quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha, serieus? Op wat voor afdeling werk je dan?
Ik zou maar snel uit de vracht stappen, zometeen vlieg je weg in het vrachtruim naar Aruba!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zit in de vracht!
Maar ik zit helemaal op schiphol-zuidoost!
Voor leken, aan de overkant van het platform waar jullie als passagiers instappen!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou maar snel uit de vracht stappen, zometeen vlieg je weg in het vrachtruim naar Aruba!
hihi dan ga je langs rijswijk..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Juist. Vanuit franrkijk. Ik zit nu ergens bij antwerpen. En Ik moet nog 4 uur omdat er iets mis is met het spoor tussen roosendaal en rotterdam. dus nu gaat de trein eerst naar utrecht, dan delft, dan rotterdam, en dan pas naar schiphol.
Oke, ik stap dus uit bij het station op schiphol. Maar ik denk dat een bakkie doen niks wordt, ben met mijn ouders en mijn zusje, en we komen rond half 3 aan, en die willen gelijk naar huis vrees ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zit in de vracht!
Maar ik zit helemaal op schiphol-zuidoost!
Voor leken, aan de overkant van het platform waar jullie als passagiers instappen!
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
hihi dan ga je langs rijswijk..zal ik naar je zwaaien?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, ik stap dus uit bij het station op schiphol. Maar ik denk dat een bakkie doen niks wordt, ben met mijn ouders en mijn zusje, en we komen rond half 3 aan, en die willen gelijk naar huis vrees ik.
Maar als ik binnenkort nog 1 keer op schiphol ben zal ik het melden!
Ik zal uit het raam naar je terugpissenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ga tegen die trein aanpissen als je langsrijdt
Misschien maakt SA er wel foto's van.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ga tegen die trein aanpissen als je langsrijdt
Ja I know... Ik kom zo af en toe (1 of 2 x per week) eens even langs hier als ik me verveel of niks te doen heb. Daarom kennen sommigen mij (nog) niet. Sorry daarvoor.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
Out of sight is best wel saai tot dusver
Ik ben hier 2 weken niet geweest vanwege Mario Kart.....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja I know... Ik kom zo af en toe (1 of 2 x per week) eens even langs hier als ik me verveel of niks te doen heb. Daarom kennen sommigen mij (nog) niet. Sorry daarvoor.![]()
Mario Kart?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ben hier 2 weken niet geweest vanwege Mario Kart.....
quote:
Op veronica ja, ik ga bijna hopen dat ze tegen het eind een vage serie instartenquote:
Whehehe.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Had 2 weken geleden voor de Wii Mario Kart gekocht en kon daarom 2 weken niet fokken!
Ghehehe...zonder aankondiging gewoon live meiden op een bank neerpleuren!quote:Op zondag 8 maart 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op veronica ja, ik ga bijna hopen dat ze tegen het eind een vage serie instarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |