gratis tip: ga met de treinquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog daar ergens bij iemand kan crashen zou fijn zijn, niet zoveel zin om de bob te zijn. Of ik wil best mensen uit amsterdam meenemen anders
oja kwamers klinkt iets beterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:53 schreef swarmahoer het volgende:
hahahahaha
doe dan iig de kwamers lijst ff maken
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
haal komers en misschieners dan ff uit de op
gers moet er ook nog bij
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie het nou in den helder houden dan kom ik ook
Anders doen we het meteen in Reykjavikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie het nou in den helder houden dan kom ik ook
Jawel, dan komt BT ook, zij woont daar.quote:
Kan zij een cursus pijpen gaan doen, oefen personen zatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel, dan komt BT ook, zij woont daar.
Daarom was ze er gisteren niet, ze moest naar die cursus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan zij een cursus pijpen gaan doen, oefen personen zat
Die heeft ze niet nodig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan zij een cursus pijpen gaan doen, oefen personen zat
(grote, snel knipperende, kleur veranderende)/CAREquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel, dan komt BT ook, zij woont daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |