Heb het al fout gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:43 schreef Webby het volgende:
Ik ben 4 dagen bezig geweest om de service te schrijven en die registratie page heb ik ff snel neergedumpt in een paar minuten. Er zit nog geen error checking in. Je dient je Fok user id in te vullen, niet je username. Dit zodat echt alleen fokkers mee kunnen doen, je username wordt vanzelf opgehaald aan de hand van je id.
Je staat er nog niet in, en dubbelingen kunnen niet, dus gewoon opnieuw invullenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:51 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Heb het al fout gedaan![]()
Kan ik het nog een keer doen? Of staat me psn er dan straks 2 keer tussen?
Thanksquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Je staat er nog niet in, en dubbelingen kunnen niet, dus gewoon opnieuw invullen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:57 schreef SuperFruitig het volgende:
ik mot mem ook ff aanmeldenHeb nu ook mn gioteck triggers dus dan kan ik cybs aarse al helemaal pwnzorzen JWTZ
Gest, ik lag je gister zwaar te ownen man waar heb je het overquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Forget it Fruit. Ik liet je gisteren al alle hoeken van de battlefield zien.
Maar Weeby hoe kan ik het plaatje nou ophalen?
Misschien kwam het ook wel omdat ik nog geen online game had gespeeld?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:20 schreef Webby het volgende:
Ik zie in de logfile "7-3-2009 11:19:39: PSN ID 'Seraphus-Y' bestaat niet..."
Wat is de goede id? Dan pas ik hem aan.
Nevermind, de killzone site bugged soms, nu deed hij het wel
Elk uur wordt http://www.pagedown.nl/killzone/killzone.png overschreven met een nieuwe ...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Forget it Fruit. Ik liet je gisteren al alle hoeken van de battlefield zien.
Maar Weeby hoe kan ik het plaatje nou ophalen?
Right.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gest, ik lag je gister zwaar te ownen man waar heb je het over
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Webby het volgende:
[..]
Elk uur wordt http://www.pagedown.nl/killzone/killzone.png overschreven met een nieuwe ...
Geen idee, de mijne is Evil_Tuinhekje. Dat zijn er al 14......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:54 schreef Webby het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de maxlength van een PSNID is?
Je moet uitgenodigd worden door de clan leider of door een clan-assisent (of hoe dat ook heten magquote:
Leuk voor als psn platligtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Is de singleplayer leuk? Ik heb het nog nooit geprobeerd
Kan ik volgens mij niet doen (heb daar geen rechten voor), dus dan moet je even bij iemand anders zijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef CyberTijn het volgende:
SuperFruitig, invite me ff in de Fok! clan please
PSN name: Tinuz84
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:38 schreef Agiath het volgende:
Ja ik zit ook nog niet in die clan
Achja, net major geworden, spawn grenades![]()
En wat hoorde ik fruit vloeken toen ik weer zijn kop eraf knalde met de shotgun(trouwens die autoaim van shotgun is nu weg dus, en je begint ermee met enigeer, turret kills
kheb al 4 turret ribbons )
Tja wat ik al zei ik wou lekker bots gaan plaatsen overal en dan begin je met shotyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
FRENKY GORE LAFBEK MET JE SHOTTY
Ik heb die shotty ook al btw? Maar nog geen engineer?
Ik wil ook vliegende bots, proxy mines en cloaked sniper rifles
Ik vind jouw usericon wel redelijk briljantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
http://www.pagedown.nl/killzone/killzone.png i guess
hij is ook heel tofquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ik vind jouw usericon wel redelijk briljant
Ik heb die medipacks nog niet, nog maar 3 van die revive ribbonsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef Kremers het volgende:
7-0 gewonnen netDe medic met medipacks is echt verschrikkelijk belangrijk bij veel missies. Alleen in bodycount gebruik ik hem niet.
Je vergaart ook lekker veel punten zo, voor elke revive een punt erbij
8 revive ribbons krijgen is redelijk makkelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb die medipacks nog niet, nog maar 3 van die revive ribbons
De medic badge is denk ik wel de makkelijkste van allemaal. Er is altijd wel iemand down. En zodra je medpacks hebt ga je die gewoon overal neer flikkeren. Er loopt altijd wel iemand overheenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb die medipacks nog niet, nog maar 3 van die revive ribbons
Alleen als de andere class ook helemaal compleet is. Ik heb de medic badge maar ik kan hem nog niet combineren met bijv. de tactician class omdat ik daar nog niet alle ribbons van heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
8 revive ribbons krijgen is redelijk makkelijkHet is alleen tijdrovend. Mar die healthpacks zijn het zeker waard
Als je daarna dan 8 health ribbons scoort (8x 5 mensen in één ronde voorzien van een healthpack) kun je die medipacks combineren met een andere class.
Die twee standaard medailles zijn ook zeer handigDan begin je met 2 granaten en meer ammo.
Daar heb ik er echt 4 van achterelkaar gehaald , gewoon lekker neerplempen op drukke punten,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
De medic badge is denk ik wel de makkelijkste van allemaal. Er is altijd wel iemand down. En zodra je medpacks hebt ga je die gewoon overal neer flikkeren. Er loopt altijd wel iemand overheenDoe dat 8x en je bent klaar. Hetzelfde geldt trouwens voor de spawnpoints. Die zijn ook simpel.
Wat ik niet voor elkaar krijg is 5 kills met turrets in 1 ronde. Die krengen kunnen nog geen mug doodschieten. Je ziet mensen gewoon recht op die dingen aflopen en blijven schieten tot ze kapot zijn...
Precies, ik zie die dingen vaak in een grote gang staan die via meerdere kanten te beanderen is. Gewoon ergens in een hoekje douwen en het moet al een stuk beter werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar heb ik er echt 4 van achterelkaar gehaald , gewoon lekker neerplempen op drukke punten,
Hmm, dat maakt het wel een stuk lastiger jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Alleen als de andere class ook helemaal compleet is. Ik heb de medic badge maar ik kan hem nog niet combineren met bijv. de tactician class omdat ik daar nog niet alle ribbons van heb.
Is boosten extra snel rennen? Ik zag 1 tjappie op een gegeven moment echt semi-vliegen zo snel waddafak manquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef Scarify het volgende:Intraxz sta je nou in de top 1200? wat doe je buiten Killzone 2 om eigenlijk?
Zoveel tijd heb ik geeneens om zo ver te komen
edit:en ik ben sinds vanmiddag General, lekker snipen haha
Volgens mij werden jullie wel pissed toen ik met die speaker ging boosten of niet?![]()
Niet fucken met boosten hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is boosten extra snel rennen? Ik zag 1 tjappie op een gegeven moment echt semi-vliegen zo snel waddafak man
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef Scarify het volgende:Intraxz sta je nou in de top 1200? wat doe je buiten Killzone 2 om eigenlijk?
Zoveel tijd heb ik geeneens om zo ver te komen
Dat zal ik zijn geweest denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is boosten extra snel rennen? Ik zag 1 tjappie op een gegeven moment echt semi-vliegen zo snel waddafak man
Dan speel je tegen botsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:50 schreef Skeletor het volgende:
Ik speel eigenlijk nooit FPS en ik weet niet echt wat ik moet doen in multi-player![]()
Maar ik heb wel skirmish gespeeld om te oefenen.. is dat hetzelfde??![]()
Dus als ik Warzone doe dan moet ik hetzelfde doen maar dan tegen echte tegenstanders??quote:
yup. Maar volgens mij kun je ook een combinatie van beide doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dus als ik Warzone doe dan moet ik hetzelfde doen maar dan tegen echte tegenstanders??
Wtf? Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om zoveel kills te krijgen met turrets? Mij lukt het steeds niet. Die turrets zijn zwaar under-powered.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:44 schreef -lucas- het volgende:
Om de pistol ribbons te kunnen halen moet je in 1 ronde 10 kills met je pistol doen, maar da's nog niet zo simpel :-o
Heb wel de repair ability nu
Waarom altijd die haatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hele vermakelijke sessie was dat zo straks met een server vol Fokkers.![]()
Ow en AgiathShottienerd
Dat. Plus ik wou alleen bots neerzetten voor ribbons, je moet gewoon niet in de weg staan danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef Scarify het volgende:
Dit was trouwens de patch 1.20:
* Stability issue regarding randomly named games resolved.
* Stability fix when rapidly tapping (X) can cause crash on spawn-select.
* Stability issue regarding Saboteur’s disguise ability resolved.
* Stability fix on ‘Creating game’ with a blank name.
* Stability fix for repeatedly entering exiting game.
* The Ignore list functionality corrected.
* Unlock of “Frontrunner” Medal now functioning correctly.
* Fix for incorrect award of win to clan not showing for game resolved.
* Battle Replay for Corinth Crossing not appearing correctly on www.killzone.com.
* Issue with not being able to defuse the Search and Destroy objective resolved.
* HUD issue correction during Assassination mode when playing as a Medic.
* Controller input tweaks and modifications.
* Fix for auto-lock on of shotgun exploit.
* Fix for D-Charge issues in Campaign mode.
Ik heb met Intraxz in 1on1 elke keer een turret neergezet, hij ging 5x erdoor dood, ik 5x door zijn turret.. Body Count afmaken, en vervolgens dat 8xquote:Op zondag 8 maart 2009 00:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wtf? Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om zoveel kills te krijgen met turrets? Mij lukt het steeds niet. Die turrets zijn zwaar under-powered.
aaaaah, gewoon elkaar aan ribbons helpen dus. Got itquote:Op zondag 8 maart 2009 01:31 schreef Scarify het volgende:
[..]
Ik heb met Intraxz in 1on1 elke keer een turret neergezet, hij ging 5x erdoor dood, ik 5x door zijn turret.. Body Count afmaken, en vervolgens dat 8x
Dat werkt
Daar zat ik ook aan te denken, maar het maakt het een stuk minder leukquote:Op zondag 8 maart 2009 01:31 schreef Scarify het volgende:
[..]
Ik heb met Intraxz in 1on1 elke keer een turret neergezet, hij ging 5x erdoor dood, ik 5x door zijn turret.. Body Count afmaken, en vervolgens dat 8x
Dat werkt
Als je een keertje 1on1 wil doen voor die turret ribbons dan mag je mij wel even pm'en. Ik wil dolgraag de repair abilityquote:Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar het maakt het een stuk minder leuk
Ik heb trouwens wel al een turret ribbon gehaald. Vooral in de levels met middelgrote ruimtes werken ze goed. In kleine ruimtes werken ze minder omdat er dan steeds granaten naar binnen worden gegooid.
Ik wil wel helpen, want ik wil die ribbon ookquote:Op zondag 8 maart 2009 11:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je een keertje 1on1 wil doen voor die turret ribbons dan mag je mij wel even pm'en. Ik wil dolgraag de repair ability
Geen probleem als we van te voren even afspreken hoe we het doen. Gewoon om en om voor elkaars turret gaan staanquote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, want ik wil die ribbon ook
Heb alleen geen headset
Is prima, 8x die ribbon halen op de normale manier lukt toch nooitquote:Op zondag 8 maart 2009 11:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je een keertje 1on1 wil doen voor die turret ribbons dan mag je mij wel even pm'en. Ik wil dolgraag de repair ability
Ja en we moeten elkaar gewoon met iets anders tot we 5 kills hebben en als we het allebei hebben, dan pas killen.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Geen probleem als we van te voren even afspreken hoe we het doen. Gewoon om en om voor elkaars turret gaan staanZijn er nog andere lastige ribbons die we op deze manier kunnen doen?
Wat bedoel je precies? Volgens mij mist er ergens een woord.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja en we moeten elkaar gewoon met iets anders tot we 5 kills hebben en als we het allebei hebben, dan pas killen.
Je kan op deze manier ook de vliegende sentry ribbon halen, want die is exact hetzelfde.
Ik kan nu wel een server maken als je tijd hebt.
Saboteurquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ik weet niet of 5 minuten per ronde wel genoeg is hoor.
Blijkbaar wel
Edit: what the hell? Zie ik ineens mezelf rond lopen
Lieutenantquote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef janrad het volgende:
Vanaf welke rang kun je eigenlijk een Turret plaatsen ?
Jou wil ik ook nog wel even helpen. Dan ga ik gewoon een ander type ribbon halen in die rondes. Op die manier krijg jij ook de repair abilityquote:Op zondag 8 maart 2009 11:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is prima, 8x die ribbon halen op de normale manier lukt toch nooitVanmiddag wil ik eerst even een normale game spelen, liefst op een fok server
Vanavond of anders dinsdagmiddag heb ik wel tijd.
Ik heb een headset ja, de officiële van Sonyquote:Op zondag 8 maart 2009 12:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Jou wil ik ook nog wel even helpen. Dan ga ik gewoon een ander type ribbon halen in die rondes. Op die manier krijg jij ook de repair abilityDinsdag ben ik de hele dag vrij dus dat komt goed uit
Heb je trouwens een headset? Zou wel handig zijn.
Dat kan ja, maar ook headshots of die vliegende sentry bot. Maar die moet ik vanmiddag/vanavond nog eventjes vrij spelenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb eindelijk de health-pack medaille binnenKan ik hem nu combineren met de soldaat
[..]
Ik heb een headset ja, de officiële van Sony10 pistol kills?
Na echt fucking 165 keer ofzo godverdeteringquote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef Fallen het volgende:
whehehe.. fruit!
Je zou toch denken dat je het na 3x wel weet....
Als je Spot en Mark gebruikt, markeert hij iedereen in je gezichtsveld met een grote blauw cursor. Deze blijf je dan zien tot je dood gaat, en hij komt ook nog eens op iedereen radarquote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Scarify het volgende:
Hoe werkt dat Spot & Mark precies dan? als het zo geniaal is?
-> Ik ga vandaag denk ik ff Proximity Mines unlocken
Als je dat van die medic haalt, kan je andere secondary badges op je medic gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef Kremers het volgende:
Hmm, de soldaat kan geen secondary badge krijgen? Tenminste, ik kan hem nit selecteren.. Wat wel vreem is, ik kon net boost selecteren bij mijn medic? Boost krijg je toch pas als je de assault class vrijspeelt?
Vage shit hoor
Boost hoef je niet vrijtespelenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef Kremers het volgende:
Dat snap ikMaar ik heb nog helemaal geen secondary badges vrijgespeeld behalve die van de medic... Dus hoe kan boost dan ineens beschikbaar zijn als ik die nog niet vrijgespeeld heb?
E ik dacht dat je een secondary badge, eenmaal vrijgespeeld, wel kon gebruiken met de standaard soldaat class?
Serieus? Dan klopt dat overzicht dat ik van fok!games gedownload heb nietquote:Op zondag 8 maart 2009 14:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Boost hoef je niet vrijtespelen
Ik kon duidelijk zien dat jij geen Spot & Mark hadquote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Scarify het volgende:
Hoe werkt dat Spot & Mark precies dan? als het zo geniaal is?
-> Ik ga vandaag denk ik ff Proximity Mines unlocken
Hoezo? "Mijn" team won dus ik zie het probleem nietquote:Op zondag 8 maart 2009 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beetje naatje teams dat laatste potje
Turrets are good, mkaayquote:Op zondag 8 maart 2009 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beetje naatje teams dat laatste potje
Omdat je nu zo ver achter loopt op de rest? Dat boeit niet zo veel hoor. Als je wat oefend kun je makkelijk een sniper omleggen met de standaard ISA riflequote:Op zondag 8 maart 2009 17:15 schreef Nebo het volgende:
Ik heb nog steeds geen tijd gevonden om die game online te spelen, en ik twijfel ook erg of ik dat uberhaupt nog wil doen(uitleg vermoedelijk in mijn volgende column)
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik kon duidelijk zien dat jij geen Spot & Mark had
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Zeau, singleplayer uit. Eindbaas in minder dan 20 minuten gedaan, nog een Trophy voor gekregen ook.
Nou maar eens hardcore aan de MP, in de spaarzame vrije uurtjes.
tijd?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:46 schreef Benny_Lava het volgende:
Mannen van de FOK! clan, zijn jullie geintereseerd in een 4 vs 4 battle morgen avond tegen TP? Zie het maar als een soort training ofzo.
Haha, ik heb vanavond de pistol ribbons, melee ribbons en boost ribbons gedaan. Die zijn nu klaarquote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Net een pistol only game gedaanwat een gekkenhuis is dat zeg
![]()
Had wel iedere keer de alternative gun -ribbon en de sentry -ribbon (kei easy om te halen in een manslaughter gekkenhuis).
Alleen die fucking melee -ribbon is bullshit. Als ik fucking fools in hun gezicht ros met mn gun, gebeurd er niks, terwijl het andersom echt een insta-kill is.
BULL
SHIT
Moet kunnequote:Op zondag 8 maart 2009 22:02 schreef Benny_Lava het volgende:
Kan ff niet quoten zit op ps3, maar rond 9 uur?
Ja, Sniper kill badge, die heb ik gewoon gehaald op een xp boost serverquote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef Scarify het volgende:
[..]ja, soms zag ik sniper, en die verdween, moest ik maar ff gokken waar ie ongeveer stond.. Had ik best vaak goed
![]()
Maar ik heb net met Intraxz mn C4's unlocked, en bijna heb ik Spot & Mark
-> Hoe krijg je die 5x zoom? Sniper kill badge?
Ik ben er weer vanaafquote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Vanavond nog mensen?
Evt een fok room weer?"
Die is altijd goed voor wat ribbons
Wat is er anders aan een xp boost server?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, Sniper kill badge, die heb ik gewoon gehaald op een xp boost server
Die trophy is glitchy, je moet de 2 medals linksboven hebben, dan krijg je die trophy. Ik heb die medals ook maar heb die trophy nog niet, die komt dus pas als de servers mij accounts gesynced hebben (dat kan dus makkelijk 1-2 weken duren).quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef -Techno- het volgende:
WTFWeet iemand wat de trophy "Oorlogsgod-onderscheiding" precies inhoud?
Wil net beginnen krijg ik deze trophy.......
Er staat: "Verdien alle overige medailles ", maar ik heb nog lang niet alle medaillesen ook niet van 1 categorie
Die medals heb ik ook al lang maar ik heb ook geen trophy gekregen... Irrittant gedoe zeg. Maar hopen dat het ook echt goed komt.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die trophy is glitchy, je moet de 2 medals linksboven hebben, dan krijg je die trophy. Ik heb die medals ook maar heb die trophy nog niet, die komt dus pas als de servers mij accounts gesynced hebben (dat kan dus makkelijk 1-2 weken duren).
Waarschijnlijk ging het bij jou ook zo
Hmm vage shit.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die trophy is glitchy, je moet de 2 medals linksboven hebben, dan krijg je die trophy. Ik heb die medals ook maar heb die trophy nog niet, die komt dus pas als de servers mij accounts gesynced hebben (dat kan dus makkelijk 1-2 weken duren).
Waarschijnlijk ging het bij jou ook zo
Wie zijn dat eigenlijk? Of is het gewoon een random clan? En moeten we niet ook even wat tactieken bespreken? De rolverdeling etc. Hoeveel en wie zijn bijvoorbeeld medic yada yada yada...quote:Op zondag 8 maart 2009 21:46 schreef Benny_Lava het volgende:
Mannen van de FOK! clan, zijn jullie geintereseerd in een 4 vs 4 battle morgen avond tegen TP? Zie het maar als een soort training ofzo.
Gewoon rondrennen als een kip zonder kop, granaten door deuren gooien zonder eerst te checken en op alles schieten wat beweegtquote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wie zijn dat eigenlijk? Of is het gewoon een random clan? En moeten we niet ook even wat tactieken bespreken? De rolverdeling etc. Hoeveel en wie zijn bijvoorbeeld medic yada yada yada...
Zover ben ikquote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef Webby het volgende:
[..]
Gewoon rondrennen als een kip zonder kop, granaten door deuren gooien zonder eerst te checken en op alles schieten wat beweegt
En iedereen is medic en revived elkaar als er nog 3 enemies bij zijn, want dan krijgt je 1 punt voor je persoonlijke gewin!
Dat is mijn probleem. Ik speel de hele zaterdag en zondag. sta ik 100.000ste. dan doordeweeks niet en ben ik weer 200.000. Afgelopen weekend weer terug geklommen tot 130k, stomme prioriteiten dat leven.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.pagedown.nl/killzoneTop 3
Okay, Ik heb geen leven
En suicides zijn nog niet eens zo makkelijk ookquote:Op maandag 9 maart 2009 19:42 schreef intraxz het volgende:
Ik word zo strontziek van die teammates die maar 1 kill maken en dan 3 suicides en 20 deaths krijgen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nou, dat ging lekker CybWat een zooitje ongeregeld zeg. Het leukste was toch wel met alleen de fok clan.
En ja het suckt als je te weinig Nederlanders in je lijst hebt staan die ook nog eens te weinig actief zijn...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Waren leuke potjes Moe
Dat we in het vervolg vaker op hetzelfde moment elkaar neer mogen blaffen.
We werden op den duur volgens mij overspoeld door Spanjaardenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
En ja het suckt als je te weinig Nederlanders in je lijst hebt staan die ook nog eens te weinig actief zijn...
Vaak is het een kwestie van 5x 8. Dus in één ronde iets 5x bereiken (5 turret kills, 5x revive etc.) en dat dan 8x, kan best lang duren dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe verzamel je ze trouwens? Moet je daar iets specifieks voor doen?
Er zijn nu 561923 spelers, dus dan moet je minimaal 5619e zijn. de 5619e heeft nu 7480 als score en jij 1691.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
10e op leaderboard (voor zaterdag sta ik top 5 en voor volgende week zaterdag heb ik die 1% leaderboard trophy)
Wedje daarop iemand? (H)
Btw gisteren weer geprobeerd om die melee ribbon te krijgenWat een drama, soms ros ik iemand in 1x neer en soms moet ik wel 10 keer slaan oid
Had 6 potjes gespeeld, 2 ribbons, weak
Daar heb ik er nu 5 van, gewoon oefenen in een pistols only room. Ben je meteen bezig om je m4 revolver te unlocken. Maar de melee ribbonsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens heeft iemand die headshot ribbon al eens gehad
Er van uitgaande dat de huidige top1% spelers vanaf nu niet meer speelt tot volgende week zaterdag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef Webby het volgende:
[..]
Er zijn nu 561923 spelers, dus dan moet je minimaal 5619e zijn. de 5619e heeft nu 7480 als score en jij 1691.
Dus je moet nog 5789 punten halen, succes
1691 in 3 dagen terwijl ik van level 0 begonnen ben. Oftewel, op het einde van deze week heb ik zowaar alle medals en guns -> meer experience per potje, en dan is het een kwestie van wat goede potten per dag et voila, easy as pie 8)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef Webby het volgende:
[..]
Er zijn nu 561923 spelers, dus dan moet je minimaal 5619e zijn. de 5619e heeft nu 7480 als score en jij 1691.
Dus je moet nog 5789 punten halen, succes
Die medal gaat natuurlijk per week, (ik heb het over die 1% van de wereld in een week -trophy he, niet de allround plaats van de wereldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat de huidige top1% spelers vanaf nu niet meer speelt tot volgende week zaterdag.
Die speler die nu 5619e staat heeft als speeltijd 1 dag en 19 uur staan. Oftewel 43 uur. Hij haalt dus gemiddeld 174 punten per uur. En er van uitgaande dat hij speelt vanaf de launch de 27e feb. heeft hij nu 12 dagen gespeeld met een gemiddelde van ruim 3,5 uur per dag. Oftewel hij krijgt er 174 x 3,5 = 609 punten per dag bij. Reken zelf maar uit hoeveel jij er dan per dag nodig hebt. Treetje red bull erbij?
Volgens mij word afgelopen week apart bijgehouden. Weet alleen niet wanneer ze de timer resetten, ik dacht zondagavond...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:52 schreef Webby het volgende:
Ik vraag me af of ze week stats bijhouden of gewoon elke week de 1% pakken van de overall stats. Ik hoop het eerste, anders zou je als je nu de game koopt al nooit meer de trophies kunnen halen. Als we de dag weten waarop de check is kan ik het in mijn stats progje wel eens bijhouden wat we per week hebben verdient.
Iedere zaterdagnacht CST-time, dan worden de weekly stats gereset, trophies zullen ergens in de middag van iedere zondag CST-time uitgereikt wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:52 schreef Webby het volgende:
Ik vraag me af of ze week stats bijhouden of gewoon elke week de 1% pakken van de overall stats. Ik hoop het eerste, anders zou je als je nu de game koopt al nooit meer de trophies kunnen halen. Als we de dag weten waarop de check is kan ik het in mijn stats progje wel eens bijhouden wat we per week hebben verdient.
Paar keer hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens heeft iemand die headshot ribbon al eens gehad
Kan je er voor mij een tabel van maken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Webby het volgende:
Maar dan nog verdient de huidige laatste 1% plek dus gemiddeld 609 per dag, dat is 4263 per week. Jij nu 141 per uur. Dan zou je uitgaande van gemiddelden (mensen spelen niet een constant aantal uur elke dag natuurlijk) 30 uur moeten spelen. Dat is ruim 4 uur per dag.
Als je vrijdag uit school of werk, dat weet ik niet in jouw geval begint, zeg 18:00 en je speelt tot zaterdag 17:00 (CST is 7 uur verschil). Dan heb je al 23 uur erbij. Hou je voor de andere 6 dagen nog maar 1 uur en 10 minuten per dag over
609 per dag is echt niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Webby het volgende:
Maar dan nog verdient de huidige laatste 1% plek dus gemiddeld 609 per dag, dat is 4263 per week. Jij nu 141 per uur. Dan zou je uitgaande van gemiddelden (mensen spelen niet een constant aantal uur elke dag natuurlijk) 30 uur moeten spelen. Dat is ruim 4 uur per dag.
Als je vrijdag uit school of werk, dat weet ik niet in jouw geval begint, zeg 18:00 en je speelt tot zaterdag 17:00 (CST is 7 uur verschil). Dan heb je al 23 uur erbij. Hou je voor de andere 6 dagen nog maar 1 uur en 10 minuten per dag over
Da werkt niet he, aangezien degene die niet spelen ook niet mee worden geteldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:46 schreef Agiath het volgende:
Of je wacht gewoon een paar maanden totdat er zoveel accounts aangemaakt zijn dat iedereen die nog speelt sowieso wel in die top 1% beland
ohquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Da werkt niet he, aangezien degene die niet spelen ook niet mee worden geteld
Er waren afgelopen week iets van 470k mensen online geweest, ergo top 4700 moest je zijn. En degene met 4700 had iets van 3700 punten. Dus het is echt absoluut haalbaar om die trophy te halen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Da werkt niet he, aangezien degene die niet spelen ook niet mee worden geteld
Vent, zij zitten ook niet stil hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er waren afgelopen week iets van 470k mensen online geweest, ergo top 4700 moest je zijn. En degene met 4700 had iets van 3700 punten. Dus het is echt absoluut haalbaar om die trophy te halen in mijn ogen.
Sigh.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Vent, zij zitten ook niet stil hoor
16 vs 16 body count pistol only op een klein level met spawn genades op de spawnplek van de tegenstander of in een kleine corridor is ook heerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:40 schreef Webby het volgende:
Het scheelt wel als je alleen een speltype speelt waar je alle ribbons / de medaille voor hebt, voor extra punten. Als je dat voor alle speltypes hebt kan je ook full matches spelen. Het nadeel aan bodycount is dat iedereen overal loopt. Bij defence missies zitten ze lekker op 1 plek om granaten in te gooien
Dat had ik laatst andersom. Ze verschenen voor me neus nadat ik terug was gekomen. Alles wat ik deed was clipje leegschieten, doodgaan en weer clipje legen zoals ik verscheen. 51 punten binnen een minuutquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
... met spawn genades op de spawnplek van de tegenstander ...
Dat kon al vanaf het begin hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef Platina het volgende:
Heerlijk dat crouch nu klikbaar is zeg maar. Scheelt erg veel.
en dacht dat ik die nieuwe controls beter waren maar ik houd het voorlopig bij de oude. Al mogen ze crouch en zoom evengoed nog omwisselen.
huh? die optie is nu toch pas met die nieuwe patch in controlmenu gekomenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat kon al vanaf het begin hoorBij de MP tenminste
Niet dat ik weet, crouch kon je altijd op hold of niet zetten...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:33 schreef Platina het volgende:
[..]
huh? die optie is nu toch pas met die nieuwe patch in controlmenu gekomen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:11 schreef Siniti het volgende:
Is er trouwens ergens een link waar alle verschillende multiplayer modes worden uitgelegd?
quote:In Killzone 2 zijn er vijf verschillende missies te vinden. Er is de Team Death Match-variant Body Count.Hierbij moet je binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk vijanden om zien te leggen. Assassination is een VIP-variant: één speler is het doel dat door de vijand afgemaakt moet worden.Afhankelijk van in welk team je zit moet je deze speler beschermen of juist afmaken. In Search & Destroy moet het ene team een bepaald doel opblazen, terwijl het andere dat moet proberen te voorkomen. Dan is er nog Search & Retrieve, waarbij er ergens op de map een radio ligt. Deze moet jouw team proberen te pakken en te brengen naar de plaats van aflevering. Tot slot is er nog een variant waarbij er een aantal verschillende zones zijn die veroverd moeten worden.
? Turrets leveren alleen jou punten op maar die komen volgens mij niet ten goede aan het Bodycount objective.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:05 schreef Waag-hals het volgende:
Ah man, ik trek die 100 kills in 20 minuten maps toch zo slecht. Iedereen staat maar te kempen buiten het bereik van de base-turrets, continue alles naar binnen te verschieten en granaten te gooien. En dat allemaal om zoveel mogelijk VP te halen, omdat mensen te lui of te slecht zijn om ze in een normale veldslag binnen te slepen.
Ik zou de dogfights niet kunnen missen voor een beetje extra xp.
Samen met knakkers die rondlopen met granaatwerpers en RPG's, het irritantste uit de hele MP. Tenzij je het zelf doet natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik ben weer lekker opgeschotenTurretmedaille is binnen en ik kan nu beschikken over de saboteur
Is erg leuk om op een groep nietsvermoedende vijanden af te lopen om ze er dan langs te geven met je SMG
True. Al ben ik net pas Sergeant Major.quote:Toen ik vorige week met het spel begon dacht ik, het gaat een eeuwigheid duren om generaal te worden, maar het gaat toch sneller dan dat je denkt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:42 schreef intraxz het volgende:
Ik word zo strontziek van die teammates die maar 1 kill maken en dan 3 suicides en 20 deaths krijgen
Dat meen je niet? Dat was in het begin van cod4 ook dmv trucjes wat ze hebben gepatcht, inderdaad schijt irritantquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb soms wel eens dat boven de tegenstander de naam in het groen staat. Best wel schijt irritant..
Is dat niet een saboteur class ofzo? Of is het een glitch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb soms wel eens dat boven de tegenstander de naam in het groen staat. Best wel schijt irritant..
Die is vet hequote:
Ik sta soms ook als een idioot in het rond te sproeien als ik tegen iemand op ren, dat komt gewoon omdat een console-controller zo'n beetje het slechtst denkbare inputdevice is voor FPShootersquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef Platina het volgende:
en wat een stelletje noobs online zeg, ik wil niet zeggen dat ik de beste ben maar sommige weten niet wat voor of achter is lijkt het wel. Oefen dan eerst wat tegen bots, die mode zit er niet voor niets in.....
Zo ver ik weet is dit met alle klasses waar mee ik gespeeld heb. Het is ook niet vaak ofzo, maar het is me wel al een aantal keer opgevallen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is dat niet een saboteur class ofzo? Of is het een glitch?
Ik had het ook en ik was target.
Beide tellen als het goed is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat ik me afvraag, die trophee met 150x handmatig herladen, is dat alleen offline of ook online?
Dat is een glitch die ze er uit zouden halen met een van de patches. Als dat inmiddels al gebeurd is, ben je waarschijnlijk een saboteur tegengekomen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dan waren de tegenstanders net zo erg als je teamleden, aangezien 1 rood stipje op de minimap / radar best opvalt en zo te elimineren is, je zou dit beter met een paar man kunnen doen en dan 1 medic ertussen en bijv. 1 die een turret opzet vlak voor jullie bij het doel zijn voor rugdekking, degene met boost probeert het target dan weer te doden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:29 schreef Waag-hals het volgende:
Wat een stel lemmingen had ik net in mn team zeg. Tijdens Assassination liepen ze allemaal (en dan ook echt ALLEMAAL) hetzelfde gangetje in om daar te proberen door een soort barricade te komen, terwijl omlopen ook een optie was. Dit deed ik, zo slim als ik ben, natuurlijk wel en ben toen rustig zonder iemand tegen te komen het target te trakteren op een granaatje. Krijg je ervan als je in je eentje stil in een hoekje gaat zitten.
Dat is waar, maar dat heb ik zelf soms ook. Zeker met die standaard rifle.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik sta soms ook als een idioot in het rond te sproeien als ik tegen iemand op ren, dat komt gewoon omdat een console-controller zo'n beetje het slechtst denkbare inputdevice is voor FPShooters
Soms heb ik geen zin om tactisch te spelen maar wil ik juist lekker 20 man in hetzelfde gangetje hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat heb ik zelf soms ook. Zeker met die standaard rifle.
maar ik doelde op mensen die dus continu spelen alsof ze geestelijk gehandicapt zijn.
en bij gamen kun je naast skill ook duidelijk zien welke mensen verbanden kunnen leggen/tactisch inzicht hebben. Eigenlijk wel interessant om een keer een studie naar te doen
Een controller is misschien wel inferieur aan een muis, maar het is iig stukken realistischer dan een muis. Ik denk dat richten met een controller meer lijkt op de praktijk dan richten met een muis. Uit mijn ervaring met handboogschieten is dat voor mij wel zo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik sta soms ook als een idioot in het rond te sproeien als ik tegen iemand op ren, dat komt gewoon omdat een console-controller zo'n beetje het slechtst denkbare inputdevice is voor FPShooters
Vind ik niet zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:14 schreef intraxz het volgende:
[..]
Een controller is misschien wel inferieur aan een muis, maar het is iig stukken realistischer dan een muis. Ik denk dat richten met een controller meer lijkt op de praktijk dan richten met een muis. Uit mijn ervaring met handboogschieten is dat voor mij wel zo.
Die SMG werkt echt voor geen ene flikker. Je pompt iemand vol met een hele clip ammo maar toch kunnen ze omdraaien en je in je bakkes dood knallenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik ben weer lekker opgeschotenTurretmedaille is binnen en ik kan nu beschikken over de saboteur
Is erg leuk om op een groep nietsvermoedende vijanden af te lopen om ze er dan langs te geven met je SMG
Toen ik vorige week met het spel begon dacht ik, het gaat een eeuwigheid duren om generaal te worden, maar het gaat toch sneller dan dat je denkt.
Hoe denk je dat dat in het echt gaat? Dat je even je wapen op iets richt? Net zoals met een muis? Echniequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Scarify het volgende:
[..]
Vind ik niet zopuur omdat je armen wel doen wat je wilt en die controller niet
en een muis weer wel!
Controller schiet ik toch te vaak nog door enzo, of dan zit je naar onder te mikken, en tegen de tijd dat je naar boven hebt gemikt staat de vijand al ergens anders.
Maar je kan je muis ook aansluiten op de PS3.. navigeren, maar in FPS werkt het geloof ik niet
-> en anders zou ik koning zijn
edit: zoiets dus:
tsssk, prutser.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
SP uitgespeeld.
Laatste missie maar even op trooper gedaan, met veteran ging ik alleen maar dood op een gegeven moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
ik weet van welquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef intraxz het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat in het echt gaat? Dat je even je wapen op iets richt? Net zoals met een muis? Echnie
1) Misschien moet je proberen raak te schieten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Die SMG werkt echt voor geen ene flikker. Je pompt iemand vol met een hele clip ammo maar toch kunnen ze omdraaien en je in je bakkes dood knallen
Je doet me pijn Nebo, weet je dat wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
1) Misschien moet je proberen raak te schieten.
2) Nee hij werkt ook niet voor flikkers, zegt dat misschien iets over jou?
Zo die moest ik even maken, ik hou nog wel van je hoor Moe!
Maar maar... ik dacht dat je dat lekker vond?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je doet me pijn Nebo, weet je dat wel?
Hij sprayed de kogels wel alle kantop op jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Die SMG werkt echt voor geen ene flikker. Je pompt iemand vol met een hele clip ammo maar toch kunnen ze omdraaien en je in je bakkes dood knallen
Ze hadden een dikke Nederlandse vlag als intro moeten doen. Met oranje wimpel en een weedsmokende Guerillacrew erbij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:15 schreef robbolo het volgende:
Moet ff zeggen dat ik erg tevreden ben over de opstart tijd van KZ. Geen irritante laadschermen of schermen van producenten, je kan gewoon meteen beginnen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze hadden een dikke Nederlandse vlag als intro moeten doen. Met oranje wimpel en een weedsmokende Guerillacrew erbij.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze hadden een dikke Nederlandse vlag als intro moeten doen. Met oranje wimpel en een weedsmokende Guerillacrew erbij.
mietje !quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Chaos-Zero het volgende:
begin me echt steeds meer te ergeren aan het online gebeuren. Natuurlijk ben ik ook neit de beste, maar als de tegenstander alleen maar met rocketlaunchers aan komt hou ik het snel voor gezien.
Mja, misschien gewoon een kwestie van pech hebben, maar alle andere online games werken prima.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb nog geen lag gezien, de enige kills die niet geregistreerd worden zijn diegene die ik niet maak omdat er ook een ander op hetzelfde kereltje staat te schieten en vastlopers, serieus, wtf ???
Dat heb ik ook 1 keer gehad. Heel vaag. Ik wou draaien maar er gebeurde niets. En ineens na 2 seconden reageerde hij pas....quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Waag-hals het volgende:
Die lag heb ik ook wel af en toe. Schiet je 5 shotgun shells leeg op iemand, loopt ie gewoon door en schiet ie jou neer, loopt ie verder en dan valt ie ineens uit het niets om. :|
Waar ik ook last van heb is 'controls-lag' of hoe je het ook noemt. Dat je niet direct schiet als je R1 indrukt, of dat het slaan en rennen iets later plaatsvindt dan je gewend bent. Afgezien daarvan vind ik het een waanzinnig spel, multiplayer en singleplay. Maar hadden ze die skirmisch niet beter voor offline multiplay kunnen gebruiken?
Heb al een paar dagen een rocketlauncher, maar kom op, dat is toch niet leuk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
mietje !
gewoon doorspelen tot je zelf ook toegang hebt tot rocketlaunchers
(Ik ben er zelf ook nog niet hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Dat vind ik in een shooter ook zo'n desilussie, dat je schiet en ze dood gaan. Je hebt maar 3 rockets, je laad langzaam, je kan moeilijk in kleine ruimtes / close combat ermee vechten. Er is een balans.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen een rocketlauncher, maar kom op, dat is toch niet leuk?![]()
1x knallen en iedereen in die in de buurt staat is dood -_-'
quote:We are regret to inform that the Killzone 2 has been cancelled and we will not be able of obtaining it for time being due to further delayed of production in Europe.
Indeed, the arrival date as been committed by the supplier has been postponed again and caused us a disaster of delayed since a week back.
For this reason, we are hereby pleased to take this opportunity to apologize for our faulty delayed of Killzone 2 and not least the bad impact of disappointment.
We will take an immediate action to refund all your payment not later than next Monday, Mar 15 and please kindly keep an eye at your Pay Pal email for further payment refund notification.
This might be the best solution for all and once again thousand of apologies for the overall unexpected delayed and on top of that, we are willing to absorb the overall loses of Killzone 2 cancellation with additional 10% discount code to be provided on behalf of our compensation.
The 10% discount code is applicable for your future ordering inquiry for all non promotional items and it is applicable for a transaction with no limit of quantity of items purchase at the same time.
Please kindly find the compensation 10% Discount Code as below:-
Lastly, your kindly understanding and patient is well appreciated. We are always value all of our clients and we hope we may provide better and the best service of all time.
Thanks for your great support.
--
Best regards,
Admin
enquiry@gamehubs.com
www.gamehubs.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat een erbarmelijk gebruik van de Engelse taal
http://budgetgaming.nl/game-profile/killzone+2_PS3.htmlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:09 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
![]()
Weet iemand waar je Killzone 2 PAL nog wel normaal kan bestellen voor weinig?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Singleplayer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Hebben ze de prijs schijnbaar weer verhoogd. Hij was 30GBP. Wat ook wel erg goedkoop is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef KoosyNL het volgende:
of 34 pond bij Amazon
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_?url=search-alias%3Daps&field-keywords=killzone+2&x=0&y=0
Ik heb geen creditcard , wel paypall.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef KoosyNL het volgende:
of 34 pond bij Amazon
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_?url=search-alias%3Daps&field-keywords=killzone+2&x=0&y=0
Komt denk ik door het feit dat cod4 veel realistischer was. Je vocht niet op een andere planeet etcquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
SP gisteren ook uitgespeeld. Als ik puur kijk naar het verhaal, character(s) (models) en voice acting onstijgt het nauwelijks de middelmaat. Echt hoe cheasy wil je het hebben...
Gameplay wise heb ik mij er wel erg mee vermaakt, heerlijk intense actie en het cover system werkt verrassend goed.
Grafisch gezien de mooiste console game van dit moment, geen twijfel over mogelijk.
Toch prefereer ik de campaign van Call of Duty 4. Daar liepen de rillingen na afloop nog gewoon door mijn lijf.
mwah dan nog hadden ze er meer uit kunnen halen, je vecht niet tegen aliens, maar ook mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Komt denk ik door het feit dat cod4 veel realistischer was. Je vocht niet op een andere planeet etcHet is wat makkelijker om je in zo'n verhaal op te laten gaan.
Ook alleen maar qua verhaallijn en setting. De wapens in CoD4 voelen voor de rest gewoon aan als wapens zonder enige vorm van terugslag...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Komt denk ik door het feit dat cod4 veel realistischer was. Je vocht niet op een andere planeet etcHet is wat makkelijker om je in zo'n verhaal op te laten gaan.
http://www.mymemory.co.uk(...)one-2-%28Sony-PS3%29quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:46 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard , wel paypall.
quote:When does the week start and end for the special weekly ranking?
Dit is niet hetgeen tegen extra XP's neem ik aan?quote:Sunday (12am-3am GMT is reset time) to Sunday...
Stats get locked at a certain point though on Sunday night...
NIet met sniper doen is de oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef DeeBee het volgende:
Tering, die poep rocket launcher mannetjes als je op die balcony staat in dat laatste level...telkens als ik aan het zoomen ben met die sniper word ik geraped door zo'n baas...
Juist wel. Gaat veel sneller. Maar je moet wel voorzichtig zijn en niet stil blijven staan. Werkte bij mij prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIet met sniper doen is de oplossing.
Nee. Dat gaat over de honor ranks en wanneer die worden uitgedeeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet hetgeen tegen extra XP's neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |