Ja, die zie ik jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pm eens linkjessquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
Wow, die kerel zit op metalsites, hekserijforums, gamesites...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
Was Adelante niet duidelijk genoeg?quote:
WoW internetforum ook?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Betreffende wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Was Adelante niet duidelijk genoeg?
quote:
Oke, er staan geen gegevens meer bij, maar toch.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, want wij kunnen dat niet controleren en iemand vals beschuldigen kan FOK! laster of smaad zaken opleveren. Dus ga naar je rechtsbijstand of span zelf een zaak aan, maar geen mensen met hun gegevens zwart maken op FOK!
ik zit op hockey, mag ik dan ook komen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:15 schreef gers het volgende:
LET OP
tijdens de meet in zutphen is er ook een honkbalwedstrijd dus neem je knuppel mee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:15 schreef gers het volgende:
LET OP
tijdens de meet in zutphen is er ook een honkbalwedstrijd dus neem je knuppel mee
[ afbeelding ]
we kunnen ook hokkieenquote:
ik schijt zowat in mn broek, maar dat komt niet hierdoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef KingOfPop het volgende:
Godver mehn, ik pis in mijn broek van zoiets onnozels
editquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:18 schreef gers het volgende:
onze noorse vriend zit ook op een datingsite
Maar toch niks, dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Oke, er staan geen gegevens meer bij, maar toch.
quote:
kan ik al raden van wie die foto isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef gers het volgende:
HULP gevraagd
spelen zij nu guitar hero 2 of 3![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid, voor zover die er nog was, is nu tot 0 gezakt. Ga maar weer trollen in ONZ of KLB
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef remlof het volgende:
Juicyhil blijft schelden op mods, week (vanaf gisteren).
was er dan mis meequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
gers, pas je ondertitel aan, of een FA doet 't voor je!
nogmaals: eigenrichting is niet toegestaan op FOK! en we hebben je nu vaak genoeg gewaarschuwd, geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:23 schreef gers het volgende:
http://www.acapela.tv/good-old-times-bca8d058dc9e3.html
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Check hier eens: www.internetoplichting.nl
Daar mag je ook geen adressen posten, maar ze weten vast wel hoe verder te handelen.
Maand.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maand.pasen, jeweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef remlof het volgende:
gers blijft privé gegevens posten, ook nadat hem (ten overvloede) is verteld dat dat niet is toegestaan. Mail maar over 48 uur.
Oh das dus niet altijd zo?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
opnaaierd, als gers geband wordt, ga jij mee. Deal?
daar heb je een puntquote:
hij postte het adres van Noorsbloedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat is er allemaal met Gers gebeurd dan?
En bleef er over doorgaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
hij postte het adres van Noorsbloed
met telefoonnummer
en alles
Waarom?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
hij postte het adres van Noorsbloed
met telefoonnummer
en alles
Omdat ons goedwillige gerske nog centen van hem krijgt.quote:
Weenie, zo opeens, en omdat ie zijn geld nog niet terug heeft, van zijn bloemen enzulksquote:
Hij had zn geld nog niet terug van dat bloemetje wat hij toen stuurde (40euro ofzo)quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij had zn geld nog niet terug van dat bloemetje wat hij toen stuurde (40euro ofzo)
edit: spuit 800
Wel pampers he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik schijt zowat in mn broek, maar dat komt niet hierdoor
En toen ik dat gisteren zei? Nou?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef jordeeeh het volgende:
De nieuwe baggerlayout is btw wel tof, met die Youtube filmpjes enzo
Ja, en als het we (noorsbloed) het niet allemaal eerlijk verdelen, komen we het wel halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat mag ook wel eens teruggegeven worden.40 euro!
Toen lukte het me nog niet om die layout aan te zetten. Omdat ik cookies moest resetten enzo.quote:
Ja, dat is vrijwillig gedoneerd toch? Er is toch geen overeenkomt, dus geen tegenprestatie? Net als met die SHE kalenderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, en als het we (noorsbloed) het niet allemaal eerlijk verdelen, komen we het wel halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:29 schreef Devvie het volgende:
http://www.acapela.tv/good-old-times-bcab1f30a5717.html
Daar moet gers, 3,5 uur voor werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
Hij heeft beloofd de kosten te vergoeden..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat is vrijwillig gedoneerd toch? Er is toch geen overeenkomt, dus geen tegenprestatie? Net als met die SHE kalender
ik 20minutenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar moet gers, 3,5 uur voor werken
Piramide spelen zijn ook verboden. Bedrog, oplichting, of weet ik welk naampje je het kan geven!?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat is vrijwillig gedoneerd toch? Er is toch geen overeenkomt, dus geen tegenprestatie? Net als met die SHE kalender
Mennus kontje daar links van jou reactiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij heeft beloofd de kosten te vergoeden..
Wel een naaistreek van SHEquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vorig jaar verdiende ik(omgerekend) veel per uur omdat ik in ziektewet liep..quote:
Is toen wel betaald, maar heeft ze die foto's nooit gegeven?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wel een naaistreek van SHEMaarja van zo'n arrogant wijf had k ook niet anders verwacht.
Vuige uitkeringstrekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vorig jaar verdiende ik(omgerekend) veel per uur omdat ik in ziektewet liep..
had 8000 uitbetaald gekregen tot augustus en misschien 100uur gewerkt..
sindsdien werkloos
Zoiets ja volgens mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is toen wel betaald, maar heeft ze die foto's nooit gegeven?
Ik kon niet meer werken..quote:
Whehe pwnedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik kon niet meer werken..en hij moest uit eigen zak betalen omdat hij niet meer verzekerd was voor parttimers (wat ik nog was omdat ik geen contract wilde
)
de kneus.. ik had al 4a5 maanden last van mijn rug en hij besloot alsnog zijn verzekering te stoppenquote:
Te veel gebukt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
de kneus.. ik had al 4a5 maanden last van mijn rug en hij besloot alsnog zijn verzekering te stoppen![]()
nouja ben er na een jaar aan geopereerd en nu is alles weer goedquote:
Wtf, op zaterdag om 10 uur pitten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen, ik ga zo pitten, ben kankermoe
Mja, ik heb ook redelijk snel last van mn rug. Als ik heel even gebukt moet staan (hihiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
nouja ben er na een jaar aan geopereerd en nu is alles weer goed
heeft een jaar geduurd omdat ze na 9maanden pas doorhadden dat het een hernia was![]()
Ja, kanker, als ik nog drie uur blijf, dan ben ik wel weer wakker, maar dan kom ik morgen weer om drie uur uit bed en dan ben ik nog lam en dan moet ik leren, ja das fucked upquote:
Nerd.!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, kanker, als ik nog drie uur blijf, dan ben ik wel weer wakker, maar dan kom ik morgen weer om drie uur uit bed en dan ben ik nog lam en dan moet ik leren, ja das fucked upHele week, niet voor drie uur gaan slapen, vandaag wel
Kies dan ook iets fatsoenlijks uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook redelijk snel last van mn rug. Als ik heel even gebukt moet staan (hihi![]()
) voel ik t al. Zal ook wel met m'n kutte bureaustoel te maken hebben.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kies dan ook iets fatsoenlijks uit.Ja, betaal jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik zal aan je denken wanneer ik alle chicks play.quote:
Jaja, die heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik alle chicks play.
POSTEN UIT NAAM VAN GEBANNEDE POSTEN VAN LOGS BANNNNN!!quote:
want er is maar 1 martijn op deze wereld..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
POSTEN UIT NAAM VAN GEBANNEDE POSTEN VAN LOGS BANNNNN!!
Jewaittoch, liep hier trouwens net wel zo'n mooi meid over de gang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jewaittoch, liep hier trouwens net wel zo'n mooi meid over de gang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
Daarom zagen we je een halve maand niet in de SC.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sorry, sorry......SORRY!!!!
Ik weet het, ik heb jullie een beetje in de steek gelaten de laatste tijd, kwam omdat ik mario kart voor de Wii had gekocht!
VERSLAVEND!!!!!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom zagen we je een halve maand niet in de SC.
Zo lang je maar plezier hebt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
was 2 weken niet achter m'n tv weg te slaan....hahahaha.
daarbij hadden donna en ik veelal dezelfde diensten en waren dus veel samen vrij...
Wel goed, geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo lang je maar plezier hebt!
[..]
Wel goed, geloof ik.
De meet... daar hoor je niemand meer over.
Weet ik veel. Ik was er niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb mij prima vermaakt, geen meet-topic? Hoezo? Fail?
Meet was leuk, met Bio en Yvonne en nog meer van de crewquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik was er niet.
Maar hier is het meettopic: KLB Meet #8 - Nafap / nieuw meet plannings - topic
Mötley crew.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Meet was leuk, met Bio en Yvonne en nog meer van de crew
Al iets bekend over die nieuwe mod?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ja op R&Pquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Devvie!!!!!
Gaat er iemand slusch????
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aha...not my piece of applepie..!
Crewmeet dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er waren wel 'normale' FOK!kers, maar het zegt wel wat dat remlof alleen de namen van crewleden opnoemt.quote:
Witte spetters op het raam bedoel je?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:56 schreef Sena het volgende:
[..]
swarmahoer is crew geworden na de meet. Leuke treinreis moet dat geweest zijn,.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
witte spetter in Yvonne bedoelt ie.
het komt omdat het zaterdag avond is en ik al 8 uur lang in een trein zit?quote:
Het is maar goed dat je het zelf ook door hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
het komt omdat het zaterdag avond is en ik al 8 uur lang in een trein zit?
Is dat excuus goed genoeg?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
het komt omdat het zaterdag avond is en ik al 8 uur lang in een trein zit?
Is dat excuus goed genoeg?
Juist. Vanuit franrkijk. Ik zit nu ergens bij antwerpen. En Ik moet nog 4 uur omdat er iets mis is met het spoor tussen roosendaal en rotterdam. dus nu gaat de trein eerst naar utrecht, dan delft, dan rotterdam, en dan pas naar schiphol.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zou je niet eens uitstappen dan?
8 uur, hoe doe je dat?
Waarschijnlijk geef ik nu een voorzet tot vakantieverhalen....
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Joepie, 7300 posts.
Feest.
[ afbeelding ]
7300 bijdehante, doch vermakelijke posts.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Joepie, 7300 posts.
Feest.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:12 schreef Sena het volgende:
[..]
7300 bijdehante, doch vermakelijke posts.
7299 te veel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Joepie, 7300 posts.
Feest.
[ afbeelding ]
Schiphol?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Juist. Vanuit franrkijk. Ik zit nu ergens bij antwerpen. En Ik moet nog 4 uur omdat er iets mis is met het spoor tussen roosendaal en rotterdam. dus nu gaat de trein eerst naar utrecht, dan delft, dan rotterdam, en dan pas naar schiphol.
haha, serieus? Op wat voor afdeling werk je dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Schiphol?
Kom je een bakkie bij mij doen, ben aan werk!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha, serieus? Op wat voor afdeling werk je dan?
Ik zou maar snel uit de vracht stappen, zometeen vlieg je weg in het vrachtruim naar Aruba!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zit in de vracht!
Maar ik zit helemaal op schiphol-zuidoost!
Voor leken, aan de overkant van het platform waar jullie als passagiers instappen!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou maar snel uit de vracht stappen, zometeen vlieg je weg in het vrachtruim naar Aruba!
hihi dan ga je langs rijswijk..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Juist. Vanuit franrkijk. Ik zit nu ergens bij antwerpen. En Ik moet nog 4 uur omdat er iets mis is met het spoor tussen roosendaal en rotterdam. dus nu gaat de trein eerst naar utrecht, dan delft, dan rotterdam, en dan pas naar schiphol.
Oke, ik stap dus uit bij het station op schiphol. Maar ik denk dat een bakkie doen niks wordt, ben met mijn ouders en mijn zusje, en we komen rond half 3 aan, en die willen gelijk naar huis vrees ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zit in de vracht!
Maar ik zit helemaal op schiphol-zuidoost!
Voor leken, aan de overkant van het platform waar jullie als passagiers instappen!
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
hihi dan ga je langs rijswijk..zal ik naar je zwaaien?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, ik stap dus uit bij het station op schiphol. Maar ik denk dat een bakkie doen niks wordt, ben met mijn ouders en mijn zusje, en we komen rond half 3 aan, en die willen gelijk naar huis vrees ik.
Maar als ik binnenkort nog 1 keer op schiphol ben zal ik het melden!
Ik zal uit het raam naar je terugpissenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ga tegen die trein aanpissen als je langsrijdt
Misschien maakt SA er wel foto's van.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ga tegen die trein aanpissen als je langsrijdt
Ja I know... Ik kom zo af en toe (1 of 2 x per week) eens even langs hier als ik me verveel of niks te doen heb. Daarom kennen sommigen mij (nog) niet. Sorry daarvoor.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
Out of sight is best wel saai tot dusver
Ik ben hier 2 weken niet geweest vanwege Mario Kart.....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja I know... Ik kom zo af en toe (1 of 2 x per week) eens even langs hier als ik me verveel of niks te doen heb. Daarom kennen sommigen mij (nog) niet. Sorry daarvoor.![]()
Mario Kart?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ben hier 2 weken niet geweest vanwege Mario Kart.....
quote:
Op veronica ja, ik ga bijna hopen dat ze tegen het eind een vage serie instartenquote:
Whehehe.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Had 2 weken geleden voor de Wii Mario Kart gekocht en kon daarom 2 weken niet fokken!
Ghehehe...zonder aankondiging gewoon live meiden op een bank neerpleuren!quote:Op zondag 8 maart 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op veronica ja, ik ga bijna hopen dat ze tegen het eind een vage serie instarten
quote:
Zou het dat zijn joh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Can you still here the screaming, Clarice?.....quote:
Als je een verzamelaar bent kan ik het wel begrijpen..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef Marurk het volgende:
WTF[TK] Allereerste Donald Duck weekblad uit 1952 (origineel!)
Vet veel geld voor zo'n stom blaadje betalen.
Ik doe het altijd omdat ze het op tv ook doen. Dus dan hoort het zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom doe je 't anders?Alleen om je vriendin een fijn gevoel te geven?
Verzamelenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je een verzamelaar bent kan ik het wel begrijpen..
Zoals?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind sommige verzamelingen best intressant.
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind sommige verzamelingen best intressant.
Nutteloos object dat geld, als je dood bent heb je er niets meer aan en gaan je kinderen er ruzie om maken, dus mijn motto is SPEND.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:51 schreef Devvie het volgende:
Ik verzamel geld, het lukt alleen nog niet zo goed
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:51 schreef Devvie het volgende:
Ik kan het wel!quote:Op zondag 8 maart 2009 00:51 schreef Devvie het volgende:
Ik doe mijn best welquote:Op zondag 8 maart 2009 00:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Asl dat al zo'n 20 jaar je probleem is, kan je niet echt van verzamelen spreken he?
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch jongen....dat weet ik toch...
Stort die 36 euro op je rekening. En dan je pasje over een magneet halenquote:Op zondag 8 maart 2009 01:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wil je het mij leren.
Ik heb op dit moment 36.20 aan losgeld en 1.51 op mijn rekening.
JAMAAR HOE MOET IK DAN MIJN VAKANTIE BETALEN? EN MIJN NIEUWE VERSTERKER? EN MIJN NIEUWE AKOESTISCHE GITAAR? WANT DAN KAN IK TOCH HELEMAAL NIET MEER PINNEN?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stort die 36 euro op je rekening. En dan je pasje over een magneet halen
En dan? je pasje gaat niet kapot van een magneetjequote:Op zondag 8 maart 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stort die 36 euro op je rekening. En dan je pasje over een magneet halen
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:15 schreef Marurk het volgende:
Iemand die dit topic ene beetje kan opvrolijken met wat tetten?
je typt raar ouwequote:
Post jij 's goede foto's dan, MiVer. Dat hebben wij je nog nooit zien doen, geloof ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
je typt raar ouwe
maar ok
veel gezelligheid vandaag
nu naspacen
op solo
en hier
cheers up...fotos zuigen
geloof me
maakt niet uit
alles goeds
Nou mijn ING pas wel hoor!quote:Op zondag 8 maart 2009 01:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dan? je pasje gaat niet kapot van een magneetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet een grapje makenquote:Op zondag 8 maart 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Post jij 's goede foto's dan, MiVer. Dat hebben wij je nog nooit zien doen, geloof ik.
Inwendig, ja. Met m'n penis.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:26 schreef Sena het volgende:
[..]
Welnee! Zij is er eentje die je wil aaien. Hebben jullie dat ook?
ze hadden het ooit eens getest bij mythbusters en het lukte alleen met gigantische magneten volgens mij.. of zelfs helemaal nietquote:
hij bedoelt fotos van damesquote:Op zondag 8 maart 2009 01:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
je moet een grapje maken
jij...waarvan bekend is...
inmiddels
kom op man
ik type als michel
ben michel
ik drijf af en toe voorbij
fotos...hahahaha
web cam....zien? jij mij
ik jou????
hahahaha
jawel_zeeland@live.nl
je doet niet, ik weet
groetjes toch
het leven de zoektocht
de hunkering
Nee, ik was bloedserieus. Ik wilde zien wat jij nou mooie vrouwen (of mannen, zo u wilt) vindt.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
je moet een grapje maken
jij...waarvan bekend is...
inmiddels
kom op man
ik type als michel
ben michel
ik drijf af en toe voorbij
fotos...hahahaha
web cam....zien? jij mij
ik jou????
hahahaha
jawel_zeeland@live.nl
je doet niet, ik weet
groetjes toch
het leven de zoektocht
de hunkering
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
"Hoe moet de dubbele Windsor?"
Dát is pas een strikvraag!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bullshit. Ik had een naambordje die ik met een magneet moest vast maken. Pasje in mijn tas, naambordje ook, hoppa kon 'm gelijk niet meer gebruiken. En je mobiel moet je er ook niet bijhouden.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze hadden het ooit eens getest bij mythbusters en het lukte alleen met gigantische magneten volgens mij.. of zelfs helemaal niet
niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik was bloedserieus. Ik wilde zien wat jij nou mooie vrouwen (of mannen, zo u wilt) vindt.
En nee, ik ga niet cammen.
Hou het een beetje duidelijk, Miv.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
niet?
je hebt je billen te vaak samen geknepen
hahaha
pik
jailbaitquote:
We kunnen ook samen filmpjes kijken op redtubequote:Op zondag 8 maart 2009 01:32 schreef Devvie het volgende:
ik ga weer gomorra kijken..kijken of ik het einde haal..
wat vind jij wel aantrekkelijk?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
jailbait
opwindend of om te schuddenbuiken?
pfff
zucht....
dames .... plaatjes....
plaatjes
ja ja
pf
Jij keek toch nooit porno?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We kunnen ook samen filmpjes kijken op redtube
heb jij daar filmpjes staan dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alles voor de aandacht, niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben michelquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ben michel
m'burg / zeeland
cam foto in fobo
jij 3 letters
en benepen
maar met image wolk slechts
dat dus
druipend kuttenquote:
GASTquote:Op zondag 8 maart 2009 01:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
druipend kutten
grote schaamlippen
onder de tafel zitten
alles over je heen laten spuiten
vrouwen, jawel
hahaha
durf jij mijn webcam aan?quote:
Wat maakt mij benepen volgens jou?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ben michel
m'burg / zeeland
cam foto in fobo
jij 3 letters
en benepen
maar met image wolk slechts
dat dus
Jij blokkeerde mij omdat je me stom vondquote:Op zondag 8 maart 2009 01:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
durf jij mijn webcam aan?
denk het niet
hahaha
wat nou hartje linksquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat nou hartje links
tering
heb destijds op vpro gezien
verfilming
is nasty shit
je blijft achter met donker en depri gevoel
wat nou hartje
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
durf jij mijn webcam aan?
denk het niet
hahaha
omdat ik geen pic van je hadquote:Op zondag 8 maart 2009 01:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij blokkeerde mij omdat je me stom vond
van jou heb ik helemaal geen beeldquote:
Hij moet er momenteel te veel accepteren, probeer volgende week nog eens.quote:
man,quote:Op zondag 8 maart 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] I know. Heb er al veel over gehoord... Ben gewoon benieuwd.
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
druipend kutten
grote schaamlippen
onder de tafel zitten
alles over je heen laten spuiten
vrouwen, jawel
hahaha
Iets met je moeder en een bed.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
wd doet stom.
Ze noemt me o.a. een bitch met een pik.
Jarretels.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb jou ook lang geen naakt meer zien posten.
Wat wil je doen dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
[..]
HOU JE KANKAHMUIL OVER M'N MOEDAH, GEK! KOM DAN!
Wie is Jou? Dude weest duidelijk of zo.quote:
Jij bent jou.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie is Jou? Dude weest duidelijk of zo.
Ik vind ze leuk, dus heb er wel een paar.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las 'tarrels'.
Heb je ze zelf ook?(Jarretels, dus, hè.
)
gadverdamme!!quote:Op zondag 8 maart 2009 02:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, dus heb er wel een paar.
Jij ook helaas zag ik.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |