quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
opnaaierd, als gers geband wordt, ga jij mee. Deal?
daar heb je een puntquote:
hij postte het adres van Noorsbloedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat is er allemaal met Gers gebeurd dan?
En bleef er over doorgaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
hij postte het adres van Noorsbloed
met telefoonnummer
en alles
Waarom?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
hij postte het adres van Noorsbloed
met telefoonnummer
en alles
Omdat ons goedwillige gerske nog centen van hem krijgt.quote:
Weenie, zo opeens, en omdat ie zijn geld nog niet terug heeft, van zijn bloemen enzulksquote:
Hij had zn geld nog niet terug van dat bloemetje wat hij toen stuurde (40euro ofzo)quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij had zn geld nog niet terug van dat bloemetje wat hij toen stuurde (40euro ofzo)
edit: spuit 800
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Wel pampers he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik schijt zowat in mn broek, maar dat komt niet hierdoor
En toen ik dat gisteren zei? Nou?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef jordeeeh het volgende:
De nieuwe baggerlayout is btw wel tof, met die Youtube filmpjes enzo
Ja, en als het we (noorsbloed) het niet allemaal eerlijk verdelen, komen we het wel halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat mag ook wel eens teruggegeven worden.40 euro!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Toen lukte het me nog niet om die layout aan te zetten. Omdat ik cookies moest resetten enzo.quote:
Ja, dat is vrijwillig gedoneerd toch? Er is toch geen overeenkomt, dus geen tegenprestatie? Net als met die SHE kalenderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, en als het we (noorsbloed) het niet allemaal eerlijk verdelen, komen we het wel halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:29 schreef Devvie het volgende:
http://www.acapela.tv/good-old-times-bcab1f30a5717.html
Daar moet gers, 3,5 uur voor werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
Hij heeft beloofd de kosten te vergoeden..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat is vrijwillig gedoneerd toch? Er is toch geen overeenkomt, dus geen tegenprestatie? Net als met die SHE kalender
ik 20minutenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar moet gers, 3,5 uur voor werken
Piramide spelen zijn ook verboden. Bedrog, oplichting, of weet ik welk naampje je het kan geven!?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat is vrijwillig gedoneerd toch? Er is toch geen overeenkomt, dus geen tegenprestatie? Net als met die SHE kalender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |