ik Evy liep. Toen moest ik me echt inspannen om 8 km/u te halen, nu ren ik zonder heel veel moeite 10 km/u.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:23:20 #145
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829255
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik merk overigens dat ik sneller ga lopen nu ik wat lichter ben. Ik denk dat het zo'n 7,8 kilo scheelt met de vorige keer dat ik Evy liep. Toen moest ik me echt inspannen om 8 km/u te halen, nu ren ik zonder heel veel moeite 10 km/u.
Dat klinkt heel grappig, maar als je er goed over nadenkt is het best logisch volgensmij!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:24:03 #146
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829275
Mijn fiets is weer opgehaald, dus ik kan weer fietsen. Dan ben ik waarschijnlijk ook niet meer zo moe/lusteloos.

Maar ondanks mijn eetpatroon kom ik niet aan en lijk ik zelfs iets dunner te worden.
pi_66829296
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat klinkt heel grappig, maar als je er goed over nadenkt is het best logisch volgensmij!
Je voeten schijnen ook kleiner te worden als je lichter bent!!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:24:42 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829299
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toen ik af was gevallen voelde ik me ook een stuk fitter.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:27:19 #150
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829386
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Je voeten schijnen ook kleiner te worden als je lichter bent!!
Ik heb recent twee paar schoenen een maat kleiner gekocht Hehehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')