want er is maar 1 martijn op deze wereld..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
POSTEN UIT NAAM VAN GEBANNEDE POSTEN VAN LOGS BANNNNN!!
Jewaittoch, liep hier trouwens net wel zo'n mooi meid over de gang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jewaittoch, liep hier trouwens net wel zo'n mooi meid over de gang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
Daarom zagen we je een halve maand niet in de SC.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sorry, sorry......SORRY!!!!
Ik weet het, ik heb jullie een beetje in de steek gelaten de laatste tijd, kwam omdat ik mario kart voor de Wii had gekocht!
VERSLAVEND!!!!!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom zagen we je een halve maand niet in de SC.
Zo lang je maar plezier hebt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
was 2 weken niet achter m'n tv weg te slaan....hahahaha.
daarbij hadden donna en ik veelal dezelfde diensten en waren dus veel samen vrij...
Wel goed, geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo lang je maar plezier hebt!
[..]
Wel goed, geloof ik.
De meet... daar hoor je niemand meer over.
Weet ik veel. Ik was er niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb mij prima vermaakt, geen meet-topic? Hoezo? Fail?
Meet was leuk, met Bio en Yvonne en nog meer van de crewquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik was er niet.
Maar hier is het meettopic: KLB Meet #8 - Nafap / nieuw meet plannings - topic
Mötley crew.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Meet was leuk, met Bio en Yvonne en nog meer van de crew
Al iets bekend over die nieuwe mod?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ja op R&Pquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Devvie!!!!!
Gaat er iemand slusch????
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aha...not my piece of applepie..!
Crewmeet dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er waren wel 'normale' FOK!kers, maar het zegt wel wat dat remlof alleen de namen van crewleden opnoemt.quote:
Witte spetters op het raam bedoel je?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:56 schreef Sena het volgende:
[..]
swarmahoer is crew geworden na de meet. Leuke treinreis moet dat geweest zijn,.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
witte spetter in Yvonne bedoelt ie.
het komt omdat het zaterdag avond is en ik al 8 uur lang in een trein zit?quote:
Het is maar goed dat je het zelf ook door hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
het komt omdat het zaterdag avond is en ik al 8 uur lang in een trein zit?
Is dat excuus goed genoeg?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
het komt omdat het zaterdag avond is en ik al 8 uur lang in een trein zit?
Is dat excuus goed genoeg?
Juist. Vanuit franrkijk. Ik zit nu ergens bij antwerpen. En Ik moet nog 4 uur omdat er iets mis is met het spoor tussen roosendaal en rotterdam. dus nu gaat de trein eerst naar utrecht, dan delft, dan rotterdam, en dan pas naar schiphol.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zou je niet eens uitstappen dan?
8 uur, hoe doe je dat?
Waarschijnlijk geef ik nu een voorzet tot vakantieverhalen....
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Joepie, 7300 posts.
Feest.
[ afbeelding ]
7300 bijdehante, doch vermakelijke posts.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Joepie, 7300 posts.
Feest.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:12 schreef Sena het volgende:
[..]
7300 bijdehante, doch vermakelijke posts.
7299 te veel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Joepie, 7300 posts.
Feest.
[ afbeelding ]
Schiphol?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Juist. Vanuit franrkijk. Ik zit nu ergens bij antwerpen. En Ik moet nog 4 uur omdat er iets mis is met het spoor tussen roosendaal en rotterdam. dus nu gaat de trein eerst naar utrecht, dan delft, dan rotterdam, en dan pas naar schiphol.
haha, serieus? Op wat voor afdeling werk je dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Schiphol?
Kom je een bakkie bij mij doen, ben aan werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |